"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Gebruik je toevallig IE? 
Problemen met layout?
Lange zoekresultaten in Pricewatch worden slecht getoond
Prijzen e.d. niet te zien
Problemen met layout?
Lange zoekresultaten in Pricewatch worden slecht getoond
Prijzen e.d. niet te zien
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Nee, natuurlijk niet
Ik geloof dat ik het screeshot in Camino gemaakt heb, maar dat weet ik niet zekere meer. 't Kan ook Safari geweest zijn. Helaas (nou ja...) kan ik 't niet reproduceren... dus laat maar zitten...

Misschien dat er 'iets' met de ad. linksboven aan de hand was, waardoor de prijzen in de verdrukking kwamen.
[edit]
Hmm, ik *denk* dat het veroorzaakt werd door 't hippe script dat namen van de producten aanpast terwijl je d'r naar kijkt. Want zoals je in het screenshot kan zien zijn de productnamen volledig (en niet afgekapt + met '...').
[edit2]
Ah, het gebeurt in FF3 (beta 2), winxp. En inderdaad werkt het 'productnaam inkort ding' niet.
[ Voor 27% gewijzigd door klokop op 28-01-2008 17:08 ]
Zou je de betreffende exacte link hier willen copy-pasten aub?
Intentionally left blank
Hetzelfde dus als Layout-bug waardoor gegevens wegvallen
Firefox 3 is nog in bèta en wordt als zodoende nog niet door ons ondersteund. Vooralsnog lijkt het een probleem of renderbug te zijn van Firefox 3, dus als het probleem reproduceerbaar is dan kan je dat het beste melden op bugzilla
Firefox 3 is nog in bèta en wordt als zodoende nog niet door ons ondersteund. Vooralsnog lijkt het een probleem of renderbug te zijn van Firefox 3, dus als het probleem reproduceerbaar is dan kan je dat het beste melden op bugzilla
Intentionally left blank
Ik heb uiteindelijk toch een extra stukje javascript code geschreven om ook Firefox 3 in het gereel te krijgen. Het is niet noodzakelijk een spec-violation maar ik zal toch kijken of ik een simpele testcase kan maken zodat ik dit als bug/regressie kan melden.
edit: bug filed: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=415533
edit: bug filed: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=415533
[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 04-02-2008 13:00 ]
Intentionally left blank
Pagina: 1