Layout-bug waardoor gegevens wegvallen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 16:55
(Ik weet niet of dit al gemeld of bekend is: heb zelf niks gevonden en ook geen andere kanalen voor het melden van dit soort vaudten gevonden)

Op de prijsoverzicht van de Pricewatch ben ik vandaag een layout-bug gevonden waardoor gegevens (zoals prijs e.d.) wegvallen. Bij lange productnamen zoals "Verbatim Advanced AZO DVD+R 4,7GB 8x, 5 stuks (Jewelcase, LightScribe)" vallen de kolommen aan de rechterkant weg.

De fout doet zich bij mij voor op deze pagina:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/443

en ik gebruik Firefox 3 beta 2 voor het bekijken van die pagina - al verdenk ik dat... ho wacht, de fout doet zich niet voor bij Internet Explorer, want die snijdt de productnamen bij wanneer de pagina eenmaal geladen is.De Firefox error console geeft de melding

"Unknown property 'text-overflow'. Declaration dropped"

dus ik ben er vrij zeker van dat dit een browser-specifieke bug is.

Ik weet niet of en hoe jullie dit op willen lossen, maar het zou wel prettig zijn. Het zou op te lossen zijn door een javascript toe te voegen van het een of het ander, maar dat is aan jullie.

Indien dit al gemeld is kan dit topic verwijderd worden, gaarne met een link of iets dergelijks waar jullie liever dit soort fouten gemeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Werkt goed hier in Firefox 2.0.0.11

Beta-versies van browsers worden (uiteraard) niet actief ondersteund door ons. Het zou een regressie/layoutbug specifiek in Firefox 3 kunnen zijn en in dat geval kan je dat het beste melden op bugzilla :)

In ieder geval heeft de warning op de onbekende CSS property 'text-overflow' hier niets mee te maken (hoewel het hoog tijd wordt dat Firefox die property ook eens gaat ondersteunen).

Intentionally left blank