Hey
ik heb een nieuwen hdd schijf gekocht
maar hoe sluit ik het aan en hoe installeer ik het met windows
gr
nick
ik heb een nieuwen hdd schijf gekocht
maar hoe sluit ik het aan en hoe installeer ik het met windows
gr
nick
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Het gaat er meer om hoe hij een HDD in zijn computer zet, en niet of het installeren daarvan ( denk ik ). Als dit is gelukt, wil hij er windows op zetten. Dus voordat hij in het schijfbeheer kan komen, moet windows er eerst opSen schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:12:
Je kian bij systeembeheer schijbeheer je hardeschijf laten herkennen
[ Voor 28% gewijzigd door Tomfish op 19-01-2008 20:14 ]
Die site die neus aangeeft stond in zijn profiel als homepage helaas heeft ie dat net verwijdert. IK mag aannemen als je die site als homepage zet het je homepage is dus je wel weet hoe je een schijf kan instaleren als je het zelfs comercieel doet.Xtresis schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:12:
Ik zie de topics die je hebt aangemaakt, nogal over beginnersvragen gaan. Als lid van GoT/Tweakers verwachten we dat je al het e.e.a van computers weet en niet dat we je de basiskennis moeten gaan aanleren. Vooral over dit laatste is nogal wat op het internet te vinden. Neem bijvoorbeeld de site die Neus aangeeft. Kijk daar even rond, en zoek meteen ook naar andere onderwerpen om je basiskennis uit te breiden. Mocht het echt nog niet lukken, wat ik me niet echt kan voorstellen, kan je altijd nog even terug komen bij dit draadje.
[...]
Het gaat er meer om hoe hij een HDD in zijn computer zet, en niet of het installeren daarvan ( denk ik ). Als dit is gelukt, wil hij er windows op zetten. Dus voordat hij in het schijfbeheer kan komen, moet windows er eerst op
[ Voor 9% gewijzigd door Fox op 19-01-2008 20:31 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()