Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jouw snelle reactie.

Sorry, ik stel hem iets duidelijker.
Ik ben geen deskundige op het gebied van opslag. Sterker nog, ik weet niet eens hoeveel een normale film als geheugen in beslag neemt.
Ik wil graag een Zen 4 GB kopen, de Cobra.
Ik ben een normale gebruiker, geen heavy user ....om het maar zo te zeggen.
Heb ik dan genoeg aan 4 GB???
De verkoper zal nl. altijd zeggen: "ja hoor, zeker genoeg".

ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben.

Hartelijke groet,

Rudy

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 15:43
Euh, ik neem aan dat je wilt replyen?
Je hebt nu op new topic geklikt...
Wordt een beetje chaotisch zo...

Edit:
Een goede verkoper zal juist zeggen dat het niet genoeg is, en proberen je een Zen 8GB, of misschien zelfs wel een nog grotere MP4 speler te verkopen...
Zou ik wel doen in ieder geval...

Zoals ik in je andere topic al zei, totaal afhankelijk van de kwaliteit.
En wat niet duidelijk is, wat wil je zelf? 1 of 2 films er op, onderweg kijken, en dan thuis nieuwe er op zetten, of wil je een megacollectie aanleggen?
In het laatste geval is 4GB niet genoeg, in het geval van 1 of 2 filmpjes, en een paar CD's aan MP3, is het ruim voldoende...

[ Voor 72% gewijzigd door Brede P op 06-01-2008 23:13 ]

Systemspecs

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt het al in de gaten, ik ben nieuw hier.
Even wennen.
Zo goed?!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:12:
Je hebt het al in de gaten, ik ben nieuw hier.
Even wennen.
Zo goed?!
Nee want je geeft nog steeds niet echt meer info.
Lees voor het gemak even de algemene FAQ en postrichtlijnen. Er wordt verwacht dat je zo duidelijk mogelijk een vraag stelt. De vraag: heb ik genoeg aan 4Gb is natuurlijk voor iedereen verschillend. Ik was eerst heel blij met een 256mb spelertje, maar nu vind ik mijn 40 Gb nog te klein omdat mijn eisen zijn veranderd.
Wat je waarschijnlijk moet uitzoeken is hoeveel mb 1 minuut film inneemt, hoe lang je per keer film wilt kijken en of dat dan gaat passen. Als je niet elke keer dat je je speler mee neemt nieuw materiaal erop wilt zetten moet hij uiteraard groter zijn.
Daarvoor moet je waarschijnlijk weten welke codecs/formaten je speler weer kan geven. Dat kan je opzoeken bij de specificaties op de webpagina van de fabrikant of van winkels die hem verkopen.
Verder is er al een Zen topic: [Flash] Het Creative Zen ervaringentopic. Lees te topicstart daarvan en een (groot) deel van de posts door, waarschijnlijk wordt dan een boel duidelijker

[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 06-01-2008 23:21 . Reden: verwijzing naar Zen topic toegevoegd. ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn Apple Shuffle verkocht en wil nu de ZEN kopen.
Voor jullie info (niet lachen), die ene GIG kreeg ik al niet vol........tja. Geen heavy-user, zoals ik al zei.
De Zen wil ik gebruiken voor af en toe een filmpje...., geen collecties of wat dan ook. Goede muziek en goed geluid en vooral een fraaie vormgeving.
Dus ik dacht: "Laat ik jullie eens vragen".

Verwijderd

Topicstarter
Ho, ho beste........, ik reageer op het mailtje van FLOPPES waarin ik aangeef dat ik nieuw ben.
Even geduld hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jouw reactie GWYSTYL

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Video materiaal gaat een stuk meer opslagruimte innemen dan audio.
Je kan natuurlijk wel de video aanpassen (je hebt namelijk geen 5.1 audio of hdtv resolutie nodig op een portable player).
Ik denk dat je op 4gb zeker een film of 6 kwijt kan als je hem transcode.
Als ik een film van dvd rip, om op een echte tv te zien, dan is dat ongeveer 1.4gb per film.

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgende keer gewoon op post reply drukken in plaats van new topic; hier moest je dus zijn: Cap 4 GB

[ Voor 27% gewijzigd door RoD op 07-01-2008 00:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.