Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:39:
[...]
ik zit te overwegen om toch de extra "smijt tegen de muur" garantie te nemen, echter nu heb ik al 2 jaar pick up en return, dus zou ik voor 160 euro 1 jaar bijkopen. Wie heeft daar een zinnige idee over, is het verstandig? en koop je dan ook meer garantie voor jaar 1 en 2 erbij.
2 jaar Pickup&Return zit bij een aantal duurdere modellen van de serie standaard, de goedkopere modellen 1 jaar.
Als je de garantie wilt uitbreiden naar Accidental Damage Protection with Pick Up and Return, dan koop je voor 1, 2 of 3 jaar garantie
in plaats van de fabrieksgarantie. De garantie gaat met terugwerkende kracht in vanaf de aanschafdatum. Als je dus 1 jaar ADP koopt, dan heb je het eerste jaar de ADP&PPR en het tweede jaar alleen PPR.
PS ik heb de 9890EG al 2 weken, tot wanneer kan ik de garantie uitbreiding bijkopen??
Officieel 90 dagen na aanschaf een Carepack te registreren.
Trouwens wel een geweldig apparaat, moet wel zeggen schem spiegeld erg veel zeker buiten... iemand een idee hoe dat te verkomen?
Je hebt een Brightview scherm? Doe horen te glanzen, waardoor de kleuren levendiger schijnen worden. Zie een eerdere post van mij. Oplossing: schaduw, of een filter.
Geheugen en harddisk zijn user-replacable parts.
Ik begrijp dat je van te voren wel even snel het geheugen kunt omwisselen mocht er iets mis zijn maar stel je vergeet dat te doen, wat dan?
Als er iets mis is, controleer je als eerste of de laptop in originele staat wel aan de praat kan krijgen, bijvoorbeeld met een recovery of door achteraf geplaatste extra's te verwijderen.