Toon posts:

Beste Games 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Beste PC/Console Games 2007

Omdat de poll van de 'beste' game nog al beperkt was ook even een poll die ook de games per console toelaat (dus niet algemeen). Wat vinden wij GoTers de beste game per console van 2007?
De PC
Poll: Beste PC Game van 2007
Call of Duty 4: Modern Warfare
The Orange Box
BioShock
Need for Speed Pro Street
World of Warcraft: The Burning Crusad
World in Conflict
Crysis
Command & Conquer 3
Supreme Commander
Company of Heroes
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=256775&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Xbox 360
Poll: Beste XBOX360 Game
BioShock
The Orange Box
Rock Band
Mass Effect
Halo 3
Virtua Fighter 5 Online
skate
Forza MotorSport 2
Crackdown
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=256776&layout=2&sort=prc
Wii
Poll: Beste Wii Game
Super Mario Galaxy
Metroid Prime 3 Corruption
Resident Evil 4: Wii Edition
Fire Emblem: Radiant Dawn
Guitar Hero III: Legends of Rock
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Mario Strikers Charged
WarioWare: Smooth Moves
Super Paper Mario
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=256777&layout=2&sort=prc
Playstation 3
Poll: Beste PS3 Game
Assasins's Creed
Uncharted: Drake's Fortune
Warhawk
Rock Band
skate.
Virtua Fighter 5
R&C: Tools of Destruction
Ninja Gaiden Sigma
Motostorm
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=256779&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29
Voor de pc is het toch wel Bioshock geworden. C&C was toch niet zo vet als de vorige delen (zal wel komen doordat je de sfeer van vroeger nog voor je hebt, die ze niet meer kunnen evenaren). Filmpjes waren toch niet zo vet als in de oudere delen.

Rest heb ik eerlijk gezegd niet kunnen spelen vanwege mijn systeem, waarop toch niet alles draait. Helaas werkte Call of Duty 4 ook niet terwijl die wel op mijn pc zou moeten draaien. Dus tja dan is voor mij BioShock toch wel de topper van 2007. De sfeer, wapens, vijanden en omgevingen zijn echt super vet ( speel het spel nog steeds, nog niet uitgespeeld ).

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:52

Japser

Jeej!

Modbreak:Er is mogelijkheid tot stemmen, en wat je stemt hoef je niet hier te copypasten. Tenzij je een onderbouwing of iets anders te vertellen hebt natuurlijk.

[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 29-12-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23
Timocos schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:32:
Rest heb ik eerlijk gezegd niet kunnen spelen vanwege mijn systeem, waarop toch niet alles draait.
Als Bioshock bij jou draait dan moet Half Life/Orange Box zeker draaien.
Maar die heb je niet gepeeld, zinloze stem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het Fantoom schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:41:
[...]

Hoezo? Heb jij ze allemaal gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Games die nog niet eens uit zijn staan in je lijst, en games die er wél in zouden moeten staan zijn dan weer niet terug te vinden. Mooie poll hoor :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Boeboe schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:44:
Games die nog niet eens uit zijn staan in je lijst, en games die er wél in zouden moeten staan zijn dan weer niet terug te vinden. Mooie poll hoor :|
Ik was Mario Party 8 idd vergeten, maar ik kan 'm helaas niet meer aanpassen..De andere games zijn wel uit, mss nog net niet in NL maar zeker wel al in 2007 uitgekomen!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mario party? lol neen :p

Rock Band wordt in Europa pas over enkele maanden verwacht: hoe verwacht jij in hemelsnaam dat mensen al een oordeel over dit spel kunnen vellen? En waar is guitar hero naartoe? De Wii versie is allesbehalve de beste versie.

*edit* en fire emblem en Zack en Wiki???? Jij hebt echt wel een glazen bol staan thuis blijkbaar. (per ongeluk die fire emblem nog eens aangeklikt ook, dus die stem mag je negeren :p)

Nou ja, deze poll is nog erger dan die op de frontpage :p

[ Voor 114% gewijzigd door boe2 op 29-12-2007 19:52 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• The Orange Box

Dit is niet echt een game he. Dit is een bundel van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Zie even hierboven.

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 29-12-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 20:32
Boeboe schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:47:
En waar is guitar hero naartoe? De Wii versie is allesbehalve de beste versie.

*edit* en fire emblem en Zack en Wiki???? Jij hebt echt wel een glazen bol staan thuis blijkbaar.
Guitar Hero verkoopt wel het best op de wii van alle platforms... Dus zo raar vind ik dat niet. Voor de rest één met jou... Deze poll heeft een hoog glazen bol gehalte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen DS games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nieuwe Zelda en nieuwe Phoenix Wright, ik zou toch niet kunnen kiezen tussen beide :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:55:
[...]

Nieuwe Zelda en nieuwe Phoenix Wright, ik zou toch niet kunnen kiezen tussen beide :p
Ja maar het is wel grappig om een poll te hebben waarbij de Zelda 99% van alle stemmen krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Waar is Assassin's Creed op de 360? Hij staat wel bij de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crackh34d schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:00:
Waar is Assassin's Creed op de 360? Hij staat wel bij de PS3
De Xbox 360 heeft erg veel top titels gehad (de laatste maanden van) dit jaarAssassins Creed hoort daar zeker bij, maar ik denk dat er maar tien titels per poll passen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gekozen voor de Orange Box, al moet ik zeggen dat ik maar 1 game eruit gespeeld heb en dat is Portal. Ik vond Portal dermate vernieuwend dat dat echt de game van 2007 is voor mij. Het is een game die weliswaar erg kort is, maar gewoon leuk is om te spelen en eens een andere invulling geeft aan het first person shooter idee.
Eigenlijk vind ik dat deze game wel apart genoemd mag worden :P Ik zou in ieder geval geen game kunnen noemen die vernieuwender is dan Portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:50:
[...]

De Xbox 360 heeft erg veel top titels gehad (de laatste maanden van) dit jaarAssassins Creed hoort daar zeker bij, maar ik denk dat er maar tien titels per poll passen,
Zeker waar, maar AC hoort toch meer in dit rijtje thuis dan Skate, imho. Hoewel Skate ook wel vermakelijk is. Ik heb op Crackdown gestemd, weet niet wat het was, maar die game vond ik heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:41
geen ut3 ? WTF noobs :f
Gedraag je :/

[ Voor 36% gewijzigd door TheZeroorez op 30-12-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:00:
Gekozen voor de Orange Box, al moet ik zeggen dat ik maar 1 game eruit gespeeld heb en dat is Portal. Ik vond Portal dermate vernieuwend dat dat echt de game van 2007 is voor mij. Het is een game die weliswaar erg kort is, maar gewoon leuk is om te spelen en eens een andere invulling geeft aan het first person shooter idee.
Eigenlijk vind ik dat deze game wel apart genoemd mag worden :P Ik zou in ieder geval geen game kunnen noemen die vernieuwender is dan Portal.
Prey, anderhalf jaar geleden. Been there, done that, copy-paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06
Ik kan alleen stemmen op de beste PC game en ik heb Bioshock gedaan omdat ik daar het meeste van onder de indruk ben geweest.
En portals vind ik zelf ook een van de beste games omdat het zeer vernieuwend was.

En ik mis The witcher ook wel in dit rijtje.
Die had voor mij de de hoogste stem gekregen

Maar wel leuk om te zien dat mijn grootste afknapper bijna overall op nummer 1 staat CoD 4.
dat mensen dit nog beschouwen als een game :( het was voor mij meer een demo.
na 4 uurtjes op hard was het spel ook weer uit :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik (achteraf gezien) weinig nieuwe spellen heb kunnen spelen dit jaar. Mijn pc trekt het langzamerhand allemaal echt niet meer en daarom heb ik een hoop dingen niet echt goed genoeg kunnen spelen.
Toch heb ik het idee dat er in 2007 voor de pc heel veel goede games zijn uitgekomen maar geen enkele onbetwiste winnaar (terwijl dat in andere jaren wel vaak zo is). Uit de poll-lijst vielen alleen C&C 3 en Pro Street me (heel) erg tegen. C&C3 omdat er werkelijk niks bijzonders aan was en de serie na 10 jaar nog steeds leunt op "meer units dan tegenstander = winst". Pro Street had een belabberde besturing en was de eerste NFS game die me niet van de straat kon houden.

De rest van de games heb ik allemaal niet of matig gespeeld. Portal heb ik gezien, vond ik leuk maar ik vermoed dat je die moet spelen om het te waarderen. Verder is The Orange Box gewoon een bundel (en is Half-life sowieso gruwelijk overrated).
Als ik dan toch moet stemmen voor een pc game dan wordt het Supreme Commander. Absoluut niet te spelen door mezelf op mijn eigen pc maar damn wat een spel en wat een mogelijkheden.

[edit]Marco, Prey was leuk, maar niet meer dan dat. Ik vond dat ze uit het hele portal gebeuren daar bijzonder weinig gameplay hebben weten te halen. Het was veel meer 'oh hier is lekker geen zwaartekracht'.

[ Voor 8% gewijzigd door IceStorm op 30-12-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Op de Wii 100% Metroid Prime 3: Corruption! Ik snap dat mario populair is, maar de gameplay van metroid is zó goed, daar kan mario echt niet tegen op. Echt geweldig.
Op de PC: The Orange Box! Portal, EP2 en TF2 zijn de beste pc games in een heeele lange tijd (runner-up is Bioschock)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

De meeste games in de lijst vielen me tegen en de beste pc game is ondanks zijn problemen toch wel S.T.A.L.K.E.R. voor mij.

BioShock was goed maar door de weinig afwisseling in omgeving ging het vervelen op den duur zeker als je Doom 3, Quake 4 en Prey al hebt gespeeld. De gameplay was wel absoluut top net als de sfeer.

Crysis moet het puur van de graphics hebben maar de gameplay vond ik niet zo interessant als bij Far Cry wat een van de beste shooters allertijden is.

Call of Duty 4 is te weinig voor je geld als je niet geinteresseerd bent in het multiplayer gedeelte. Verder wel top natuurlijk.

Verder sluit ik me aan bij IceStorm dat "The Orange Box" gewoon een bundel is. Volgend jaar komt Episode 3 en dan komt er vast weer een nieuwe bundel met oud materiaal.

Pro Street wil ik het niet over hebben. Die serie is al jaren dood dankzij het Underground gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt niet echt een beste ''wii game'' want op de wii zijn maar 2 of 3 echte leuke spellen. De wii valt voor mij een beetje tegen kwa ''games''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb gisteren op Halo 3 gestemd voor de 360. Hoewel Halo 3 imho nog steeds fantastisch is, en zeker op Multiplayer gebied beter dan wat dan ook, zat ik later te denken:

Crackdown

Ik heb veel plezier van de game gehad, en het was een onverwachte verassing. Mensen (ik incl) dachten dat MS de Halo 3 beta bij Crackdown hadden gedaan om een middelmatige game te verkopen. Niets was minder waar. Geweldige game, verassend en innovatief genoeg om niet direct een GTA kloon te zijn. Heb je hem nog niet gespeeld, ga hem halen voor 20,-. Eigenlijk, had dat mijn stem moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:20:
Je hebt niet echt een beste ''ps3 game'' want op de ps3 zijn maar 2 of 3 echte leuke spellen. De ps3 valt voor mij een beetje tegen kwa ''games''
Met de wii ben ik het zeker niet eens (dr is een hele berg leuke spellen) maar dat is subjectief natuurlijk, zo zou ik in dat zinnetje bv heel makkelijk de ps3 kunnen invullen ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Op de PC, het enige platform waar ik echt over kan oordelen, gaat het voor mij tussen de Orange Box en Bioshock. Zoals eerder gezegd moet Crysis het puur hebben van de graphics/physics en CoD4 is wel een aardig spel, maar niet een nieuw kunstje. Dat ondanks dat het er mooi uitziet én dat de multiplayer sterk is. Uiteindelijk denk ik dat ik voor Bioshock ga. De hele sfeer dat het spel ademt, is imho gewoon geweldig.

Portal is wel ook een spel wat ik met veel plezier gespeeld heb. Geniaal!

[ Voor 4% gewijzigd door _the_crow_ op 30-12-2007 12:11 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:13
Quake Wars? :(

Jammer dat deze ook in deze poll mist. Persoonlijk de enige game die er dan wel niet mooi uitziet, maar een geweldige gameplay geeft met een geweldige community en zo ongeveer de laatste devers die naar hun klanten luisteren en modders helpen met alles! Helaas, want met deze game en community kan ik minimaal 2 jaar vooruit zonder me een moment te hoeven vervelen. Hulde aan SplashDamage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Niet gestemd, alleen al omdat AC niet bij de 360 staat. Voor mij toch echt het spel van het jaar. The Orange Box staat er dan wél tussen, niet meer dan een verzameling oude spellen en wat kleinere toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:40
Orange Box verzameling oude spellen? Volgens mij waren HL2, TF2 en Portal alle 3 nieuwe games hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JanW schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:00:
Orange Box verzameling oude spellen? Volgens mij waren HL2, TF2 en Portal alle 3 nieuwe games hoor.
Mwa. Half Life 2 nieuw? TF2 is geinig, maar meer een leuk extraatje. Portal zit erg goed in elkaar, maar is ook niet meer dan een geinige toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:42:
[...]

Mwa. Half Life 2 nieuw? TF2 is geinig, maar meer een leuk extraatje. Portal zit erg goed in elkaar, maar is ook niet meer dan een geinige toevoeging.
Zelf heb ik de orange box meer gekocht voor TF2 dan voor portal. Natuurlijk ook een deel EP2 maar ik vind dat TF2 zeer goed is uitgewerkt en beter is uitgewerkt dan een groot deel van de games. Minder hyped waardoor het niet een tegenvaller was zoals CoD4 en crysis. TF2 schiet lekker weg, mits op een goede server ook zeer goede doch leuke gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:29
Het Fantoom schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:41:
[...]

Sorry was vergeten erbij te zetten dat ik Half-Life 2 wel gespeeld heb ( toen het spel net uit was ) en wil je mijn mening erover? Vond het echt geen flikker aan, zal waarschijnlijk wel komen doordat het verhaal me ook niet echt boeide ( heb deel 1 niet gespeeld ). Nee ik vond het spel gewoon totaal niks ( vond die gravitiy gun wel leuk om mee te kloten maar na een tijdje ook niet meer ).

Vind het bijv jammer dat Gears of War niet voor de pc erbij staat, terwijl dat toch wel echt een geweldige 3rd person shooter voor de pc is.

Ook heb ik veel Enemy Territory:Quake Wars gespeelt, maar vond het toch iets te chaotisch, zal wel komen door de server, binnekort maar weer eens installeren.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Exorcist schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:42:
[...]

TF2 de beste multiplayer game in jaren, beter als CS, beter als UT etc. Geweldige art style, perfecte balans, en het draait smooth als boter. beter word het niet. Alleen TF2 is al 30 euro waard.

Portal is een van de beste singleplayer games ooit (gameplay, levels, verhaal) dat het kort is doet daar verder niks aan af. EP2 is ook weer een geniale nieuwe aflevering van de saga.
En ja daar krijg je het geniale en prachtige HL2 bij, én Episode 1. meer waard voor je geld krijg je nergens (en dat op steam voor zon 35 euro.. _O_)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:07

rCk

Call of Duty 4 gevote.

Simpelweg omdat:
De singleplayer je totaal meeneemt, dat level in Tjernobil echt geweldig. Kruipend tussen de vijanden door.
En dan heb je ook nog eens de multiplayer, die met een aardig verslavend ranking systeem met al die challenges het echt leuk maakt.
En dan zien de graphics er ook nog eens goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Collaborator schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:45:
[...]

TF2 de beste multiplayer game in jaren, beter als CS, beter als UT etc. Geweldige art style, perfecte balans, en het draait smooth als boter. beter word het niet. Alleen TF2 is al 30 euro waard.

Portal is een van de beste singleplayer games ooit (gameplay, levels, verhaal) dat het kort is doet daar verder niks aan af. EP2 is ook weer een geniale nieuwe aflevering van de saga.
En ja daar krijg je het geniale en prachtige HL2 bij, én Episode 1. meer waard voor je geld krijg je nergens (en dat op steam voor zon 35 euro.. _O_)
En zo verschillen meningen (gelukkig) ;)
Feit is, is dat een spel als Assasins Creed in die poll thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-10 20:54
Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Exorcist schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:19:
[...]

Feit is, is dat een spel als Assasins Creed in die poll thuishoort.
Wat mij betreft niet :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ook wij vonden de Gouden Steeksleutel niet de allerbeste manier om de beste games te verkiezen. Dit echter, lijkt ons nóg iets beter dan deze polls.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Die polls zijn enorm handig, en stemmen hoeven tegenwoordig niet meer met de hand geteld te worden. Ofwel: Je hoeft geen aparte posting te maken met daarin welke game jij het best vindt ;-)