[Ervaringen] Deel 2 - Waterkoeling en onderdelen/setjes Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 47.537 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
AlexanderB schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:54:
ik bedoel meer.. zijwaartste afstand tussen de fans.. ;)
je had et zelf al verbeterd..

"3mm ofzo".. de vraag is dus.. wat is ofzo? ;) want ik houd rekening met de diepte, maar ik moet wel weten hoe ver ik de bevestigingsgaten uit elkaar moet zetten, de "breedte" dus..

[edit3:]
[afbeelding]
gevonden :)
[edit4:]
en gecombineerd met het feit dat 120mm fans een center to center aftand van 105mm hebben op de schroefgaten, betekent dus dat de fans strak tegen elkaar zitten (tenzei je 118mm fans hebt, sommige 120mm fans zijn in werkelijkheid maar 118-119 mm breed.)
Dat plaatje gooi ik even in de SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Heb het setje besteld en hij is al verzonden *O* , ben me nu aan het inlezen. Ik vraag me nu toch wel een paar dingetjes af, want op XS wordt aangeraden dat je eerst je radiator schoon maakt met azijn en gedestileerd water omdat ie altijd nog een beetje vies is. Is dat aan te raden? Hebben veel tweakers last van condens in de leidingen?

En op die fancy Youtube filmpjes zie ik iedereen met een geweldige leiding-knip-tang, kan ik een 1/2" leiding ook gewoon met een goede schaar knippen?

En voor het testen/vullen van mijn 12V pomp en systeem kan ik gewoon mijn voedingsstekker kortsluiten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Schoonmaken is wel aan te raden ja. Knippen gaat prima met een schaar of scherp mesje. En wat de laatste vraag betreft: Ja.

Hier verder :)
klik voor deel 3
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste