¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Ofwel 'stel je iets gratis ter beschikking' of 'je maakt iets beschikbaar', maar geen combinatie van beiden.
"De site zou zich moeten onderscheiden van anderen door exclusieve content en de mogelijkheid "
moet volgens mij 'andere' zijn, aangezien het hier over sites en niet over personen gaat
nieuws: Google breidt bètafase voor tekstadvertenties in video uit
"De tekstreclames worden elke de twintig seconden vernieuwd"
"Google begon in augustus al voorzichtig met de reclame-overlays bij Youtube-video's, maar kreeg hierop veel kritiek op." beetje dubbelop volgens mij?
"Het meerendeel van Google's omzet"
merendeel
"kranten brengen nog maar weinig geld geld in het laadje."
nieuws: Intel neemt spelontwikkelaar Offset Software over
"heeft de chipsfabrikant niet bekendgemaakt"
deze 's' mag weg volgens mij
"Offset Software was al enige tijd op zoek maar naar een uitgever voor hun spel"
nieuws: Cisco jaagt project voor groene it aan
"het energieverbruik en de uitstoot van CO met behulp van betere"
CO zal wel CO2 zijn
"waarmee het Clinton Global Initiative wordt gesteund . De conventie trok ongeveer 150"
niet zo heel erg..spatietje teveel

MIT wordt weergegeven met Massachusetts; Institute of Technology mag er nog wel bij denk ik
[ Voor 13% gewijzigd door RoTro op 21-02-2008 21:52 ]
Een 't' teveel.
Fixed zo te zien
[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 21-02-2008 22:57 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
satteliet -> satelliet
Het nieuwsbericht zelf klopt verder wel.
"en als zodanig parallelle rekentaken kan uitgevoeren." uitvoeren
verhoogd dus.Zo is onder andere het maximaal aantal spelers per spel verhoogt naar 64 en zijn er diverse verbeteringen in de gebruikersinterface en het netwerk aangebracht.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Fixedscorpie schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:29:
meuk: Unreal Tournament 3 2.0
[...]
verhoogd dus.
Bezitters die het activivatieprocesBezitters het activatieproces van Vista via de 'oem bios'- of 'grace timer'-hack omzeilen,
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Bezitters het activatieproces van Vista via de 'oem bios'- of 'grace timer'-hack omzeilen, zullen merken dat
Que
Vlak voor de introductie van de 9600GT heeft ATI de prijzen van de HD 3850 en de HD 3870 verlaagd naar respectievelijk 169 dollar en189 dollar.
Spatie tussen "en" en "189"
Ik denk dat het: Bezitters die het activatieproces..... moet zijn.Fairy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:46:
nieuws: Microsoft onthult meer details over vernieuwde wga in Vista
Bezitters het activatieproces van Vista via de 'oem bios'- of 'grace timer'-hack omzeilen, zullen merken dat
Que
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
hebben ze het over een ecryptiesleutel in de 2e paragraaf.
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
Naast Doug:
Voor de leesbaarheid is het prettiger als "een wetenschappelijke toetsing" net als "een diepgaande analyse" in zijn geheel, dus mét lidwoord, tussen de aanhalingstekens staat. [/kommaneuken]'Een diepgaande analyse' en een 'wetenschappelijke toetsing' ontbreken bij het werk van de Riaa-deskundige, en de rapporten bevatten feiten die onjuist zijn en verklaringen die elkaar tegenspreken, zo constateert Pouwelse.
@Rataplan: np, zal me inhouden volgende keer
Verderop in de alinea:
Anders is het net of 'ie fysiek naast het gebouw van de PDSG staat...De onderzoeksmethodes van Jacobson zelf zijn niet officieel gepubliceerd, niet formeel door de wetenschap geaccepteerd en ze zijn ook nooit grondig onder de loep genomen door p2p-onderzoekers, stelt de onderzoeker bij van de Parallel and Distributed Systems Group uit Delft.
[ Voor 21% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 22-02-2008 15:42 ]
Nogal jaMa.rkus.nl schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:32:
[/kommaneuken]
Wél fixed, net als de rest
[ Voor 165% gewijzigd door Rataplan op 22-02-2008 15:38 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"en wat mij betreft zijn deze cijfers dan ook belangrijker dan welke andere cijfers ook", De topman van"
de komma moet een punt wezen (dit is toch geen kommaneuken
nieuws: Sony stelt Phyre-engine gratis ter beschikking aan ontwikkelaars
"De engine werkt verder samen >met< bekende middleware als Maya, 3ds Max, Havok, Ageia Physics en Collada"
nieuws: Microsoft publiceert lijst met door Vista SP1 geplaagde software
"Voor de software met 'verminderde functionaliteit' geldt eveneens dat geüupdate versies beschikbaar zijn."
nieuws: Greenpeace hekelt inzamelsysteem voor elektronica-afval
"Eind januari werd door Ict~milieu, die de belangen behartigdt van de ict-branche, bekend gemaakt dat de 100 miljoenste kilo ict-apparatuur is ingezameld."
nieuws: Makers America's Army werken aan Saw-game
Er wordt 2x Won geschreven wat Wan moet zijn
[ Voor 34% gewijzigd door RoTro op 22-02-2008 20:30 ]
All fixedRoTro schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:54:
nieuws: EA baalt van dalende reviewscores
"en wat mij betreft zijn deze cijfers dan ook belangrijker dan welke andere cijfers ook", De topman van"
de komma moet een punt wezen (dit is toch geen kommaneuken?)
nieuws: Sony stelt Phyre-engine gratis ter beschikking aan ontwikkelaars
"De engine werkt verder samen >met< bekende middleware als Maya, 3ds Max, Havok, Ageia Physics en Collada"
nieuws: Microsoft publiceert lijst met door Vista SP1 geplaagde software
"Voor de software met 'verminderde functionaliteit' geldt eveneens dat geüupdate versies beschikbaar zijn."
nieuws: Greenpeace hekelt inzamelsysteem voor elektronica-afval
"Eind januari werd door Ict~milieu, die de belangen behartigdt van de ict-branche, bekend gemaakt dat de 100 miljoenste kilo ict-apparatuur is ingezameld."
nieuws: Makers America's Army werken aan Saw-game
Er wordt 2x Won geschreven wat Wan moet zijn
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
de eerste u moet een e worden lijkt meDirect3D-schermen met munu's goed afgehandeld
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De link naar het Wikipedia-artikel over fpga's is stuk vanwege een " (%22) aan het eind.
In het artikel staat dat er gebruik wordt gemaakt van 150V Li-Ion accu's, maar in het plaatje eronder staat 120V.
"Volgens de twee kan de gsm-encryptie met de door hun ontwikkelde technologie en met apparatuur ter waarde van duizend dollar binnen dertig minuten gekraakt worden, zo schrijft InformationWeek."
hun => hen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"Nvidia heeft een nieuwe videokaart in ontwikkeling die gebruikmaakt van de G92-core,"
los van elkaar: gebruik maakt
Daar staat in de eerste regel:
terwijl de titel dus spreekt vanIntel komt met een vijftal nieuwe mobiele Core 2-processors met kloksnelheden van 2,26GHz tot 3,06GHz.
...zes mobiele processors...
"Circa zes miljoen Britten wisselen naar verluidt auteursrechtelijk beschermde werken uit"
nieuws: Rechter geeft groen licht voor class action over 'Vista Capable'
"Bij een hoorzitting die twee weken geleden gehouden werd, betoogde Microsoft nog" (komma)
Op fok had ik dit artikel al eerder gelezen en toen hadden ze het over GB/s en na een check in het originele artikel bleek dit ook te kloppenDe Japanners lanceerden vanaf lanceerbasis Yoshinobu een H-2A-raket om de Kizuna-satelliet naar de ruimte te brengen, zo meldt AP. De communicatiesatelliet is voorzien van twee grote multibeam-antennes die transmissiesnelheden tot 1,2Gbps mogelijk moeten maken. De antennes van de Kizuna kunnen niet alleen Japan maar ook een deel van Zuidoost-Azië bedienen
1.2 gigabytes per second
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
benodigde kracht niet uitmaakt hoeveel kracht er op het atoom uitgeoefend wordt in de richting loodrecht op de ondergrond. Met andere woorden: de 'wrijvingskracht' in het vlak wordt niet verlaagd door het atoom als het ware op te tillen.
Atoomkrachtmicroscoop in actie op kobaltatoom
-> moet bij de foto staan.
Tweede of derde regel staat: gebokkeerd...
Geblokkeerd lijkt me beter
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Volgens recente geruchten zou Microsoft naar het blu-ray-formaat overstappen en over een niet al te lange tijd een bly-ray-uitbreiding voor de Xbox 360 aankondigen.
@RoTro: 'naar verluidt' is wel degelijk met een t.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Is het niet verdubbeld? (Staat ook eens in het artikel zelf)Metaram, dat is opgericht door voormalig AMD-cto Fred Weber, heeft technologie ontwikkeld waarmee de capaciteit van sdram-dimms kan worden verdubbelt of zelfs verviervoudigd.

nieuws: Take Two wijst bod van 1,9 miljard dollar van EA af
"op een vijandige overname, waarbij een meerderheidsbelangs wordt verkegen door"
nieuws: Metaram belooft forse verhoging capaciteiten ddr2
"heeft technologie ontwikkeld waarmee de capaciteit van sdram-dimms kan worden verdubbeltd of zelfs verviervoudigd." (edit: je bent me net voor
Mother, will they like this song?
de introductie van de drie Playstattions
moet met 1 t: Playstations.
Verwijderd
Moet (waarschijnlijk) zijn:Zondag versie 1.84 van PC Wizard uitgekomen, en hierin zijn de volgende veranderingen doorgevoerd:
Zondag is versie 1.84 van PC Wizard uitgekomen, en hierin zijn de volgende veranderingen doorgevoerd:
Was al fixed, de dubbele 'de' (Tussen 1992 en 2008 heeft hij de de introductie van de drie Playstations ) is nu ook fixed.LOTG schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:08:
Phil Harrison stapt op bij Sony
de introductie van de drie Playstattions
moet met 1 t: Playstations.
Rest ook done
"Psst wordt in eerste instantie gebruikt >om< verspreiding van sepsis in de gaten te houden,"
nieuws: Sun lekt details over Intels 'Dunnington' en 'Nehalem'
"Door een fout van Sun is een presentatie van Intel afgelopen weekend op zijn publieke webserver belandt."
Vlak boven het plaatje word gesproken over de prestaties vergeleken met een 2,3ghz barcelona,
terwijl het plaatje het heeft over een 3,2ghz.
Maar onderaan het plaatje staat weer 2.3? wat is het nou
edit: ik zag de 2.3 eerst niet op het plaatje, dus misschien is deze post niet op de juiste plek, excuses daarvoor..
[ Voor 25% gewijzigd door MrDrako op 25-02-2008 19:00 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Wilbert de Vries op 26-02-2008 07:47 ]
Verwijderd
Stage 6 of stage 9Divx heeft bekend gemaakt dat het op 28 februari de deuren van zijn videosite Stage9 gaat sluiten. De kosten om de site draaiende te houden zouden te hoog zijn geworden.
nieuws: Divx sluit videosite Stage6
9 of 6 toch maar?Divx heeft bekend gemaakt dat het op 28 februari de deuren van zijn videosite Stage9 gaat sluiten. De kosten om de site draaiende te houden zouden te hoog zijn geworden.
nieuws: Divx sluit videosite Stage6
edit: te laat
[ Voor 17% gewijzigd door HyperBart op 26-02-2008 10:00 ]
Zes of negen?Door Dimitri Reijerman, dinsdag 26 februari 2008 09:58, views: 153
Divx heeft bekend gemaakt dat het op 28 februari de deuren van zijn videosite Stage9 gaat sluiten. De kosten om de site draaiende te houden zouden te hoog zijn geworden.
De plannen om de populaire website te sluiten werden via een blogposting bekend gemaakt. De uploadfunctionaliteit is per direct afgesloten. Stage6 werd bekend omdat het als een van de eerste sites streaming video van hoge kwaliteit online aanbood, waarbij de fameuze mpeg4-codec van Divx werd gebruikt.
edit:
te laat. Staat ook al in spel en tikfoutjes.
Excusses.
[ Voor 5% gewijzigd door Sosabowski op 26-02-2008 10:08 ]
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
In de eerste alinea staat in de laatste regel een maal te vaak het woord `ìs`
Het is in TSO voortaan ook mogelijk om...Ook in TSO is het voortaan mogelijk om offline voorwerpen te maken
IMHOFTWBBQ dan
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 26-02-2008 12:53 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
donecomatoast schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:41:
De Sims Online voortaan gratis te spelen.
In de eerste alinea staat in de laatste regel een maal te vaak het woord `ìs`
Niet done want correct gebruik van inversie, en hou een hamburgertje voor me warmRobIII schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:52:
[...]
Het is in TSO voortaan ook mogelijk om...
IMHOFTWBBQ dan
Is een regel tekst weggevallen, lees onderstaande quote maar eens:
Om de homebrewcode te kunnen draaien wordt er gebruik gemaakt van een exploit die vorige maand [????] voor het eerst Twilight Hack kan een programmeur de Wii-hardware volledig aanspreken.
