Ik heb net een leuk geintje achter de rug met mijn computer.
AMD 4600X2
Asus A8N-E
Corsair twinx 2gig
Asus 8800GTS 320
1x Western Digital, 120 GB, 7200 Rpm, 1x Seagate baracuda 250 GB 7200.10
X-Fi Extreme music edition
En dus een Antec smartpower 450Watt 2.0
Ik kreeg eerst allemaal BSOD's. Vervolgens wilde hij helemaal niet meer starten en toen een brandend plastick lucht en een hoog piepend geluid.(met rook wolkje en al)
Snel PC uit.
Ik ben op zoek gegaan op tweaker forum en natuurlijk ook gegoogled en wat blijkt Antec maakt goede voedingen behalve de smartpower serie.
Nu is bij mij de neven schade beperkt gebleven tot een aantal keren chkdsk /f na het plaatsen van de nieuwe voeding het had echter meer schade aan kunnen richten.
Wat bij andere tweakers dus gebeurt is.
Hiermee geef ik dus een waarschuwing pas op met de antec smartpower 2.0 zeker in combinatie met zware load en warm weer.
AMD 4600X2
Asus A8N-E
Corsair twinx 2gig
Asus 8800GTS 320
1x Western Digital, 120 GB, 7200 Rpm, 1x Seagate baracuda 250 GB 7200.10
X-Fi Extreme music edition
En dus een Antec smartpower 450Watt 2.0
Ik kreeg eerst allemaal BSOD's. Vervolgens wilde hij helemaal niet meer starten en toen een brandend plastick lucht en een hoog piepend geluid.(met rook wolkje en al)
Snel PC uit.
Ik ben op zoek gegaan op tweaker forum en natuurlijk ook gegoogled en wat blijkt Antec maakt goede voedingen behalve de smartpower serie.
Nu is bij mij de neven schade beperkt gebleven tot een aantal keren chkdsk /f na het plaatsen van de nieuwe voeding het had echter meer schade aan kunnen richten.
Wat bij andere tweakers dus gebeurt is.
Hiermee geef ik dus een waarschuwing pas op met de antec smartpower 2.0 zeker in combinatie met zware load en warm weer.
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde