Duss,
Net een nieuwe puter, XPS 420 van Dell
, Windows Vista erop, tja moet toch heh, want ik wilde Media Center hebben en 64bit.
Maargoed, ik zit te pielen enzo heh, beetje TV kijken. Heb ik af en toe dat ik tv wil kijken dat het beeld totaal stotterd. Het geluid en video lijken dan ook helemaal out-of-sync te zijn. Soms is dat echter niet, vreemdgenoeg. Echter als ik wil gaan opnemen, komt het vreemdste. Net probeerde ik Mooi Weer de Leeuw! op te nemen en toen heeft Media Center 59 seconden opgenomen en daarna weer 10 minuten. Toen was het niets meer
. Het vreemde was ook, dat dit twee bestanden waren en het beeld bij allebei volledig stotterde en out of sync was.
Inmiddels heb ik een Cyberlink software encoder geinstalleerd, maar nog geen decoder, is deze ook noodzakelijk? Verder is de belasting van mijn systeem helemaal niet dramatisch als ik opneem en/of kijk. (CPU: 20% - 25%, RAM: 20% - 20%).
Mijn specs zijn als volgt:
Dell XPS 420;
Proc: Core 2 Quad Q6600 @ 2.4Ghz
Mem: 8GB GeIL in dual channel
HDD: 2x320GB in RAID0
TV: Hauppage WinTV-HVR-1200 (Dell)
Iemand met dezelfde ervaringen/oplossingen?
Net een nieuwe puter, XPS 420 van Dell
Maargoed, ik zit te pielen enzo heh, beetje TV kijken. Heb ik af en toe dat ik tv wil kijken dat het beeld totaal stotterd. Het geluid en video lijken dan ook helemaal out-of-sync te zijn. Soms is dat echter niet, vreemdgenoeg. Echter als ik wil gaan opnemen, komt het vreemdste. Net probeerde ik Mooi Weer de Leeuw! op te nemen en toen heeft Media Center 59 seconden opgenomen en daarna weer 10 minuten. Toen was het niets meer
Inmiddels heb ik een Cyberlink software encoder geinstalleerd, maar nog geen decoder, is deze ook noodzakelijk? Verder is de belasting van mijn systeem helemaal niet dramatisch als ik opneem en/of kijk. (CPU: 20% - 25%, RAM: 20% - 20%).
Mijn specs zijn als volgt:
Dell XPS 420;
Proc: Core 2 Quad Q6600 @ 2.4Ghz
Mem: 8GB GeIL in dual channel
HDD: 2x320GB in RAID0
TV: Hauppage WinTV-HVR-1200 (Dell)
Iemand met dezelfde ervaringen/oplossingen?