Audiosurf

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 19.495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Audiosurf

Afbeeldingslocatie: http://media.audio-surf.com/WebsiteShot1_400.jpg
Wat is Audiosurf?

Audiosurf is een nieuwe muzikale PC game, waarbij je je eigen muziekcollectie gebruikt om de stages te creëren. Het spel is wat een kruising tussen Amplitude en Ballistics.

Het concept: aan de hand van het gekozen nummer wordt er een parcour gegenereerd waar allemaal blokjes opstaan. Bij rustige momenten zijn er ook weinig blokjes en gaat het parcour bergop waardoor je traag vooruit gaat. Hoe sneller het nummer, hoe steiler je bergaf gaat en hoe sneller alles loopt. In het parcour zelf zitten ook heuveltjes en bochten die meelopen met de maat van de muziek en afbuigen bij overgangen. Het objectief van het spel verschilt naargelang de wagen die je kiest, maar standaard komt het erop neer om minstens 3 blokken van dezelfde kleur bij elkaar te krijgen om punten te scoren. Je reservoir mag ook niet overstromen of je krijgt penalties. De bedoeling van het spel is om op het einde een zo hoog mogelijke score te halen, waarna deze met andere spelers vergeleken wordt.
Algemene informatie
  • Releasedatum: 15 februari 2008
  • Distributie via Steam. Een demo zal eveneens beschikbaar gemaakt worden.
  • Kostprijs: 9,95 dollar
Vaakgestelde vragen

Welke muziekformaten worden er ondersteund?
Audiosurf ondersteunt audio-cd's, mp3, wma, ogg en flac.

Wat zijn de systeemvereisten?
Audiosurf draait op een breed gamma aan hardware. Het is ontworpen om gebruik te maken van het pixel shader 3.0 model, maar draait ook op veel oudere hardware. Minimaal is een videokaart met 32MB geheugen vereist en directx 9 vereist.

Hoe moeilijk is het spel juist? Het lijkt allemaal zo snel te gaan.
De moeilijkheidsgraad wordt volledig door jezelf bepaald. Wil je relaxed spelen, kies dan voor "casual" mode en/of kies voor een rustig nummer. Wil je het moeilijk maken voor jezelf, kies dan voor een snel/chaotisch nummer.

Hoe werkt multiplayer juist?
Lokale multiplayer is mogelijk met 2 spelers aan 1 computer. Wanneer je alleen speelt worden je scores bijgehouden adhv online rankings. Na het einde van ieder nummer krijg je te zien wie er hetzelfde nummer gespeeld heeft en wat zijn/haar score was. Deze scores worden ook nog eens verdeeld per land en per moeilijkheidsgraad. Op de Audiosurf website kan je ook de "hitparade" van meest populaire nummers zien.
Video's

Voorbeeld van een rustig nummer
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BdPL_FkCCzM]

Voorbeeld van een snel nummer (ninja mono)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q_RRotqr4OA]

[ Voor 80% gewijzigd door boe2 op 12-02-2008 17:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:41

FeaR

In GoT we trust

Best wel een verslavende game eigenlijk...
En al houd ik niet echt van die hardcore/dance/trance muziek met zulke stijlen muziek is de game toch wat vermakelijker.

Alleen de achtergrond en de omgevingen in jouw filmpjes en screenshots zijn zwart. De mijne zijn wit en ik kan nergens vinden hoe ik die naar een andere kleur krijg... Tips?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13
net ook gedownload.

best aardig. al zijn sommige tracks wel leuker als andere natuurlijk :)

bij mij is ook alles wit ipv al die filmpjes waar alles zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

THE_CR0SS schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:55:
best aardig. al zijn sommige tracks wel leuker als andere natuurlijk :)

bij mij is ook alles wit ipv al die filmpjes waar alles zwart is.
Typisch... start net die game opnieuw op en nu heb ik wel opeens alles in het zwart.
Wellicht dat het iets te maken heeft met de moeilijkheidsgraad, want die heb ik net aangepast.
Of wellicht dat TS meer info heeft over de witte/zwarte achtergrond?

Op Medium en Hard als moeilijkheidsgraad heb ik een zwarte omgeving, bij Easy een witte. Wellicht heeft het daar iets mee te maken. Je moet je wel registreren wil je Medium en Hard ook als opties hebben.

Alleen vind ik de snelheid soms wel wat te snel veranderen.
Als ik bijvoorbeeld Evanescence - My Immortal kies als track dan wordt er eerst een stuk geklommen. Als de muziek dan maar een tikje sneller gaat schiet dat ruimtescheepje echt vooruit.

Maar zoals gezegd werken snelle nummers gewoon het beste. Had net Enya - Only Time eens geprobeerd... is alleen maar heuvel op :P

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 20-01-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:05
wohaa!
Wat een gaaf spel!

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Kleur van de achtergrond hangt af van het wagentje dat je kiest. Wagentjes moet je unlocken, maar bij mij was alles na 3 liedjes unlocked, dus dat is niet echt een uitdaging :) (wel registreren natuurlijk, kan volledig ingame en is snel gebeurd)

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 20-01-2008 18:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik weet niet of jullie het ook kunnen maar ik kan ook nog eens in het optie menu kiezen uit 3 opgaven. Negative none of nog een. Ik kies meestal negative.

Ik heb deze open beta ook gedownload en direct ook goed verslaafd. Vooral aan de snellere nummers. Die zijn gewoon gaaf. Maar nu heb ik ook langzamerhand de hele familie eraan verslaafd gekregen :D.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Laatst online: 19:53
@ boeboe Welk liedje is dat in je eerste youtube opname ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb nu 4 songs gespeeld, in 1 woord, geweldig! _O_
Maar net zoals Touchdomex, die snellere nummers zijn echt verslavend :9~

Heb me ook bij de mailinglist gezet, hopen dat ik ook bij closed beta zit (als die er nog komt of weer komt..)

Maar voorlopig blijf ik nog even lekker spelen :9

edit:
Gaat wel lekker veel keys en miles bezorgen voor WhatPulse :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Pimorez op 20-01-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:02
Niet een nummer van Rammstein kiezen als beginner :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

hpt870 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:59:
@ boeboe Welk liedje is dat in je eerste youtube opname ervan?
In zijn youtube omschrijving staat Rainbow Flyer van Dj Taka.

Ik vind het spel ook wel wat weg hebben van klax, hoe je die stenen verzamelt. Ziet er leuk uit!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:08

Nakebod

Nope.

Nog geen idee wat ik precies moet doen :+ maar laat ik het eens proberen :)
Het ziet er iig kleurrijk uit :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Het nummer is "Rainbow Flyer" van Sana, geremixed door Dj TaQ (in the dream mix) (TaQ ken je misschien als je dance dance revolution of beatmania speelt).

Overigens, als je het rustigaan wil doen doet klassieke muziek het ook verassend goed (heb nog een filmpje gemaakt :p). Rockmuziek is nogal onvoorspelbaar en speedcore (DJ sharpnel is vrij populair online) is pure zelfkwelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Héél origineel! Ik ga 'm dalijk even installeren en 2000 nummers doorcrossen :+

Maar holy fuck zeg.. Ik hoorde 't van m'n broertje (had het topic alleen even bekeken omdat de titel spam suggereerde :P ), dus ik pikte zijn PC even in toen hij weg was, maar daar stond een of ander happy hardcore nummer aan op hard mode :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
Ah tnx! Een beetje minimal geeft ook wel leuke combos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nog best geinig ook na een paar nummertjes gedaan te hebben :+
Tis volgens mij wel redelijk zwaar :+ Mijn PC disconnect van mijn irc bouncer, en dat doet ie normaal alleen als ik iets echt zwaars doe. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
zwaar in welk opzicht precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:50:
Héél origineel! Ik ga 'm dalijk even installeren en 2000 nummers doorcrossen :+

Maar holy fuck zeg.. Ik hoorde 't van m'n broertje (had het topic alleen even bekeken omdat de titel spam suggereerde :P ), dus ik pikte zijn PC even in toen hij weg was, maar daar stond een of ander happy hardcore nummer aan op hard mode :X :X
Klopt :P

Maar ik ga echt nooit meer op medium met die 2 wagentjes zeg, die is moeilijk :P
Wil je daar een paar punten hebben moet je echt met 2 mensen gaan spelen..

Texas wagen vind ik persoonlijk het chillste, als je blocks bijna vol zitten gewoon even op de shoulders rijden, dan shuffled ie, en je kan weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nah, ja, zwaar..
Tis denk ik ook wel iets met mijn pc, loopt de laatste 2 weken niet helemaal soepel meer :+
Maar ik had het tot nu toe alleen bij de Crysis demo gehad, dan is ie gok ik te lang met teveel cpu load bezig, en dan disconnect mIRC van mijn IRC bouncer.

Met Audiosurf heb ik dat nu ook, iedere keer als je klaar bent met een nummer.
Terwijl ik daar met bijv een video renderen, ook wel redelijk zwaar an sich, geen last van heb.
Maar, zal denk ik eerder aan deze pc liggen, hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
Hij loopt hier iig uitstekend op de allerlaagste(!) settings :P

maar erg leuk spelletje inderdaad!

[ Voor 22% gewijzigd door hpt870 op 20-01-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Laatst online: 09-09 13:12
Ook ff aan het binnen lepelen...
Ben benieuwd, heb niet megaveel muziek op deze computer staan, maar wel wat verschillende stijlen, dus eens ff iets proberen...

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:39

krvabo

MATERIALISE!

Ik hoorde van iemand dat de download wat traag gaat (bij mij ging ie met 400kB/s) dus heb ik een mirror gemaakt: http://openstaand.nl/tmp/...ekend2_1.19.08%5b1%5d.exe Beta is afgelopen. :)

Best grappig maar zeker niet makkelijk :')

[ Voor 8% gewijzigd door krvabo op 21-01-2008 00:06 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 14:11
Alleen de controls snap ik niet.

Je hebt dan zon 4 baans weg. Ik weet hoe je helemaal links , +1 naar rechts en helemaal rechts moet komen. Maar de derde baan van links kom ik niet.

What did i miss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hoe ik het doe is gewoon met de muis, vind ik veel relaxter.
Dan zit ik gewoon voor me uit te staren en te wachten op een blokje, dan snel je muis door de kamer gooien en je bent er O-)

Wat zijn er trouwens weinig mensen die Bob Marley hebben gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Pimorez schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:28:
Muis werkt inderdaad vele malen beter dan met het toetsenbord.
Lijkt hier wel of er soms lagg in de toetsen zit en soms reageert de game helemaal niet op mijn toetsenbord...
Heb trouwens wel mijn muis op 2000 DPI ingesteld, want met normale snelheid (800 DPI) ging het soms nog wat te langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Pimorez schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:28:
Dan zit ik gewoon voor me uit te staren en te wachten op een blokje, dan snel je muis door de kamer gooien en je bent er O-)

Wat zijn er trouwens weinig mensen die Bob Marley hebben gedaan :o
Weinig Bob Marley is om 1 reden en dat is omdat het te langzaam is. Snellere nummers zijn meer uitdagend :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 10:04

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Geinig spelletje. Nummers met veel drumrolls erin doen het erg goed. :D

Boeboe
offtopic:
Welk programma heb je gebruikt om die filmpjes te maken? Want dan zal ik straks ook wel even wat posten.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Paddixx schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:30:

Boeboe
offtopic:
Welk programma heb je gebruikt om die filmpjes te maken? Want dan zal ik straks ook wel even wat posten.
Ik zou gokken FRAPS of iets wat daar op lijkt, dat zou ik iig proberen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had hem via experimentalgameplay.com gevonden .. volgens mij
en inderdaad ingeschreven voor de beta. eerste beta was vorige week alleen toen ik 2 tracks had gespeeld werd me vriendelijk toch heel dringend verzocht om een account aan te maken ... en toen was of de webserver eruit of zat er een bug in het spel .. kon dus niet ingame verder .. ook geen zin gehad om online te kijken of er een account te maken viel .. onder het mom; moest ook vanuit het spel kunnen en als dat kapot is , jammer dan

maar kreeg wel netjes een uitnodiging voor de 2e test en die dus nu maar eens doen.. hehe

wat ik er tot nu toe mee gedaan had was ik best over te spreken. ofwel ..best coole game

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Paddixx schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:30:

Boeboe
offtopic:
Ik weet het niet zeker, maar Fraps is zeker een goede mogelijkheid :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hij werkt bij mij niet echt?
Ik kan geen nummers selecteren, waar ik ook klik of op druk, de selectiedinges blijft altijd op de bovenste optie staan zonder dat er iets gebeurd.
Bij de online radio in de tutorial krijg ik wel muziek, maar de track blijft leeg, ook na de 30 sec en de track blijft dezelfde kant op gaan...

Iemand met dezelfde problemen die het heeft kunnen oplossen?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 11:46
Hey,

ik heb hetzelfde probleem als ^.

Iemand? Kan geen drive kiezen en als ik er een van internet down dan start ik nooit (respawning blijft er staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha .. net even opgestart in 'hmmm wonder what happens when i select a jazz song' mode .. dus een mooi jazz nummer opgezocht en dat is best lachen.. best langzaam maar je krijgt op sommige punten ineens heeeeeel snel allemaal blokjes op je af gemikt .. vooral met sax stukjes .. eigenlijk heel het nummer lang gaat de baan heeeeel langzaam maar af en toe krijg je ineens 5 seconden lang ultra speed .. heel appart

daarna een nummer van korn gestart .. geen succes :D

ga nu maar eens wat langzamere nummers zoeken :P

edit .. ook geniaal .. een nummer van youp van het hek pakken

de baan gaat vrij rustig door de piano achtergrond .. behalve wanneer youpie aan het praten/zingen is ...

*chaos* haha

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09
Geinig spelletje.
Net als eerste echte nummer ff een lekker hard en snel Drum and Bass nummer erin gegooid. DAMN!
doen we vaker :P

oh, ok.. 2 epilepsie en drie hart aanvallen later..
had ff voor de gein (omdat het ook zo'n uber nummer is met GH3) maar ff "Dragon Force - through the fire and flame" erin gezet. :o 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door LordMithril op 20-01-2008 22:51 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha .. die heb ik even op youtube moeten zoeken .. maar dat lijkt me inderdaad niet het meest ideale nummer voor audiosurf _O-

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Hm en toen kon ik niet meer inloggen.. Ondertussen weer wel :)

Dit is echt verslavend en nutteloos :P
Dit zie ik opzich ook nog wel een "wii-game" worden. Net als linerider :P

[ Voor 9% gewijzigd door krvabo op 20-01-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Eerder in de categorie: Minst ideaal imho.

Net met Guus Meeuwis - Ik Wil Je getest, gaat best geinig. Alleen af en toe komen er toch veel blokjes langs, als je dan probeert te focussen gaat dat best wel moeilijk.
En dat is dan nog een redelijk rustig nummer ook :D

En Stratovarius - Black Diamond (http://www.youtube.com/watch?v=lNLdTfwx5ZQ) is ook niet geheel gezond, wel veel punten net, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ozakigames schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:15:
Hey,

ik heb hetzelfde probleem als ^.

Iemand? Kan geen drive kiezen en als ik er een van internet down dan start ik nooit (respawning blijft er staan).
Bij mij deed ie het na een reboot weer, maar hij is er net weer mee opgehouden :'(
Ik klooi nog ff wat door met de settings, het moet toch *ergens* aan liggen...

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Het spel geeft nu een "expired beta" bericht als ik probeer te spelen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik had net in ieder geval nog even een filmpje kunnen schieten: klik. Hier kan je ook zien dat als je een nummer zonder intro hebt, je gelijk van die grijze blokken op je af gelanceerd krijgt. Hopelijk gaan ze hier nog iets aan doen, want het is best wel irritant als je gelijk sommige bonussen niet meer kan halen door zoiets.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 20:24
Jammer kan niet connecten, wel zeer vermakelijk spelletje :D

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 17:30
Paddixx schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:56:
Het spel geeft nu een "expired beta" bericht als ik probeer te spelen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik had net in ieder geval nog even een filmpje kunnen schieten: klik. Hier kan je ook zien dat als je een nummer zonder intro hebt, je gelijk van die grijze blokken op je af gelanceerd krijgt. Hopelijk gaan ze hier nog iets aan doen, want het is best wel irritant als je gelijk sommige bonussen niet meer kan halen door zoiets.
Ik heb het zelfde probleem, dan staat er dat je het spel opnieuw moet opstarten maar dat helpt niet, nog geen 10 minuten gepeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Daarstraks ook ff gespeeld. Best plezant spelletje :)
Painkiller van Judas Priest is wel geen nummer om mee te beginnen. Van beginne af aan STIJL naar benee! 8)7

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
master007 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:59:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, dan staat er dat je het spel opnieuw moet opstarten maar dat helpt niet, nog geen 10 minuten gepeeld...
Op die site word dit gemeld:
--- Latest Audiosurf News ---

Beta Weekend 2 has ended. Thanks for all the great feedback everyone! We'll get as much of it in for the official release as we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Paddixx schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:56:
Hetzelfde. Het beta weekend is dus afgelopen :(. Echt spijtig dat ik het zo laat leerde kennen, anders had ik vrijdagavond hierover al gepost ipv deze voormiddag :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Had ik net een monsterscore van 75k.. scoreboard down :P
Maar als je nog ingame bent kun je blijkbaar doorspelen \o/ Toch niet dus :')
Ik haal zo ook maar de installfile van mijn host af.. is nu toch nutteloos :P
Heeft toch een nette 3.5gig gedaan in een paar uur tijd :P

[ Voor 4% gewijzigd door krvabo op 21-01-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wel jammer dat je niet (offline) nog even kan oefenen, ik vind het wel een erg tof spelletje :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
aw balen zeg :(
was net zo lekker bezig.. iig een vid in mekaar kunnen draaien :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GrxLQeJ9aTU]
Korpiklaani - Misty fields..
dragonforce in audiosurf is voor mietjes >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 23:59

BaT

En ik was hem net aan het downloaden :( Jammer... leek me een leuk spelletje.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Nog eentje om het af te leren :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MQhRsOO36Rk]

LordMithril
't Is dat het spel het nu niet meer doet, anders had ik even een filmpje in elkaar gedraaid van DJ Jappo & Lancinhouse - Trashfucker (400+ BPM speedcore). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
LordMithril, jij ook al een Ninja Mono gebruiker blijkbaar. Die vind ik dus ongelofelijk moeilijk he.
Ninja Mono heeft nog het meeste weg van Ballistics. Ballistics vind ik een prachtig spel, maar in Audiosurf is het zoveel moeilijker, te moeilijk voor mij :(.
Mijn favo blijft de pusher, hoewel je daar ook hoofdpijn van krijgt omdat je voortdurend tegen insane snelheid aan het puzzelen en aan het schuiven bent :p

Laatste filmpje, met een van de vreemdste nummers uit men mp3 collectie :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YNhSJG42WnI]

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 21-01-2008 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ziek spel is dit zeg :D Hij's leuk met Crystal Method - Blood Rave ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Ramon schreef op maandag 21 januari 2008 @ 00:56:
Ziek spel is dit zeg :D Hij's leuk met Crystal Method - Blood Rave ;)
jij kunt nog spelen?

ik zie dit topic nu pas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:00

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

this beta has expired :(

zeer veelbelovende game dit , nu nog een wii release en het is instant win :P

laten we hopen dat er een nieuwe beta komt of must buy retail :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
mss een crack ergens te vinden? alleen zodat je de beta nog kan blijven spelen :) .

of mag ik dat niet vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

WhiteViper schreef op maandag 21 januari 2008 @ 01:55:
mss een crack ergens te vinden? alleen zodat je de beta nog kan blijven spelen :) .

of mag ik dat niet vragen?
het schijnt dat een oudere beta ofline werkt door een hosts file aanpassing (bron hun eigen forum)

het is gewoon wachten op de full release :(

en het is verstandig om niet zomaar naar een crack te vragen hier ;)

Hbz

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

Heb me hier het afgelopen weekend uitstekend mee vermaakt, dit is eentje om in de gaten te houden...