"internetverkeer in de snelgroeiende Aziatische economiën verder omlaag helpen brengen, zo vermoedt Wired."
Er staat: "...Dit is een aaa-protocol, diet door veel isp's en netwerkbeheerders wordt ingezet. ..."
Zal wel "dat" moeten zijn
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
ik gok dat dat csv moet zijn?Het programma kan de ingevoerde informatie exporteren naar cvs, html en xml
"Veel spamfilters laten deze vorm van spam probleemloos door, omdat het afkomstig is van een e-mailadres van een bekende webmailprovider. De e-mails zijn ook netjes ondertekend zijn met certificaten als dkim, Domainkey of Sender ID, waardoor het door veel spamfilters als legitieme e-mail wordt gezien."
Als je de muis stilhoudt op Sender ID zie je een link naar wikipedia. De ..... onder een woord laten toch altijd een beschrijving zien? Óf het moet een link zijn, of een beschrijving is niet goed ingevuld
EDIT:
Ik zie dat het al gefixt is
[ Voor 3% gewijzigd door Forcepoint op 26-02-2008 21:43 ]
[quote]...en van toegang tot het netwerk kan gebruik worden gemaakt van radius om gebruikers te authenticeren. Dit is een aaa-protocol, diet door veel isp's en netwerkbeheerders wordt ingezet. Radiator is een...[/quote]
Een t te veel denk ik
Mijn excuses, ik had over de post van Maghiel heen gelezen!
[ Voor 19% gewijzigd door lembregtse op 26-02-2008 23:01 ]
Verwijderd
"De problemen van de Riaa in rechtszaken volgen elkaar op, met de meest recente uitspraak van een
rechter in het nadeel van de Riaa in een niet-aangevochte zaak."
Moet natuurlijk niet-aangevochten zijn.
@Camacha: ik twijfel over jouw correctievoorstel en zoek dit even uit (het is hier namelijk geen werkwoord).
Dit moet dus weinig zijnScene It! wordt dus, net als Buzz!, geleverd met vier speciale buzzer-controllers, die verder wienig uitleg behoeven.
lammert schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:25:
Pieter: In nieuws: HP introduceert nieuwe gevirtualiseerde opslag-array type je consequent "GB" als je "Gb" bedoelt.
...aan de hand waarvan hun positie kan worden begerekend.
Advies of actie nodig in de boomverzorging? Pruning boomverzorging
staat in de kop drie nieuwe tools, echter in het artikel eronder staat "Vmware speelt daarop in met de introductie van vier nieuwe beheertools voor zijn Vmware-virtualisatiesoftware."
Is het nu 3 of 4?
This footer is intentionally left blank
Daar zal even iemand met verstand van abozaken naar moeten kijken. Volgende keer graag een apart topicdhr. banuyn schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:06:
in de tweakers.net FAQ staat op pagina 7 (reviews: Tweakers.net FAQ) dat er 75Mb beschikbaar is als filestorrage. In de tabel staat 150.
3. De 4e is de emmer koffie die ook wij af en toe zo hard nodig hebben, maar dat is triviaalajhaverkamp schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:53:
In http://pro.tweakers.net/n...e-nieuwe-beheertools.html
staat in de kop drie nieuwe tools, echter in het artikel eronder staat "Vmware speelt daarop in met de introductie van vier nieuwe beheertools voor zijn Vmware-virtualisatiesoftware."
Is het nu 3 of 4?
Het is 150. Gefixeddhr. banuyn schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:06:
in de tweakers.net FAQ staat op pagina 7 (reviews: Tweakers.net FAQ) dat er 75Mb beschikbaar is als filestorrage. In de tabel staat 150.
Moet het niet het volgende zijn;Staatssecretaris De Jager van Financiën lijkt alle problemen zat en heeft maatregelen aangekondigd.
Staatssecretaris De Jager van Financiën lijkt alle problemen zat te zijn en heeft maatregelen aangekondigd.
"ict-regie en -architectuur"een afdeling 'ict-regie en-architectuur'
Moet zijnOok nieuw is dat het programma nu in een 205KB grootte webinstaller wordt aangeboden.
Ook nieuw is dat het programma nu in een 205KB grote webinstaller wordt aangeboden.
[ Voor 3% gewijzigd door DitisKees op 28-02-2008 08:33 ]
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
moet zijnMet de toevoeging van virtualisatiesoftware Hyper-V aan zijn serversoftware hoopt Microsoft voldoen..
Met de toevoeging van virtualisatiesoftware Hyper-V aan zijn serversoftware hoopt Microsoft te voldoen..
Sign here against sigs
-tDe missies in de singleplayer modus zijn dan wel behoorlijk lineair - zo wordt je door de opvolging van objectives nogal bij het handje gehouden - en niet al te moeilijk,
In deeze zin staan drie fauten
'een' lijkt me logischer in die zinAls de Riaa ontdekt dat er op en campusnetwerk auteursrechtelijk beschermde muziek
Google komt met gratis mkb-concurrent Sharepoint
De kop is het tegendeel van wat er wordt bedoeld. Er staat, dat er een mkb-concurrent komt die Sharepoint heet, terwijl bedoeld wordt dat er een concurrent komt voor Microsofts Sharepoint!
Er was vermoedelijk geen ruimte meer voor het woordje 'voor', maar dit had wel gekund:
'Google komt met gratis mkb-Sharepoint-concurrent', of:
'Google: gratis mkb-concurrent voor Sharepoint'
[ Voor 4% gewijzigd door ultrapreventive op 28-02-2008 11:17 ]
Waar die prijs vandaan kom weet ik niet, maar er klopt niks vanParticulieren die een voorregistratie hebben gedaan, hebben geen garantie dat hun domein daadwerkelijk geregistreerd wordt. Uiteraard geldt het uitgangspunt dat wie als eerst een numerieke domeinnaam registreert, deze ook toegewezen krijgt. De kosten van een numerieke domeinnaam zijn gelijk aan die van reguliere domeinnamen: 20,50 euro per kwartaal. Het is overigens niet mogelijk ééncijferige domeinnamen, of domeinen die beginnen of eindigen met een koppelteken te registreren. Geldige domeinnamen bestaan uit minimaal twee, en maximaal drieënzestig tekens, waarbij ook nog geldt dat er geen twee koppeltekens achter elkaar mogen staan.
Heb er maar een topic voor gemaakt, is niet echt een spelfout... (volgens mij was je nog eerder ook
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Weet ik voor de volgende keer dat ik voor dit soort fouten een topic moet openen
putjes'in een overigens spiegelend oppervlak worden
Can`t live without the mods
Verwijderd
nieuws: Apple blijft geloven in 10 miljoen iPhones in 2008
Details wilde het bedrijf volgens Reuters niet geven, maal alom wordt verwacht dat als eerste push-e-mail geïmplementeerd zal worden.
moet volgens mij maar zijn
Leeuwarden gevraagd om een zijn klanten 14 dagen de tijd
"Dam heeft bij de rechter in Leeuwarden gevraagd om een zijn klanten 14 dagen de tijd te geven om een andere hostingpartner te vinden."
een van?
edit: stond er al weer
nieuws: KPN veroordeeld tot boete van 300.000 euro
"Pretium Telecom en KPN hebben >met< elkaar in het verleden meermalen juridische geschillen uitgevochten."
[ Voor 28% gewijzigd door RoTro op 28-02-2008 15:41 ]
Voor mijn gevoel staat het er een beetje dubbelop: het lijkt me logisch dat je een werkende chip aan de praat krijgt.AMD en IBM hebben een werkende chip aan de praat gekregen
Ik zou zeggen:
AMD en IBM hebben een chip werkend gekregen
of
AMD en IBM hebben een chip aan de praat gekregen
Een R vergeten in DDR3Het high-end moederbord in MSI's nieuwe serie heeft ondersteuning voor Intels 45nm Penryn-processor, een 1600MHz fsb en 1600MHz DD3-geheugen.
http://life.tweakers.net/...creen-en-street-view.html
Het e-mailverkeer bleef nog wel in de lucht, omdat deze door Leaseweb wordt verzorgd.
"Het e-mailverkeer" is onzijdig dus moet het stukje vanaf de komma luiden: "omdat dit door Leaseweb wordt verzorgd."
Verwijderd
De laatste applicatie die getoond werd, was Google SteetStreet View
Amazon.com was het toch?Wel zullen sommige retailers, waaronder Aamzon.com, door een gezamenlijke actie met Microsoft de goedkopere versies eerder kunnen aanbieden.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Error: "Nieuw aan het spel dat de speler nu ook vanuit Japans perspectief kan strijden en de oorlog dus een andere wending kan geven." (2e alinea, 3e regel)
Er mist een woordje "is" --> Nieuw aan het spel is dat de speler nu ook vanuit...
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
derde alinea - eerste zin. Hier ontbreekt een woord ... waarschijnlijk moet dit zijn:
De onderzoekers stellen dat Trans Link Systems binnen ...
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.