Check het xbmc-logo eens als je in de projectmayhem skin zit. als het hetzelfde is als deze dan heb je een vrij recente versie, in ieder geval 2.0:
Dan kan je zonder problemen xbmc overschrijven. Wat ik wel eerst zou doen als ik jou was: via ftp even alle bestanden de C: en E: schijf van je xbox naar je computer halen. (als xbmc map bij jou op F staat, dan ook de F schijf ophalen. Als het dan mis gaat dan heb je in ieder geval een backup. Start ook eens evox op en maak een backup daarmee. die map ook naar je pc halen. Daarna xbmc ftp'en naar je xbox in dezelfde map als ie nu staat. Alles overschrijven. Als het klaar is xbox rebooten, de skin veranderen naar iets anders dan projectmayhem 3 en dan de map projectmayhem3 op de xbox via ftp weggooien. Vervolgens opnieuw de map projectmayhem3 uit die verse xbmc naar de xbox ftp'en.
Gebruik je de bigfootrelease? daar zit die readme niet bij volgens mij. Die staat dan wel op xboxscene.com. (alles op eigen risico uiteraard, ik ben ook door een niet bootende xbox uren/dagen bang geweest dat ie beyond repair was, ook na een upgrade xbmc... )
Ik lees net je edit. Bekijk de avonturen van Berties eens, die heeft hetzelfde gehad als jou, (na hard reset instellingen weg. Het heeft te maken met de manier waarop de xbox is gemod. Het zijn maar 4 pagina's.
De avonturen van Berties
Ik waarschuw je alvast, hier mag je niets vragen over modden enzo. Tutorials kun je vinden op
http://www.xbox-scene.com/xbox-tutorials.php
[
Voor 29% gewijzigd door
Mar2zz op 07-02-2008 19:37
]