[Aspire 5100] bios resetten van laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 15:09
Ik heb al een lopende vraag staan op complete systemen zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1234864
nu is mijn vraag,, hoe reset ik de bios van een laptop,ik heb al lopen zoeken naar een knoopcel maar die vond ik niet

mvg merlijn

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 20:45
Bel Acer op, die kunnen je het beste verder helpen. Maar wat is het probleem precies dan? (ga niet in links kijken, ben ik te lui voor en zo hoort het simpelweg niet :)). Verder is dit wel een erg karige TS en bovendien is dubbelposten niet toegestaan.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 15:25

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Over het algemeen hebben de moederborden van Acer laptops een knopje of jumper waarmee je de bios kunt resetten. Heeft ie dit niet moet je de batterij ff los halen...
Voor alle mogelijkheden zul je hem wel een heel eind open moeten maken om er bij te kunnen vrees ik.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 15:09
em the_virus ik hoef toch geen endelange TS te maken voor maar 1 enkele vraag over een bios te resetten van een acer laptop.
Spike_wolf ik heb de laptop alhelemaal los zitten dus opzich maakt dat niet uit, ik kan alleen nergens een jumper vinden,

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je al een lopende vraag hebt is nog een topic vrij zinloos - en al helemaal als je deze tweede topic zonder enige eigen inzet gemaakt lijkt te hebben. GoT is geen helpdesk. Ga hier maar weer verder - maar probeer zelf ook na te denken en dingen op te zoeken :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.