status van de griep van Goverman:
- nog altijd koorts (neemt wel af)
- nog altijd erg stijve spieren (en nee: ik heb niet gesport)
- naar de supermarkt gaan is een olympische prestatie
- ik kan wel een wasje draaien (in de machine + droger gooien dus...)
- kortom: gaat wat beter, even afwachten nog
- nog altijd koorts (neemt wel af)
- nog altijd erg stijve spieren (en nee: ik heb niet gesport)
- naar de supermarkt gaan is een olympische prestatie
- ik kan wel een wasje draaien (in de machine + droger gooien dus...)
- kortom: gaat wat beter, even afwachten nog
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Leuk dat je zegt dat het niet ALLEEN uit eigenbelang is.Dido schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:22:
Heel veel beterschap dan, Goverman!
(Niet alleen uit eigenbelang, hoor)
Goed om te horen dat het al iets beter gaat nog een goed nachtje slaap en morgen ben je weer helemaal de oude
www.weefab.com
De planning nagecheckt, ik kan nog mee, maar ik zou deze keer niet meer fietsen. Dus ik ga vervoer vanuit eender welke lokatie in Antwerpen zoeken.
Ik ga crossprocessing in Doel uitproberen, morgen snel een pakje Sensia 100 halen. Een rolletje met verschillende belichtingen doen, laten ontwikkelen met C-41 en zien wat ik uit de scanner haal. Zou ik het laten afdrukken zonder correcties om te zien wat er gebeurd, als je die slides laat afdrukken?
De camera is een Minolta X-700 en ik ga nog snel een Minolta MD 28mm f/2.8 halen. Een EOS 30D zal ik als spotmeter gebruiken. Zonesysteem ga ik uitproberen.
Ik zou niet de kerk als afspreekpunt gebruiken, het is niet de bedoeling dat we de straat zonder auto's eventjes "ruïneren". Bij de taverne aan de dijk parkeren, daar komen wat toeristen die niet in het dorp gaan. Vandaar uit kan je het dorp verkennen/bezoeken.
Ik ga crossprocessing in Doel uitproberen, morgen snel een pakje Sensia 100 halen. Een rolletje met verschillende belichtingen doen, laten ontwikkelen met C-41 en zien wat ik uit de scanner haal. Zou ik het laten afdrukken zonder correcties om te zien wat er gebeurd, als je die slides laat afdrukken?
De camera is een Minolta X-700 en ik ga nog snel een Minolta MD 28mm f/2.8 halen. Een EOS 30D zal ik als spotmeter gebruiken. Zonesysteem ga ik uitproberen.
Ik zou niet de kerk als afspreekpunt gebruiken, het is niet de bedoeling dat we de straat zonder auto's eventjes "ruïneren". Bij de taverne aan de dijk parkeren, daar komen wat toeristen die niet in het dorp gaan. Vandaar uit kan je het dorp verkennen/bezoeken.

rapture, zoek dan wel (liefst van te voren) uit bij welke zaak je die laat ontwikkelen. Veel ontwikkelaars doen hier niet aan, en als ze het al doen kost het extra. De chemicaliën raken immers eerder vervuild.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Rapture: zo'n minolta MD 28/2.8 heb ik nog wel liggen. Mocht je er niet zo snel eentje kunnen vinden mag je hem zaterdag wel gebruiken (mits vervoer doorgaat enzo).
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
beste mensen...
Helaas zeg ik af. Vanochtend werd ik nog altijd wakker met koorts. Langdurig concentreren (autorijden, foto's maken) zit er eenvoudigweg niet in.
Ik vind het behoorlijk k*t, maar het is even niet anders... Uiteraard zie ik wel graag de foto's + verhalen in de nodige verzameltopics.
Speciaal voor qadn en dido: sorry...
Helaas zeg ik af. Vanochtend werd ik nog altijd wakker met koorts. Langdurig concentreren (autorijden, foto's maken) zit er eenvoudigweg niet in.
Ik vind het behoorlijk k*t, maar het is even niet anders... Uiteraard zie ik wel graag de foto's + verhalen in de nodige verzameltopics.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
qadn en dido hebben het al geregeld met Aristos als ik me niet vergis.
Jammer dat je niet kunt Goverman, beterschap
Jammer dat je niet kunt Goverman, beterschap
je bedoeld hier??Fire69 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:06:
Afspreken aan de rode pijl dan?
http://maps.google.nl/map...567&ie=UTF8&t=h&z=19&om=0
Dat kan ook natuurlijk, je kunt je auto langs de dijk zetten daar denk ik, of op het parkeerterein, weet alleen niet van wat voor gebouw dat parkeerterein is?
De taverne is volgens mij onder de molen op de dijk hier:
http://maps.google.nl/map...86,0.003353&t=h&z=19&om=0
Da's wel dikke pech hebben zeg, net nu het zo'n mooi weer gaat zijnGoverman schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:12:
beste mensen...

Beterschap!
Denk dat Soul in de mail al een straatnaam genoemd heeft, da's wat preciezer dan mijn rode-pijl-opmerkingM a r c o schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:33:
[...]
je bedoeld hier??
http://maps.google.nl/map...567&ie=UTF8&t=h&z=19&om=0
Dat kan ook natuurlijk, je kunt je auto langs de dijk zetten daar denk ik, of op het parkeerterein, weet alleen niet van wat voor gebouw dat parkeerterein is?
De taverne is volgens mij onder de molen op de dijk hier:
http://maps.google.nl/map...86,0.003353&t=h&z=19&om=0
Yup Marco we hebben wat geregeld, dus dat komt goed!
Gloeiende gloeiende.
Wegens gejat zijn van tas kom ik met minimale gear, moet nog even uitzoeken.
Er zat op het moment dat niets heel boeiends in de tas dus niet een grote ramp, toch erg vervelend.
Ik zit te denken aan SB-800, D80, 10.5, 24 ofzo.
Wegens gejat zijn van tas kom ik met minimale gear, moet nog even uitzoeken.
Er zat op het moment dat niets heel boeiends in de tas dus niet een grote ramp, toch erg vervelend.
Ik zit te denken aan SB-800, D80, 10.5, 24 ofzo.
Nog enkele uren en het is zo ver.
Brubacker en Goverman zijn de final 2 afzeggingen, ik hoop de rest morgen allemaal te zien op de fotomeet.
Tot morgen
@marco finale ontmoetingsplaats staat in de mail maar wat jij tootn is inderdaad de goede
Brubacker en Goverman zijn de final 2 afzeggingen, ik hoop de rest morgen allemaal te zien op de fotomeet.
Tot morgen
@marco finale ontmoetingsplaats staat in de mail maar wat jij tootn is inderdaad de goede
www.weefab.com
Ik ga morgen proberen snel het crossprocessed rolletje ophalen en kan ik via Berchem met iemand meerijden? Om welk uur en langs welke kant van het station passeren de wagens? De Minolta MD 28mm/2.8 heb ik te pakken gekregen. Anders ga ik met de bus tegen 12:14 kunnen aankomen.
Fire69: yup, gister net gebeurd. Maarja, zoals ik al zei, er zat niets boeiends in. Geen Gear, geen portomonaie. Ik overleef het wel
Is gewoon iets minder handig.
Rapture het spijtige is dat er bij mijn weten niemand meet over Berchem rijd.
Sorry.
Sorry.
offtopic:
de inschrijvingen waren eigenlijk ook al gesloten, je bent welkom maar ik weet niet of je vervoer kan fixen
de inschrijvingen waren eigenlijk ook al gesloten, je bent welkom maar ik weet niet of je vervoer kan fixen
www.weefab.com
Het was gezellig, en erg productief voor een fotomeet
Zo, eindelijk ook tijd om even iedereen te bedanken! Het was erg leuk en gezellig allemaal! 
Ben mijn foto's van mijn kaartje aan't halen, hopelijk zit er iets toonbaars tussen
Ben mijn foto's van mijn kaartje aan't halen, hopelijk zit er iets toonbaars tussen
Voor dit topic echt mag wegzinken...
Bedankt aan de personen die nog geen mailtje van mij hebben mogen ontvangen. En tot de volgende meet
Sommigen weten het al de rest komt het later te weten maar
It's going to be better and bigger
Bedankt aan de personen die nog geen mailtje van mij hebben mogen ontvangen. En tot de volgende meet
Sommigen weten het al de rest komt het later te weten maar
It's going to be better and bigger
www.weefab.com
Even een kick van een oud topic. Maar ik vroeg me af of het dorpje Doel nog bestaat? Graag zou ik er komend weekend naar toe willen gaan. Ik hoop alleen niet een bouwput te gaan aantreffen, daarvoor is het net iets te ver weg.
Iemand met informatie?
Iemand met informatie?
Het bestaat nog. Ze probeerden het te slopen en een rechtzaak heeft afgedwongen dat het minstens tot 31 augustus blijft. Er zijn een aantal tentoonstellingen in Doel.
http://www.doel2020.org/
http://www.kunstdoel.net/
http://www.doel2020.org/
http://www.kunstdoel.net/
Doel is er nog steeds.
Enkele huizen zijn inmiddels gesloopt, maar er staat nog genoeg recht.
De sloop is op het moment eigenlijk min of meer stil gelegd.
En het lijkt er nu op dat het ontruimen en slopen van het dorp eigenlijk helemaal voor niks is geweest.
(Het dok waar het dorp plaats voor moest maken lijkt voorlopig helemaal niet nodig te zijn)
Om het verhaal van Doel nog maar wat dramatischer te maken zeg maar.
Enkele huizen zijn inmiddels gesloopt, maar er staat nog genoeg recht.
De sloop is op het moment eigenlijk min of meer stil gelegd.
En het lijkt er nu op dat het ontruimen en slopen van het dorp eigenlijk helemaal voor niks is geweest.
(Het dok waar het dorp plaats voor moest maken lijkt voorlopig helemaal niet nodig te zijn)
Om het verhaal van Doel nog maar wat dramatischer te maken zeg maar.