Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst heleboel nieuwe onderdelen gekocht:

380 w voeding
asus m2-vma hdmi mobo
2x Crucial DDR2 PC5300 1024MB CL5
amd athlon64 x2 4000+
2x seagate 8mb 7200 rpm 160 gb

ik heb vista ultimate draaien, en mn pc loopt vast op onwillekeurige momenten, ik kan helemaal niks meer doen dan, alleen resetten: spelletje spelen op internet, installatie van progamma, dreamscene instellen, en nog meer rare momenten. ik zie geen opmerkelijke temperaturen bij everest, mn fans draaien, en mn pc is niet overgeklokt. wie weet waar dit aan kan liggen? alvast bedankt !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees deze troubleshooter eens : Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Onwillekeurig? Dat zou betekenen dat er geen willekeur maar regelmaat in zit, ergo: kan je de oorzaak ook makkelijker vaststellen :)
Dan maar een titelfix - en neem inderdaad de troubleshooter en de Windows XP en 2000 BSOD guide eens door of je iets meer kan achterhalen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha ja je hebt gelijk, willekeurig moet het zijn, ik heb de troubleshooter gelezen, en er stond dat bij dual core minimaal 400 watt vermogen moet hebben, nu heb ik er een nieuwe voeding van corsair 450 w in gehangen, ik laat het weten wanneer de problemen er nog steeds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ging dat spelletje weer spelen en ditmaal crashte hij, dus hij startte opnieuw vanzelf op. ik heb de nieuwste versie van java geinstalleerd, en flash heb ik al de nieuwste versie van. en hij crashte weer. ik krijg geen blauw scherm ofzo, geen foutmeldingen, alleen dat wanneer ik ff bezig ben met dat spelletje hij vast loopt of crasht. wie kan me helpen? het gaat om dit spelletje: http://www.spele.nl/game/tank/tanks.html

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jijzelf :)

De BSOD guide en de FAQ geeft onder meer aan hoe je kan controleren of de reboot veroorzaakt wordt door een BSOD of niet :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan ik die troubleshooters ook gewoon gebruiken als ik vista heb? ik begrijp het niet, hoe kan ik die troubleshooter gebruiken als ik helemaal niet zo een scherm krijg?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:40:
Jijzelf :)

De BSOD guide en de FAQ geeft onder meer aan hoe je kan controleren of de reboot veroorzaakt wordt door een BSOD of niet :)
kunt u me aub vertellen waar dat staat? of hierheen kopieren. ik kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:29:
[...]
kunt u me aub vertellen waar dat staat? of hierheen kopieren. ik kom er niet uit.
Kom op, ietsjes harder je best doen ;) , ze staan op de Windows Clients pagina:
Windows Clients - FAQ
Windows Clients - Vista FAQ
Windows Clients - Howto's and Guides

succes :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1