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Een crack vragen is niet zo handig inderdaad... ;)

Wordt dit spel trouwens shareware of freeware bij de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Er komt een demo waarbij je alleen een paar voorgedefinieerde tracks van audiosurf zelf kan spelen, je kan in de demo niet je eigen nummers doen.
Het is nog niet bekend hoe je het spel kan gaan kopen voor zover ik weet.

Volgens een dev op de audio-surf forums gaat het spel $10 kosten, een redelijk beschieden prijsje dus :)

[ Voor 19% gewijzigd door StarLite op 21-01-2008 11:50 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
V1 is nog wel speelbaar, hier mis je alleen mono medium en is er grafisch wat anders. Maar ik merk nog niet veel.

http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=478131

Dit lijkt mij nog binnen de policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:23
erf.. ik heb het niet kunne proberen, lees het nu pas. Wanner komt full uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Paddixx schreef op maandag 21 januari 2008 @ 00:38:
Nog eentje om het af te leren :+

[video]

LordMithril
't Is dat het spel het nu niet meer doet, anders had ik even een filmpje in elkaar gedraaid van DJ Jappo & Lancinhouse - Trashfucker (400+ BPM speedcore). :p
Hahaha, vet! Dat nummer ook erbij.. Hoe heet die?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

Lol, lijkt op dat spelletje dat op mn Nano(3) zit :) Weet zo ff de naam niet, maar zelfde principe: heen en weer op je eigen mp3tjes :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik heb inmiddels begrepen dat het spel niet duur gaat worden , $10 is al genoemd ,
alleen is de verkoop methode nog niet bekend en op de site staan "comming feb 2008".

Interessant is wel het topic op hun forum van "wat zou je nog echt willen zien in de final"

dus dat word massaal audisurfen binnekort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan gelukkig weer spelen, ik vond het wel vervelend dat hij het net niet deed toen ik thuis kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:05:
Kan gelukkig weer spelen, ik vond het wel vervelend dat hij het net niet deed toen ik thuis kwam.
Wat heb jij dan gedaan. Ik kan hier nog steeds niet spelen..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:12:
[...]

Wat heb jij dan gedaan. Ik kan hier nog steeds niet spelen..... :/
Er is een manier om de beta van vorige week te spelen. Ik weet niet of dit onder de categorie ''crack'' hoort.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Boeboe schreef op maandag 21 januari 2008 @ 00:42:
LordMithril, jij ook al een Ninja Mono gebruiker blijkbaar. Die vind ik dus ongelofelijk moeilijk he.
Ninja Mono heeft nog het meeste weg van Ballistics. Ballistics vind ik een prachtig spel, maar in Audiosurf is het zoveel moeilijker, te moeilijk voor mij :(.
Mijn favo blijft de pusher, hoewel je daar ook hoofdpijn van krijgt omdat je voortdurend tegen insane snelheid aan het puzzelen en aan het schuiven bent :p

Laatste filmpje, met een van de vreemdste nummers uit men mp3 collectie :)
[video]
het nummer valt nog mee.. de anime zelf is zo nog vreemder :P excel saga _o_

Ballistics vond ik echt een uber spel. ben echt verslaafd aan dat soort snelheden. vind het heerlijk. Ben daarom ook een groot fan van twitch gameplay. oftewel, reageren voor je door hebt dat je dat je moet reageren :P

Weet zeker als dit spel ooit te koop is dat ik het koop :D
genoeg replay value met 460GB muziek O-)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

gebruikershaes schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:22:
[...]

Hahaha, vet! Dat nummer ook erbij.. Hoe heet die?:p
Dat is Sidney Samson & Skitzofrenix - You Don't Love Me (No, No, No) (Hardwell & Rehab Remix). Die staat op Eclectic Beatz 5 die pas is uitgekomen. ;)

Ik heb nu trouwens ook de eerste beta weer aan de praat. Kan ik in ieder geval weer verder spelen. :9

[ Voor 13% gewijzigd door Rhannie op 21-01-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Ben nu ook weer bezig met Beta1..
ff allemaal soorten muziek proberen. Heb gemerkt dat nummers met een onregelmatige beat best lastig en uitdagend zijn.
Voorbeelden daarvan: Prodigy - dieselpower, Dizzy Rascal - I LUV U en als extreem "Converter - Blast furnace" .. die laatste valt onder Industrial.. erg erg leuk om te doen maar je moet het nummer wel kennen anders ga je hard af.

