Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb een vraag.

Mogelijk is deze al gesteld, ik probeer het toch even zo.
Hebben jullie inzichtelijk hoe groot mijn bereik is met de ZEN 4 GB (Cobra)?
Ik doel voornamelijk op video's plaatsen op de ZEN.
Het spreekt vanzelf dat, hoe meer opslagruimte hoe beter, maar kan je een beetje uit de voeten met de 4 GB. Ik zie nl. dat er ook een geheugen kan worden bijgeplaatst.

Mjn vraag is dus: "Kan ik met normaal gebruik uit de voeten met dit prachtapparaat"???

Hartelijke groet,

Rudy

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bedoel je hoeveel video je op 4 GB kan krijgen? Anders snap ik je vraag niet, misschien kun je wat duidelijker zijn? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Nee ik denk het niet want ik heb zelf een 80GB mp3 speler en vind dat al te weinig.
Is dat wat je zoekt? 8)7

Is voor iedereen verschillend. Als jij maar 10 cd's op je mp3 speler wilt hebben en een paar videoclips dan heb je er genoeg aan.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 15:43
De hoeveelheid geheugen alleen betekent nog niet zo gek veel.
Zelfde als met MP3's, is de mate van compressie erg bepalend voor hoeveel je kwijt kunt.

Vorige week de collectie van de Top 2000 binnen gehaald. Op 128/160kbps iets van 5 a 6 GB harddiskruimte, op 320kbps een ruime 20GB. Terwijl het dezelfde nummers betrof.
Zelfde geldt dus ook voor de videos.
Hogere kwaliteit video, betekent logischerwijs minder uren video (en omgekeerd dus ook natuurlijk).

Systemspecs

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om mijn vragen te beantwoorden.

Hartelijke groet,

Rudy

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
6 in-line welkom op GoT :)

Wat is goed uit de voeten kunnen? Wat is normaal gebruik? Daar heb jij alleen inzicht in. Om je een beeld te vormen kun je een video coderen naar een formaat wat de Zen ondersteunt, dan zie je vanzelf hoeveel video's je er op kunt zetten.
Er is hier weinig zinnigs over te zeggen. Hoeveel ruimte genoeg is, is voor iedereen persoonlijk. Ik doe hier dus een slotje op.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 07-01-2008 00:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.