Toon posts:

Kan iemand mij wat dingen van hert modo uitleggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste

kunnen jullie mij een beejte op weg helpen met het mobo?
ik wil graag weten wat er inhet mobo zit en waarvoor het dien

gr
nick

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wikipedia: Moederbord
http://computer.howstuffworks.com/motherboard.htm
Echt zoveel over te vinden als je eens (op Google) zoekt :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zou zeggen ga eens op wiki kijken en gebruik google voor het vinden van informatie, dit forum is bedoeld voor het meer gevorderde vragen. Of vraag het eens op beginnersweb.nl

Lees de regels nog eens door daar staat alles in wat je moet weten over GoT. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door mad_max234 op 19-01-2008 20:04 ]

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 13:50

compubink

...====...

Zal ik de eerste aanzet geven? Vaak zitten er chips in het moederbord (Wikipedia: Geïntegreerde schakeling)
Geïntegreerde schakeling (van het Engelse Integrated Circuit (IC)) is de officiële Nederlandse naam voor wat ook wel een IC, chip of computerchip wordt genoemd.
Niet te verwarren met de eetbare varianten, zoals;
# aardappelchips
# bananenchips
# cassavechips
# jackfruitchips
# pizzachips
# tarochips
# tortillachips
# yamchips

Verwijderd

je hebt een site betreffende dat je pc en zo repareert en dan kom je met zo`n vraag lijkt mij of je je verveelt en als dat niet zo is dan is het niet echt een vraag dat iemand zou moeten vragen die dan het repareren van pc`s aanbied zou stellen in mij ogen

edit

zo te zien verveel je je dood naar je registratie datum te zien en alle topics die je gestart hebt

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 20:14 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

offtopic
Mag ik je een tip geven? Zet een andere tekst op je website want dit is echt om te janken :X 8)7 :
Welkom,

Wij zijn Nvbpc Computer Service.
Heeft u computers met kapotten Harrdeschijf windows eraf??
dan bent u op het juiste adres.
Wij maken u kapotte computer weer helemaal in orden.

Voor meer info kunt u mailen.

Mvg
Nvbpc

Zoiets bijv.:

Welkom bij Nvbpc Computer Service.

Tegen zeer gunstige tarieven kan Nvbpc u helpen met uw computerproblemen. Daar Nvbpc zeer servicegericht te werk gaat, staan wij garant voor oplossingen die het beste op uw wensen aansluiten.

Wij zorgen dat het weer werkt!

Wilt u vrijblijvend meer informatie? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Wij horen graag van u.

Nvbpc

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:11

3DDude

I void warranty's

En dit is z'n zoveelste bagger topic imo. Elke keer een wel heel erg korte topic start, met een vraagje en dan maar hopen wat wij van alles voor hem uitzoeken. Ik zou zeggen ga wat handleidingen lezen op een computer beginners forum of iets in die richting. Hier verwachten we dat je toch zeker zelf al het een en ander hebt geprobeerd, helaas laat je dit in de recente topics die je gemaakt hebt dit niet echt zien.
Een beetje jammer..
Lees ook even http://gathering.tweakers.net/forum/faq/registerfaq Een topic openen.

[ Voor 9% gewijzigd door 3DDude op 19-01-2008 20:32 ]

Be nice, You Assholes :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:15

Thandor

SilverStreak

Zie de sluitmessage van Hoe plaats ik een Harddeschijf in me pc en hoe installer ik. De FAQ is duidelijk genoeg over de werking van GoT :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.