Toon posts:

HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey.. ik heb een probleem met de internetverbinding. We hebben thuis een speed-touch 120 en ik heb een laptop met windows vista van toshiba... Ik kan wel verbinding krijgen.. maar beperkt en als ik op internet klik dan staat er: kan de pagina niet weergeven. En ik heb zeg maar 0 verstand van computers, kan iemand mij alsjeblieft helpen? Dat zou echt super fijn zijn..

Ik heb ook van iemand gehoord dat je iets van een nummer wat eindigt op 1.1 moet intypen in de adres balk ofzoiets? Kan dat kloppen?
Alvast super bedankt! _/-\o_

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-03 13:38

Edmin

Crew Council

get on my horse!

hier staat zo ongeveer alles te lezen dat je nodig hebt:

http://www.schoonepc.nl/

edit: welkom op GoT btw... GoT is een forum voor mensen die een bovengemiddelde interesse hebben voor computers en dergelijke en geen helpdesk. Lees voor je verder post even de FAQ.

[ Voor 58% gewijzigd door Edmin op 24-12-2007 20:25 ]

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik zou je graag willen helpen, maar je mag wel iets beter je best doen.
Wat heb je zelf geprobeerd?

In de handleiding van die Speedtouch staat genoeg informatie over het installeren dan wel oplossen van problemen. Voor de zekerheid heb je hier de "link" voor de documentatie van de Speedtouch 120:

Speedtouch 120

Als je de documentatie goed hebt gelezen, dan mag je weer een vraag stellen ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:27

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoi,

Welkom op GoT.
Ik heb je topic op slot gedaan, omdat deze niet aan de voorwaarden voldoet die we hier hanteren.
Ik zie dat je net geregistreerd bent op Tweakers. Her op het forum hanteren we bepaalde regels : Het algemeen beleid

Een quote uit de FAQ :
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Ik begrijp het als je er geen verstand van hebt, maar wellicht dat GoT dan niet de jusite plek voor je is. We verwachten een bepaalde basiskennis waarbij we ervan uit kunnen gaan dat bepaalde termen bekend bekend zijn (in dit geval o.a : IP adressen, router, gateway)

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.