Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, thanks to Tollo (echt bedankt man _/-\o_ ) wat gear om weer iets op weg te komen... Na wat baalruns met een groepje NLers van 26 naar 33 gegaan met m'n ninja... gaat best lekker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:52
weet iemand wat ormus met 3lightning en 11light dmg waard is?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:41
zo. Ben helemaal weg van Diablo II

Ik heb nu een barb van lvl 7. Zit in quest 4 van Act1.
En ik heb een Ama van lvl 1, zit in Act2 (kreeg een boost :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTCoast schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:46:

Welkom.. als je nog iets nodig hebt, hulp of items, laat het gerust weten (*K-Mile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op zondag 03 februari 2008 @ 18:38:
weet iemand wat ormus met 3lightning en 11light dmg waard is?
3 lightning is heel lekker, alleen jammer dat 11light bijna lowest is, dus, niet al te veel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dalyxia schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:48:
[...]

3 lightning is heel lekker, alleen jammer dat 11light bijna lowest is, dus, niet al te veel waard
Heb er toch mooi een forty voor gekregen \o/

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoTCoast schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:46:

Softcore of hardcore? Ladder of non-ladder? Exp of classic? :D
Gewoon interesse + makkelijk voor iedereen, tja zoals k-mile al zei mocht je wat hulp nodig hebben meldt het gerust he ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Softcore? Je bedoeld normal?
En wel ladder (is er een verschil tussen ladder en niet ladder?)
En natuurlijk exp, origineel wordt volgens mij bijna niet meer gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin in Normal Baalruns op HCL?

/w *K-Mile

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Nu is mijn barb lkkr lvl 9 :D.
Echt super tof.

Ook goede items, veel geel!
En bijna alle waypoints van Act1

[ Voor 17% gewijzigd door Ryur op 03-02-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoTCoast schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:09:
Nu is mijn barb lkkr lvl 9 :D.
Echt super tof.

Ook goede items, veel geel!
En bijna alle waypoints van Act1
SCL? HCL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spirit ward - ward is die wat waard? :P (is een unique)

heb m net van baal gejat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan SCL als het je eerste char op lvl 9 is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:08
zo heb nu ook een hoto met 35 res.
En een pala T met 11/11 (precies genoeg)
.
Nu vroeg ik me al een tijdje af hoe het kwam dat me eni zo'n hoge def is, is het een 13ed 771 ap eni.
Want ik zag zo'n post dat een 15%ed met maar ruim 10 of 20 def meer dan 400 fg opleverde :)
Niet dat ik hem ga verkopen, maar zoveel FG heb ik niet meer (52 nu) en heb nog een anni + cta nodig.
Dacht eraan misschien de eni te ruilen voor een zonder ed+ 10 exp anni :> maar zal wel niet lukken.

Vanavond maar es lvl 75 worden met de pala, heb nog steeds ancients niet. Dus zit nog lekker veilig te lvlen in NM baal (ik heb nog lage block, maar op NM hebben ze maar 10% hit chance)

Kan ik trouwns een cta 3 voor 52 fg halen of was een cta 3 +- 80 fg?

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 04-02-2008 08:28 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 00:29:
spirit ward - ward is die wat waard? :P (is een unique)

heb m net van baal gejat
Niet erg veel waard, maar het is wel een redelijk schildje om zelf te gebruiken als je een Barb of zo hebt. 'The Ward' heeft redelijke res, zeker als je er nog een PDiamond in zet. De Spirit Ward heeft hogere block en iets minder res, maar heeft wel kans om Fade te casten. Dus niet samen met Treachery gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O+ Ja, ik heb weer zin O+
O+ IGoTHappyFeet will rise again O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
krijg van de week mn 2e setje Diablo binnen en zit er aan te denken een Classic rushchar te maken.
Nou moet dit uiteraard een sorc zijn maar ik heb geen flauw idee over de build?
Zit ik ernaast om te denken dat ik minimaal diablo op NM moet kunnen killen met deze char om zo een lvl 1 in hell te krijgen en vervolgens te converten naar Expansion zodat ik een hellforge quest kan doen met een lvl1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Chefbierrr schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:37:
krijg van de week mn 2e setje Diablo binnen en zit er aan te denken een Classic rushchar te maken.
Zit ik ernaast om te denken dat ik minimaal diablo op NM moet kunnen killen met deze char om zo een lvl 1 in hell te krijgen en vervolgens te converten naar Expansion zodat ik een hellforge quest kan doen met een lvl1?
minimaal duri hell om in hell-diff te belanden.

De meesten doen dan mephy ook maar meteen, zodat je @ hell LoD alleen nog dia/baal hoeft :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
static is your friend. rest fo.
Die magot lair boss is vaak cold immune (of altijd?) static tot 1% hp en melee attacken :p
Static werkt super in classic, neem goed shieldje zoals sigons voor lekker block.

kwakke, weet jij de prijs van een cta3.
En kan je me advies geven, eni ruile voor lager eni zonder ed + anni 10% exp. (wil dat wel?)
Of gewoon eni houden en diaclone game vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door pstalman op 04-02-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nou vind ik perfect gore riders. Volgens pricguid is dat 20fg zo'n beetje. Maar als ze upped zijn zijn de eeneens 5keer zoveel waard. Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe, dat uppen. Want dat is het wel waard lijkt me.

nvm.. heb het al gevonden.. Rubber ducky

Dus. Als ik ko + lem + perf diamond + gore riders cube krijg ik myrmidon boots versie van gore riders met nog dezelfde stats?

Ja dus. Handig zo'n forum waar je zelf je vragen beantwoord

[ Voor 35% gewijzigd door Pkunk op 04-02-2008 13:03 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
het enige nadeel is dat als de stats laag uitvallen dat je dus weinig to geen winst hebt (er zijn zelfs items die minder defence overhouden), je veel meer strength nodig zult hebben en ook de lvl requirements kunnen flink (tot overdreven) hoog zijn.

edit: @hierboven, de mods van het items blijven behouden (het blijven dus gore riders)

[ Voor 15% gewijzigd door Frunz op 04-02-2008 13:05 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:02:
[...]

Gosu was er al eerder dan Starcraft. Ze hebben er jouw versie van gemaakt, en niet andersom.

Daarnaast, suppervette items in Starcraft? 8)7
Met Gosu bedoelden ze eerst dat je dus extreem goed in starcraft was, naar diablo vertaald betekent dat dus dat je een heel goed hoog lvl char hebt, en heel goed betekent goede items, dat is dan weer verbasterd naar gosu items, en nu heb je dus een gosu item, oftewel, hele goede items, beter de beter, meestal wordt daar de perfect variant van uniques mee bedoelt, of perfect roll runewords, maar vooral de echte rare's, zoals de +2 druid skills +3 tornado +3hurricane/+3 cyclone armor +x res +str pelts, de +2 sorc 20fcr +str +res coronets en circlets, +2 paladin 20fcr 20+res all en str amu's enz enz

oftewel, de gele items die beter als de beste uniques zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het probleem bij uppen is dat het base item rerolled wordt, waardoor je de warboots met def tussen de 43-53 verandert naar myrmidon boots met def tussen de 62-71

als je dan een perfect 53 def goreriders gaat uppen, wordt het base item gerandomed en kan je dus 62 def myrmidon boots krijgen ipv de perfect 71 def myrmidon

met de 200% ED ga je dan van 53def naar 159 (wtf 200% van 52 is toch echt 159, waarom zijn perfect goreriders dan 162 def???????)

om maar even met mijn verhaal verder te gaan, met de reroll van het uppen kan je dus het base item met laagste def krijgen, wat dan dus 62 def is, 200% ED van goreriders kom je dan dus op 186def ipv de perfect upgraded goreriders met 71 def myrmidon ala 213 def

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
kwakke01 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:58:
[...]

minimaal duri hell om in hell-diff te belanden.

De meesten doen dan mephy ook maar meteen, zodat je @ hell LoD alleen nog dia/baal hoeft :)
static heeft dus geen limiet in classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:24:
[...]

static heeft dus geen limiet in classic?
Dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben op moment met nieuwe druid bezig maar weet nog steeds niet wat ik er van meot maken hij is lvl 25 nu en unstatted en unskilled nog :P
wil graag melee doen maar weet niet wat :X

heeft iemand btw nog sigon gloves + belt op EHCL ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:39:
ben op moment met nieuwe druid bezig maar weet nog steeds niet wat ik er van meot maken hij is lvl 25 nu en unstatted en unskilled nog :P
Er zijn 100 guides. Succes :P
Furywolf is wel de bekendste, ook uberwaardig.
Mauler of een fireclaw kan ook auw doen.

Je zou eens ranger kunnen gaan, met wat minions.

Bij mij is er al wat aan het spoken om te maken, maar of het gaat lukken weet ik niet. Ik zit nu firewalled :') Het wordt iig een beer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:39:

heeft iemand btw nog sigon gloves + belt op EHCL ?
ik had me reservee gloves aan K-mile gegeven.

Weeet jij anders het antwoord op mijn vraag, stukje hierboven (de vraag wat cta3kost en over de enigma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:50:
[...]

Er zijn 100 guides. Succes :P
Furywolf is wel de bekendste, ook uberwaardig.
Mauler of een fireclaw kan ook auw doen.

Je zou eens ranger kunnen gaan, met wat minions.

Bij mij is er al wat aan het spoken om te maken, maar of het gaat lukken weet ik niet. Ik zit nu firewalled :') Het wordt iig een beer.
je kan vanalles maken, rabies is ook wel grapsig, alleen dat duurt zo lang, maar wel hele goede groeps killer, fury moet je zoveel attack rating voor hebben om te hitten als je hellslayer ofzo als wapen neemt, obedience is dan ook nog wel een leuke gok ik zo in een tresher ofzo, neem je 1 punt feral rage voor de lifesteal

krijg er helemaal zin in om te maken op scl, heb al obedience in een tresher :)

fuck die zit in een eth tresher, godverdekut, nouja dan maar een nieuwe maken, anyway, fury wolf, here i come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkY schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:14:
[...]

ik had me reservee gloves aan K-mile gegeven.

Weeet jij anders het antwoord op mijn vraag, stukje hierboven (de vraag wat cta3kost en over de enigma)
cta +3 kost tussen de 90 en 100 fg
ik zou je enigma houden want die is wel relaxed kwa stats :) die anni komen er nog genoeg van prijs word ook steeds goedkoper ervan

Me druid gaat hoogstwaarlijk ene fury druid worden met eth tombreaver of een bear druid met mass dmg weapon, vind ze allebij leuk, want bij bear krijg je wel massive dmg en echt heel veel life :D alleen niet echt snel :/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:24:
[...]

je kan vanalles maken, rabies is ook wel grapsig, alleen dat duurt zo lang, maar wel hele goede groeps killer, fury moet je zoveel attack rating voor hebben om te hitten als je hellslayer ofzo als wapen neemt, obedience is dan ook nog wel een leuke gok ik zo in een tresher ofzo, neem je 1 punt feral rage voor de lifesteal

fuck die zit in een eth tresher, godverdekut, nouja dan maar een nieuwe maken, anyway, fury wolf, here i come :)
Fury geeft al een flinke bonus aan de ar toch? En anders de skill werewolf zelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:32:
[...]

Fury geeft al een flinke bonus aan de ar toch? En anders de skill werewolf zelf wel :)
maar dan nog niet zo heel veel ar in totaal hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:33:
[...]

maar dan nog niet zo heel veel ar in totaal hoor
in builds waar ik naar zit te kijken op d2jsp hebben ze 50k AR neem aan dat dat ruim voldoende is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:37:
[...]

in builds waar ik naar zit te kijken op d2jsp hebben ze 50k AR neem aan dat dat ruim voldoende is :X
Je zou iets moeten kunnen raken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:29:
[...]

cta +3 kost tussen de 90 en 100 fg
ik zou je enigma houden want die is wel relaxed kwa stats :) die anni komen er nog genoeg van prijs word ook steeds goedkoper ervan

Me druid gaat hoogstwaarlijk ene fury druid worden met eth tombreaver of een bear druid met mass dmg weapon, vind ze allebij leuk, want bij bear krijg je wel massive dmg en echt heel veel life :D alleen niet echt snel :/
k tx voor info, met me 52 fg heb ik dus niet genoeg.

wat het mooie aan me deal met hoto en eni is, dat ik mijn gescammde (lol @ spelling) FG hier mee terug verdient heb (hoop ik dan). HOto (35 res) voor 50 fg, eni (771 13ed ap) voor 125 :>.
Was ong gescammed voor 130 fg :(

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 04-02-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb net een mooi poisonmancer ding gevonden, een kris met +4 to poison explosion en +4 to poison nova (alsmede +6 to poison dagger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik dat ladder slasher nou maar eerder gedaan.
Heb opeens 5,7 FG nu ipv van die altijd "houdende nooit meer wordende" 2fg van mij :P

Zal eerdaags weer eens een bezoekje brengen in de wondere wereld van Diablo.
Deze week wordt het weer wat rustiger behalve vanavond.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
naja dan denk ik dat gewoon een orb sorc maak, met static en misschien een paar puntjes in enchant voor die laaste paar immunes. Voor de rest concentreren op block en resists?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Dalyxia schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:24:
[...]

* Clay heeft er daar een van :P

obedience thresher, forti, dungo, jalal, dracul's & gores. furied 1 - 10K, werkt goed hoor :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij ladderslasher doet meer int dan ook meer dmg met een mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Dalyxia schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:23:
[...]
met de 200% ED ga je dan van 53def naar 159 (wtf 200% van 52 is toch echt 159, waarom zijn perfect goreriders dan 162 def???????)
dat komt doordat alle uniques de maximum defence +1 hebben, vraag niet waarom, maar dat is zo bij alle uniques (voor rares en magic weet ik het niet)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me ff naar lvl 5 geslashed ofzo... jammer dat ik totaal geen FG heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Orb/Firewall werkt redelijk. Je moet wel in gedachten houden dat je mercs niet tussen acts mee kan nemen, en ook geen equipment kan geven. Dus je moet het vooral zelf doen. En je hebt geen 'switch wapen', dus tenzij je de hele tijd items uit je inventory gaat zitten equippen heb je ook niet de mogelijkheid tussen een spell en een boog te switchen.

Sigon's schild is inderdaad leuk, aangezien Classic nog geen Dex nodig heeft voor block. Dus je haalt met Sigon's meteen zowat de max mogelijk block op Classic, en krijgt ook nog +1 skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik zelf heb een orb/fireball soso op classic om chars te rushen voor de hf evt sox q.

skills:
cold:
1 ice bolt
1 frost nova
1 ice blast
1 glacial spike
1 blizzard
20 orb
20 ice mastery

Heb de keus genomen om niet ice bolt te maxen want de extra cold dmg voor orb vind ik minimaal.

lightning:
1 static
1 telekinesis
1 teleport

fire:
16 fire bolt
20 fire ball
1 fire mastery

stats:

str: 69
dex: 50
vit: 340
enr: base
gear:

De set iratha's finery is een must voor deze build, de +10 max resist en 20@ resist is ideaal
zelf draag ik ook de armor darkglow die +5 max res en 10@ resist geeft

in totaal heb je dan 90% tegen alle elements.

als cast wapen is spectral echt de beste imho geeft iets van 10@ resist, 50 mana en 50 fcr.
zelf heb ik een wand met 10 fcr, 27% cr, 36% li, 26% poi

als shield is de beste keus the ward: 30 - 50@ resist, +10 str en een goede block voor een soso imho
zelf heb ik een large shield met daar in 3 Pdiamonds er in

boots: gewoon een rare vinden met lkkr veel res en fhr erop vinden frw is ook best wel lkkr voor in town.

ringen: tja gewoon rares met het gebruikelijke er op: fcr res life mana str enz

erg goede build al vele mules/chars gerushed opdeze manier, doe er altijd 3 tegelijk . enigste nadeel van deze build is dat het veel mana zuipt, zkers als je geen een punt in energy doet.

een aardige bo barb is altijd een must, vooral op nm bij de council vanwegen de FE bug, BLIJF OP AFSTAND TIJDENS HET KILLEN. en meer mana natuurlijk na de bo is erg lkkr.

en als je een nieuwe char maakt moet je maar roepen want ik heb een encher op classic en een bo barb, heb denk nog wel wat gear.

[ Voor 4% gewijzigd door mrboomblaster op 04-02-2008 20:03 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, m'n eerste dooie is ook weer gebeurd, ben ik daar ook alvast vanaf :D

Ik heb net 2 cdkeys erbj, dus was mezelf even langs mephi aan het halen op normal HCL. M'n assa, lvl 36, doet het redelijk goed in A3 en A4 sanctuary ging ook prima. Dia ging alleen erg langzaam, dus was op een gegeven moment mana pots op, en zonder Shadow is het geen doen. Ik terug naar town, en loop een stukkie vanaf laatste TP. Staat Dia helemaal bij de ingang van het hoofdgedeelte, kom ik aanlopen met 2 windows op 1 pc, probeer dan maar eens op tijd alletwee te save & exitten :(

Gelukkig was m'n assa het eerste weg, die had net wat leuke gear. Druid overleefde het niet, maar die was lvl 24 en had nog geen gear, dus dat is niet zo erg. Paar tomb + cowruns en je zit er zo weer boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrboomblaster schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:56:
Ik zelf heb een orb/fireball soso op classic om chars te rushen voor de hf evt sox q.

skills:
cold:
1 ice bolt
1 frost nova
1 ice blast
1 glacial spike
1 blizzard
20 orb
20 ice mastery

Heb de keus genomen om niet ice bolt te maxen want de extra cold dmg voor orb vind ik minimaal.

lightning:
1 static
1 telekinesis
1 teleport

fire:
16 fire bolt
20 fire ball
1 fire mastery

stats:

gear:

De set iratha's finery is een must voor deze build, de +10 max resist en 20@ resist is ideaal

als cast wapen is spectral echt de beste imho geeft iets van 10@ resist, 50 mana en 50 fcr.

als shield is de beste keus the ward: 30 - 50@ resist, +10 str en een goede block voor een soso imho

boots: gewoon een rare vinden met lkkr veel res en fhr erop vinden frw is ook best wel lkkr voor in town.

erg goede build al vele mules/chars gerushed opdeze manier, doe er altijd 3 tegelijk . enigste nadeel van deze build is dat het veel mana zuipt, zkers als je geen een punt in energy doet.

een aardige bo barb is altijd een must, vooral op nm bij de council vanwegen de FE bug, BLIJF OP AFSTAND TIJDENS HET KILLEN. en meer mana natuurlijk na de bo is erg lkkr.

en als je een nieuwe char maakt moet je maar roepen want ik heb een encher op classic en een bo barb, heb denk nog wel wat gear.
hehe die specter en die ward heb ik nog liggen in mn kistje (maar ja ik ben expansion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Die dingen droppen als een gek in exp maar in classic is het zwaar mf'en geblazen. zelfs een soj op classic gaat al snel voor een slordige 250~ fg. Komt omdat weinig mensen het echt nog spelen.

Classic is echt een Hell (muahah) als je exp gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:46:
[...]

* Clay heeft er daar een van :P

obedience thresher, forti, dungo, jalal, dracul's & gores. furied 1 - 10K, werkt goed hoor :D
hoeveel str en dex heb jij nodig gehad voor die obiedience tresher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mr boomblaster... weten we dat ook weer

vraag: kan ik van iemand 1 (!) fg leren zodat ik een hoger lvl spell kan kopen voor LS? (wind I red het gewoon niet meer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@ Pheno: leuk dat je er weer zin in hebt! Ik zie je graag weer online. Eindelijk weer iets anders dan de gusu-hammerdins :D.
@ Jordi: Een Fury-wolf met een upped Ribcracker is waanzinnig! En veel goedkoper dan een hoge %ED eth. Tombreaver. Een leuke build is ook de zg. "Sick Puppy" maar dat lijkt me niks voor jou. Dan zijn er ook nog die hele snelle Kodiak-Bears waar Pheno wss wel een variantje op gaat maken, gok ik zo ^^.

In het weekend ook een mooie deal gemaakt: Enigma voor 80fg :D Wel named 'ToxiC-TrapS, maar goed.... als je arm bent heb je weinig keus.
Ik kan (en wil) het me niet veroorloven om voor de perfecte gear te gaan.

Ik zit nu sterk te twijfelen of ik de Wizzy op mijn Hammer wel moet inruilen voor een Hoto. Heb met Wizzy 9k hammers en easy max. res en 125%fcr. En daar kan ook nog een socket in :D.

Wat me vaak opvalt @Bnet en @d2jsp is dat veel mensen veel liever op een item +str (of +dex) hebben dan +life. Een amu +3skills/20str verkoopt veel beter dan een amu +3skills/+95 life. Als je die 95 life wil bereiken door statpoints in vita te doen heb je er in het gunstigste geval (Barb) nog steeds meer dan 20 nodig. Mij lijkt die +life mod daarom ook beter dan de +str mod.
Of zit er nog iets anders achter?
Hetzelfde geldt voor +str charms. Ik snap dat je ze gebruikt tot lvl75 (dan kun je anni+torch gebruiken), dus tot die tijd zuinig zijn. Maar er zijn heel wat spelers die daarna ook nog +str charms gebruiken boven +vita charms. Dat snap ik dan weer niet. Een +20 life SC en die 2 puntjes in str stoppen is veel slimmer. Maar goed, zal wel aan mij liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
mrboomblaster schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:56:

skills:
cold:
1 ice bolt
1 frost nova
1 ice blast
1 glacial spike
1 blizzard
20 orb
20 ice mastery

lightning:
1 static
1 telekinesis
1 teleport

fire:
16 fire bolt
20 fire ball
1 fire mastery

stats:

gear:

Zou je als je ooit tijd hebt mijn classic sorc naar hellkunnen schoppen zodat ik ook chars kan gaan rushen? ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:08:@ Jordi: Een Fury-wolf met een upped Ribcracker is waanzinnig! En veel goedkoper dan een hoge %ed eth tombreaver
Ethereal upped zod'd ribracker dan wel te verstaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 01:20:
@ mr boomblaster... weten we dat ook weer

vraag: kan ik van iemand 1 (!) fg leren zodat ik een hoger lvl spell kan kopen voor LS? (wind I red het gewoon niet meer :P)
lal, wat is je jsp-name??

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:54:
[...]

Ethereal upped zod'd ribracker dan wel te verstaan :p
1 probleem bij het uppen, je krijgt een weaponias change. De non-upped is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ben gisteren ook maar eens met LS begonnen, heb er nog niets aan fg ingestopt, maar heb al wel 3.8 fg verdient ermee ;)

Heb een level 5 SC sorc en level 8 SC fighter die alleen staan te verkopen, en een level 10 HC fighter (die meer verkoopt) die al over de helft is voor level 11. Mogelijk dat ik, zodra ik nog iets meer heb verdient, wat betere equipment voor hem ga kopen.

Wel goed om RSI te krijgen dat spel :P
En lag is echt dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:08:
@ Pheno: leuk dat je er weer zin in hebt! Ik zie je graag weer online. Eindelijk weer iets anders dan de gusu-hammerdins :D.
@ Jordi: Een Fury-wolf met een upped Ribcracker is waanzinnig! En veel goedkoper dan een hoge %ED eth. Tombreaver. Een leuke build is ook de zg. "Sick Puppy" maar dat lijkt me niks voor jou. Dan zijn er ook nog die hele snelle Kodiak-Bears waar Pheno wss wel een variantje op gaat maken, gok ik zo ^^.

In het weekend ook een mooie deal gemaakt: Enigma voor 80fg :D Wel named 'ToxiC-TrapS, maar goed.... als je arm bent heb je weinig keus.

Ik zit nu sterk te twijfelen of ik de Wizzy op mijn Hammer wel moet inruilen voor een Hoto. Heb met Wizzy 9k hammers en easy max. res en 125%fcr. En daar kan ook nog een socket in :D.

Wat me vaak opvalt @Bnet en @d2jsp is dat veel mensen veel liever op een item +str (of +dex) hebben dan +life. Een amu +3skills/20str verkoopt veel beter dan een amu +3skills/+95 life. Als je die 95 life wil bereiken door statpoints in vita te doen heb je er in het gunstigste geval (Barb) nog steeds meer dan 20 nodig. Mij lijkt die +life mod daarom ook beter dan de +str mod.
Hetzelfde geldt voor +str charms. Ik snap dat je ze gebruikt tot lvl75 (dan kun je anni+torch gebruiken), dus tot die tijd zuinig zijn. Maar er zijn heel wat spelers die daarna ook nog +str charms gebruiken boven +vita charms. Dat snap ik dan weer niet. Een +20 life SC en die 2 puntjes in str stoppen is veel slimmer. Maar goed, zal wel aan mij liggen....
Dat zijn die "I think I'm gosu"D2 spelers. Liever alles base dan 1 of 2 puntjes in str stoppen :')
Ik probeer het ook base te houden, maar ik ga nooit uit van bv enigma. Dus base str is wel erg lastig, ook op HappyFeet. Maar zoveel mogelijk in vita pompen moet niet te gek worden. Ik heb liever een +20 life MA skiller dan een +6 str MA skiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En overigens zit je natuurlijk helemaal fout met die beer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:08:

harde punten in vita zijn veel belangrijker als je altijd met BO speelt ;)

gister mn dreamer weer aangekleed; met slechte/mid gear, maar toch; goed genoeg voor hell diff iig :P

heb een leuke eni en dream helm, een crap dream shield (37@ total :+ ) marrows van tollo, een crap pally-T en heb de anni van mn necro gestolen }:O

maxed fireres, en de rest ruim in de plus. Ben alleen str nog ZWAAR aan het buggen... t-god, eni, 18 str ring, 22 str amu, marrows...

draag nu nog eth lava's, maar dat moeten to-s worden. Daarnaast moet ik nog een 18% FCR amu, en een 10%fcr ring met resi en str :P dan heb ik het 48% BP weer gehaald, en kan ik gewoon een raven om :D

na ja, nog eff weer op zoek naar gear die op mn oude zut lijkt, en dan kan ik weer echt aan het werk :)

m'n psn nec doet het gewoon nog, maar een paar skillers erbij zou wel lekker zijn ;)

soso staat gewoon nog, en mn smiter is lvl 29 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:14:
[...]

1 probleem bij het uppen, je krijgt een weaponias change. De non-upped is sneller.
zie het staan nu, ben uitgebreide discussie aan het lezen op diabloii forums eth/non eth ribracker vs eth tombreaver :D, met uppen van ribraker word hij trager, maar hij is wel sterk op bosses vanwege CB, maar toch heb ik zo het gevoel dat meerdere mensen voor eth reaver kiezen vanwege de @llres, de snelheid en de hoge dmg, vanuit gaande met 40/15 ias jewels, ze zeggen dan dat je met de snelheid en de hoge dmg van het wapen, en met cb van gore rider boots je verder zal komen als met een Ribracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:40:
[...]

zie het staan nu, ben uitgebreide discussie aan het lezen op diabloii forums eth/non eth ribracker vs eth tombreaver :D, met uppen van ribraker word hij trager, maar hij is wel sterk op bosses vanwege CB, maar toch heb ik zo het gevoel dat meerdere mensen voor eth reaver kiezen vanwege de @llres, de snelheid en de hoge dmg, vanuit gaande met 40/15 ias jewels, ze zeggen dan dat je met de snelheid en de hoge dmg van het wapen, en met cb van gore rider boots je verder zal komen als met een Ribracker
CB heeft niets met physical damage die je doet te maken, dus dat zie ik niet helemaal. Je hoeft ribcracker daar in ieder geval niet voor te uppen :)
En je vergeet dat op ribcracker een heerlijke mod zit: FHR. Je wordt toch wel eens geraakt, dan is die mod heerlijk. De bps zijn ook te vinden, er is zelfs een aparte site voor (kan er nu niet bij om te controleren). En als druid heb je toch cyclone armor en een hele dikke lifebol, dus die res is nogal overtrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:47:
[...]

CB heeft niets met physical damage die je doet te maken, dus dat zie ik niet helemaal. Je hoeft ribcracker daar in ieder geval niet voor te uppen :)
En je vergeet dat op ribcracker een heerlijke mod zit: FHR. Je wordt toch wel eens geraakt, dan is die mod heerlijk. De bps zijn ook te vinden, er is zelfs een aparte site voor (kan er nu niet bij om te controleren). En als druid heb je toch cyclone armor en een hele dikke lifebol, dus die res is nogal overtrokken :)
is het niet mogelijk om een eth ribracker te uppen en dan via andere items als nog de normale snelheid te halen die je eerst had non upped met een ribracker? of is dat hopeloos :X

ze hadden het er over met reaver dat je sneller slaat en daarom ook meer kans hebt op crushing blows? of werkt dat ook niet zo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:54:
[...]

is het niet mogelijk om een eth ribracker te uppen en dan via andere items als nog de normale snelheid te halen die je eerst had non upped met een ribracker? of is dat hopeloos :X

ze hadden het er over met reaver dat je sneller slaat en daarom ook meer kans hebt op crushing blows? of werkt dat ook niet zo
Je hebt omdat je vaker slaat zul je ook meer kans hebben dat CB toeslaat. Ik zou zeggen, gebruik een ias calculator, dan weet je het zo. In de OP staan er diverse. Als je kan zorgen dat de totale CB% gelijk is dan zal het snelste wapen vaker cb doen. Stel je slaat 10 sec lang 100x of in diezelfde tijd 200x ;)
Al zal het verschil tussen ribcracker en tomb wat kleiner zijn. Dezelfde snelheid met een upped ribcracker is niet te doen volgens mij. En anders gaat je dat zoveel kosten (in de zin van itemproperties) in andere items, dan is het zonde. Liever een leuk armor dan treachery om de ias tabel te halen bv. Al is treachery wel leuk voor de ias ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Wordt alleen de life verkregen uit statpoints in vita meegenomen in BO? Of ook life door gear/charms?
@Pheno, ben benieuwd naar je Bear dan (ook niet die 2fpa build, toch?). Laat maar weten als je nog specifieke gear nodig hebt. Wellicht kan ik je daarmee helpen.

Mijn Orb-soso is nu ideaal voor rondjes Andy/Meph/Ancient Tunnels/Mausoleum. Soms doe ik er Pindle ook nog bij, maar die charging Skellies doen soms flink pijn.
De weg naar Andy en Meph gaat blind-teleporting (RMB ingedrukt en kijken op de mini-map). Volstrekt probleemloos, geen enkel gevaar (buiten lag). Max block, max res, 55% ES, genoeg frc/fhr/fbr en 1 mana/teleport (geen last manaburn).
Ideaal voor een paar MF rondjes als het rustig is. Met de full-Tal set ook easy om wat MF erin te persen. Allemaal cheap, weinig spectaculair en door de CI's beperkt bruikbaar, maar 'she gets the job done'.

@Jordi, een upped Ribcracker is wel veeeeeeeel goedkoper dan een eth.Tomb met 40/15 jewels. Trouwens, alleen de snelheid op het wapen telt voor een Fury-wolf. IAS-gear is dus niet nuttig. Ik dacht trouwens dat je Cyclone Armor niet kon casten in ge-shifte vorm...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:02:
Wordt alleen de life verkregen uit statpoints in vita meegenomen in BO? Of ook life door gear/charms?
@Pheno, ben benieuwd naar je Bear dan (ook niet die 2fpa build, toch?). Laat maar weten als je nog specifieke gear nodig hebt. Wellicht kan ik je daarmee helpen.

@Jordi, een upped Ribcracker is wel veeeeeeeel goedkoper dan een eth.Tomb met 40/15 jewels. Trouwens, alleen de snelheid op het wapen telt voor een Fury-wolf. IAS-gear is dus niet nuttig. Ik dacht trouwens dat je Cyclone Armor niet kon casten in ge-shifte vorm...?
Nee, dat ook weer niet.

Oh ja, dat was het, ias was alleen weapon ias :')
Precasten ook niet mogelijk? Dacht het wel namelijk. Not sure, ik ben niet zo'n druid fanaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neomyztikx ik zit in de GOT-clan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moment... ik heb al geld... kheb blijkbaar iets verkocht in LS gister

iemand behoefte aan een mythical heal II ?

2% life steal
1-20 mana after kill
1-9 health after kill
1-2 life per combat round
1 extra item slots

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Dalyxia schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:35:
[...]
hoeveel str en dex heb jij nodig gehad voor die obiedience tresher?
http://www.battle.net/diablo2exp/items/elite/polearms.shtml

Maar hij zit op meer dan 230, omdat ie een sacred armor forti draagt :X beetje dom achteraf, maarja 't is ook een beetje een speelo char.

Mn eerste char die ik qua str echt minimaal heb gehouden is mn dual dream convic (sacrifice-)zealer tank. Hij had nog wel een base 90 nodig omdat die gewoon heel weinig str plussen heeft (en geen T vanwege disconnects in baal- en uebergames), maar veruit het meeste zit wel in vit. Wat wel weer jammer is is dat ie dus niet kan slaan met die Schaefer's die ik laatst bij een baalgame snaaide ;) maar Grief is toch beter. De gear is nu:

- Forti in een sup Archon
- Dream in 1) 44@ Gilded, 2) sup Demonhead
- Grief Pb
- Dracul's, Verdungo 15, Gore's, +2 pala amu, rare str ring en Raven.
- Op switch een Zaka en Heaven's light voor + skills op Holy shield casten.

Qua skills; 20 convic, sacrifice, res light en shield, 4 zeal, en de rest in defiance (8 @ 90 geloof ik)

Als de ctc armor op forti triggert heeft ie 22K armor, full block, en slaat over de 10K, al kan ik niet precies zien hoeveel door de listed damage bug met Grief. Nou nog een keer die rift maken, en dan kan die ook nog een beetje crowden :*)

Mn hamer moet wel weer opnieuw ;( die heeft veel te veel str, zeker nu die ook een cta heeft.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:01:
[...]

neomyztikx ik zit in de GOT-clan O+
waar zie je dan dat je in de got-guild zit?

ik zie het nl niet, en ook geen request??

ps, voor minder dan 1 fg kan je nix kopen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
volgens mij heb ik een ribcracker op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm... kzat er laatst in... nu weer druit gegooid ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkY schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:15:
ik heb er 2 op scl duss :)

maarre, ik vind reapers toll ook wel heel fijn, die doet hele lekkere decrepify die vet hard slowed, en bij baal zorgt decrepify ervoor dat baal eigenlijk niks meer doet, teleporten niet, die knockback iceblast niet, gaat tie echt ontzettend makkelijk liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:29:
mmm... kzat er laatst in... nu weer druit gegooid ofzo? :P
ik had degenen die niet-actief zijn op jsp er idd weer uitgemikt 7(8)7 aangezien het weinig nut heeft lid te zijn van een clubje waar je nooit komt ;)

ga je iets doen dan op jsp? dan moet je eff een nieuwe request doen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkY schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:15:
is hij ethereal want dan koop ik hem graag van je en %ed? als hij non eth is koop ik hem ook nog wel alleen dna is hij niet veel waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:24:
[...]

ik had degenen die niet-actief zijn op jsp er idd weer uitgemikt 7(8)7 aangezien het weinig nut heeft lid te zijn van een clubje waar je nooit komt ;)

ga je iets doen dan op jsp? dan moet je eff een nieuwe request doen :w
kheb al een nieuwe request gedaan... maar ik was pas net begonnen dus ik had nog geen mogelijkheid om FG op te bouwen :p... btw bedankt voor de FG kwakke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
volgens mij die ribracker niet eth, en het was 226 of 236 ofzo.
Over ruim 2 uur weet ik dat zeker :)

En reapers wapen is lekker vs baal ja EN het haalt immune weg, zodat je merc tenminste nog iets raakt. Natuurlijk bij een aantal mobs niet, maar dat zijn er maar een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordi heeft weer wat te doen, een hele account met items gekocht voor 500 fg :x
nog meer mules :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
ey Kwakke zou ik ook nog een invite kunnen krigen op jsp? Ik had je daar een pm gestuurd met dezelfde account name als in game /chefbier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Chefbierrr schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:32:
[...]

ey Kwakke zou ik ook nog een invite kunnen krigen op jsp? Ik had je daar een pm gestuurd met dezelfde account name als in game /chefbier ^^
je staat erin hoor, maar dan moet je je wel netjes gedragen he O-)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:22:
jordi heeft weer wat te doen, een hele account met items gekocht voor 500 fg :x
nog meer mules :D
had je nog to-s voor me?

[ Voor 26% gewijzigd door kwakke01 op 05-02-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
kwakke01 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:13:
[...]

je staat erin hoor, maar dan moet je je wel netjes gedragen he O-)

[...]

had je nog to-s voor me?
txh ik ben netjes tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zit je je af te vragen waarom D2 nog trager is dan normaal, kom je er achter dat je de VPN verbinding naar het werk niet had gesloten :X

Blij dat er niet gekegen wordt wat er allemaal over die lijn gaat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hmm, Magician zuigt echt bij LS. Je doet met die lage charms nauwelijks schade, en met de wat hogere heb je een serieus mana regen probleem.

Barbarian heb ik nog niet geprobeerd, Fighter is iets makkelijker dan Rogue.

SC: Lvl 6 Magician en lvl 8 Fighter
HC: Lvl 8 Rogue en lvl 13 Fighter

Edit: Btw, it is good for gathering a few loose fgs while being offline. I spent 3fg in total to give weapons to three of the chars, and still am at +3.55 fg. So I made 6.55 in total out of nothing :P

Edit2: En dat had ook wel in het NL gekund :z

[ Voor 29% gewijzigd door Skyclad op 05-02-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn magician is nu lvl 10 :) heb tot nu toe ook 2 fg winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Gaaf zeg, 3 mules door classic heen gehaald + 2 chars van tollo en had een waardeloze lem van mijn hell forge's. Ach ja dat is toch meer dan soms een uur mf'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:06:
Gaaf zeg, 3 mules door classic heen gehaald + 2 chars van tollo en had een waardeloze lem van mijn hell forge's. Ach ja dat is toch meer dan soms een uur mf'en.
toevallig had ik nog een lvl 18 char in hell zitten :), hell hf, LEM bah dacht ik, maar toen op nightmare een hele lekkere UM ineens, made my day tot 15 minuten later ik ineens alleen maar failed to joins heb, zit al een uurtje naar een zwart scherm en daarna FTJ te kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Skyclad schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:10:
Hmm, Magician zuigt echt bij LS. Je doet met die lage charms nauwelijks schade, en met de wat hogere heb je een serieus mana regen probleem.

Barbarian heb ik nog niet geprobeerd, Fighter is iets makkelijker dan Rogue.

SC: Lvl 6 Magician en lvl 8 Fighter
HC: Lvl 8 Rogue en lvl 13 Fighter

Edit: Btw, it is good for gathering a few loose fgs while being offline. I spent 3fg in total to give weapons to three of the chars, and still am at +3.55 fg. So I made 6.55 in total out of nothing :P

Edit2: En dat had ook wel in het NL gekund :z
check; especially when you use magic luck items ;) you might get lucky and get that 1 gosu drop which is worth 1k+ fg :D

lvl 15 atm (rogue, and counting :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb nu 4 characters lopen en die hebben allemaal troep op de market geplaatst.... kijken of t iets oplevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
me pala heeft gister een aantal dia runs gedaan op hell en is nu eindelijk hetzelfde lvl als mijn sorcje, dus lvl 78 :). Dia dropte nog een uniq charm, is het 15 % lagere vendor price en 37% MF :))
Gaat dus de goede kant op, nog 4 lvls ofzo en de attack skills zijn maxed. Dan allleen nog Holy shield.

De ribcracker was btw 227% ed.

Ik hoop dat ik vanavond wat meer FG erbij heb, d2jsp heeft ook een Guildwars trade forum :)
Dus 100k gw gold verkopen voor 250 FG en kom maar CTA-tje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
mrboomblaster schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:06:
Pas de HF's van een char gedaan: een Hel (Hell HF) en Um (NM HF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Is dit iets waard?

'Legendary Wild Heal I' (kon dat niet wat hoger zijn??)

+1% Physical damage reduction
+1% Armor Pierce
+1% Mind Numb
+1% Damage Return
+1 to 9 Magic Per Kill
+4 Intelligence
+5 Vitality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, mijn beloofde buildbespreking. Schiet waar je kan schieten, zeik het af op punten, zodat ik nog wat langer moet denken :D

Ik heb nog nooit een leuke sorc gemaakt, omdat bliz door de synergies een tri-attack of iets dergelijks lastig heeft gemaakt. Dus imho zit je altijd met immunes te kutten op hell, als ze weer eens net die twee elements die jij hebt uitlachen. En dan kun je je merc nog wel wat firepower geven, maar toch.
Iedereen kent de kracht van enchant wel, leuke skill, veel firedamage. Nice. Iedereen kent dream wel, veel mods, veel light damage indien dual. Veel mensen hebben dan ook een dual-dreamsorc of een dualdreampala. De pala is razendsnel als je nog eens zeal hebt, de sorc een stuk trager. Het is wel te doen, maar ik krijg toch een :O als ik haar zie meppen.

Ik wil er net een twist aan geven: zeg hallo tegen "Absorbear".
Meppen met de kracht van de elementen maar dan freaking snel.
Gear:
On switch:
- Beast: anders is er weinig te bearen.
- spirit monarch: +skills om de bear te prebuffen

Main weapon: nog uit te zoeken. Het moet iig snel zijn. Een pb met 5 shaels zou al de 4 of 5 fpa halen. Dan heb ik nog een slot over om extra damage in te doen (cold damage of cham voor freeze?).

Main shield: Dream. Duh.

Helm: Dream. Duh. Wel een +skill om de bear te prebuffen waarschijnlijk.

Armor: eni is useless, (je kunt niet spelcasten, dus ook niet tele). Het moet een low str armor zijn. Archon CoH is wel sweet. +2, 20 str, 65 res. Jammie.

Boots. fhr op boots zou leuk zijn. Maar gores zijn ook prima. CB ftw.

Gloves: mages voor +fire. Nice. Draculs schieten niet op, omdat de fysieke damage nihil is.

Belt: arach/tg

amu: +3 light, of eenm +2 all sorc. Mara's zou ideaal zijn, maar te prijzig bij die d2jsp wolven.

ringen: ravenfrost (ar), elke andere ring is prima. Natures peace ofzo.

low sorc torc, low anni. Voor de rest skillers, life/mana shit en res als ik nog ergens wat mis.

Skills:
ES: max (40 met +skills): memory in stash?
TK: 16+
light mastery: max
enchant: max
warmth: max
One point wonders: firemastery (pompen met +skills), ice armor, iets meer crowd control als je geraakt wordt.

Damage zit wel goed, ES gaat zorgen voor 95% absorb.

Mana items/ wat punten in energy en een flinke life pool. Denk ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:14:
Goed, mijn beloofde buildbespreking. Schiet waar je kan schieten, zeik het af op punten, zodat ik nog wat langer moet denken :D

Ik heb nog nooit een leuke sorc gemaakt, omdat bliz door de synergies een tri-attack of iets dergelijks lastig heeft gemaakt. Dus imho zit je altijd met immunes te kutten op hell, als ze weer eens net die twee elements die jij hebt uitlachen. En dan kun je je merc nog wel wat firepower geven, maar toch.
Iedereen kent de kracht van enchant wel, leuke skill, veel firedamage. Nice. Iedereen kent dream wel, veel mods, veel light damage indien dual. Veel mensen hebben dan ook een dual-dreamsorc of een dualdreampala. De pala is razendsnel als je nog eens zeal hebt, de sorc een stuk trager. Het is wel te doen, maar ik krijg toch een :O als ik haar zie meppen.

Gear:
On switch:

Main weapon: nog uit te zoeken. Het moet iig snel zijn. Een pb met 5 shaels zou al de 4 of 5 fpa halen. Dan heb ik nog een slot over om extra damage in te doen (cold damage of cham voor freeze?).

Armor: eni is useless, (je kunt niet spelcasten, dus ook niet tele). Het moet een low str armor zijn. Archon CoH is wel sweet. +2, 20 str, 65 res. Jammie.

Gloves: mages voor +fire. Nice. Draculs schieten niet op, omdat de fysieke damage nihil is.

amu: +3 light, of eenm +2 all sorc. Mara's zou ideaal zijn, maar te prijzig bij die d2jsp wolven.

low sorc torc, low anni. Voor de rest skillers, life/mana shit en res als ik nog ergens wat mis.

Skills:
One point wonders: firemastery (pompen met +skills), ice armor, iets meer crowd control als je geraakt wordt.

verdungo's kan je als belt doen, arach is wel leuk voor de +1 skill, maar verder doet die niet echt wat, TG is dan ook een hele goede keuze, omdat er nog is extra 20 str op zit, je moet toch 156 str halen voor dream monarch, dus dan is TG een hele goede keuze

Hoe ga je je mana replenishen? mana leech? moet je wel veel mana leech hebben want door de lage physical damage zul je vrij weinig leechen :)

verder een hele leuke uitgedachte build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
heeeeeele vage double-post :( zeggen dat je nix mag posten, en dan alleen de pheno-text laten zien ^^)

[ Voor 96% gewijzigd door kwakke01 op 06-02-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
zomaar wat comments van mij, als ik ze tenminste mag posten... Krijg telkens de melding van dubbel-post :huh:
Pheno79 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:14:

Gear:
On switch:

(jah voor de ignore target defence; dan rule je helemaal :) icm een highlords kan je weer een sheal skippen, en een facet plaatsen ofzo)

eni heeft de str mod, en dies wel ERG lekker ofc, alternatief zou een levi kunnen zijn, want die heeft ook nog eens veel def. Forti heeft resi en fhr en extra def, waardoor je niet zo leunt op je ES, en daarnaast heeft ie CTC cold armor, dus dat scheelt je weer een puntje

LAH is ook een leuke keuze, want die geven ias en fireres :) anders mooie rares met str/dex en ias

Skills:

just some quick thoughts :)

mss een infi-voulge als weap? dan heb je ook meteen lower ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:56:
[...]

verdungo's kan je als belt doen, arach is wel leuk voor de +1 skill, maar verder doet die niet echt wat, TG is dan ook een hele goede keuze, omdat er nog is extra 20 str op zit, je moet toch 156 str halen voor dream monarch, dus dan is TG een hele goede keuze

Hoe ga je je mana replenishen? mana leech? moet je wel veel mana leech hebben want door de lage physical damage zul je vrij weinig leechen :)

verder een hele leuke uitgedachte build
Warmth is max, hopelijk doet dat wat. En nu zou een insight merc heel erg goed uitkomen. Eindelijk eens een prayer merc die ook echt healed op twee punten: life+mana. Voor de rest heb ik hem niet nodig. Infinity wordt wat duur ben ik bang. Dream monarch is niet een must. Een lager schild zou ook nog kunnen. Voor spirit heb ik een eth monarch, waar ik 4 socs in ram. Beast geeft ook str. Dus dan heb ik niet zo heel veel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:06:
zomaar wat comments van mij, als ik ze tenminste mag posten... Krijg telkens de melding van dubbel-post :huh:

[...]

(jah voor de ignore target defence; dan rule je helemaal :) icm een highlords kan je weer een sheal skippen, en een facet plaatsen ofzo)

[...]

eni heeft de str mod, en dies wel ERG lekker ofc, alternatief zou een levi kunnen zijn, want die heeft ook nog eens veel def. Forti heeft resi en fhr en extra def, waardoor je niet zo leunt op je ES, en daarnaast heeft ie CTC cold armor, dus dat scheelt je weer een puntje

[...]

LAH is ook een leuke keuze, want die geven ias en fireres :) anders mooie rares met str/dex en ias

[...]

just some quick thoughts :)

mss een infi-voulge als weap? dan heb je ook meteen lower ;)
Ik had er net ook last van, double post ftl.

Probleem bij de beer is dat non-weaponias niet meetelt. Dacht ik. Ik zal het nog even opzoeken thuis.

Infinity is ook wel lekker. Maar duur, eerst maar kijken hoe ze het doet zonder infinity als extra aura ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 06-02-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:04:
Is dit iets waard?

'Legendary Wild Heal I' (kon dat niet wat hoger zijn??)

+1% Physical damage reduction
+1% Armor Pierce
+1% Mind Numb
+1% Damage Return
+1 to 9 Magic Per Kill
+4 Intelligence
+5 Vitality
legendary? kheb nog niet hoger dan mythical gehad :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:12:
[...]

Ik had er net ook last van, double post ftl.

Probleem bij de beer is dat non-weaponias niet meetelt. Dacht ik. Ik zal het nog even opzoeken thuis.

Infinity is ook wel lekker. Maar duur, eerst maar kijken hoe ze het doet zonder infinity als extra aura ;)
Ik hem hen net een klein beetje uitgetest op single player, ff snel een cheapo non prefect buidl gemaakt, en ik moet zeggen dat het heel leuk speelt, alleen zit je nog wel met mana problems, ergens moet je flinke mana leech vandaan halen, want anders hakken de monsters zo je mana weg, en dan is ES weg en dan mag je recasten, moet je eerst uit bearform, pff, gedoe nogal

btw, singleplayer mannetje die ik snel heb gemaakt is HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
@Pheno:

Een dual Deam SorcBear lijkt me heel leuk. Inderdaad veel snellere attack dan een Dual Dream-Passion (Zeal) Sorc. Deze laatste heeft wel weer als grote voordeel dat ze Teleport en Static kan gebruiken. In Bear-form kun je alleen normal attack doen, geen spells casten.
Ander nadeel(tje): geen leech, terwijl je toch melee bent. Misschien (deels) op te lossen met Draculs gloves (werkt bij mijn Dream-pally met PB ook).
Is Griswold's weapon vol shaels ook niet genoeg voor hoogste attackspeed? Als je een PB wil gebruiken heb je zowel veel str (Monarch), als dex (PB) nodig namelijk. Da's minder life, dus minder profijt van bear-form. Is het niet zo dat een Bear hele slechte Block-recovery heeft? Dat je daarom veel beter een lage block-kans kunt hebben ivm block-lock? Dan is minimale dex ook een groot voordeel.
Bij gebruik van een PB is voor de 6e socket Eth een goede (en goedkope) oplossing (-target defense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wheee... mijn level 17 LS char is dood, dankzij dat de server opeens 1 minuut onbereikbaar was.

Ach ja, toch tot nu toe 5fg winst ermee gemaakt, alleen jammer dat alle goede items daar op zaten :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.