[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Verwijderd
OK, dat was echt een hele leuke video moet ik zeggenPaddixx schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:43:
*bump*
Nog een leuke: Diego DJ - Eres Una Puta
[video]
Vooral die rode stukken bij die drumrolls zijn moeilijk. Daar worden constant van die grijzen op je afgevuurd.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Straks eens proberen of camtasia studio er iets van kan maken.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Heb hem nog eens gedaan, 329571morkedcram schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:49:
Ik vind ook alleen ninja mode leuk. Ik geef niet zo veel om het puzzelen, ik vind het veel leuker om een baan perfect - zonder grijze blokjes - af te leggen.
Ik post ook maar even een filmpje, zelfde liedje als -db-![]()
http://www.stage6.com/use...feat--Jes-Brieden---Ghost
Wat is youtube toch een ontzettend slechte kwaliteit bij veel beweging
Stage 6 filmpje
Wow, eerste 1:20 geen fouten of missers. Ik zie dat je ook veel gebruikt maakt van linkermuisknop om sommige stenen dicht bij elkaar te pakken. Eens kijken of ik je kan verbeteren-db- schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:12:
[...]
Heb hem nog eens gedaan, 329571
Stage 6 filmpje
Ik vind daarvan nergens een vermelding op de site, dus dit kan mss maar van korte duur zijn (test voor 3de betaweekend ofzo?).
Alleszins; tis weer (eventjes) amuzement verzekerd ;-)
...:::everybeat.nl
beta 1 clientOme_Les schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 00:54:
Wees blij dat jullie überhaupt kunnen spelen... Ben gewoon te laat en kan geen client meer vinden om te downen?
gehaald uit de link op pagina 2 waar ook staat beshreven hoe je beta 1 aan het werken krijgt.
Ik zal hem nog wel een keertje proberen. Thanks
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
9 dollarHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:47:
http://kotaku.com/355111/...mes-audiosurf-this-friday
nog geen 10 dollar O_o
Must .... Buy .. ();
http://storefront.steampo...php?area=game&AppId=12900
dat is..6.10 euro?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 16:04 ]
Nu alleen nog de optie voor en multiplayer, dat zou helemaal geweldig zijn.
Verwijderd
ja, een soort add on voor multiplayer, want sommige mensen zullen blij zijn omdat het zo goedkoop is en willen geen multiplayer.Ome_Les schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:36:
Damn!
Nu alleen nog de optie voor en multiplayer, dat zou helemaal geweldig zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 17:07 ]
Heb de TS even volledig bijgewerkt naar aanleiding van de komende release. Suggesties zijn welkom.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
(zo zou er volgens de devvers op het audiosurf forum onder andere een "iron mode" toegevoegd zijn)
[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 12-02-2008 17:44 ]
Verwijderd
Hoe gereleased... Ik zie bij steam nog steeds unreleased staan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:30:
HET IS ZOVER !!!! GERELEASED @@@!!!
Veel bunus nummers, alle valve game soundtracks.
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
aye tnxvleesjus schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:40:
Even steam herstarten en dan staat ie bij je games
Verwijderd
Verder wel een grappig spel, maar ik betwijfel of het mijn 8 euro waard was. De tijd zal het leren
Gooi een muntje in het apparaat en je mag even gamen op je track.
toch nog stiekem best pittig voor je systeem, mijn laptopje met z'n T2310, 2gig en z'n sis mirage 3 beeldchip ;0 (pixelshader 3 kan ik ook wel vergeten), moet er echt voor aan de bak.
maar het is onderhoudend genoeg en ziet er netjes verzorgd uit.
lekker plaatjes draaien/rijden!
Verwijderd
Verwijderd
Desondanks een vermakelijk spelletje
Verwijderd
edit: ik weet niet precies of dit in dit forum thuishoort of in het spielerij problemen en vragen topic. Het is namelijk een vraag over een bepaald spel. Graag hier meer info over voor in de toekomst

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 11:33 ]
Heb hem ook maar gekocht, geinig voor tussendoor
En je krijgt dus de Orange Box soundtrack erbij, welke normaal al voor 9.95 verkocht wordt @ Steam
Volgens mij zijn dit dan ook direct mijn eerste legale/gekochte mp3tjes
AudioSurf radio klink ook wel geinig, tenminste, als ik denk dat ze daar (regelmatig) andere nummers neerzetten.
Kom je mogelijk nog leuke nummers tegen ook.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
voor de rest ging de installatie prima. iemand een idee ?
Werkt inmiddels ; ik had ook de hosts file aangepast

[ Voor 15% gewijzigd door MEN-O op 16-02-2008 19:05 ]
En als die error dat nog komt even Audiosurf uit Steam gooien en opnieuw downloaden + installeren.
(Dit werkte bij mij met de Demo versie.)
Verder is die tutorial ook leuk zeg..."Now add some red traffic..." En die baan blijft maar leeg.

En ook in de gewone play mode geen blokjes op de baan...

[ Voor 10% gewijzigd door Saturnus op 16-02-2008 15:19 ]
Maar an sich is een account niet nodig, dat is alleen voor de online scores.
En damn, ik dacht eventjes Robbie Williams - She's Madonna te spelen, ik had verwacht dat die makkelijker zou zijn. iig, @ Pointman pro.
Deze ging voor mij al redelijk aan de te snelle kant soms
Verwijderd
Verwijderd
En die Orange Box Soundtrack gratis erbij is eigenlijk een steal
Verwijderd
Had er zelf niet aan gedacht, maar nu je het zegt... Die omschrijving klopt volledig!Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:45:
Vandaag ontdekt en ga het morgen denk ik kopen. Prima combinatie van Guitar Hero + F-Zero + Tetris zoals een vriend omschreef
En die Orange Box Soundtrack gratis erbij is eigenlijk een steal
Ik zag het eerst vooral als guitar hero wannabe, maar nu ik het ook als Fzero zie heb ik er op de een of andere manier meer lol aan. Het race aspect speelt nu ook een rol van betekenis voor me.
Racen? Muh, niet echt, naar mijn mening. Je kan je snelheid niet aanpassen, dat is toch belangrijk bij een race-gameVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:06:
[...]
Had er zelf niet aan gedacht, maar nu je het zegt... Die omschrijving klopt volledig!
Ik zag het eerst vooral als guitar hero wannabe, maar nu ik het ook als Fzero zie heb ik er op de een of andere manier meer lol aan. Het race aspect speelt nu ook een rol van betekenis voor me.
F-zero GX is trouwens een godsend. Wat een game, wat een geweldige geweldige game. die missies op v-hard zijn alleen te moeilijk...
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Ikzelf speel graag met het nummer Whiskey in the jar van Metallica (sta er nu 2e mee in Pro)
Song 2 van Blur is ook een leuk nummer om op te spelen.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Verwijderd
lekker nummer
Noisecontrollers - Marlboro Man is wel vet, en bijv. System F ft. Armin van Buuren - Exhale
En nog wel wat anderen die ik niet heb onthouden, maar vooral nummers met een lekker tempo
Edit: net de highscore van Noisecontrollers - In The Marine neergezet, is ook een erg vette baan
[ Voor 14% gewijzigd door FlashBang op 22-02-2008 17:33 ]
Verwijderd
zit teminste een lekker tempo in qwa snelheid
Maar ik kan NIET mijn muis gebruiken voor het besturen van het wagentje op de baan.
In het menu heb ik nergens last van.
Ik heb een Razer Deathadder.
Het maakt niet uit of ik fullscreen doe of niet.
Zo is dit spel onspeelbaar
Door de Demo steeds te verwijderen en weer te downloaden en installeren kan je dit een tijdje verlengen.
Blijkbaar moet je perse online zijn om het spel te spelen? Dat is dan weer erg jammer.
Verwijderd
Je hoeft niet online te zijn om te spelen hoor, alleen om je scores te uploaden en te vergelijken, maar dat is logisch. Om een nummer te spelen kan je gewoon offline blijven hoorSaturnus schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:51:
@Paused
Door de Demo steeds te verwijderen en weer te downloaden en installeren kan je dit een tijdje verlengen.Maar 8 euro nog wat voor de full is weinig. Gewoon de full kopen en dan non-stop surfen.
Blijkbaar moet je perse online zijn om het spel te spelen? Dat is dan weer erg jammer.
Tick Tick Boom van The Hives is ook leuk, niet erg moeilijk, maar prima tempo. En als je weer even wakker wilt worden gewoon Dragonforce - Through the Fire and the Flames
Dit filmpje vind ik dan weer erg triest. Persoon moet er nodig bijzetten dat het een gecrackte versie en geeft een link naar die beta installer en de crack voor. Jammer dat YouTube geen optie heeft (of wel?) om dingen in description te flaggen, dit spel is gemaakt door een independent developer, heeft de centjes dus nodig en bovendien is $10 helemaal niets voor die uren lol die je er aan hebt.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 13:14 ]
Verwijderd
Ik ga dit spelletje zeker wel kopen, 8 euro is niet al te duur
Tis ook een goede manier om nieuwe muziek te ontdekken
Verwijderd
Maar dat lukt hier niet.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:08:
[...]
Je hoeft niet online te zijn om te spelen hoor, alleen om je scores te uploaden en te vergelijken, maar dat is logisch. Om een nummer te spelen kan je gewoon offline blijven hoor
Steam zegt dat er geen verbinding is, ik klik op een soort offline werken, maar dan start hij niet door.
Het zelfde gebeurt bij het direct starten van Audiosurf.
Goede tipVerwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:58:
Moet je eens Billy Jean (van MJ) racen, wat een gehobbel
Het lijkt echt 1 lijntje die / loopt, maar de werkelijkheid is toch veel hobbeliger
Bovenstaande is gefixed door de GHIII controller uit mijn pc te halen.J.E.T schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:53:
Ik weet niet wat ik fout doe.
Maar ik kan NIET mijn muis gebruiken voor het besturen van het wagentje op de baan.
In het menu heb ik nergens last van.
Ik heb een Razer Deathadder.
Het maakt niet uit of ik fullscreen doe of niet.
Zo is dit spel onspeelbaar
Op één of andere manier zorgt dat voor eht conflict met de muis.
'Delete local content' via Steam. Download, installeer en start. Kies de mono man en launch de game. Laat het 15 sec. gaan, sluit het spel af, herstart de PC. Hopelijk gaan daarna alles zoals het moet.
Verwijderd
Liedjes van DIsturbed gaan wel lekker snel
Het is een erg leuk spel. Nog twee toevoegingen zouden niet zozeer het spel leuker maken, maar toch ook wel handig zijn. Dat is een database met alle nummers op je pc, zoals veel audiospelers wel hebben. En ook een Audioscrobbler plugin voor Last.fm zou wel leuk zijn.
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Dit werkte inderdaad, het lijkt erop dat steam gewoon een herstart nodig heeft. Heb meteen wat tracks gespeeld, al ben ik bang dat het bij sommige tracks heel erg lang kan duren voordat er een 2e persoon is die een score neer zetSaturnus schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:15:
Lijkt overeen te komen met wat ik hier ook had hij de eerste install.
'Delete local content' via Steam. Download, installeer en start. Kies de mono man en launch de game. Laat het 15 sec. gaan, sluit het spel af, herstart de PC. Hopelijk gaan daarna alles zoals het moet.
Verwijderd
Artiest zoeken, en dan een nummer zoeken wat op jouw nummer lijkt, mischien heb je hem wel verkeerd getaged.MadMarky schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:11:
[...]
Dit werkte inderdaad, het lijkt erop dat steam gewoon een herstart nodig heeft. Heb meteen wat tracks gespeeld, al ben ik bang dat het bij sommige tracks heel erg lang kan duren voordat er een 2e persoon is die een score neer zet(vage remixes)
Verwijderd
Verwijderd
onzin, ik weet niks van m4a's, want die heb ik niet, maar flac en ogg werken prima hierVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:58:
leuk spel, maar het is echt alleen maar mp3's
Sowieso werkt het goed met iedere MP3 waarin voldoende contrast zit. Brabant van Guus Meeuwis bijvoorbeeld was ook een stuk sneller dan ik verwacht had, gewoon omdat er nogal een verschil in snelle en langzame stukken zit.
https://niels.nu
Was toch wel heel erg vermakelijk.
Waarschijnlijk niet. Ik luister bijvoorbeeld heel veel Unexist, hoeveel mensen zouden dat doen dagelijks? Een paar 100-500? En wie van die doet dit ook nog via Audiosurf?Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 00:18:
[...]
Artiest zoeken, en dan een nummer zoeken wat op jouw nummer lijkt, mischien heb je hem wel verkeerd getaged.
Het is gewoon de onbekendheid van de muziek + dat niet iedereen die het luistert ook Audiosurf doet en misschien uberhaupt al niet dat ene nummer.
Ik denk dat ik best wat scores van jou tegen zou komen, met mijn collectieSaturnus schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:21:
[...]
Waarschijnlijk niet. Ik luister bijvoorbeeld heel veel Unexist, hoeveel mensen zouden dat doen dagelijks? Een paar 100-500? En wie van die doet dit ook nog via Audiosurf?
Het is gewoon de onbekendheid van de muziek + dat niet iedereen die het luistert ook Audiosurf doet en misschien uberhaupt al niet dat ene nummer.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Vage remixes van Ace of Base die op een verzamelalbum hebben gestaan, muziek van lokale bandjes, etcetera etcetera. Leuk om te spelen, maar voor competitie heb je er natuurlijk niets aanSaturnus schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:21:
[...]
Waarschijnlijk niet. Ik luister bijvoorbeeld heel veel Unexist, hoeveel mensen zouden dat doen dagelijks? Een paar 100-500? En wie van die doet dit ook nog via Audiosurf?
Verwijderd
Eens! En dan zien we wel welke modus we doen. Misschien kunnen we dat ook afwisselen. Is het handiger om dergelijke dingen in een nieuw topic te doen?Saturnus schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:55:
Prima idee. Misschien dan elke week een ander nummer, een beetje dat het wordt als de 3D Contest V60 "The Sixties" serie.
Ik doe ook mono het meeste en daarna vind ik de multiplayer optie leuk en de eraser...En waar 'racen' jullie het meeste mee? Ik eigenlijk alleen maar mee Ninja Mono, waarschijnlijk het simpelste en meest hersenloze voertuig uit het spel, maar ik heb het al druk genoeg met grijze blokjes ontwijken
[ Voor 28% gewijzigd door LtMarx op 27-02-2008 20:27 ]
[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 27-02-2008 22:31 ]
Verwijderd
Ja, soms laat hij de scores niet zien. Vind de patches wel een goede verbetering, heb nu geen crashes meer als ik op restart drukMadMarky schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 22:04:
Wel jammer dat de server wat hikt, soms duurt het verbinden lang en nu kan ik ineens weer niet inloggen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nee, paypal kun je ook prima zonder CC gebruiken, en tegenwoordig zelfs verified maken. Google wat of gebruik de Paypal FAQ, hier is het nogal offtopicDemoniac schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:44:
Ik wil Audiosurf spelen maar de demo is afgelopen en ik wil 'm best kopen maar dat kan alleen met een creditcard of Paypal en bij Paypal moet je alsnog verifyen met een creditcard en die heb ik dus niet

DragonForce is ook wel grappig maar ik moet daarvoor teveel spastische bewegingen maken.
[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 28-02-2008 21:30 ]
Na de update is m'n highscore zowat verdubbeld en sta ik weer bovenaan
Verwijderd
Ik heb soms dat ik als een liedje uit heb geraced en een score heb gehaald, dat ik dan niemand in de highscores zie, mijn naam dus ook niet. Hoe komt dit
Weekend/avond: Drukker dan overdag, dus zou een verklaring kunnen zijn
Het is gewoon te populair
Heb nu een paar keer wat nummers op mono pro gedaan, ligt me het beste voorlopig.
Leuk idee trouwens om contestjes te doen met bepaalde nummers/modes, ik ben zeker van de partij!