Audiosurf

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 19.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 07:45:
ik heb het serieus braaf willen kopen, maar wil geen creditcard en op de een of andere manier kan ik mijn bankrekening wel koppelen aan paypal, maar ik krijg er geen geld op gezet, met andere woorden ik ben screwed...heb me dus uiteindelijk toch maar overgegeven aan de illegale methode. Nadeel: ik zie geen rankings, voordeel: ik kan toch gewoon spelen.
Je hoeft geen geld op paypal te zetten, haalt paypal automatisch van uw rekening af.
Anders even Clickandbuy proberen?

Je haalt nu iets via de illegale weg binnen wat 2.5 kost ofzo, best wel sneu :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja Shammah, maar mijn bank heeft dat geblokkeerd en Click&Buy kan je niet gebruiken bij Steam...het is echt niet dat ik het niet had willen betalen...maar niet iedereen kan iedere betalingsmethode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Vraag even een vriend met een Steam account of hij een gift wil sturen. Je kan namelijk een spel aan iemand cadeau doen via Steam.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtleX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:01:
Vraag even een vriend met een Steam account of hij een gift wil sturen. Je kan namelijk een spel aan iemand cadeau doen via Steam.
Kijk dat vind ik dus een goede tip, want dat wist ik helemaal niet. Was voor mij de eerste keer dat ik met steam in aanraking kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
2,5 euro teveel voor een spel ?? daar kan je geneens een lekker biertje voor kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:14:
2,5 euro teveel voor een spel ?? daar kan je geneens een lekker biertje voor kopen
jemig zeg, hoeveel moeite is het om te lezen en dan te gaan zeiken dat ik het teveel geld zou vinden? Ik zeg al dat ik geen paypal kan gebruiken en geen creditcard...en helaas biedt steam je geen andere mogelijkheden... Hoe vaak moet ik mezelf gaan verdedigen? Slaat echt nergens op dit soort commentaar. Toen ik het overigens wilde kopen was het 10 euro en dat had ik er met alle liefde en plezier ook voor neergeteld..dus lees eerst eens voor je iemand gaat afzeiken please..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:44:
[...]

Kijk dat vind ik dus een goede tip, want dat wist ik helemaal niet. Was voor mij de eerste keer dat ik met steam in aanraking kwam...
Als je wilt wil ik m je wel giften. Stuur me maar een DM.

Heb m trouwens ook gekocht vandaag. Wat een geniaal spelletje zeg. Heerlijk om sommige nummers te spelen in combinatie met de trippy graphics, vooral die kurkentrekkers, word er bijna misselijk van :P
Iemand nog tips voor nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fl4pp13 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:45:
[...]

Als je wilt wil ik m je wel giften. Stuur me maar een DM.

Heb m trouwens ook gekocht vandaag. Wat een geniaal spelletje zeg. Heerlijk om sommige nummers te spelen in combinatie met de trippy graphics, vooral die kurkentrekkers, word er bijna misselijk van :P
Iemand nog tips voor nummers?
Ik heb momenteel even vrij weinig tijd om dingen te spelen, dus ook Audiosurf is al even niet aangeraakt, maar ik zal je binnenkort wel effe een berichtje sturen...thanks in advance. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:28:
[...]

jemig zeg, hoeveel moeite is het om te lezen en dan te gaan zeiken dat ik het teveel geld zou vinden? Ik zeg al dat ik geen paypal kan gebruiken en geen creditcard...en helaas biedt steam je geen andere mogelijkheden... Hoe vaak moet ik mezelf gaan verdedigen? Slaat echt nergens op dit soort commentaar. Toen ik het overigens wilde kopen was het 10 euro en dat had ik er met alle liefde en plezier ook voor neergeteld..dus lees eerst eens voor je iemand gaat afzeiken please..
je kan wel degelijk anders betalen optie click and buy en dan Ideal kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RenaldoNiels schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:35:
[...]

je kan wel degelijk anders betalen optie click and buy en dan Ideal kiezen
Die optie was er toen in ieder geval niet, anders had ik dat echt wel gedaan, maar fijn dat het dan nu blijkbaar wel kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Audiosurf is dit weekend te koop voor 2.78, niet veel voor zo topspel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 18:39

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Rockvee2 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:29:
Audiosurf is dit weekend te koop voor 2.78, niet veel voor zo topspel :D
Volgens mij hoor ik een echo :+

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb Audiosurf afgelopen weekend pas ontdekt... }:O Wat een leuke game!!! Op dit moment ben ik rustig aan het oefenen met rustige oude Beatles-nummers, maar dat gaat al moeilijk genoeg. ;) Dikke pret, zeg! Je blijft bezig om de score nog nét ff beter te krijgen! Ik let trouwens alleen op m'n eigen scores, want die high scores op internet kom ik toch never nooit niet aan... Leuke vind ik dat je helemaal zelf kan bepalen welk nummer je kiest: je komt dus niet voor levels te staan die te moeilijk zijn of die je niet kan halen, wat ik altijd zwaar ellendig vind bij puzzelgames (en waardoor ik dus ook nauwelijks puzzelgames speel).

Welk character gebruiken jullie eigenlijk het meest? Ik ben om een of andere reden begonnen met de Pusher Pro en merk dat omschakelen naar een andere niet makkelijk gaat: die werken dan toch ook echt wel anders. Ik vraag me ook af of er nou veel Mono spelers zijn: ik heb het idee dat de meesten daarmee beginnen: ik dus niet. Mono lijkt me nogal simpel, maar mss is dat ook juist wel de lol... Pusher is al snel een chaos. Bij mij dan... ;) Mss moet ik Mono ook maar eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik speel veel Mono, met moeilijkere nummers. Regelmatig zit ik met het zweet in m'n handen omdat het zo snel gaat of moeilijk is.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

AtleX schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:47:
Ik speel veel Mono, met moeilijkere nummers. Regelmatig zit ik met het zweet in m'n handen omdat het zo snel gaat of moeilijk is.
Ik doe het ook. Mono pro of Mono ninja en dan lekkere nummertjes keihard aan. Vooral metal :+ Lekker uptempo en rap rap rap. Hele baan over schieten en proberen geen grijze blokjes te pakken. Heerlijk geschikt om simpel wat energie uit te laten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow.. wat een vet spel. . ik heb het pas net gekocht op Steam ..

Weet iemand trouwens wat de beste character is van elite? Ze zijn best wel goed gebalanceerd maar er moet toch één zijn die de beste is :+ Ik speel nu vaak Pusher Elite en sta dan relatief best wel hoog.. Maar pointman en eraser staan ook vaak op top..

Een paar leuke nummers nog:

Ratatat - seventeen years
Gnarls Barkley ofzo - Crazy
Kanye West - eigenlijk alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Man het is wel klote in elkaar gezet hoor. :S Wil ik het na een paar maanden ook weer spelen, zijn er geen blokken op de baan...ook die eerste install moest 4x overnieuw ofzo...bah als het zo moet is het die 10 euro nog niet eens waard. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:56

Sebazzz

3dp

Dat heb ik soms ook wel eens het idee. Soms gaat 'automatisch' de help pagina openen na het spelen van een nummer, en van bepaalde nummers slaat hij geen persoonlijke highscore meer op. Daarnaast heb ik bij hoge detail + 8x AA/AF artifacts of andere renderingproblemen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste