[meeting] Urban Exploration: 9 feb. Inschrijvingen gesloten.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 5.975 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:45
GoT: Urbex fotomeet!

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2135/2194908774_d269d17a7f.jpg?v=0

Het begin!

Na een gesprek met Fire69 leuk en misschien intresant om een een urban exploring fotomeet te doen op een daarvoor geschikte locatie.

Waar? Wanneer? hoe?'
  • Waar: In België ! Wij hadden gedacht om af te spreken in het havendorpje Doel, ideaal om met een groot aantal fotografen aan de slag te gaan
  • Wanneer: Je kan kiezen uit 4 data door op deze link te klikken
    • [img=247,323]http://www.meeting-manager.nl/237/days.png[/img]
  • Hoe: Met eigen vervoer of door mee te rijden met iemand !
  • Dagverloop:
    • 11h aankomst in Doel aan de kerk.
    • 11h tot 12h: Kennismaking en afspraken
    • 12h tot 16h: just making pics
    • 16h einde shoot en terug naar de afspreekplaats

eventueel kan alles dan afgesloten worden met een hapje en een drankje.
Wie komt er?
NicknameCamera?vervoer
Soul__assasinOlympus E-500 14-45 f:3,5-5,6 en 40-150 f:3,5-4,5Ja, kan stoppen aan Antwerpen berchem
Fire69Canon 400D 17-70 f:2.8-4.5, 50 f:1.8: Tamrom 55-200Ja, kan stoppen aan Antwerpen berchem
BrubackerCanon 350D 18-55mm f/3.5-5.6, 75-300mm f/4-5.6 en evt 50mm f1.8Nee, bijzitter van Soul__assasin
qadnD80, Nikkor 10.5 f2.8 fish, Tokina 12-24 f4, 50 f1.8, 2xSB600, SB800, wat flitser-gelsNee, bijzijder van Goverman
DidoCanon 20D, 17-85IS, 70-300, pinholeNee, bijrijder van Goverman
MvdKelenCanon 400D, 18-55 kitlens, 55-200, 50mm f2.8, 17-50 f2.8, 70-200 F4 LJa
Falcon10Minolta Dynax 5D, 18-70, 70-300, 18-50Ja, kan eventueel nog wel 2 man bij, ophalen tussen Lier/Herentals en Antwerpen Berchem station
viper52bCanon 400D, 17-70 f:2.8-4.5, 70-300 APO f:4-5.6, 50 f1.8Ja, vanuit Lichtaart en kan stoppen aan Antwerpen Centraal of Antwerpen Berchem
Qless30D, 10-22, 17-40,70-300, peleng 8, 24 2.8 en 50 1.8ja, kom vanaf Lokeren
GovermanSony Alpha 100, 10-20, 17-70 en 75-300mmja, vanaf Den Haag. ondertussen zit de wagen vol (denk ik).
AristosCanon 400D, 18-55mm kit, 50mm 1.8, 10-20mm, en 70-300mm.ja, vanaf Den Haag. Ik ben bereid om op de route mensen op te pikken.
Den 150Nikon D80,10-20mm, 50mm 1.8, 85mm 1.8, 18-200mm, 70-200mm 2.8, manfrotto & gorillapod statiefjja. Ik kan indien nodig nog 2 man (of vrouw) meenemen in Antwerpen Centraal of Antwerpen Berchem
.
Welke Fotoblogger komt er?
NicknameCamera?vervoer
GugfuzNikon D40, 18-55 en 55-200 kitlenzenJa, met de wagen vanuit Leuven
ErikOKonica-Minolta Dynax D7, 24-135mm, 70-300mm, 50mm, 11-18mmJa, vanuit Mechelen met de auto,
Guests

• mede custiste van Aristos
  • Peter, een medecursist van Soul__assasin

Wie komt er niet meer?
NicknameCamera?vervoer
WolfensteijnMinolta Dynax 7D en Dynax 700si (analoog) 17-35 f2.8-4, 18-70 f3.5-5.6, 70-210 f3.5-4.5, 24 f2.8, 50 f1.7,Sony HVL F56am flitserJa, brengt Simon mee en heeft ruimte voor evt Dido en Qadn als die niet met oxi meekan
SimonCanon EOS 5D, 24-70 f/2.8, 35 f/1.4 maybe moreNee, bijzitter van Wolfensteijn
OxitbaJa, brengt Qadn mee
Waar is Doel eigenlijk, en hoe raken wij er???
  • Waar: Doel is een dorpje een de schelde, het is maar een paar straten groot
    • [img=400,235]http://www.samymodding.be/Shit/Doel.jpg[/img] klikbaar
  • Wij spreken de dag zelf af aan de kerk kwestie van het lekker duidelijk te houden.
  • Ik kom heel graag maar hoe raak ik er? Wel eerst zoek je vervoer, en dan volg je een van onderstaande plannetjes.
    • Ik kom uit de richting Gent:
      • Rij richting Antwerpen vanop de E17.
      • Voorbij afrit 17 ( Burcht ), sorteer direct links.
      • Volg de richting Rotterdam, Brugge, Haven.
      • Blijf de weg volgen, tot voorbij afrit 9, na deze afrit heb je een afslag naar de haven, volg richting
      • Breda, Rotterdam, Haven 1606-2000, Doel.
      • Blijf deze volgen, je rijdt een tunnel in : de Beverentunnel.
      • Eenmaal uit de tunnel, kom je aan afrit 11, neem deze afrit.
      • Als je hier afrijdt, kom je op een rond punt, neem de derde afrit, je komt dan op de Sint Antoniusweg.
      • Deze baan zigzagt door de Waaslandhaven, altijd blijven volgen.
      • Op het einde van het laatstedok ( Doeldok ), wordt deze baan de Oostlangeweg.
      • Het eerste kruispunt dat je dan tegenkomt, sla je rechtssaf : de Engelsesteenweg.
      • Nog even rechtdoor en je bent in het centrum van Doel.
    • Ik kom uit de richting Breda:
      • Rij richting Antwerpen op E19
      • Bij knoppunt Antwerpen Noord ga rechtsaf, en volg richting Haven, Bergen op Zoom.
      • Volg de A12, U rijdt voorbij Ekeren, vervolgens over een brug met op de linkerkant het rangeerstation Antwerpen Noord.
      • Na de brug is een lang recht stuk van ongeveer 5 km.
      • U komt terug aan een knooppuntje, sla hier mee rechtsaf en volg richting Gent, Brugge, Haven
      • U gaat even later een tunnel in : de Thijsmanstunnel.
      • Na de Thijsmanstunnel hebt u een afslag Lillo, deze neem je NIET, rijdt rechtdoor, de voglende tunnel in : de Liefkenshoektunnel. Bij het verlaten van deze tunnel moet u tol betalen.
      • Onmiddellijk na de tolpost, is de afrit ( afrit 11 ) Doel, neem deze afslag.
      • Op het rondepunt dat je tegenkomt, neem je de eerste afslag, de Sint Antoniusweg.
      • Het eerste kruispunt dat je dan tegenkomt, sla je rechtssaf : de Engelsesteenweg.
    • Ik kom uit de richting Brussel:
      • Rij richting Antwerpen vanop de E19.
      • Na de Craeybeckxtunnel, volg richting Brugge, Gent, Haven 1000-2000.
      • Je gaat nu de Antwerpse ring op.
      • Blijf deze volgen, je gaat door de Kennedytunnel.
      • Uit de Kennedytunnel, houdt rechts aan, en volg richting Rotterdam, Brugge, Haven.
      • Blijf de weg volgen, tot voorbij afrit 9, na deze afrit heb je een afslag naar de haven, volg richting
      • Breda, Rotterdam, Haven 1606-2000, Doel.
      • Blijf deze volgen, je rijdt een tunnel in : de Beverentunnel.
      • Eenmaal uit de tunnel, kom je aan afrit 11, neem deze afrit.
      • Als je hier afrijdt, kom je op een rond punt, neem de derde afrit, je komt dan op de Sint Antoniusweg.
    • Ik kom uit de richting Hasselt:
      • Rij richting Antwerpen vanop de E314 of E34
      • Voorbij de afrit Wommelgem, houd je rechts aan om de ring van Antwerpen op te rijden, je volgt hiervoor richting Breda, Haven.
      • Je rijdt nu de Antwerpse ring op, ga naar het middenste baanvak, anders zit je op de afrit Deurne, Sportpaleis, en dat willen we niet.
      • Je rijdt nu over het viaduct van Merksem.
      • Voorbij het viaduct is het knooppunt Antwerpen Noord.
      • Hier ga je rechts voorsorteren en volg je richting Haven, Bergen op Zoom.
      • Volg de A12, U rijdt voorbij Ekeren, vervolgens over een brug met op de linkerkant het rangeerstation Antwerpen Noord.
      • Na de brug is een lang recht stuk van ongeveer 5 km.
      • U komt terug aan een knooppuntje, sla hier mee rechtsaf en volg richting Gent, Brugge, Haven
      • U gaat even later een tunnel in : de Thijsmanstunnel.
      • Na de Thijsmanstunnel hebt u een afslag Lillo, deze neem je NIET, rijdt rechtdoor, de voglende
      • tunnel in : de Liefkenshoektunnel. Bij het verlaten van deze tunnel moet u tol betalen.
      • Onmiddellijk na de tolpost, is de afrit ( afrit 11 ) Doel, neem deze afslag.
      • Op het rondepunt dat je tegenkomt, neem je de eerste afslag, de Sint Antoniusweg.
    • Ik kom uit een andere richting:
      • stap 1: Stuur Soul__Assasin een DM of maak zelf een routeplannetje en stuur het naar Soul__assasin
    Ik vul de plannetjes zo snel mogelijk aan. Deze week heb ik les; dus heb ik er weinig tijd voor, Jullie mogen gerust helpen :p
Iedereen dat zeker weet dat die komt, gelieve mij, Soul__assasin, een DM te sturen met je gegevens! Dit kan vanaf de datum bekend is

[ Voor 229% gewijzigd door Soul__assasin op 06-02-2008 14:48 ]

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
Liefst niet helemaal bovenaan NL jongens, da's niet zo handig voor ons Belgen. :P

En Soul, ik zou rond 12h ook een plaatsje maken om iets te eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
daarom om de en dergelijke eh... het is geen schooluitje denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om 'smiddags zelf voor wat eten te zorgen, als locatie zou ik doel al eventueel voorstellen, de bekende vlaamse spookstad (omgeving antwerpen)

voor we met een heel leger fotografen zijn zou ik het maximum aantal dan ook op rond de 10 deelnemers houden

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Soul: ik heb wel oren naar zo'n uitstapje.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Soul__assasin schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:07:
als locatie zou ik doel al eventueel voorstellen, de bekende vlaamse spookstad (omgeving antwerpen)
Lol, das een kwartiertje rijden vanaf hier. Ik heb een tijd geleden al eens een testcase van doel geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 22:02

Falcon10

Hit it i would !

Heb ik ook wel interesse voor :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Heb er interesse voor, echter geen mogelijkheid om daar te komen (helaas).
Dus als het dichterbij voor mij is dan zou het beter gaan. (lees: midden/zuiden van nederland is OK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
misschien kan je mee met een mede tweaker. Een belgische tweaker gaat geen fotomeet in midden van nederland samen steken...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

Bovenstaande berichten zijn afgesplitst van Zoefff in "[urban exploration] Locatie's" naar een eigen topic :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dan hebben de zuiderlingen ook eens een meeting ipv in utrecht of amsterdam ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik wil niet zeggen dat het een slecht idee is aangezien ik doorgaans wel een fan van meetings ben. Maar als ik ga urbexen dan neem ik één persoon mee, niet meer (minder is niet leuk ;)). Een meeting is te druk op een locatie. Ligt ook beetje aan de locatie, bijvoorbeeld Hasard-Cheratte is zo groot dat je er met 10 man (in tweetallen) makkelijk kunt verdwalen.

Sowieso val je met een groep veel te veel op en zal je echt toestemming moeten vragen, maar de vraag is of je het ook krijgt met zo'n grote groep.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
Oxi, de lovatie die ik voor de groep zie zitten is Doel, en dat is een dorp. lijkt me dus geen probleem voor 10 fotografen

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Je zult hooguit wat blikken krijgen van het handjevol mensen dat nog steeds in het dorp woont omdat ze weigeren te vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 09:21
Ik heb, afhankelijk van waar en wanneer natuurlijk, denk ik wel interresse :).

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
MvdKelen schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:29:
Je zult hooguit wat blikken krijgen van het handjevol mensen dat nog steeds in het dorp woont omdat ze weigeren te vertrekken.
De mensen die er wonen zijn uitzonderlijk vriendelijk. het feit dat er nog mensen wonen geeft ook een extra waarde

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Soul__assasin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:41:
[...]
De mensen die er wonen zijn uitzonderlijk vriendelijk. het feit dat er nog mensen wonen geeft ook een extra waarde
Dat is ook wel waar ja. Het is een dorp met een trieste geschiedenis in ieder geval. Ik ben er wel enkele keren geweest.
Ik ken ook mensen die er gewoond hebben (op mijn fotoclub), en die ook min of meer gedwongen verhuist zijn.
Ik zit op de fotoclub in Kieldrecht, op een steenworp afstand van Doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41

Dido

heforshe

Ik ben ook wel geinteresseerd om zoiets een keer te proberen!
Afhankelijk van of er plaats is en wanneer e.e.a. zou moeten plaatsvinden uiteraard :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
wel ik zou zeggen tegen morgen gooi ik en poll online met enkele datums (zaterdagen) ergens tussen volgende week en de 3de week van februari. dan zien we wie er komt.

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

meerijden met een andere tweakert is natuurlijk een idee.
Ik hou gewoon het topic in de gaten van wanneer en waar het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

Vet :)
Zoiets lijkt mij ook erg gaat, alleen jammer dat het te ver weg ligt voor mij om met het OV te bereiken :(
Dus liever beter berikbaar in Nederland of als het kan met iemand meerijden vanuit regio Leiden.....

Maar het idee is wel vet, aangezien ik urbex erg mooi vind en er zelf weinig ervaring mee heb.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
sapphire schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:18:
Vet :)
Zoiets lijkt mij ook erg gaat, alleen jammer dat het te ver weg ligt voor mij om met het OV te bereiken :(
Dus liever beter berikbaar in Nederland of als het kan met iemand meerijden vanuit regio Leiden.....
Of een gotter vinden die langs Roosendaal gaat. Daar kun je nog redelijk eenvoudig komen vanuit Leiden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 12-09 16:20
Wat voor locatie? * simon wil dan wel echt iets vets zien..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
http://doeldorp.skynetblogs.be/archive-day/20070501

dit is de locatie Simon, de vette foto's moet je zelf maken

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens een Belgische meet. Hulde!

Ik heb nog nooit deelgenomen aan een tweakers.net photomeet, dus dit lijkt me de ideale gelegenheid. Doel lijkt me dan sowieso een mooie plaats, waar inderdaad plaats genoeg is om met een groep rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Oeh daar zit verhaal achter, dan heb ik er wel oren naar... Maaruhm is er iemand die uit GLD e.o. dan gaat?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
http://gathering.tweakers...ist_messages/1210220/last

wat foto's van mij uit Doel. Ik ben toen wel geen huizen/gebouwen in geweest.
Gewoon een wandeling door het dorp op een zonnige zondagmiddag met de familie met de camera erbij.

PS. met 15 man met telelenzen aan het hek van de kerncentrale gaan staan levert mss ook leuke reacties op. :+

[ Voor 18% gewijzigd door M a r c o op 15-01-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Voor de mensen die het nog niet gemerkt hebben, in de TS staat een poll om de datum te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik ga niet stemmen aangezien ik geen voorkeur heb voor een datum, en nog even afwacht hoe alles geregeld gaat worden. Maar als het zo dichtbij is, dan kan ik toch op zn minst even mezelf laten zien.

Misschien een idee om in mijn woonplaats een hapje te eten achteraf.
Hulst, 15/20 minuten van Doel vandaan. Hulst is een oude vestingsstad met ook enkele mooie plekken voor nog een paar foto's. Basiliek, molen, stadswallen, oude ruine van een havenpoort enz.
Eetgelegenheden genoeg. Chinees / italiaans / grieks / shoarma / "normaal" eten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Da's dan afgesproken, MvdKelen trakteert!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Fire69 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:33:
Da's dan afgesproken, MvdKelen trakteert!
:+
WTF! lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Ik denk dat dit wat meer functionaliteit biedt:

http://meeting.erkens.info/

Met een poll weet je namelijk niet wie wanneer kan, iedereen kan 1 datum kiezen terwijl hij misschien op meer data kan/wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Voor mij liefst zo laat mogelijk in februari ;)
Maar alst vroeger wordt maak ik me wel vrij.

Doel kan leuk worden : het half verlaten dorp, kerncentrale, vlakbij de drukke Schelde, vlak naast Deurganckdok.
Locaties te over om leuke kiekjes te schieten.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dido schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:37:
Ik denk dat dit wat meer functionaliteit biedt:

http://meeting.erkens.info/

Met een poll weet je namelijk niet wie wanneer kan, iedereen kan 1 datum kiezen terwijl hij misschien op meer data kan/wil.
Idd, ik kan 2/2 en 9/2, maar dat vote nogal moeilijk :P

Soul even naar dat meeting-ding geschopt :)

[ Voor 59% gewijzigd door Fire69 op 15-01-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
wel voor mij en fire 69 komen 2 en 9 februari beste uit, als de datum dus niet van belang is voeg je je gewoon toe aan deze datum.

@fire69: pas op ik schop terug

[ Voor 11% gewijzigd door Soul__assasin op 15-01-2008 11:42 ]

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
2 februari zijn er misschien een aantal redelijk verzadigd van de alcohol. Dat is hier in het zuiden carnavals weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Soul__assasin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:41:
[...]

@fire69: pas op ik schop terug
Dat heb ik gemerkt ja :'(

Meeting op meeting-manager.nl

[ Voor 56% gewijzigd door Fire69 op 15-01-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
MvdKelen schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:05:
http://gathering.tweakers...ist_messages/1210220/last

wat foto's van mij uit Doel. Ik ben toen wel geen huizen/gebouwen in geweest.
Gewoon een wandeling door het dorp op een zonnige zondagmiddag met de familie met de camera erbij.

PS. met 15 man met telelenzen aan het hek van de kerncentrale gaan staan levert mss ook leuke reacties op. :+
* simon hoopt dat 't niet zo'n tele orgie wordt. Fire69, meeting is nog gelocked, kan me niet aanmelden.

[ Voor 4% gewijzigd door simon op 15-01-2008 11:48 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
He's working on it...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Mijn langste lens (ik heb er maar 2 :P ) is 70mm, valt wel mee.
En niet terug die discussie starten, ieder doet gewoon zijn ding ;)

[edit]
Ding staat open nu, dus aanmelden maar!

[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 15-01-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

YellowCube

Wait...what?

Simon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:47:
[...]

* simon hoopt dat 't niet zo'n tele orgie wordt. Fire69, meeting is nog gelocked, kan me niet aanmelden.
mocht ik mee gaan dan ga ik speciaal voor jou de hele dag met een 10.5mm rondlopen.
:P

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
heb je ook iets rond de 24mm crop of 35 ff? dan ben je m'n held ;)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Simon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:47:
* simon hoopt dat 't niet zo'n tele orgie wordt.
Ik zal mijn pinhole meenemen :)
(Was ik eigenlijk sowieso al van plan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
ik denk dat 't wel een plek is om iets serieuzers te doen, had 't al eerder gezien..

ik dacht ook he, laten we in groepjes opspliten, zodat je niet 99932923 keer 't zelfde beeld hebt, en dat mensen die bijv. geen tele willen niet nerveus hoeven te worden

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Veel heb je niet aan een tele in Doel.
ik heb op kort bereik alleen een 18-55mm kitlens en een 50mm 1.8
Ik zit er nog aan te denken een tamron 17-50 2.8 te halen, maar weet niet of ik die dan al zou hebben.

Mocht Hulst als mogelijk eindpunt gezien worden, vergeet dat dan maar als je het op 2 febr doet. Dan loopt de stad vol met gekken en zitten alle cafe's propvol. Alhoewel dat de laatste jaren wel wat aan het teruglopen is. De breezerjeugd zit op zaterdag avond met carnaval meestal op een groot carnavalsfeest in de loods van een transport bedrijf hier in de regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 16:15

qless

...vraag maar...

Ah een meeting bij mij in de buurt ;)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Momenteel staat 09/02 op kop met 5 aanmeldingen, dus over carnaval moeten we ons niet zo'n zorgen maken dan :)

[edit]
Testje (png doet het niet zo goed in IE :) ):
Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/237/days.png

[ Voor 33% gewijzigd door Fire69 op 15-01-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
TS updated

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Maak dat 6 voor 09/02. Moet ik tzt alleen nog vervoer die kant op fixen (zit een beetje aan OV vast namelijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
ik ook dus.. best een takke-end, dus als er iets uit Gelderland E.o. avec voiture er heen gaat..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gelderland tegen Arnhem? Ja, daar doe je wel even over dan volgens Mappy :P

[ Voor 9% gewijzigd door Fire69 op 15-01-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
Voor mensen die eventueel met de trein zouden komen, ik wil gerust rondrijden langs antwerpen centraal of antwerpen berchem

@hier onder, ik kan er maar 3 meenemen hoor

[ Voor 16% gewijzigd door Soul__assasin op 15-01-2008 12:23 ]

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Kan ik ook wel doen, dan hebben we met 2 auto's direct 10 man mee.
En alle gear kan bij me in de koffer, no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
nog 1 uur reizen vanaf arnhem ja...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
oeh! Misschien ook wel aanwezig... straks eens even rondbellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Soul__assasin schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:11:
Oxi, de lovatie die ik voor de groep zie zitten is Doel, en dat is een dorp. lijkt me dus geen probleem voor 10 fotografen
Ah dat is wel mooi. Misschien een kleine introductie (of foto's van anderen) van die locatie. Beetje proeven wat het is. :)

Als dit beetje van de grond komt heb ik wel zin om te komen, moet het nog ff zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Oxi schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:51:
[...]

Ah dat is wel mooi. Misschien een kleine introductie (of foto's van anderen) van die locatie. Beetje proeven wat het is. :)

Als dit beetje van de grond komt heb ik wel zin om te komen, moet het nog ff zien. :)
Idem, al vrees ik dat ik me nu al kan verschuilen achter het tijd-gebrek-excuus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
:?
Als het een excuus is, gebruik je het toch gewoon niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
Oxi schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:51:
[...]

http://doeldorp.skynetblogs.be/archive-day/20061111

op deze site kan je zien wat het is

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Lijkt mij een goede locatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Heb even de dagen bekeken, maar zaterdagen kan ik niet.
Een zondag zou beter zijn, maar ja dan kunnen waarschijnlijk andere weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Mjah als de trek naar Antwerpen met het OV zo vroeg in de ochtend een probleem is op de dag zelfe is er bij mij nog wel een tussen-stop crash mogelijkheid :D (In Tilburg dush)
Overigens alleen voor mensen die ik al ken.

[ Voor 16% gewijzigd door qadn op 15-01-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:10
Klinkt wel als een vet idee, alleen komt zaterdag me niet zo heel mooi uit. Evt kun je wel meerijden dan Simon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11-09 08:23
Een meeting, urbex achtig, nice. Moet alleen even kijken wanneer ik echt kan, 9 februari is tot nu toe namelijk de enige mogelijkheid, aangezien ik alle andere opties op tijd weer terug moet zijn.

Mocht ik de 9e kunnen, en dan gaan we ook, kan ik vanuit Hilversum en op de route mensen met de auto meenemen. Simon zou ik bijvoorbeeld in Utrecht op kunnen pikken ;)

De 9e heb ik dus nog even grijs gelaten, omdat ik het nog niet helemaal zeker weet.

[ Voor 10% gewijzigd door Wolfensteijn op 15-01-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb me ook even aangemeld, maar dan met grijze vakjes als in "onder voorbehoud."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me dan ook maar aangemeld, tenzij jullie er liever geen onbekende GoT'ers bij willen :).

Eventueel kan ik ook met de auto langs Antwerpen Centraal of Berchem komen om noorderburen op te pikken :). Plaats genoeg ook in de koffer voor gear.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

hey Wolf kom je dan ook langs Tilburg? :D Is toch onderweg, lekker naar hetzuiden afzakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:38:
Heb me dan ook maar aangemeld, tenzij jullie er liever geen onbekende GoT'ers bij willen :).

Eventueel kan ik ook met de auto langs Antwerpen Centraal of Berchem komen om noorderburen op te pikken :). Plaats genoeg ook in de koffer voor gear.
Wat is een onbekende GoT'er? Ik ken hier niemand persoonlijk, dus voor mij ben je even 'onbekend' als de rest :P

Ik zie trouwens dat je dezelfde gear hebt als ik, dan zou ik eens kunnen testen of mijn onscherpe foto's aan toestel/lens ligt of aan mij :)

[ Voor 40% gewijzigd door Fire69 op 15-01-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
qadn schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:12:
hey Wolf kom je dan ook langs Tilburg? :D Is toch onderweg, lekker naar hetzuiden afzakken :D
Hmm, Tilburg zeg je, tja, vanuit Hilversum zak ik puur de a27 af tot Breda, daar de A16 op, en dan verder de A1 op. Tilburg ligt volgens mij niet direct aan de a27, dus dat is dan toch een stukje om. Maar als ik kom, kan ik altijd wel even kijken of toch even via Tilburg cross ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:12:
[...]

Wat is een onbekende GoT'er? Ik ken hier niemand persoonlijk, dus voor mij ben je even 'onbekend' als de rest :P

Ik zie trouwens dat je dezelfde gear hebt als ik, dan zou ik eens kunnen testen of mijn onscherpe foto's aan toestel/lens ligt of aan mij :)
Onbekend als in niet zooo actief hier op het forum :). Maar lijkt me wel mooie gelegenheid om er wat meer bij betrokken te raken.

Gear even verwisselen zou uiteraard geen probleem zijn. Was jij trouwens eventueel niet geïnteresserd in die tamron 55-200? (geen verplichtingen ofzo hoor, just checking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:01
Ik heb me ook aangemeld, ben eigenlijk nog nooit met een meeting meegeweest. Locatie staat me toch niet echt 100% aan, je bent toch een soort ramptoerist, en je bevind je tussen een hoop krakers/illegalen/zigeuners/oud-bewoners die je liever niet zien. Vermoed dat je niet veel meer kan dan vanaf de straat, of voorzichtig iets dichterbij, wat fototjes kan maken. Niet echt urban exploring dus... als je de tot nu toe gemaakte foto's ziet spat de potentie ook niet echt van mijn scherm af. Maar misschien dat iemand mij op andere gedachtes kan brengen :) (of juist niet ;) )

Ben overigens wel OV gebonden (ja, ik ben heel lastig)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Daarom zeg ik groepjes, urban exploring is meer dan alleen fabrieken he inquestos... ik zie er wel potentie in, vooral omdat er verhaal en emotie in zit.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Het lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan..
Ik woon net onder Breda, dus carpoolen is optie voor mensen die over de E19 (A16 dus.. ;)) naar belgië rijden..

Dus vanuit Utrecht/R'dam kunnen mensen meerijden vanaf Breda en omg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:18:
[...]

Onbekend als in niet zooo actief hier op het forum :). Maar lijkt me wel mooie gelegenheid om er wat meer bij betrokken te raken.

Gear even verwisselen zou uiteraard geen probleem zijn. Was jij trouwens eventueel niet geïnteresserd in die tamron 55-200? (geen verplichtingen ofzo hoor, just checking)
offtopic:
Je hebt een DM :P
inquestos schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:18:
Ik heb me ook aangemeld, ben eigenlijk nog nooit met een meeting meegeweest. Locatie staat me toch niet echt 100% aan, je bent toch een soort ramptoerist, en je bevind je tussen een hoop krakers/illegalen/zigeuners/oud-bewoners die je liever niet zien. Vermoed dat je niet veel meer kan dan vanaf de straat, of voorzichtig iets dichterbij, wat fototjes kan maken. Niet echt urban exploring dus... als je de tot nu toe gemaakte foto's ziet spat de potentie ook niet echt van mijn scherm af. Maar misschien dat iemand mij op andere gedachtes kan brengen :) (of juist niet ;) )

Ben overigens wel OV gebonden (ja, ik ben heel lastig)
We hebben ondertussen al 12 aanmeldingen. Laat die krakers maar komen! :P

[ Voor 46% gewijzigd door Fire69 op 15-01-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

:P Ik zat al paar te keer denken, maar de naam is dus Doel :P Ik dacht wat is het doel dan toch steeds.

* ThunderNet is om verklaarbare redenen helaas niet aanwezig, wordt me toch even te ver, het is voor mij niet in 1 dag te bereizen helaas.
:X 6 uur reistijd :X

[ Voor 4% gewijzigd door ThunderNet op 15-01-2008 15:41 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
dat van die krakers / zigeuners / illegalen valt wel mee. Daar heb ik zelf niet veel van gemerkt de laatste keer dat ik er was.
Een aantal huizen mist inmiddels alle ramen/deuren en kun je zo binnenlopen.
En of je het nou Urban noemt of niet. Het is gewoon een middagje plaatjes schieten met wat andere gotters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
* simon is alsnog voor klein houden, is vaak gezelliger en relaxter.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

ik kan eventu ook wel een paar GoT'ters oppikken in Antwerpen-Berchem station.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:01
Simon schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:22:
Daarom zeg ik groepjes, urban exploring is meer dan alleen fabrieken he inquestos...
:? Dat ik (o.a.) vrijwel alleen in fabrieken heb ge-urban explored (?), komt omdat Nederland vrij weinig anders te bieden heeft. Het leek mij dat wat er leeg stond ingenomen was door krakers/illegalen, maar dat blijkt vooral de laatste paar jaar mee te vallen. Wat shotjes van de straat/kerncentrale/molen is natuurlijk niet zó interessant, en ik betwijfel of er Doelenaren zijn die mee willen werken met iets "leuks" (wat jij misschien voor ogen hebt), maar nu lijkt het er op dat inmiddels er toch wat leegstand is, en het een en ander vervallen (en zelfs al wat ingestord is, maar dat stond al 17 jaar leeg).

doel2020
Doel vertelt - blog

Als ik mee zou gaan zou ik wel ergens een pick-up nodig hebben tussen Delft(-Rotterdam-Dodrecht-Breda/Tilburg-Roosendaal)-Antwerpen, maar daarvoor kan, met de hoeveelheid chauffeurs, tegen die tijd vast wel iets worden geregeld :)

[ Voor 4% gewijzigd door inquestos op 15-01-2008 16:16 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
hmm ja daar zit wat in ja...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

Lijkt me wel cool om mee te gaan. Ik kan er wel niet om 10 uur zijn.

Vertrek wel uit amsterdam dus als er mensen willen meerijden. Feel welcome.
Er is echter geen garantie dat ik s'avonds ook terug naar Amsterdam terugrijd. Ben zelf vlaming en misschien ga ik wat vrienden opzoeken.

Ben benieuwd.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Zo groot is Doel ook niet, dus je vind zo wel iemand als je later komt.

Zoeff is trouwens ook een keer naar Doel geweest samen met nog een andere gotter als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Jup, ik ben er inderdaad eens naartoe gereden met Photek. Op zich een goede locatie om met een grote groep af te spreken omdat je er redelijk veel kan rondlopen, maar of het ook een echte 'urban ervaring' oplevert weet ik niet. Ik was zelf in ieder geval een beetje teleurgesteld over het aantal huizen dat daadwerkelijk leeg stond en waar je ook in kon komen. Het wemelde er namelijk van de politie, zeker 5 politieauto's reden daar constant rond. Wellicht is dat inmiddels anders, maar ik vond het redelijk tricky om door ramen te kruipen of deuren / hekken open te maken met al dat blauw op straat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
5 politieauto's?? Laatste keer dat ik er was (april 2007) heb ik er niet 1 gezien.
Hoelang is het geleden dat je er was? Volgens mij is er inmiddels wel al meer leegstand en afbraak.
Maar je moet inderdaad geen tientallen vrij toegankelijke huizen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

hoeveelheid politie hangt af van of er weer een of andere actiegroep betoogd ofzo tegen het deurgankdok, of het onteigenen van mensen in Doel.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Zaterdag 9 februari is geen probleem meer, dus dan kan ik.

Dat zijn nu 12 mensen die op de 9e meekunnen, dat wordt keuzes maken als je er niet meer dan 10 bij wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb geen idee hoe groot Doel is en zo.
Voor de mensen die er al geweest zijn, is een limiet van 20 te veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
http://maps.google.nl/map...pn=0.004949,0.014269&z=17

Dat is zo'n beetje het hele dorp.
20 te veel. vind ik moeilijk te zeggen. Als je opsplitst misschien niet, je komt elkaar wel om elke hoek tegen dan lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Lijkt me toch niet zo'n probleem? Het moet wel een beetje gezellig blijven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Er vallen altijd mensen af...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

denk dat het aantal nog zeker doenbaar is.
't is een klein dorpje, daar niet van, maar vermoeddellijk zal een deel eens fotoss gaan trekken aan de Schelde, een deel naar de kerncentrale, een deel in het dorp zelf, een deel richting Deurgangkdok, dus je gaat al zobiezo met kleinere groepjes zijn van een 4 - 5 tal personen me dunkt.

Nuja, ik ben toch niet van plan om alleen in Doel dorp fotos te nemen, teveel op een steenworp afstand om leuke kiekjes te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Falcon10 op 16-01-2008 09:12 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Alleen Doel zelf kun je je ook geen hele middag mee bezig houden denk ik, dus puur echt alleen voor urban foto's moet je niet gaan. Haalt niet weg dat er meer dan genoeg rondom is zoals Falcon al zegt. Schelde, havens, dok, kerncentrale, polder, erdronken land van saeftinghe enz.

edit: een man of 4 of mss 5 lijkt me een mooi aantal voor groepjes.
Je kunt ook wel per 2, maar ik vind het juist wel eens leuk om anderen bezig te zien. Om eens te kijken wat zij zoal zien en hoe zij een foto zouden nemen.

[ Voor 28% gewijzigd door M a r c o op 16-01-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
Dat is dan ook het idee voor de meet eh, leren van elkaar en gezellig een namiddag je mede tweakers aan het werk zien. Daarom stelde ik doel voor, er is op een steenworp zo veel te doen en nadien kunnen we gezellig iets gaan drinken...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
vind 't goed, ik neem wel aan dat de groep waarmee ik ga ook wat eet in die regio, wat moeten daarna nog een weg terug..

Ik denk dat je er met een paar uur fotograferen klaar bent, beetje rondlopen, ik zie 't allemaal wel.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
Eten dat was iets waar MvdKelen ons mee verder kon helpen..

Ik stel vanaf vandaag wel mijn DM inbox open voor inschrijvingen. Maar let op 20 is het maximum aantal deelnemers schrijf je dus enkel en alleen is als je echt 100% zeker ben dat je kan komen

in de inschrijvings DM moet staan:

-Je nick
-met welk matriaal je komt (fotogear)
- en of je eigen vervoer hebt...

Zoals het er nu dus voorstaat wordt 9 februari de dag. een aangezien dat al binnen 4 weken is gaan we dus best snel aan de slag

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Titelfix. Niet helemaal de voorgestelde titel aangezien dat niet paste, heb dus wat ingekort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

ok dan kom ik definitief niet...ik werk dan :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Doel spreekt mij ook best aan en is best goed bereikbaar (tenminste, als ik vanuit een station met iemand meekan, met de bus raak je er niet voor 12 u op zaterdag :X). 9 februari kan, onder voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
qadn zoekt vervoer vanuit Breda centraal of tilburg... mensen die hem gelukkig kunnen maken??

@steve, vervoer vanuit antwerpen Berchem is geen probleem

[ Voor 24% gewijzigd door Soul__assasin op 16-01-2008 10:50 ]

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

* Oxi komt ook :)

En qadn weet wel dat ik een mede-Tilburger ben, alleen wist ik nog niet zeker of ik zou komen. In theorie zou hij mee kunnen rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
ik verwacht een DM dan :p en ik zet qadn dan bij jou als bijrijder?

www.weefab.com

Pagina: 1 2 3 Laatste