GoT: Urbex fotomeet! |

|
Het begin! |
Na een gesprek met Fire69 leuk en misschien intresant om een een urban exploring fotomeet te doen op een daarvoor geschikte locatie.
|
Waar? Wanneer? hoe?' |
- Waar: In België ! Wij hadden gedacht om af te spreken in het havendorpje Doel, ideaal om met een groot aantal fotografen aan de slag te gaan
- Wanneer:
Je kan kiezen uit 4 data door op deze link te klikken
- [img=247,323]http://www.meeting-manager.nl/237/days.png[/img]
- Hoe: Met eigen vervoer of door mee te rijden met iemand !
- Dagverloop:
- 11h aankomst in Doel aan de kerk.
- 11h tot 12h: Kennismaking en afspraken
- 12h tot 16h: just making pics
- 16h einde shoot en terug naar de afspreekplaats
eventueel kan alles dan afgesloten worden met een hapje en een drankje.
|
Wie komt er? |
Nickname | Camera? | vervoer |
Soul__assasin | Olympus E-500 14-45 f:3,5-5,6 en 40-150 f:3,5-4,5 | Ja, kan stoppen aan Antwerpen berchem |
Fire69 | Canon 400D 17-70 f:2.8-4.5, 50 f:1.8: Tamrom 55-200 | Ja, kan stoppen aan Antwerpen berchem |
Brubacker | Canon 350D 18-55mm f/3.5-5.6, 75-300mm f/4-5.6 en evt 50mm f1.8 | Nee, bijzitter van Soul__assasin |
qadn | D80, Nikkor 10.5 f2.8 fish, Tokina 12-24 f4, 50 f1.8, 2xSB600, SB800, wat flitser-gels | Nee, bijzijder van Goverman |
Dido | Canon 20D, 17-85IS, 70-300, pinhole | Nee, bijrijder van Goverman |
MvdKelen | Canon 400D, 18-55 kitlens, 55-200, 50mm f2.8, 17-50 f2.8, 70-200 F4 L | Ja |
Falcon10 | Minolta Dynax 5D, 18-70, 70-300, 18-50 | Ja, kan eventueel nog wel 2 man bij, ophalen tussen Lier/Herentals en Antwerpen Berchem station |
viper52b | Canon 400D, 17-70 f:2.8-4.5, 70-300 APO f:4-5.6, 50 f1.8 | Ja, vanuit Lichtaart en kan stoppen aan Antwerpen Centraal of Antwerpen Berchem |
Qless | 30D, 10-22, 17-40,70-300, peleng 8, 24 2.8 en 50 1.8 | ja, kom vanaf Lokeren |
Goverman | Sony Alpha 100, 10-20, 17-70 en 75-300mm | ja, vanaf Den Haag. ondertussen zit de wagen vol (denk ik). |
Aristos | Canon 400D, 18-55mm kit, 50mm 1.8, 10-20mm, en 70-300mm. | ja, vanaf Den Haag. Ik ben bereid om op de route mensen op te pikken. |
Den 150 | Nikon D80,10-20mm, 50mm 1.8, 85mm 1.8, 18-200mm, 70-200mm 2.8, manfrotto & gorillapod statief | jja. Ik kan indien nodig nog 2 man (of vrouw) meenemen in Antwerpen Centraal of Antwerpen Berchem
. |
Welke Fotoblogger komt er? |
Gugfuz | Nikon D40, 18-55 en 55-200 kitlenzen | Ja, met de wagen vanuit Leuven |
ErikO | Konica-Minolta Dynax D7, 24-135mm, 70-300mm, 50mm, 11-18mm | Ja, vanuit Mechelen met de auto, |
Guests |
- mede custiste van Aristos
- Peter, een medecursist van Soul__assasin
|
Wie komt er niet meer? |
Wolfensteijn | Minolta Dynax 7D en Dynax 700si (analoog) 17-35 f2.8-4, 18-70 f3.5-5.6, 70-210 f3.5-4.5, 24 f2.8, 50 f1.7,Sony HVL F56am flitser | Ja, brengt Simon mee en heeft ruimte voor evt Dido en Qadn als die niet met oxi meekan |
Simon | Canon EOS 5D, 24-70 f/2.8, 35 f/1.4 maybe more | Nee, bijzitter van Wolfensteijn |
Oxi | tba | Ja, brengt Qadn mee |
Waar is Doel eigenlijk, en hoe raken wij er??? |
- Waar: Doel is een dorpje een de schelde, het is maar een paar straten groot
- [img=400,235]http://www.samymodding.be/Shit/Doel.jpg[/img]
klikbaar
- Wij spreken de dag zelf af aan de kerk kwestie van het lekker duidelijk te houden.
- Ik kom heel graag maar hoe raak ik er? Wel eerst zoek je vervoer, en dan volg je een van onderstaande plannetjes.
- Ik kom uit de richting Gent:
- Rij richting Antwerpen vanop de E17.
- Voorbij afrit 17 ( Burcht ), sorteer direct links.
- Volg de richting Rotterdam, Brugge, Haven.
- Blijf de weg volgen, tot voorbij afrit 9, na deze afrit heb je een afslag naar de haven, volg richting
- Breda, Rotterdam, Haven 1606-2000, Doel.
- Blijf deze volgen, je rijdt een tunnel in : de Beverentunnel.
- Eenmaal uit de tunnel, kom je aan afrit 11, neem deze afrit.
- Als je hier afrijdt, kom je op een rond punt, neem de derde afrit, je komt dan op de Sint Antoniusweg.
- Deze baan zigzagt door de Waaslandhaven, altijd blijven volgen.
- Op het einde van het laatstedok ( Doeldok ), wordt deze baan de Oostlangeweg.
- Het eerste kruispunt dat je dan tegenkomt, sla je rechtssaf : de Engelsesteenweg.
- Nog even rechtdoor en je bent in het centrum van Doel.
- Ik kom uit de richting Breda:
- Rij richting Antwerpen op E19
- Bij knoppunt Antwerpen Noord ga rechtsaf, en volg richting Haven, Bergen op Zoom.
- Volg de A12, U rijdt voorbij Ekeren, vervolgens over een brug met op de linkerkant het rangeerstation Antwerpen Noord.
- Na de brug is een lang recht stuk van ongeveer 5 km.
- U komt terug aan een knooppuntje, sla hier mee rechtsaf en volg richting Gent, Brugge, Haven
- U gaat even later een tunnel in : de Thijsmanstunnel.
- Na de Thijsmanstunnel hebt u een afslag Lillo, deze neem je NIET, rijdt rechtdoor, de voglende tunnel in : de Liefkenshoektunnel. Bij het verlaten van deze tunnel moet u tol betalen.
- Onmiddellijk na de tolpost, is de afrit ( afrit 11 ) Doel, neem deze afslag.
- Op het rondepunt dat je tegenkomt, neem je de eerste afslag, de Sint Antoniusweg.
- Het eerste kruispunt dat je dan tegenkomt, sla je rechtssaf : de Engelsesteenweg.
- Ik kom uit de richting Brussel:
- Rij richting Antwerpen vanop de E19.
- Na de Craeybeckxtunnel, volg richting Brugge, Gent, Haven 1000-2000.
- Je gaat nu de Antwerpse ring op.
- Blijf deze volgen, je gaat door de Kennedytunnel.
- Uit de Kennedytunnel, houdt rechts aan, en volg richting Rotterdam, Brugge, Haven.
- Blijf de weg volgen, tot voorbij afrit 9, na deze afrit heb je een afslag naar de haven, volg richting
- Breda, Rotterdam, Haven 1606-2000, Doel.
- Blijf deze volgen, je rijdt een tunnel in : de Beverentunnel.
- Eenmaal uit de tunnel, kom je aan afrit 11, neem deze afrit.
- Als je hier afrijdt, kom je op een rond punt, neem de derde afrit, je komt dan op de Sint Antoniusweg.
- Ik kom uit de richting Hasselt:
- Rij richting Antwerpen vanop de E314 of E34
- Voorbij de afrit Wommelgem, houd je rechts aan om de ring van Antwerpen op te rijden, je volgt hiervoor richting Breda, Haven.
- Je rijdt nu de Antwerpse ring op, ga naar het middenste baanvak, anders zit je op de afrit Deurne, Sportpaleis, en dat willen we niet.
- Je rijdt nu over het viaduct van Merksem.
- Voorbij het viaduct is het knooppunt Antwerpen Noord.
- Hier ga je rechts voorsorteren en volg je richting Haven, Bergen op Zoom.
- Volg de A12, U rijdt voorbij Ekeren, vervolgens over een brug met op de linkerkant het rangeerstation Antwerpen Noord.
- Na de brug is een lang recht stuk van ongeveer 5 km.
- U komt terug aan een knooppuntje, sla hier mee rechtsaf en volg richting Gent, Brugge, Haven
- U gaat even later een tunnel in : de Thijsmanstunnel.
- Na de Thijsmanstunnel hebt u een afslag Lillo, deze neem je NIET, rijdt rechtdoor, de voglende
- tunnel in : de Liefkenshoektunnel. Bij het verlaten van deze tunnel moet u tol betalen.
- Onmiddellijk na de tolpost, is de afrit ( afrit 11 ) Doel, neem deze afslag.
- Op het rondepunt dat je tegenkomt, neem je de eerste afslag, de Sint Antoniusweg.
- Ik kom uit een andere richting:
- stap 1: Stuur Soul__Assasin een DM of maak zelf een routeplannetje en stuur het naar Soul__assasin
Ik vul de plannetjes zo snel mogelijk aan. Deze week heb ik les; dus heb ik er weinig tijd voor, Jullie mogen gerust helpen 
|
Iedereen dat zeker weet dat die komt, gelieve mij, Soul__assasin, een DM te sturen met je gegevens! Dit kan vanaf de datum bekend is |
[
Voor 229% gewijzigd door
Soul__assasin op 06-02-2008 14:48
]