PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Tja, als je het zo bekijkt is het allemaal voorborduren op NT3.1, natuurlijkHelp!!!! schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:21:
[...]
Ja de snelheid is verbeterd maar de interface springt meer in het oog, imo
Feit blijft dat de huidige code wat is getuned meer niet.
Laat ik de vraag omdraaien: Wanneer zou het wél een zelfstandige release mogen zijn van jou?
Of heb je liever dat ze de Apple-tactiek doen, en dat we nu gewoon op Windows 2000.5 zitten?
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 09-01-2009 19:25 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ik ben benieuwd, jammer dat ik half 9 wegmoet! Hoop dat er nog keys zijn als ik terugkom!
Bestand is wel klein, 2.5 gig! toch vreemd.
Verwijderd
ahh oke bedankt , dan ga ik eens installeren zonder vmwareanandus schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:52:
[...]
Mijn ervaring is dat het ietsje sneller draait dan op XP
Ben ook nog geen spel tegengekomen wat niet draaide, maar alle spellen die ik speel zijn max 5 jaar oud ofzo. Ik weet niet hoe het met oudere spelletjes zit.
trouwens dit topic gaat hard
anandus schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:24:
[...]
Tja, als je het zo bekijkt is het allemaal voorborduren op NT3.1, natuurlijk
Alleen jammer dat Vista niet genoeg gepolished was en de 3rd party applicaties nog niet voldoende compatible waren.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Vergelijk eensHelp!!!! schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:21:
[...]
Ja de snelheid is verbeterd maar de interface springt meer in het oog, imo
Windows 95:

Windows 98:

Windows ME:

Windows NT:

Windows 2000:

Dat waren ook stuk voor stuk geen losse releases dan volgens jou? Uiterlijk is bij allen nagenoeg gelijk (Windows 7 verschilt misschien nog meer van vista dan bovenstaande versies...)
Grote verschillen gaan hem juist in de performance en functionaliteit zitten bij nieuwe releases, heeft verder niets met interface te maken. De interface wil je juist gelijk houden, mensen schrikken van alles wat compleet nieuw werkt / eruit ziet.
En jij denkt dat ze een compleet Operating System met alle functionaliteit van dien even in 2.5 á 3 jaar schrijven? Wat denk je dat de kosten zijn die daar bij komen kijken?Feit blijft dat de huidige code wat is getuned meer niet. Tegen de tijd dat W7 gelaunched wordt zitten we 2.5 a 3 jaar na vista. Mag het dan wat sneller zijn?
Iets wat goed werkt en beter kán werken (het is niet zomaar een regel of 10 code die anders is, ga er vanuit dat er 1000en manuren in te vinden zijn) is zijn geld meer dan waard bij verbetering..
Dat is het dus wel .Ik gun ieder zijn mening hoor en ben voor het grootste gedeelte erg enthusiast over W7 alleen vind ik het geen zelfstandige release waard. :0
Ik vraag me af wat de jongste OS is?SoaDmaggot schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:27:
En jij denkt dat ze een compleet Operating System met alle functionaliteit van dien even in 2.5 á 3 jaar schrijven? Wat denk je dat de kosten zijn die daar bij komen kijken?
Linux is 18 jaar oud, NT is 16 jaar oud en OSX is 10 jaar oud.
Dus OSX is met 10 jaar de jongste OS (which I know of).
Hiermee onderbouw je eigenlijk precies wat ik zeg. Grote verschillen zitten onderhuids en die zijn er niet bij W7. De bestaande code is wat getweaked. En huidige vista kopers mogen dat ook wel gratis verwachten imo.SoaDmaggot schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:27:
[...]
Vergelijk eens
Windows 95:
[afbeelding]
Windows 98:
[afbeelding]
Windows ME:
[afbeelding]
Windows NT:
[afbeelding]
Windows 2000:
[afbeelding]
Dat waren ook stuk voor stuk geen losse releases dan volgens jou? Uiterlijk is bij allen nagenoeg gelijk (Windows 7 verschilt misschien nog meer van vista dan bovenstaande versies...)
Grote verschillen gaan hem juist in de performance en functionaliteit zitten bij nieuwe releases, heeft verder niets met interface te maken. De interface wil je juist gelijk houden, mensen schrikken van alles wat compleet nieuw werkt / eruit ziet.
Dat is precies wat ik zeg en hiermee onderbouw je imo weer dat het niet meer dan een tussentijdse patch is en daarmee niet het volle pond waard.[...]
En jij denkt dat ze een compleet Operating System met alle functionaliteit van dien even in 2.5 á 3 jaar schrijven? Wat denk je dat de kosten zijn die daar bij komen kijken?
Iets wat goed werkt en beter kán werken (het is niet zomaar een regel of 10 code die anders is, ga er vanuit dat er 1000en manuren in te vinden zijn) is zijn geld meer dan waard bij verbetering..
[...]
Dat is het dus wel .
PC Specs
[ Voor 5% gewijzigd door Crest op 09-01-2009 19:45 ]
Heeft ie wel volledig de installatie doorgelopen?Crest schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:41:
Jammer. Aan het einde van de installatie blijft ie hangen op een zwart scherm met rechts onderin "Windows 7 build 7000 enz."
Zijn er trouwens mensen die hem op VMWare server 2 hebben draaien?
Ben ik toch benieuwd waar je dat op basseerd eigenlijk?Help!!!! schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:41:
[...]
Hiermee onderbouw je eigenlijk precies wat ik zeg. Grote verschillen zitten onderhuids en die zijn er niet bij W7. De bestaande code is wat getweaked. En huidige vista kopers mogen dat ook wel gratis verwachten imo.
Ik vind het namelijk erg knap dat MS jou de broncode laat zien, zodat jij deze conclusie kunt trekken
Tussen 95 en 98 zat ook 3 jaar, ook een tussentijdse patch?[...]
Dat is precies wat ik zeg en hiermee onderbouw je imo weer dat het niet meer dan een tussentijdse patch is en daarmee niet het volle pond waard.
[...]
Tussen 2000 en XP zat volgens mij nog minder, zullen we die ook maar via Windows Update de deur uit doen?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb hem op usenet gezet. De key zal je alleen nog wel via microsoft moeten bemachtigen.
Dat is toch niet echt de bedoeling
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 20:32 ]
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Het zal wel loslopen met die sleutels hoor trouwens, is alleen maar goede marketing.
Verwijderd
Windows 7 installeren zonder extra tv of extra scherm. Waarschijnlijk had je een wizard staan op uw tv ofzo, en dat zwarte scherm met Windows 7 build 7000 op uw monitor. Ik had dat ook voor. Windows 7 zet het primair scherm gewoon verkeerdCrest schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:41:
Jammer. Aan het einde van de installatie blijft de 64 bit versie hangen op een zwart scherm met rechts onderin "Windows 7 build 7000 enz."
Verwijderd
En met dank aan spokey kun je hier windows 7 downloaden met 1.60MB/s:
32bit:
http://wb.dlservice.micro...ate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO
64bit:
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 20:03 ]
Haha ja net zoals mijn opponenten ook de broncode niet gezien hebben maar wel mogen beweren dat dit een majeure update is.BM schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:45:
[...]
Ben ik toch benieuwd waar je dat op basseerd eigenlijk?
Ik vind het namelijk erg knap dat MS jou de broncode laat zien, zodat jij deze conclusie kunt trekken
De publicaties die ik lees zijn het erover eens dat W7 goed is maar niet meer dan een Vista zoals het had moeten zijn en voornamelijk gebaseerd is op finetuning vd code.
95 en 98 kan ik me niet goed meer herinneren.[...]
Tussen 95 en 98 zat ook 3 jaar, ook een tussentijdse patch?
