hallo ik heb een acer 5100 gekregen van een vriend die hem toch niet meer gebruikte. er zat wat brandschade aan maar hij deed het nog perfect. na ongeveer 3 maanden speelde ik ermee en er liep iets vast dus ik had em op reset gedrukt maar hij gaf nooit van zn leven meer beeld alle fans ( is maar 1 ) draaien eerst op volle toeren en worden daarna aangestuurt
het eerste wat ik natuurlijk heb gedaan is een externe monitor erop aansluiten maar ook dat gaf geen beeld.nu heb ik na een aantal weken de knoop doorgehakt met mezelf en de laptop helemaal uitmekaar geschroeft ( er zat geen garantie meer op ) ik heb nu los het moederbord voor me liggen zonder ook maar iets erop ook geen scherm alleen geheugen erin meer niet
maar nog steeds slaat de externe monitor eventjes aan maar gaat dan direct weer uit.
weet iemand een mogelijke oorzaak ?
gr Merlijn
het eerste wat ik natuurlijk heb gedaan is een externe monitor erop aansluiten maar ook dat gaf geen beeld.nu heb ik na een aantal weken de knoop doorgehakt met mezelf en de laptop helemaal uitmekaar geschroeft ( er zat geen garantie meer op ) ik heb nu los het moederbord voor me liggen zonder ook maar iets erop ook geen scherm alleen geheugen erin meer niet
maar nog steeds slaat de externe monitor eventjes aan maar gaat dan direct weer uit.
weet iemand een mogelijke oorzaak ?
gr Merlijn