[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 27 Laatste
Acties:
  • 210.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:25
CrystalViriS schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:43:
Hoi,

Maak al enige tijd gebruik van XBMC maar de laatste tijd werkt het niet meer echt geweldig.. Ik heb nu de versie van Xbox Media Center world van 08-05-08 erop staan. Heb al een wat oudere versie geprobeerd maar helaas..

Heb bij het afspelen van muziek continue vast lopers. Ook heb ik het idee dat het instellen van subtitels niet (goed) meer werkt. Bij sommige dvd's word elke keer als je de ondertitel instelt weer vanaf het begin van het hoofdstuk afgespeeld. En dan heb je nog geen ondertitels omdat hij de instellingen niet opslaat.

Ik heb alles uit de map geknipt en verwijderd en daarna overschreven met de nieuwere versie.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Met dezelfde XBMC versie heb ik nog geen enkele vastloper gehad tijdens muziek afspelen maar mogelijk is er wel een issue actief bij de ontwikkelaars.
Dat probleem met die dvd heb ik nog niet getest. Wellicht binnenkort een keer proberen, will keep you updated on that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Vergeet niet om bij grote updates (dus van hele oude naar recente XBMC) ff de volgende mappen leeg te gooien:
Uit de startpost
Mijn instellingen kloppen niet meer!
Verwijder eens de mappen E:\UDATA\0face008 en E:\TDATA\0face008 en start je XBOX opnieuw op. Grote kans dat de oude/verkeerde instellingen in de cache zijn blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,
Op het internet zijn vele webcams te vinden met live beelden,fotos/sec van over heel de wereld.......zou het niet leuk zijn moesten we die in een scriptje met een mooi overzichtje kunnen krijgen zodat we als we eens willen zien wat er aan de andere kant van onze aardbol gebeurd dit kunnen doen via xbmc?
zou super vet zijn op tv....
of bestaat zoiets al en vind ik het gewoon niet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ik herinner me wel zoiets te hebben gezien in mn Xbox. Weet zo alleen ff niet waar :S :)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Volgens mij heet dat googlepack tv ofzo. ik zal thuis eens kijken, ik heb een map met enorm veel van die zenders. ow wacht, volgens mij staat die op de xbmcwiki bij het hoofdstuk over .strm bestanden, en dan onderaan de pagina. kan nu niet kijken wegens werkproxy. Maar daar zitten cams in van voetbalstadions enzo en plekken over de hele wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahha kheb deze gevonden http://www.xbmc-tv.com/ What is currently inside the snapshot pack? Around 300 broadband TV channels and around 200 webcams from all over the world, both tested and verified to be working perfectly with XBMC

ik ga het meteen eens testen want de laatste build is van 11 april 2007 dus maybe werkt het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Sommige webcams/zenders staan niet de hele dag of elke dag aan. Het zijn gewoon links in .strm bestanden. Mochten sommige niet werken dan kan je kijken of die link in dat bestand (openen met kladblok) nog wel bestaat op internet. Het meeste is bloedstollend saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei ik dacht ik smijt dit mapje ff snel in xbmc scripts maar zo werkt het dus niet.....
just throw it all in a "tv" folder on your xbox and add the appropriate bookmark under "video" in xboxmediacenter.xml. you're set.
kan iemand me vertellen wat ze juist bedoelen ?

edit: okay opgelost ;-)
juist ff de grote markt in brussel bekeken hehe saai maar wel is leuk

thanks

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:35:
Ik denk dat je maar op 1 manier een multi-movie-dvd kunt toevoegen. Dat is met behulp van .nfo files.
Open notepad of kladblok op je pc en gooi daar de imdb-url in van je film en sla op als filmnaam.nfo en gooi die bij je dvdmap in.
Werkt goed, overruled de scraper. Maar ook hier moet je per nfo file een video file hebben.
Kan alleen maar met (video_ts.ifo) file de dvd afspelen.
Ben hier al een tijdje mee bezig alles geprobeerd snelkoppeling op computer.ziet ie niet, was ook een oplossing geweest of een video file waar een snelkoppeling ingeplaatst kan worden.
Mischien is het wel mogelijk om xbmc aan te passen zodat hij met een stream file info kan ophalen ? Kun je namelijk je streams ook vanuit je bibliotheek afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Cave_Boy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:53:
[...]

Waar staat die Evox.ini? Die kan ik nergens vinden.
Caveboy :

ik heb hetzelfde wel eens gehad en het op de volgende manier opgelost :

1. Verwijder via FTP de huidige XBMC map (meestal E:\Apps\XMBC, bewaar wel eerst de Userdata map waar je instellingen in staan even op de pc zodat je die later kunt terugzetten

2. Maak de mappen UDATA en TDATA leeg op E:\

3. Kopieer nieuwe versie van XBMC in een ANDERE directory, bijvoorbeeld E:\XMBC (dus niet in Apps)

4. Maak met Shortcut-maker 2.0 een nieuwe shortcut aan en plaats die op root van C:

5. Wijzig de evox.ini (staat meestal in root van C:) de regel waar XBMC wordt opgestart in de nieuwe locatie.

Dit zou moeten werken, tenminste zo was het voor mij.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:15
Whooohaaaa heb het werkend :9

Wat heb ik gedaan? Betere vraag is wat niet.... Waarom het nu inene wel werkt? Geen flauw idee.

Stap 1.
Ik heb alles eraf verwijderd wat ik verwijderen kon (van de C en E).

Stap 2.
Ik heb het orginele besturingsysteem weer teruggezet op C en hierna getest of deze het deed.

Stap 3.
Heb XBMC in E:\Apps\XBMC gezet en een snelkoppeling gemaakt. Hierna deed ik testen

Heb wel nog een tweetal dingen:

1. Als ik de Xbox aanzet dan duurt het best lang voordat deze is opgestart. Is daar versnelling voor?

2. Als ik de softreset doe dan krijg ik normaal het XMBC opstartlogo te zien en is deze opgestart. Nu moet ik een tijde wachten en zit ik inene in XBMC. Het scherm blijft dus een tijdje zwart.

Is dit omdat het een versie 1.6 Xbox is?

Ik ben blij dat ik het nu eindelijk werkend heb.

Heb trouwens de mappen Udata en Tdata gewoon verwijderd. (Had wel backup hoor maar ik kwam er al snel achter dat als ik die niet telkens deed verwijderen ik met oude instellingen zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
Ik heb ook een vraag ik wil graag een back up maken van mijn hdd schijf die in mijn xbox zit als ik hem op mijn pc aansluit kom ik er echter niet op hoe kan ik nu een back-up maken van mijn schijf zodat ik die op een grotere schijf kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele tijd geleden heb ik eens getracht mijn XBMC te updaten, maar schijnbaar is destijds iets mis gegaan.

De Xbox blijft nu hangen bij het Splash Logo (de oranje X) en daardoor wordt de Xbox niet meer herkend door mijn FTP programma. Hij start dus niet ver genoeg op. Tamelijk lastig probleem, want nu kan ik dus niet meer in het systeem komen.

Is hier een oplossing voor?

edit: wat ik toen geprobeerd heb is om met Slayers Auto Evox installer de boel weer opnieuw te installeren, maar die pogingen faalden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Voor zowel chimera2 als iloveyou is xboxhdm een oplossing. Een kleine linuxdistro die fatx-schijven kan lezen en bewerken enzo. Gaat dus wel via de pc, via een IDE aansluiting.

18-5 is er overigens een nieuwe xbmc gereleased en T3CH roept op om te stemmen op xmbc:
It's that time again. Time for what? Glad you asked!
Time to tell all your friends and colleagues to NOMINATE XBMC for Sourceforge Community Awards 2008. Yes, it takes a Sourceforge Account, but is Team XBMC not worth the time it takes for you and friends to do this?
And remember, nomination is just the first part! LATER you will need to tell the same friends and colleagues to VOTE for XBMC in the categories you selected. I suggest these two categories:

* Best Multimedia
* Project Most Likely to Change The World

(You can nominate a project for more than 1 category) Now, Spread The Word! (PS - Don't see the badges above ? Then Click here to NOMINATE XBMC in SF CCA '08 (PS2 - Yes, Weather works now again)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maggelmans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik ben vorige week overgestapt naar de Aeon skin. Hij ziet er erg strak uit, maar ik me vooral aan erger is dat je niet pagina-gewijs door je films heen kan scrollen. Ik heb een stuk of 600 films op mijn computer staan, dus het duurt echt gigantisch lang voor ik een film heb gevonden die onderaan de lijst staat. Weet iemand of je hier iets aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:07:
Voor zowel chimera2 als iloveyou is xboxhdm een oplossing. Een kleine linuxdistro die fatx-schijven kan lezen en bewerken enzo. Gaat dus wel via de pc, via een IDE aansluiting.

18-5 is er overigens een nieuwe xbmc gereleased en T3CH roept op om te stemmen op xmbc:

[...]
Bedankt voor je snelle reactie en ik zal er eens mee aan de gang gaan. Bevindingen post ik hier uiteraard weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
oke dank je dus kan gewoon een copie maken en die op een grotere schijf zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
chimera2 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:49:
oke dank je dus kan gewoon een copie maken en die op een grotere schijf zetten ?
Standaard is de XBOX HDD gelocked of je moet die lock ervan af hebben gehaald. Zit de lock er nog op dan kun je de HDD wel aansluiten op je pc maar dan zul je met een programma eerst de lock ervan af moeten halen anders kun je er zo goed als niks mee.

Een kopie zo naar een andere schijf... Weet niet of dat zo kan met een softmod. Kan elk geval niet met een hardmod omdat je dan met de HDD lock zit die moet eraf gehaald worden dan en er weer opgezet worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Cave_Boy op 20-05-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Cave_Boy schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:08:
[...]

Standaard is de XBOX HDD gelocked of je moet die lock ervan af hebben gehaald. Zit de lock er nog op dan kun je de HDD wel aansluiten op je pc maar dan zul je met een programma eerst de lock ervan af moeten halen anders kun je er zo goed als niks mee.

Een kopie zo naar een andere schijf... Weet niet of dat zo kan met een softmod. Kan elk geval niet met een hardmod omdat je dan met de HDD lock zit die moet eraf gehaald worden dan en er weer opgezet worden.
en hoe kan ik die lock eraf halen ? en mijn xbox is gesofdmod maar ik wil er gewoon een grotere harde schijf in zetten en dna xbmc derop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
chimera2 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:12:
[...]

en hoe kan ik die lock eraf halen ? en mijn xbox is gesofdmod maar ik wil er gewoon een grotere harde schijf in zetten en dna xbmc derop zetten
De uitleg hoe je die lock eraf kan halen mogen we hier niet geven (is een beveiliging omzeilen namelijk). Zoek op Google. Het is prima te vinden.

Ikzelf heb een hardmod gedaan zodat ik altijd FTP mogelijkheid had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
oke is goed maar als ik die lock eraf heb gehaald kan ik dus gewoon een back up maken en bewaren ( je weet maar nooit ) maar kan ik die back up dan ook op een andere grotere schijf zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:31
Volgens mij zijn al die (Soft)Modding en Unlocking posts een beetje off-topic maar vooral niet toegestaan hier?

[ Voor 9% gewijzigd door GroteBozewolf op 20-05-2008 16:52 ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Dit topic heeft niets met softmods of ombouwen van je XBox te maken; laat berichten die niets met XBMC te maken hebben dus achterwege
offtopic:
Chimera2, doe eens wat moeite om te zoeken zeg, zijn allemaal googlevragen.

Is er ook een mogelijkheid de FTP module in Xbmc te updaten? Die van avalaunch is veel sneller. Is dit op een of andere manier mogelijk?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cave_Boy schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:17:
[...]

Ikzelf heb een hardmod gedaan zodat ik altijd FTP mogelijkheid had.
Heb twijfels daarover. Heb ook een hardmod en heb een keer de fout gemaakt door de verkeerde xbmc te verwijderen. Resultaat geen ftp verbinding meer te verkrijgen.(snelkoppeling verwees naar verwijderde xbmc)
Naar mijn weten heeft elk dash z'n eigen ftp server.Kan hij de dash niet goed laden zal hij dus ook geen ftp verbinding meer kunnen maken.(ben geen expert hierin klopt dit niet laat het even weten)
XBMC uses FileZilla FTP server
Evox en avalaunch weet ik niet, maar wel weet ik dat ze sneller zijn met ftp, xbmc daar in tegen kort de eventuele te lange document namen in.(zeer handig). Jammer dat xbmc zo traag is en zelf de snelheid afneemt tot aan vastlopen met het ftp van vele bestanden.Is al gezegt op forum (Dit moet toch beter kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:07:
[...]

Heb twijfels daarover. Heb ook een hardmod en heb een keer de fout gemaakt door de verkeerde xbmc te verwijderen. Resultaat geen ftp verbinding meer te verkrijgen.(snelkoppeling verwees naar verwijderde xbmc)
Naar mijn weten heeft elk dash z'n eigen ftp server.Kan hij de dash niet goed laden zal hij dus ook geen ftp verbinding meer kunnen maken.(ben geen expert hierin klopt dit niet laat het even weten)
XBMC uses FileZilla FTP server
Evox en avalaunch weet ik niet, maar wel weet ik dat ze sneller zijn met ftp, xbmc daar in tegen kort de eventuele te lange document namen in.(zeer handig). Jammer dat xbmc zo traag is en zelf de snelheid afneemt tot aan vastlopen met het ftp van vele bestanden.Is al gezegt op forum (Dit moet toch beter kunnen).
Hij bedoelt uiteraard dat hoe erg je hem verkloot je er altijd een cd'tje in kan doen met een ftp server en weer kan connecten. probeer maar eens een softmod te verneuken en dan er een niet gesignede cd in te doen. Gaat je niet lukken ;-). Dus als je voor dezelfde prijs hardmod kan krijgen, altijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Die nieuwe artistscraper is ongelooflijk langzaam... Anderen ook last van? heb het maar afgebroken en uitgezet, want dat ging uren duren... Heb maar 199 artiesten (verspreid over 9239 mp3's), iemand anders al een grote verzameling lopen scannen met de nieuwe instellingen?

Ik heb ook een volledige clean install gedaan (dus alles weggegooid, udata en tdata leeg enzo) maar toch is de scraper tvdb.com bij nog steeds een gegarandeerde vastloper als ik een seriemap wil scannen. Moet de xbox dan hardbooten, vervolgens heeft ie dan wel een seriethumb opgehaald... snap er niks van... Waar zou dat aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Nee ik werk niet met een cd...

Ik heb een chip erin en bij aanzetten van de xbox is het lampje 1 sec rood druk ik opdat moment erop dan kom ik in een speciaal bios menu en kan ik een linux distro opstarten van het bios flash geheugen. Heerlijk snel.

Geen cd's of ander geklooi.

Oja ik ben een dommerd ik wilde voor andere tweakers uitzoeken waar het probleem nu echt in zat van mij en ja heb mijn Xbox dus weer &*(&*. Het zit hem in de x2 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 19:16:

Ik heb ook een volledige clean install gedaan (dus alles weggegooid, udata en tdata leeg enzo) maar toch is de scraper tvdb.com bij nog steeds een gegarandeerde vastloper als ik een seriemap wil scannen. Moet de xbox dan hardbooten, vervolgens heeft ie dan wel een seriethumb opgehaald... snap er niks van... Waar zou dat aan kunnen liggen?
Net even gekeken voor je maar heb geen problemen met world release 27-4
T3CH release 18-5 haalt geen thumbnails op voor de afleveringen verder ok.

Heb dit gedaan door wat fake avi files in een map te gooien met de serie naam. Seizoenen,afleveringen,fanart alles ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb een probleem dat als ik een film kijk, de tijdsbalk blijft staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ben je toevallig net overgestapt op een HD-tv en heb je ook je xbox naar ntsc 720 of 1080 geswitched?
Zo ja, dan staat je skin nog niet op 720p of je video nog niet op 720p. Tenminste... dat had ik toentertijd, en toen leek ie ook stil te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@ msg volgens mij is dit forum juist vragen te stellen of ligt het aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Weet iemand ook of het mogelijk is om een shoutcast server te draaien op XBMC?
Dat zou opzich wel erg cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
chimera2 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 07:44:
Een forum is om vragen te stellen, maar lees de topicwaarschuwing nog eens door:
Waarschuwing:
Dit topic heeft niets met softmods of ombouwen van je XBox te maken; laat berichten die niets met XBMC te maken hebben dus achterwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

chimera2 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 07:44:
offtopic:
En al was het wel een XBMC vraag. Dingen die je binnen 1 sec. in google vind hoef je niet direct te vragen.

Weet iemand waarom Last.FM radio soms stopt na een nummer? Is dan de lijst die hij op dat moment pakte gewoon op ofzo? Met exotische genres heb ik het namelijk wel eerder dan een meer bekend genre.

[ Voor 24% gewijzigd door MsG op 21-05-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Weet iemand ook of het mogelijk is om bepaalde syntaxes te verbergen als er geen operator is gevonden? ik heb in mijn muziekverzameling alle dubbelcd's opnieuw getagged met discnumbers, en de nummers gewoon weer van 1 tm zoveel per cd.

Deze 2 cd's staan dus gewoon in 1 map, alle nummers bij elkaar. XBMC sorteert ze dan standaard zo dat de nummers 1 achter elkaar staan, dan de nummers 2 enzovoort. Niet de bedoeling dus. bij weergave in muziek heb de syntax %S voor het nummer gezet, zodat nu discnumber.tracknumber. artist - title wordt weergegeven, gaat prima, sorteert nu 01.01, 01.02 etc en voor cd 2 02.01, 02.02 etc. Alleen doet ie dat bij alle cd's, dus ook de cd's waar geen discnumber in zit staat dan 01.01. artist - title.

Het sorteren gaat nu dus wel goed, maar het is lelijk bij albums die uit 1 cd bestaan. Is er een hide mogelijkheid voor?

Laat maar, heb het opgelost door alle files met een discnumber te renamen naar %discnumber%. %filename%. (foobar2000 heerscht!)

@MSG:
kan je ff dubbelchecken door via de pc op de website zelf even dezelfde lijst proberen te luisteren. dan weet je of het zo is wat je denkt dat het is.

[ Voor 14% gewijzigd door Mar2zz op 21-05-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
MuSeLive schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:43:
Ik heb een probleem dat als ik een film kijk, de tijdsbalk blijft staan :X
Is opgelost nadat ik de xbox bij iemand anders had aangesloten :/
Maar nu heb ik een probleem dat als ik alle imdb info wil ophalen hij dit simpelweg niet doet. als ik elke film één voor één doe, dan lukt het wel. Ik heb het al naar www.imdb.com veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:25:
[...]

Is opgelost nadat ik de xbox bij iemand anders had aangesloten :/
Maar nu heb ik een probleem dat als ik alle imdb info wil ophalen hij dit simpelweg niet doet. als ik elke film één voor één doe, dan lukt het wel. Ik heb het al naar www.imdb.com veranderd...
Heb je uitvoeren van automatische scan aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:30:
[...]

Heb je uitvoeren van automatische scan aangevinkt.
Jep en zo ongeveer elke combinatie mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Hebben de mappen wel logische namen? En als je het handmatig doet is de bovenstaande van IMDB altijd de goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:00:
Hebben de mappen wel logische namen? En als je het handmatig doet is de bovenstaande van IMDB altijd de goede?
Jep, het gebeurde pas nadat ik de laatste bigfoot build had gedownload. Misschien daar iets mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Heb je je films in individuele mappen staan of alles in 1 grote map die films heet? bij die eerste moet recursief aanstaan, bij de 2e niet. Heb je wel inhoud bepaalt op de hoofdmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

MuSeLive schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:49:
[...]

Jep, het gebeurde pas nadat ik de laatste bigfoot build had gedownload. Misschien daar iets mis mee?
En als je nu de T3CH er weer op zit. Is het dan weg of blijft het?

Er is btw een nieuwe T3CH build (12-5-2008)

[ Voor 7% gewijzigd door MsG op 22-05-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Mar2zz schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:16:
Heb je je films in individuele mappen staan of alles in 1 grote map die films heet? bij die eerste moet recursief aanstaan, bij de 2e niet. Heb je wel inhoud bepaalt op de hoofdmap?
Alles in individuele mappen.
Wat bedoel je met recursief?
Ik zal vanavond eens proberen met nieuwere t3ch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:44
MuSeLive schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:51:
[...]

Alles in individuele mappen.
Wat bedoel je met recursief?
Ik zal vanavond eens proberen met nieuwere t3ch.
je kunt de map 'movies' pakken (dus waar al je filmen inzitten)
en dan de functie 'recursief' pakken..dan pakt hij de mapnamen ipv de filename in de mappen.. (of dergelijke als je dit correct selecteerd)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Icekiller2k6 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:59:
[...]

je kunt de map 'movies' pakken (dus waar al je filmen inzitten)
en dan de functie 'recursief' pakken..dan pakt hij de mapnamen ipv de filename in de mappen.. (of dergelijke als je dit correct selecteerd)
Ik zie alleen dit:
- Uitvoeren automatische scan
- gebruik mapnamen met zoeken
- Map bevat 1 video
- Ook onderliggende mappen scannen

En dan "instellingen" knopje, waarbij ik bij "input alternative imdb source" www.imdb.com heb veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ook onderliggende mappen scannen is recursief scannen. Alleen Map bevat 1 video niet aanvinken. De rest wel. dan zou het moeten werken. Je mapnamen zijn filmnaam toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
Kan niemand een kanaal maken van geenstijl.tv voor Xot-UZG? Hans Teeuwen gaat Rutger vervangen dus er komen vast leuke filmpjes bij :) ik ben jammer genoeg niet handig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 11:30
m3gA schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:03:
Kan niemand een kanaal maken van geenstijl.tv voor Xot-UZG? Hans Teeuwen gaat Rutger vervangen dus er komen vast leuke filmpjes bij :) ik ben jammer genoeg niet handig genoeg.
Offtopic: Dat is een hoax, Rutger blijft gewoon ;)

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Bigfoot87 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:44:
[...]

Offtopic: Dat is een hoax, Rutger blijft gewoon ;)
ah :D
ik zag net op fok al iets over een filmpjes site van Hans ..zal daar wel reclame voor zijn. Maar Rutger is ook leuk dus als iemand een script kan/wil maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbehagen (Skilled Python Coder) Is momenteel bezig met een nieuw project Veoh-Proxy.
Met dit script zou je Veoh, Messagefromme / Streamplug en Ninjavideo moeten kunnen streamen.
Ik krijg het nog niet werkend. Waarschijnlijk zijn er meer geintereseerd en kunnen kijken of zij het wel werkend kunnen krijgen.

http://code.google.com/p/veohproxy/
http://theendofthelongestline.de/blog.html
http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=33025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een script is waarmee je automatisch ondertitels voor de films op je HDD kunt downloaden? Heb al zo'n 140 films op de xbox staan, en handmatig is het zo irritant om te doen... best apart dat deze functionaliteit er niet standaard in zit, zou echt top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
En hoe moet het script weten welke release jij hebt? Unrated, Director's Cut, PAL/NTSC, ... noem maar op. Er zijn vaak zoveel verschillende versies van een film dat de subs nooit synchroon zouden lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Heb alles eraf gegooid en alles er opnieuw gezet en nu werkt het weer perfect :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

OcGuru

Giulietta Qv

* OcGuru wordt gek 8)7

Ik draai sindskort XBMC en alles werkt perfect. Alleen XOT-UZG zorgt voor problemen. Als ik probeer een aflevering te streamen van van bv rtl4,5,7,8 etc loopt die soms gewoon vast bij "Bestand openen" ( een zwarte achtergrond met een popup ) Alleen een reset helpt dan nog.

Hij doet het overig random, dus niet altijd :/

Ik heb laatst met logboek op aan gezet en hier staat de log : klik

Gebruik trouwens de nieuwste versie van XBMC T3CH en de nieuwste XOT-UZG. Herinstalleren heeft geen nut :X

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Mijn Xbox werkt nu stabiel (had wat tijd enzo) en ben erachter dat je evoxdash.xbe niet met een Xbox 1.6 versie bovenin de x2config moet hebben.

Nu echter wil ik saves terugzetten en volgens mij staan deze in de mappen Udata en Tdata. Deze heb ik terugezet en in het spel meld wel dat deze een savegame vind maar beschadigd.

Is dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Dat beschadigd probleem had ik toen ik eerst speelde met een originele Ninja Gaiden, en later deze exacte CD via DVD2Xbox naar de HDD zette om niet aldoor de cd te hoeven pakken. Hierdoor kon ik mijn save niet meer openen :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Ik speel alles via de hdd van de xbox..

Hmm hij pakt een aantal saves wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:29
Ik heb wat vreemds. Sinds gister de XBOX aangesloten via component en met instellingen op 720P gekregen. Nu heb 2 problemen. In de 720P zie ik kleine blur rondom de letters en een aantal letters en de newsbalk onderin zijn niet meer zichtbaar. Wanneer ik gekgenoeg de instellingen op 4:3 zet is alles weer leesbaar. Heeft iemand een oplossing? In breedbeeld zijn mijn letters dus niet zichtbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Ik krijg in de Aeon skin geen instellingen meer te zien als ik dvds speel. Onder video en audio is het scherm helemaal leeg. ik heb al heel xbmc verwijderd en terug gezet (op de xmls in userdata dan na).. heeft iemand een idee waar dit aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
markweb4871 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:18:
Ik heb wat vreemds. Sinds gister de XBOX aangesloten via component en met instellingen op 720P gekregen. Nu heb 2 problemen. In de 720P zie ik kleine blur rondom de letters en een aantal letters en de newsbalk onderin zijn niet meer zichtbaar. Wanneer ik gekgenoeg de instellingen op 4:3 zet is alles weer leesbaar. Heeft iemand een oplossing? In breedbeeld zijn mijn letters dus niet zichtbaar!
Wel je tv opnieuw laten "calibreren" (of hoe dat maar heet)?

En @ hierboven: Misschien ook juist die xml's even vervangen? (daar zou opzich een fout in kunnen staan die dit veroorzaakt)

[ Voor 10% gewijzigd door warcow op 25-05-2008 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Wat ik trouwens wazig vind: Xbmc is de enige applicatie ooit op mijn tv op welke console dan ook, die standaard niet goed stond qua beeldinstelling (heb gewoon een 'tube' 4:3). Niet dat het uit maakt maar hoezo doet hij dat fout? Hij stond te groot ingesteld waardoor de knoppen links helemaal tegen de rand aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bird42
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02-2018
Voor alle Vinci skin liefhebbers.

5 apr 2008 (fanart support, coverflow, small changes)

http://users.edpnet.be/desertstorm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Overscan is heel normaal. Van dvdspelers en dergelijke zie je vaak niet eens dat er overscan is, en dat er dus een stuk wegvalt links en rechts, simpelweg omdat je die niet kan tweaken zoals je bij xbmc dat kan. Veel encodeprogramma's houden zelfs al rekening met die overscan, je kan er voor kiezen om dat randje dat net buiten beeld valt bij 4:3 schermen er gewoon af te knippen, zodat je meer bits in het resterende beeld kan stoppen en dus betere kwaliteit hebt. Ik denk dus dat het aan je tv ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:29
Wanneer ik via XBMC een film bekijk op 720P (upscaled xvid) dan zie ik overal een blur en blokjes terwijl ik dat voorheen via de scartaansluiting vrijwel niet had. Het XBMC menu ziet er wel super scherp uit. Heeft dit met mijn instellingen van de XBOX te maken of heeft deze gewoon weg niet genoeg power in huis om goed te kunnen upscalen naar 720P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Hmm op de een of andere mannier doet mijn XBMC de USERDATA map beschadigen. Zodra ik herstart blijft deze soms hangen. Doe ik de USERDATA map eropnieuw opzetten dan is alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
markweb4871 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:01:
Wanneer ik via XBMC een film bekijk op 720P (upscaled xvid) dan zie ik overal een blur en blokjes terwijl ik dat voorheen via de scartaansluiting vrijwel niet had. Het XBMC menu ziet er wel super scherp uit. Heeft dit met mijn instellingen van de XBOX te maken of heeft deze gewoon weg niet genoeg power in huis om goed te kunnen upscalen naar 720P.
Waarschijnlijk is de bron de oorzaak, de videofile zelf. Aangezien je nu op een hogere resolutie afspeelt zul je de imperfecties van slecht gecode avi's en mpg's goed zien. Ik neem aan dat je je films download of zelf encodeert. Bij het downloaden moet je rekening gaan houden met releasegroups. Niet alle groups hebben dezelfde kwaliteit. Als je een keer een goeie rip ziet, onthou de ripgroup. Zie je een slechte, ook onthouden, en niet meer downen. Zelf coderen kan ook natuurlijk, autogordianknot kan je erg goeie resultaten mee halen. Voor films langer dan 90 minuten altijd 2 cd's kiezen als output.

Heb je al wel bij videoinstellingen gekozen voor 720p, High Quality Pixelshader V2 en verzachten en ruisfilter helemaal uitzetten? Je kan kijken met de Y button op de joystick tijdens het kijken van de film of de film is geupscaled. De resolutie moet dan rond de 1280x720 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier dat m'n hdd opspint als ik een dvd afspeel en de pauze of fast forward/rewind toets selecteer.
Irritant want het geeft een lag van een paar seconden en onnodig omdat ik stream via m'n netwerk.
Wellicht een onzinnige cache functie?

Dat is al vrij lang zo maar met oude builds >jaar had ik daar geen last van.

Iemand die weet welke setting ik aan moet passen?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03:01
mwa kan je geloof ik niet veranderen, je hdd is nodig om de images van t volumebalkje etc op te roepen ._.

wat ik doe is m'n hdd gewoon niet te downspinnen, m'n xbox fan maakt toch meer herrie, en m'n geluid staat toch wel harder ^^

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
OcGuru schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:05:
* OcGuru wordt gek 8)7

Ik draai sindskort XBMC en alles werkt perfect. Alleen XOT-UZG zorgt voor problemen. Als ik probeer een aflevering te streamen van van bv rtl4,5,7,8 etc loopt die soms gewoon vast bij "Bestand openen" ( een zwarte achtergrond met een popup ) Alleen een reset helpt dan nog.

Hij doet het overig random, dus niet altijd :/

Ik heb laatst met logboek op aan gezet en hier staat de log : klik

Gebruik trouwens de nieuwste versie van XBMC T3CH en de nieuwste XOT-UZG. Herinstalleren heeft geen nut :X
Vastlopers bij het streamen worden meestal veroorzaakt door XBMC zelf en niet XOT. Maar als je mij een uzg.log file kan sturen zal ik er (zodra ik weer internet heb) naar kijken.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
bird42 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 08:49:

Ik dacht laat ik hem eens proberen, want het is een hele mooie skin met hoge patsfactor. Maar hij slaat keihard vast zodra ik op movies klik. (waarom heet dit niet gewoon films, mantis is toch ook ne 'ollandais). Ik moet dan opstaan en naar de xbox lopen... Anyway, als ik dan weer PMIII instel dan is die geswitched naar de bibliotheekmodus, terwijl die daar niet op stond... Naja, dan de aeon dur maar weer bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

bird42 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 08:49:

Ooit nog een 4:3 tube editie in de planning? Ik vind hem zo mooi, maar helaas alleen voor nieuwe schermen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 19:45
Mar2zz schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:11:
[...]
Ik dacht laat ik hem eens proberen, want het is een hele mooie skin met hoge patsfactor. Maar hij slaat keihard vast zodra ik op movies klik. (waarom heet dit niet gewoon films, mantis is toch ook ne 'ollandais). Ik moet dan opstaan en naar de xbox lopen... Anyway, als ik dan weer PMIII instel dan is die geswitched naar de bibliotheekmodus, terwijl die daar niet op stond... Naja, dan de aeon dur maar weer bij zetten.
Vanaf de volgende update (ergens deze week). Is 'movies' en 'tv shows' niet meer hardcoded en staat er mooi 'films' en 'tv series' :)
Gebruik je de bibliotheek functie van xbmc niet voor je series/films? Er zit bij de skin nog een tweede home.xml die de twee links gewoon vervangt door 'videos' en niet automatisch linkt naar de library.
MsG schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:58:
[...]
Ooit nog een 4:3 tube editie in de planning? Ik vind hem zo mooi, maar helaas alleen voor nieuwe schermen :P.
Ik vrees ervoor. Het is bijna een volledig nieuwe skin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellow,

Hiero een erg grote fan van XOT en Dumpert...
Helaas werkt bij mij en mijn broertje het Dumpertchannel niet meer...
Meerdere mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
He Mantis, mooie pics ook in homescherm, heb je die zelf geshopped? grote klasse. Hoe en waar is die home.xml? ik gebruik inderdaad niet de bibliotheekmodus, aangezien ik onder films een aantal subcategorien (cabaret, stand up, peuterfilms, en selfmade homevideo) heb die ik niet in de bibliotheek wil hebben, omdat de scraper daar niets voor kan vinden. voor Quick acces daartoe dus de gewone filmmodus.

Ow ja nog een vraag. De default font van PMIII is op mijn tv (66 cm lcd) het duidelijkst. Hier kan ik niet voor kiezen bij jouw skin, en dat andere lettertype dat niet default is voor Vinci werkt niet als ik die selecteer. Hier ook een oplossing voor? De letters zijn wat dun/klein en dat is turen geblazen vanaf de bank die het verst staat van de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
kan je ook xbmc op een xbox zetten die gesoft-mod is de een zegt van wel en de andere weer van niet dus wat is waar ? (dus heb al gozocht) en zonder dit ook geen Xbmc :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Slecht gezocht dan zou ik zeggen ;)
Ja, dat gaat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
nou heb wel gezocht en het is net wat ik zeg. De ene zegt ja het kan en de ander zegt weer nee dat kan niet. Dus vandaar dat ik het hier vraag hier zit toch meer verstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb al een stuk of 10 softmods gedaan voor mensen die allemaal xbmc wilden hebben, dus ik kan je nu met 100% zekerheid zeggen dat die anderen het fout hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Als je dat al moet vragen hier chimera2, dan zou ik als ik jou was inderdaad geen xbmc op een gesoftmodde xbox zetten, maar dat aan iemand overlaten die dat al ongeveer 10 x gedaan heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik vraag normaal 20€, dus als je in België woont, kom maar langs.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:44
Fire69 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:39:
Ik vraag normaal 20€, dus als je in België woont, kom maar langs.... :+
zoveel.. mja als je van Belgie bent (limburg) kom maar langs doe het gratis..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Voor vrienden en familie is het gratis, maar voor andere mensen houdt het meestal ook in dat ik de xbox voor hen koop (en er dus moet achter rijden en zo), dan vind ik 20€ helemaal zo veel niet.
In totaal ben je er toch snel een uur of 2, 3 mee bezig (incl. 2de hands zoeken, transport, modden en zo)
Blijkbaar ben je minder commercieel ingesteld dan ik ben :P

[ Voor 9% gewijzigd door Fire69 op 26-05-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Bovendien is het ook jouw schuld fire69, dat jouw vrienden en familie ook XBMC willen, daarom moet je er ook niet te veel voor vragen. Er zijn maar weinig mensen die bij de aanblik van een volledig operationele xbmc (en een flinke film, serie, games, roms en muziekvoorraad) dat niet willen... Als je er enthousiast over vertelt dan komt het nog niet helemaal over, maar eenmaal werkend gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Als je je een klein beetje inleest moet het toch kunnen. Ik was ook totale noob op het gebied met mijn xbox, maar na even wat doorlezen e.d. snapte ik het wel min of meer.

PM of voeg me maar toe ik wil wel ff helpen op afstand.

Hyves zegt Gouda of Apeldoorn, dus dat wordt em niet om heen te gaan :), maar op afstand lukt het ook wel.

[ Voor 19% gewijzigd door MsG op 26-05-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 11:30
Icekiller2k6 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:40:
[...]

zoveel.. mja als je van Belgie bent (limburg) kom maar langs doe het gratis..
20 euro is niks, als je het gratis gaat doen krijg je het vanzelf te druk. :+
Dan kan het 100x je hobby zijn maar je kunt het ook overdrijven natuurlijk ;)

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:58:
Hellow,

Hiero een erg grote fan van XOT en Dumpert...
Helaas werkt bij mij en mijn broertje het Dumpertchannel niet meer...
Meerdere mensen last van?
Heb er ook problemen mee.
Waarschijnlijk is het GroteBozewolf nog niet opgevallen, dus bij deze aub even naar kijken. (kijk dumpert dagelijks)

Voor de weet, er zijn de laatste dagen een aantal nieuwe goed werkende video plugins uitgebracht o.a DivVin, TV Schack, GUBA, TUBE8 (adult) en er komen er waarschijnlijk meer aan. Kunt ook een request doen.

http://xbmc.org/forum/forumdisplay.php?f=27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:18
Ik heb m'n Xbox ook zelf gesoftmod, en XBMC erop gezet. Ik was ook complete n00b met Xbox.

Ik heb het met bepaald CDtje gedaan, die in een PC, en de Xbox HD aan PC hangen. Daarna via FTP XBMC erop gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 26-05-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-06 10:45
Ik zit met een probleem. Ik probeerde de nieuwe build van XBMC world op mijn xbox te zetten. Ik heb de map xbmc van mijn E-partitie gehaald en toen ik de nieuwe erop wilde zetten via FlashFXP, was opeens de 'connection lost'.

Je hoort mijn Xbox alleen maar ratelen (blijft hangen, ook na m aan en uit te zetten), maar ik kan dus niet op de harde schijf komen.

Hoe kan dit gebeuren. Ik heb het al een keer eerder gedaan... Kan het zijn dat ie op de screensaver sprong (waarbij die foto's laat zien via het netwerk in een schuifvoorstelling) en toen in de war raakte?

Dit is wat Flahfxp zegt:

WinSock 2.0 -- OpenSSL 0.9.8g 19 Oct 2007
[R] Connecting to 192.168.1.35 -> IP=192.168.1.35 PORT=21
[R] Connected to 192.168.1.35
[R] Connection failed (Connection lost)
[R] Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1

Ik zie trouwens wel dat groene intro-filmpje van de xbox zelf. Daarna begint ie te ratelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Westmania op 26-05-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is waarschijnlijk het gevalletje waar het laatst over ging, namelijk de snelkoppeling die verwijst naar de verwijderde xbmc.

Even een slayerdisk erin en je hebt weer verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
En die slayer disk, is dat net zoiets als Schweino's Xbox Rescue Disc? Zo nee, waar haal ik die vandaan? Volgens mij heb ik m gevonden...

Schweino's disk heb ik net geprobeerd op een dvd te branden, maar hij pakt m niet.... Volgens mij heb ik geen thompson maar goed...

Hij start overigens wel nog spellen op...

[ Voor 51% gewijzigd door Westmania op 26-05-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Lees je er maar even over in. Over Slayer's mag helaas niet gepraat worden op GoT. Éen tipje nog: Brand hem op een RWCD, dat werkte hier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 05-09 00:30
Wat vinden jullie hier van?

Afbeeldingslocatie: http://img33.picoodle.com/img/img33/4/5/26/t_Overviewm_51428c4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ziet er mooi uit. Zelfgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

OcGuru

Giulietta Qv

Westmania schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:22:
En die slayer disk, is dat net zoiets als Schweino's Xbox Rescue Disc? Zo nee, waar haal ik die vandaan? Volgens mij heb ik m gevonden...

Schweino's disk heb ik net geprobeerd op een dvd te branden, maar hij pakt m niet.... Volgens mij heb ik geen thompson maar goed...

Hij start overigens wel nog spellen op...
Idd, gewoon ff slayer downloaden en op een dvdr of cdrw zetten. Moet je ff slayer 2.7 zien te downloaden.

Indien je hem niet kan vinden moet je maar ff een pm'en. ik heb hem nog wel ergens staan...

@SyphOn : Nice :P

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:29:
[...]

Heb er ook problemen mee.
Waarschijnlijk is het GroteBozewolf nog niet opgevallen, dus bij deze aub even naar kijken. (kijk dumpert dagelijks)

Voor de weet, er zijn de laatste dagen een aantal nieuwe goed werkende video plugins uitgebracht o.a DivVin, TV Schack, GUBA, TUBE8 (adult) en er komen er waarschijnlijk meer aan. Kunt ook een request doen.

http://xbmc.org/forum/forumdisplay.php?f=27
Tsja, ik zou niets liever doen dan het dumpert kanaal fixen, maar op een of andere manier heeft mijn ADSL provider het nog steeds niet voor elkaar om mij op mijn nieuwe adres van internet te voorzien! Had het pas 2,5 maand geleden aangegeven! Dus, nog even geduld a.u.b.

EDIT: Bij hoge uitzondering heb ik net even in de koffie pauze de regular expresssion van dumpert.nl gefixed. Het nieuwe Dumpert kanaal kan via de Auto Update functie worden gedownload.

[ Voor 10% gewijzigd door GroteBozewolf op 27-05-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik zie elementen van Vision 1 gecombineerd met Basic 101, am i right? Ziet er goed uit!

Ik zag trouwens van de week op de bekende fora dat er gewerkt wordt aan Vi2ion, de opvolger van Vision 1. Dat ziet er ook weer heel gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd de Vi2ion ziet er echt nice uit ik kan al niet wachten op de release.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
OcGuru schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:57:
[...]

Idd, gewoon ff slayer downloaden en op een dvdr of cdrw zetten. Moet je ff slayer 2.7 zien te downloaden.

Indien je hem niet kan vinden moet je maar ff een pm'en. ik heb hem nog wel ergens staan...
Ik heb je een pm gestuurd, naar je hotmail. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Mijn Xbox draait al zeker 3 jaar met XBMC. Nu valt me op dat de C schijf nog al vol is.

Daarom zat ik er aan te denken om een volledig SCHONE install te doen.
Heb al een CD met Slayer 2,7.

Vraag blijft alleen, hoe kan ik er voor zorgen dat ik dus mn schijf helemaal opnieuw deel en XBMC er zoals nu op de E schijf terecht komt?

iRacing Profile Flickr

Pagina: 1 ... 20 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heb je een vraag over het softmodden of ombouwen van je XBox? Laat die dan maar fijn achterwege, dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox. Berichten zullen anders zonder melding verwijderd worden.