Mocht je nog eens echt willen lachen dan moet je erg oldskool gaan.
_o_ Poing _o_ 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door LordMithril op 21-01-2008 23:34 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:20

-db-

Hoi

Heel stoer spelletje, ben nu ook met Beta 1 bezig:
227396 gescoord met ninja mono:
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=hSMXyFfyCxo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kijken of ik je kan verbeteren, welk liedje is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
-db- schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:26:
Heel stoer spelletje, ben nu ook met Beta 1 bezig:
227396 gescoord met ninja mono:
Erg lastig liedje, in het begin lijkt hij super makkelijk maar er zitten echt lastige stukken in.
Ik heb je wel kunnen verbeteren, 261.356 :)

Ik zie trouwens dat bijna iedereen met de muis speelt, ik vind het toetsenbord echt veel beter spelen. Mijn reactiesnelheid is via toetsenbord veel beter als met de muis, en bij het toetsenbord gaat het automatisch terug naar het midden.
@qinq: Deepsky feat. Jes Brieden - Ghost (Filo & Peri Remix) vs Yilmaz Altanhan

[ Voor 7% gewijzigd door Morked op 22-01-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Bij mij gaat het met het toetsenbord niet automatisch naar het midden, ik moet dus twee keer klikken als ik van de ene naar de andere kant moet. Op die momenten ben ik met de muis veel sneller.
TheZeroorez schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:29:
Muizen gaat hier toch echt beter hoor, zeker als je twee rijen opzij moet :P

Je weet trouwens wel dat je door met de linkerknop te klillen op alledrie de lanes blokken pakt? Af en toe is het wel handig, maar let goed op de grijze blokken :+
Is wel zo dat je bij het pakken van meerdere lastige blokjes achter elkaar zonder linker muisknop je soms wel bonussen tot 800 punten per blokje kunt krijgen.

[ Voor 57% gewijzigd door -db- op 22-01-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online

Je weet trouwens wel dat je door met de linkerknop te klillen op alledrie de lanes blokken pakt? Af en toe is het wel handig, maar let goed op de grijze blokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
TheZeroorez schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:29:

Misschien moet ik eens proberen de muis sensitivity heel laag te zetten, en dan de linkermuisklik voor de 3 banen gebruiken icm toetsen (ASD schakelt hij wel terug naar het midden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
irri dat fraps hier niet werkt met vista en audiosurf :(. Beide programma crashen als ik fraps start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk vind ik alleen ninja mono leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Wanneer je bv de pusher gebruikt wil je zowiso met de muis gaan werken omdat zowel de linker- als rechterknop hier intensief gebruikt worden om je blokjes in de juiste rij te krijgen :)
Eigenlijk vind ik alleen ninja mono leuk.
Online merk ik ook dat ninja mono heel populair is, komt ook het vaakst voor in youtube videos :)
Persoonlijk vind ik het nogal saai: volop grijze blokken dodgen en slechts 1 kleur moeten oprapen. Ik speel het wel, maar niet de vaak, uit schrik dat ik de "feel" voor de elite pusher verlies :p

[ Voor 49% gewijzigd door boe2 op 22-01-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Ik vind ook alleen ninja mode leuk. Ik geef niet zo veel om het puzzelen, ik vind het veel leuker om een baan perfect - zonder grijze blokjes - af te leggen.

Ik post ook maar even een filmpje, zelfde liedje als -db- :)

http://www.stage6.com/use...feat--Jes-Brieden---Ghost
Wat is youtube toch een ontzettend slechte kwaliteit bij veel beweging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ziet er erg leuk uit en ook een goed concept!
Ga dalijk even downloaden en installen. Echter vraag ik me wel af of ik er niet knettergek van word als ik al deze filmpjes hierzo zie 7(8)7
Denk dat ik het beste kan beginnen met wat sonneten van klassieke componisten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
morkedcram schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:49:
Wat is youtube toch een ontzettend slechte kwaliteit bij veel beweging
Maar stage6 werkt hier al helemaal niet. Slechte keuze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Gaah! Ik heb net het meeste CHILL song gevonden voor dit spel!! Namelijk Still Alive,
Echt niets fijner :P

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Paddixx schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:18:
[...]

Dat is Sidney Samson & Skitzofrenix - You Don't Love Me (No, No, No) (Hardwell & Rehab Remix). Die staat op Eclectic Beatz 5 die pas is uitgekomen. ;)

Ik heb nu trouwens ook de eerste beta weer aan de praat. Kan ik in ieder geval weer verder spelen. :9
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 16:43
Iemand The Kniks - Give the People What They Want gedaan?

Blijft de helft van de tijd in het rood, en is lastig maar leuk. Als je van Rock houdt.

Edit: De Live versie op To The Bone.

[ Voor 11% gewijzigd door coptician op 22-01-2008 21:56 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een up to date download link? Ik krijg nu een error dat m'n beta verlopen is zodra ik het spel op start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:47:
Iemand een up-to-date download link? Ik krijg nu een error dat mijn beta verlopen is als ik het spel opstart.
Dat is ook het geval, de beta liep - zoals zowel in de TS, heel de rest van dit topic als de site van de uitgever te zien is - enkel in dat weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:47:
Iemand een up-to-date download link? Ik krijg nu een error dat mijn beta verlopen is als ik het spel opstart.
De beta is gesloten. Op dit moment hebben ze geen speelbare versie te koop/te download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O

[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Elvis schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:27:
Gaah! Ik heb net het meeste CHILL song gevonden voor dit spel!! Namelijk Still Alive,
Echt niets fijner :P
Je bent niet alleen. Toen ik in het weekend datzelfde nummer speelde stonden de rankings voor "still alive" vol met scores ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Boeboe schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:26:
[...]

Je bent niet alleen. Toen ik in het weekend datzelfde nummer speelde stonden de rankings voor "still alive" vol met scores ;)
gadver, dacht ik eens "origineel" te zijn... :')

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

jah relax spel ! alleen lijkt het niet 100% soepel te lopen (beta1), of ligt dat aan mij ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

k1n9_n01z3 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:45:
jah relax spel ! alleen lijkt het niet 100% soepel te lopen (beta1), of ligt dat aan mij ?
Loopt prima bij mij, 1920x1200 medium details.

En Portal - Still alive stond best hoog in de top songs ranking, 6e ofzo :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet hij het niet :( beta verstreken Woops, thx TS :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ja duh.
Beta 2 is afgelopen (afgelopen weekend). Beta 1 is met "surfboard" draaiend op de achtergrond nog te spelen. De linkjes staan in de startpost (al lijkt de link naar de website van audiosurf verdwenen te zijn)

Ik heb dus ook net maar beta1 weer aangeslingerd aangezien het niet lijkt dat er dit weekend weer een beta is.
Eric Prydz - Call On Me (Eric Prydz vs. Retarded Funk Mix) is ook al snel goed voor een punt of 90k. Erg lekker om mee te spelen imho :P
Jazznummers zoals 'in the mood' uit 1939 zijn geweldig om te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nu geen online stats meer zien met beta v1?

Leuk spel :), haal wel altijd de gouden medaille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:42:
Je kan nu geen online stats meer zien met beta v1?

Leuk spel :), haal wel altijd de gouden medaille
Nee, aangezien je de nepserver lokaal draait.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, voor de liefhebbers.

Dj quicksilver - Ameno

Ik ben nog geen sneller nummer tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Heeft idd een heel druk stuk op het eind.
Ik heb hem eens gespeeld:
DJ Quicksilver - Ameno(Op stage6 nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
krvabo schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:09:
(al lijkt de link naar de website van audiosurf verdwenen te
woops...terug ingevoegd :).
Wanneer de full uitkomt ga ik zowiso de hele TS aanpassen met uitleg over de verschillende gamemodi en dergelijke.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste