Even terug komen op de discussie tussen Bejit en cpec over het discrimineren door God.
Wanneer er gesteld wordt dat als je eenmaal over de Bijbel, God en Jezus heb gehoord geen excuses hebt dat richting discrimineren gaat.
Je zou bijna er een zaligheid erbij verzinnen.
'Zalig zij die nooit over mij gehoord hebben zij kunnen doen wat ze willen.'
Maar houdt dat voor de gelovigen en hier met name cpec niet in dat jullie verplicht worden om mensen te vinden die het nog niet gehoord hebben. Straks komen jullie ook de hemel niet in omdat door jullie schuld mensen van niets weten en daardoor in de hemel moeten komen en daar tweedracht zaaien.
Even voor alle duidelijkheid. Dit is nooit persoonlijk bedoeld. Nu niet, nooit.
Het zijn gewoon gevoelens en gedachten die in mij op komen en ook de ervaringen die ik heb gehad.
Wanneer er gesteld wordt dat als je eenmaal over de Bijbel, God en Jezus heb gehoord geen excuses hebt dat richting discrimineren gaat.
Je zou bijna er een zaligheid erbij verzinnen.
'Zalig zij die nooit over mij gehoord hebben zij kunnen doen wat ze willen.'
Maar houdt dat voor de gelovigen en hier met name cpec niet in dat jullie verplicht worden om mensen te vinden die het nog niet gehoord hebben. Straks komen jullie ook de hemel niet in omdat door jullie schuld mensen van niets weten en daardoor in de hemel moeten komen en daar tweedracht zaaien.
Even voor alle duidelijkheid. Dit is nooit persoonlijk bedoeld. Nu niet, nooit.
Het zijn gewoon gevoelens en gedachten die in mij op komen en ook de ervaringen die ik heb gehad.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!