Oké, snap ik en kan ik begrijpen. Maar dan haal je wel de gehele gedachte achter episodic gaming buiten beschouwing. Het is immers de bedoeling dat je de episode(s) daarvoor speelt, om het verhaal compleet te maken... Dus in essentie is het gewoon de bedoeling dat je de 'games' die ervoor zijn uitgegeven gewoon in je (digitale) kast hebt liggen...
Het is toch gewoon uitbuiting/uitmelkerij/hoe je het noemen wilt, om zoveel mogelijk geld uit één game te halen. Net als het geval is met expansion packs... 'Joh, we hebben geld verdient met dé game. Als we nu ff 5 tot 8 uur erbij gooien op een aparte disc en voor een niet te zachte prijs verkopen...'
Tuurlijk, ik snap dat. Ik vind het zelfs heel goed. Zie zelfs niets liever bij half-life... Ik hou er niet van dat verhalen ophouden nadat ik de credits heb bereikt. Dat is net zoiets dat de hoofdpersonages dood zijn, terwijl dat niet zo is...
Maar toch, het is gewoon een expansion en dan niet 1 of 2, maar gewoon het liefst een stuk of 20... Maar néé, het zijn losse games... van 5 tot 8 uur gameplay... Tuurlijk dat vinden we met games als Halo3 en CoD4 ook normaal (gaat immers om multiplayer bij hen), maar dat vind ik neit het geval bij half-life 2... Of bv sam en max... Volgend jaar of zelfs over 5 jaar als het allemaal volgens 'plan' verloopt zitten we dus nog steeds met de nominatie van een 'game-serie' van eigenlijk 'x' jaar geleden.. Vreemd... Ik vind die redenatie nu niet op zn plaats. Miss is het over een jaar helemaal anders, maar dat is nu nog niet zo
Sorry voor het off-topic gezeik, mijn nominaties staan er ook al, moet tochnog iets inbrengen