Ik deed vanmorgen men PC aan en kreeg "bieeep......bieeeep" en toen dacht ik al foute boel. Toen heb ik de Bios gereset d.m.v. CMOS batterijtje eruit te halen voor meerdere minuten, hierna was er het precies hetzelfde probleem
Ik heb toen het geheugen verwisseld met 1x 512 MB geheugen maar nog steeds bleef de PC piepen bij het opstarten toen zonder geheugen en nog steeds bleef die piepen
De laatste keer dat de PC aan was heb ik geprobeerd met de MSI live BIOS updater de bios te updaten en toen kreeg ik een error dat was ongeveer "Flash verify error" maar daarna leek de PC perfect te werken.
Ook heb ik zoveel mogelijk hardware losgekoppeld maar ook dit had geen baat en hij bleef piepen.
Oh ja en ik krijg geen beeld op mijn monitor en heb zowel onboard als de gewone videokaart geprobeerd.
Ik heb in het boekje opgezocht wat de piepjes betekenen maar daar stond niks in toen heb ik op internet gevonden dat deze piep word veroorzaakt door een geheugenprobleem
Dit is mijn hardware.
Antec Solution SLK1650B, Zwart
MSI K9VGM-V
Samsung Spinpoint, 200 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA300
1x 2GB Geheugen
NEC AD-5170, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
Asus EN7600GS SILENT/HTD, 256 MB, DDR2, PCI Express x16
AMD Athlon 64, 3800+, Socket AM2,
Voeding 350 watt Antec smartpower
Ik heb eerder dit jaar een soortgelijk probleem gehad (Klik hier voor dat topic)
En toen heb ik de PC met RMA teruggestuurd.
iemand nog goede ideen?
Ik heb toen het geheugen verwisseld met 1x 512 MB geheugen maar nog steeds bleef de PC piepen bij het opstarten toen zonder geheugen en nog steeds bleef die piepen
De laatste keer dat de PC aan was heb ik geprobeerd met de MSI live BIOS updater de bios te updaten en toen kreeg ik een error dat was ongeveer "Flash verify error" maar daarna leek de PC perfect te werken.
Ook heb ik zoveel mogelijk hardware losgekoppeld maar ook dit had geen baat en hij bleef piepen.
Oh ja en ik krijg geen beeld op mijn monitor en heb zowel onboard als de gewone videokaart geprobeerd.
Ik heb in het boekje opgezocht wat de piepjes betekenen maar daar stond niks in toen heb ik op internet gevonden dat deze piep word veroorzaakt door een geheugenprobleem
Dit is mijn hardware.
Antec Solution SLK1650B, Zwart
MSI K9VGM-V
Samsung Spinpoint, 200 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA300
1x 2GB Geheugen
NEC AD-5170, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
Asus EN7600GS SILENT/HTD, 256 MB, DDR2, PCI Express x16
AMD Athlon 64, 3800+, Socket AM2,
Voeding 350 watt Antec smartpower
Ik heb eerder dit jaar een soortgelijk probleem gehad (Klik hier voor dat topic)
En toen heb ik de PC met RMA teruggestuurd.
iemand nog goede ideen?
[ Voor 7% gewijzigd door DefLite op 26-12-2007 13:16 ]