Toch hier maar eens posten dan, ik ben nu een paar dagen bezig met Joomla, maar het werkt voor geen meter

Dit is de eerste keer dat ik er mee bezig ben dus voorkennis heb ik niet. Ik heb 1.6.3 gedownload (nieuwste versie, leek me het beste).
Ik heb het hele zaakje naar m'n webhost geupload (Transip) en vervolgens de installatie doorlopen, dat gaat allemaal prima. Dan word aan het einde gevraagd de installation map te verwijderen, prima. En als die weg is word je naar je homepagina gegooid.
Daar heb ik een naam banner, links een menu met een home link en login dingetje.
Meer is er niet, alles is wit verder.
Als ik inlog dan verdwijnt het inlog ding en de rest blijft hetzelfde.
Nou met wat gegoogle kom ik tot de conclusie dat er dus ergens iets fout gaat en ik zou moeten kunnen zien wat er fout gaat door PHP errors aan te zetten.
Dan word het moeilijk want Google komt met honderden pagina's met soortgelijke problemen maar nergens een echte oplossing, of oplossingen die voor hele oude versies zijn met opties die ik nergens heb.
Ik heb in m'n configuration.php file "public $error_reporting" op E_All staan. (stond op -1).
Php.ini kan ik niet bij dus dan zou ik
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',TRUE);
in de index.php moeten gooien en vervolgens zou de php error tevoorschijn moeten komen bij het laden van de pagina....
Nouja, misschien bij anderen wel, bij mij niet. De pagina ziet er nog exact hetzelfde uit.
Debugging aanzetten geeft me wel een lap tekst onder de pagina, maar daar lijkt niks over fouten in te staan.
Ik zal vast ergens overheen kijken, maar ik heb echt geen idee meer wat.
Ik heb gisteren trouwens heel Joomla verwijderd, en ben opnieuw begonnen.. met hetzelfde resultaat.
Enig idee?