Tussen 2000 en XP zat volgens mij nog minder, zullen we die ook maar via Windows Update de deur uit doen?
XP is ook niet meer dan een opgepoetste 2000 dus ja dat zou wel terecht zijn geweest.
PC Specs
Wellicht moet je eens op de link klikken die er in de topic warning staat. En dan vooral deze post: Petervanakelyen in "Windows 7 ervaringen topic"Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:58:
Van welke site kun je keys halen en moet je daarvoor een msdn of technet account hebben?
[ Voor 14% gewijzigd door EDIT op 09-01-2009 20:00 ]
Ik denk niet dat dat geoorloofd is hier op TweakersDJvL schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:48:
Voor degene die de 64-bits versie wil hebben, maar er nog niet doorheen komt.
Ik heb hem op usenet gezet. De key zal je alleen nog wel via microsoft moeten bemachtigen.
Ik volg het niet helemaal. Volgens jou zou alles na 1993 gratis via Windows Update beschikbaar gesteld moeten worden?Help!!!! schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:59:
[...]
95 en 98 kan ik me niet goed meer herinneren.
XP is ook niet meer dan een opgepoetste 2000 dus ja dat zou wel terecht zijn geweest.
[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 09-01-2009 20:06 ]
Verwijderd
Ja maar waar komen dan de keys te staat of komt dat straks gewoon heel groot op de site te staan?EDIT schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:00:
[...]
Wellicht moet je eens op de link klikken die er in de topic warning staat. En dan vooral deze post: Petervanakelyen in "Windows 7 ervaringen topic"
Ik denk toch dat je met een live account moet inloggen om een key te verkrijgenVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:06:
[...]
Ja maar waar komen dan de keys te staat of komt dat straks gewoon heel groot op de site te staan?
Jup, bij mij loopt de installatie zonder activatie/keydaaan_1992 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:09:
Is het mogelijk om al te installeren zonder te activeren? dat je hem later activeert.
[ Voor 29% gewijzigd door Mavvie op 09-01-2009 20:10 ]
Gewoon even wachten tot 21:00, dan komt er waarschijnlijk meer informatie op http://www.microsoft.com/windows7Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:06:
[...]
Ja maar waar komen dan de keys te staat of komt dat straks gewoon heel groot op de site te staan?
Iedereen die zich aanmeldt krijgt een persoonlijke key.gerbenp schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:08:
Ik hoop niet dat iedereen al die keys ziet, gewoon dat je een eigen persoonlijke code krijgt, wil hem morgen het liefst installeren met die key.
Ja, dat is geen probleem, je kan de beta 120 dagen gebruiken zonder te activerendaaan_1992 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:09:
Is het mogelijk om al te installeren zonder te activeren? dat je hem later activeert.
120 dagen ja? Op het werk hebben we de beta ook al geinstalleerd, en daar geeft hij nog maar 30 dagen aan.anandus schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:10:
[...]
Iedereen die zich aanmeldt krijgt een persoonlijke key.
[...]
Ja, dat is geen probleem, je kan de beta 120 dagen gebruiken zonder te activeren
Je kan hem 'rearmen' (net als Vista, overigens)Thomaszki schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:12:
[...]
120 dagen ja? Op het werk hebben we de beta ook al geinstalleerd, en daar geeft hij nog maar 30 dagen aan.
[...]
Ik denk niet dat dat geoorloofd is hier op Tweakers
Volgens mij wel. Iedereen kan namelijk deze beta downloaden, ik geef alleen een wat snellere link. e key zul je nog altijd zelf moeten aanvragen. Zonder key kun je hem maar 30 dagen gebruiken.
Main: Ryzen 5950x | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3800-16) | AMD RX 6800 || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Bedankt, maar beide links zijn gelijk. Ben hem nu aan het binnenhalen, met 4 connections (volgens de download manager)spokey schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:42:
Sla deze pagina op, open hem, installeer de download manager en je kunt hem downloaden.
32bit
http://wb.dlservice.micro...mate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso
64bit
Desalniettemin lijkt mij dat software elders beschikbaar maken zonder toestemming van de makers niet geheel netjes is.DJvL schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:14:
Volgens mij wel. Iedereen kan namelijk deze beta downloaden, ik geef alleen een wat snellere link. e key zul je nog altijd zelf moeten aanvragen. Zonder key kun je hem maar 30 dagen gebruiken.
Edit:
Ik vermoed dat de betakeys hier te krijgen zijn. Zodra die het doet
https://www.microsoft.com...win7-32/enus/default.aspx
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 09-01-2009 20:19 ]
Nope, er staat één extra X bij de 64 bits versiepino112 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:14:
[...]
Bedankt, maar beide links zijn gelijk. Ben hem nu aan het binnenhalen, met 4 connections (volgens de download manager)
De 32 bits versie is ook kleiner dan de 64 bits versie.
Ben hem aan het branden en dan installeren!
Zo te horen kan het zonder key en daarna pas activeren, komt goed uit
Krijg eindelijk niet meer die "Server too busy" error.
Ik ga zelf toch maar even een clean install doen, activeren en dan maar eens verder kijken. Ben wel benieuwd hoe MS Flight Simulator draait op Windows 7, heb die nog niet getest.
http://support.ati.com/ic...swer.asp?questionID=39069
Klopt, deze kan je gewoon via Windows Update binnenhalen.gstoffers schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:36:
Ati heeft al een ATI Catalyst™ Beta Driver Package for Windows 7 beschikbaar.
http://support.ati.com/ic...swer.asp?questionID=39069
Dat denk ik ook, die pagina is iig normaal te bereiken, het proces daarvoor niet.anandus schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:17:
[...]
Ik vermoed dat de betakeys hier te krijgen zijn. Zodra die het doet
https://www.microsoft.com...win7-32/enus/default.aspx
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
- Alle drivers zijn goed geinstalleerd, behalve mijn X-Fi Fatality! Deze krijg ik nietgeinstalleerd, meerdere versies van Vista 64 drivers geprobeerd, maar hij zegt dan dat mijn OS niet ondersteund wordt.
- Mooie achergrond (dat visje is cool!)
- Geen mogelijkheid gevonden tot het gebruik van classic start menu (ik haat deze start menus, zelfde als xp en vista)
- icoontjes in je quickbar zijn ook irritant, als je bijvoorbeeld je browser opent, dan wordt direct dat quickicoontje overgenomen en niet meer bruikbaar als snelkoppeling. Erg storend!
[ Voor 97% gewijzigd door Donderbij op 09-01-2009 20:51 ]
godzamme.. maar effe een dompel in de vijver als ie erop staat als, nieuwjaarsduik..

komt nog..Ryatzu schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:46:
Ben hem nu aan het installeren, ik hoefde nog geen key in te voeren.....
Verwijderd
Dat had ik inderdaad ook. Gelukkig hadden XP en Vista dat probleem ook al en kende ik het alVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:57:
[...]
Windows 7 installeren zonder extra tv of extra scherm. Waarschijnlijk had je een wizard staan op uw tv ofzo, en dat zwarte scherm met Windows 7 build 7000 op uw monitor. Ik had dat ook voor. Windows 7 zet het primair scherm gewoon verkeerd
Vind t wel grappig zoveel aandacht voor een beta test, zie je toch niet vaak volgens mij.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ok, dit is dus NIET waar. Ik noem een aantal dingen op die alleen al in de basis zijn verbeterd:Help!!!! schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:41:
[...]
Hiermee onderbouw je eigenlijk precies wat ik zeg. Grote verschillen zitten onderhuids en die zijn er niet bij W7. De bestaande code is wat getweaked. En huidige vista kopers mogen dat ook wel gratis verwachten imo.
[...]
Dat is precies wat ik zeg en hiermee onderbouw je imo weer dat het niet meer dan een tussentijdse patch is en daarmee niet het volle pond waard.
[...]
Bron: http://channel9.msdn.com/...inovich-Inside-Windows-7/
- Dispatcher lock is weg. (Hottest lock door meerdere threads. Nadeel bij meerdere cores. Tot 16cores daarna wordt het vervelend.)
- 256 CPU support
- Memory Manager is efficienter geworden. (PVN Lock)
- User mode scheduling
- Core parking (langere batterij duur)
- Triggered started services (soms alleen starten als er een bepaalde voorwaarde is, bv ip change)
- MinWin
- Boot from VHD, Mount VHD, diskpart gebruiken om dat te doen
- Perf verbeteringen in Registry. Zit weer in pagepool
- Audio improvements (zie http://channel9.msdn.com/...n-new-audio-capabilities/)
- Touch
[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 09-01-2009 21:02 . Reden: kleuters... ]
Denk het ook niet, als het niet lukt, dan maar trial of -rearmRyatzu schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:55:
Het zal wel niet precies 9 uur zijn.... zal me niets verbazen als dit 11 uur pas wordt ofzo
Er zit geen classic menu meer in win 7.Donderbij schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:47:
- Geen mogelijkheid gevonden tot het gebruik van classic start menu (ik haat deze start menus, zelfde als xp en vista)
Je probeert het merk te degraderen met een kinderachtige afkorting en je baalt dan ook nog dat je misschien niet alles voor niets krijgt?gerbenp schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:55:
Ik vind het echt jammer van MS dat het maar 2,5 milj. keys zijn..
Lekker ben je
[ Voor 0% gewijzigd door alt-92 op 09-01-2009 21:02 ]
Installer draaien in Vista Compatibility Mode, dan werkt het welDonderbij schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:47:
Nou ik heb hem draaien. Eerste indrukken:
- Alle drivers zijn goed geinstalleerd, behalve mijn X-Fi Fatality! Deze krijg ik nietgeinstalleerd, meerdere versies van Vista 64 drivers geprobeerd, maar hij zegt dan dat mijn OS niet ondersteund wordt.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Sorry, ik ben altijd gewend om MS te doen, vind het een mooie afkorting eigenlijk.. maar ik zal het wel microsoft noemen, maar ik vind het ook wel leuk dat er echt veel belangstelling is.. nog 2 minuten of 1 minuutAgent-X schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:57:
[...]
Je probeert het merk te degraderen met een kinderacjtige afkorting en je baalt dan ook nog dat je misschien niet alles voor niets krijgt?
Lekker ben je

Ik zou het gewoon afleren als ik jou was, want het staat érg kinderachtig.
[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 09-01-2009 21:03 ]
Of gewoon MS... kort en duidelijk. Ja we zitten nu met ze alle te wachten op de keys. Helaas moet ik op me laptop Windows 7 opnieuw installeren 6956 upgraden naar 7000 doet hij niet:(gerbenp schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:59:
[...]
Sorry, ik ben altijd gewend om MS te doen, vind het een mooie afkorting eigenlijk.. maar ik zal het wel microsoft noemen, maar ik vind het ook wel leuk dat er echt veel belangstelling is.. nog 2 minuten of 1 minuut
[ Voor 0% gewijzigd door alt-92 op 09-01-2009 21:04 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Tja, CreativeDonderbij schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:47:
Nou ik heb hem draaien. Eerste indrukken:

Waarom haat je dit startmenu?- Geen mogelijkheid gevonden tot het gebruik van classic start menu (ik haat deze start menus, zelfde als xp en vista)
* anandus leest de hele tijd van mensen die ervan 'walgen', maar geen fatsoenlijke onderbouwing geven.
Ik vind het heerlijk werken, zeker die van Windows 7.
Vreselijk vlot, en alles lekker makkelijk bij de hand.
(Ook fijn dat onderdelen van control panel erin verschijnen enzo
Het classic menu is omslachtig, traag en onoverzichtelijk vind ik.
Werkt toch prima?- icoontjes in je quickbar zijn ook irritant, als je bijvoorbeeld je browser opent, dan wordt direct dat quickicoontje overgenomen en niet meer bruikbaar als snelkoppeling. Erg storend!
Als je van iets eenn ieuwe instantie wil openen moet je shift-klik doen
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 09-01-2009 21:04 ]
stond dat er al? Dat wordt dus vannacht ergens...ver the past few years, you've asked us to make some changes to Windows. We listened closely. Now it's time to share an early look at how we've used your feedback. Windows 7 is faster, more reliable, and makes it easier to do what you want. Both the everyday things and the killer "is that really possible?" things. Dig into this site to see what's coming. Want to try the Beta? Come back the afternoon of January 9. And remember—this is just a preview. There's more to come.
Neej joh....alles na 12:00 PM (bij ons 21:00) is afternoonhellboy123 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:02:
[...]
stond dat er al? Dat wordt dus vannacht ergens...
[ Voor 66% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2009 21:05 ]
Potverdorie
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
ik denk dat je het niet goed leest..hellboy123 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:02:
[...]
maargoed..
het is 21:00 en nog geen veranderingen..
Gelukkig bestaat er nog torrents of usenet.TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:03:
De downloadlinks die eerder genoemd werden doen het niet meer
Grrrrrrr. dat wordt weer heel de nacht op blijven.....
google is je vriend.TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:03:
"noon" is net geweest, dus nu is het afternoonhellboy123 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:02:
[...]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
wiki:oNNoZeLe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:03:
[...]
ik denk dat je het niet goed leest..
maargoed..
het is 21:00 en nog geen veranderingen..
kan dus nog 6 uur durenAfternoon is the time of day from 12:00 (noon) to -depending upon context- evening, sunset, or 18:00. Its use is often quite subjective.
Te traag zie ik... kan dus ook vannacht om 2 uur ofzo pas zijn, weer een makkelijke manier om Europeanen te naaien.
[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 09-01-2009 21:07 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Vreemd, hier wel! Heb je de link wel zelf in de adresbalk geplakt? Aanklikken werkt namelijk niet.TheVMaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:03:
Beste optie is via Usenet hem binnen te halen.
[ Voor 15% gewijzigd door MrBlueEyes op 09-01-2009 21:08 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Door het topic te lezen? En geduld te hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:06:
Kan iemand mij vertellen hoe ik hem binnen kan krijgen, Snel?
In plaats van dezelfde vraag meerdere keren te stellen
Verwijderd
Verwijderd
JaTsurany schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:53:
Neem aan dat iedereen net als ik http://www.microsoft.com/windows/windows-7/ zit te refreshen? Of zit ik nu op een verkeerde site te kijken? Nee he
Vind t wel grappig zoveel aandacht voor een beta test, zie je toch niet vaak volgens mij.
Je moet hier kijken: http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx, log daar in met je Live ID en selecteer de versie die je wilt. Die pagina die dan opent moet je refreshen telkens en als je geluk hebt kom je verder dan een eindeloze groene-bolletjes-voortgangs-indicator
Edit: argh ik moet volgens mij hier ook wat vaker F5 hitten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 21:10 ]
Hey bedankt om ons zoveel hoop in te spreken

en dit verderop in die FAQ als je de sleutel kwijt bent:A product key is a long sequence of letters and numbers that’s used to activate the Windows 7 Beta and ensure your copy is genuine. (See Activating Windows: frequently asked questions.)
When you download the Beta you’ll be given a product key. (See Installing the Windows 7 Beta.) Be sure to use the product key to activate the Beta within 30 days, or the Beta’s functionality will be limited. Your product key will work for up to three separate computers, so if you want to install the Windows 7 Beta on another PC, you can re-use the same key.
Dus krijgen we nou wel via die andere download link de key of niet?If you lose your product key, just go back to the Download page and begin the installation process again. You’ll be asked to enter your Windows Live ID, and then you’ll see your product key you were originally issued. You can then use this product key to activate your software—you don't need to download the operating system again
En zal die nou wel via de website tevoorschijn komen?
32 bits: http://wb.dlservice.micro...mate-GB1CULFRE_EN_DVD.isoVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:06:
64 bits: http://wb.dlservice.micro...ate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO
Link kopieeren en plakken in je adresbalk. En dan wachten op je key.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Verwijderd
anandus schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:08:
[...]
Door het topic te lezen? En geduld te hebben.
In plaats van dezelfde vraag meerdere keren te stellen![]()
Lees de waarschuwing aan de onderkant van dit topic eensVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:06:
En draag eens wat bij aan GoT, in plaats van alleen maar te leechen en topics te maken die op slot gaan
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
/me zit ook in de PST tijdzone en eet nog een boterham.
PJ sandwich.oNNoZeLe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:14:
[...]
hmm.. PJ-sandwich or BLT
ohhh.. Tacobell.. darn..
[ Voor 46% gewijzigd door PD2JK op 09-01-2009 21:19 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verwijderd
Je bent een held.TheCoolGamer schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:10:
[...]
32 bits: http://wb.dlservice.micro...mate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso
64 bits: http://wb.dlservice.micro...ate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO
Link kopieeren en plakken in je adresbalk. En dan wachten op je key.
hmm.. PJ-sandwich or BLTPD2JK schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:11:
Wat denk je wat de meeste mensen doen om 12:00? Juist, lunch!
ohhh.. Tacobell.. darn..
[ Voor 7% gewijzigd door oNNoZeLe op 09-01-2009 21:15 . Reden: honger ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Even stoppen met refreshen, iedereen
Inderdaad, dat werkt...maar hij lijkt het niet te doen in Windows 7 met IE8Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:06:
[...]
Vreemd, hier wel! Heb je de link wel zelf in de adresbalk geplakt? Aanklikken werkt namelijk niet.
Klopt....'k weet niet waar dat aan ligt, maar dit is de link waar via je een key kunt krijgen
goede genade...wil je een ban ofzoiets.....pffff beetje Windows Vista RC2 keys plaatsen die het niet meer doenmickjuh schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:16:
Volgens deze website zou je deze keys kunnen gebruiken. Weet niet of deze nog steeds werken?
[...]
Zie zelf ook nog steeds geen serials op de website
[ Voor 53% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2009 21:29 ]
[ Voor 97% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2009 21:28 . Reden: dubbelgepost ]
[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2009 21:28 . Reden: tripplepost ]
Verwijderd
Zo jij durft! Die blijven er niet lang op staan.mickjuh schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:16:
Volgens deze website zou je deze keys kunnen gebruiken. Weet niet of deze nog steeds werken?
[...]
Zie zelf ook nog steeds geen serials op de website
Wel opvallend hoe vaak hier steeds weer gevraagd wordt naar downloadlinks. Terwijl die al meerdere malen zijn gepost. Scrollen is blijkbaar teveel gevraagd voor sommigen...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 21:19 ]
Oh-Kay, broodje kaas.PD2JK schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:11:
Wat denk je wat de meeste mensen doen om 12:00? Juist, lunch!
Download link werkt nog steeds.
[ Voor 9% gewijzigd door PhoenixT op 09-01-2009 21:21 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Dit topic is gesloten.
Gebruik dit topic alleen om ervaringen met Windows 7 uit te wisselen. Voor technische vragen kun je een apart topic openen mits dat aan de juiste eisen voldoet natuurlijk.
Verkrijgbaarheid van de beta:
Vanaf deze post wordt je verteld wat de opties zijn.
Vragen om keys worden verwijderd!