[ Voor 90% gewijzigd door Thandor op 24-03-2008 18:02 ]
Hoewel het soms problemen oplevert met de intel wireless Pro adapter, die soms niet goed opgestart wordt, heb ik toch op mijn dv9623ed de realtek driver voor de HD audio chip weer geïnstalleerd (update pakket sp37743). Samen met de update 7.10C (sp38437) voor de wireless adapter draait het nu acceptabel, nu ook zonder dat steeds de wireless verbinding wegvalt.
Zonder de realtek driver is het moeilijk om de hoofdtelefoon herkend te krijgen en met Windows Live Messenger doet de hoofdtelefoon het anders helemaal niet.
Ook schakelt, zonder de realtek driver, het luidspreker dempen lampje niet om van blauw naar oranje, wanneer het geluid gedempt wordt.
De afwerking van de laptop is niet helemaal perfect. Het Quicktouch paneel is iets te veel naar rechts verschoven bevestigd, waardoor het rechts iets uitsteekt en links de neiging heeft om iets omhoog te komen.
GSM
Zonder de realtek driver is het moeilijk om de hoofdtelefoon herkend te krijgen en met Windows Live Messenger doet de hoofdtelefoon het anders helemaal niet.
Ook schakelt, zonder de realtek driver, het luidspreker dempen lampje niet om van blauw naar oranje, wanneer het geluid gedempt wordt.
De afwerking van de laptop is niet helemaal perfect. Het Quicktouch paneel is iets te veel naar rechts verschoven bevestigd, waardoor het rechts iets uitsteekt en links de neiging heeft om iets omhoog te komen.
GSM
Gerrit
Verwijderd
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de HP Pavilion dv9790 maar hij loopt niet soepel.
Als ik een game opstart dan geeft de laptop systeemlag terwijl ik dat met mijn oude systeempje absoluut niet had. Ook als ik bijvoorbeeld op de IE of FF klik dan duurt het tussen de 3 en 5 seconden voordat deze ook daadwerkelijk wordt geopend.
Weet er iemand wat er mis is hier?
Als ik een game opstart dan geeft de laptop systeemlag terwijl ik dat met mijn oude systeempje absoluut niet had. Ook als ik bijvoorbeeld op de IE of FF klik dan duurt het tussen de 3 en 5 seconden voordat deze ook daadwerkelijk wordt geopend.
Is er verschil tussen on power en on accu?Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:58:
Kan iemand mij helpen?
Check eens de energysave opties en zet op desktop stand of zo.
Anders een schone install, zie Het grote HP Pavilion dv9000-series topic, deel 2
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 21-03-2008 19:28 ]
Verwijderd
Hmm tnx wist niet dat 'powersaver' en 'hoge prestaties' zo'n groot verschil gaf.PcDealer schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:27:
[...]
Is er verschil tussen on power en on accu?
Check eens de energysave opties en zet op desktop stand of zo.
Anders een schone install, zie Het grote HP Pavilion dv9000-series topic, deel 2
Kleine tip: In mijn DV9310US heb ik net 4Gb aan memory geplaatst. Helaas herkende de machine bij opstart slechts 2.8. Echter nadat ik de bios update van november 2007 had uitgevoerd herkende de machine 4Gb. Nu Vista nog even hieraan laten wennen

[ Voor 6% gewijzigd door swiebert op 21-03-2008 20:35 ]
Klopt het dat ik mijn huidige Vista Ultimate 64 bit niet kan installeren op de DV9700 ??
Ik heb de guide gelezen, maar er staat alleen in hoe je de bijgeleverde Vista zonder meuk kan installeren, niet of het mogelijk is om een eigen Vista versie schoon te installeren.
Als de bios niet is gekoppeld aan de Vista key moet dit toch werken? Weet iemand dit?
Ik heb de guide gelezen, maar er staat alleen in hoe je de bijgeleverde Vista zonder meuk kan installeren, niet of het mogelijk is om een eigen Vista versie schoon te installeren.
Als de bios niet is gekoppeld aan de Vista key moet dit toch werken? Weet iemand dit?
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 22-03-2008 09:38 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waarom doet ie het niet met booten vanaf cd?Mooooody schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:36:
Klopt het dat ik mijn huidige Vista Ultimate 64 bit niet kan installeren op de DV9700 ??
Dus het heeft geholpen?Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:56:
[...]
Hmm tnx wist niet dat 'powersaver' en 'hoge prestaties' zo'n groot verschil gaf.
[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 22-03-2008 09:58 ]
Wat heb je zo al zelf al geprobeerd ?Mooooody schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:36:
Heb je uberhaupt al eens geprobeerd van huidige Vista dvd op te starten ?
? heb je laptop al binnen dan
[ Voor 3% gewijzigd door hetnet op 22-03-2008 17:00 ]
Een Belgenvraagje; ik heb drie verschillende HP dv9xxx Pavillion Notebooks op het oog maar weet niet te kiezen.
HP dv9730 is te koop bij Vanden Borre voor 1.199 € en is blijkbaar nieuw volgens de HP-website.
HP dv9540 is te koop bij MediaMarkt voor 1.199 € en is blijkbaar uit productie volgense de HP-website. De HP dv9545 is te koop bij MediaMarkt voor 50 € meer en heeft dan ook meer CPU-cache en grote schrijf van 500GB en is nergens op de HP-website terug te vinden.
Op papier is de HP dv9545 beter door meer CPU-cache, groter schijf. Maar is dit een 'oude' laptop?
De HP dv9730 is heeft minder CPU-cache, kleinere schijf maar meer GPU-geheugen. En is blijkbaar een 'nieuwe' laptop. Hebben ze trouwens beide die DVB-T-kaart?
Wat moet ik kiezen? De oude of nieuwe laptop.
Of zou ik beter wachten tot de zomercondities van HP of doen ze dat überhaupt niet?
HP dv9730 is te koop bij Vanden Borre voor 1.199 € en is blijkbaar nieuw volgens de HP-website.
HP dv9540 is te koop bij MediaMarkt voor 1.199 € en is blijkbaar uit productie volgense de HP-website. De HP dv9545 is te koop bij MediaMarkt voor 50 € meer en heeft dan ook meer CPU-cache en grote schrijf van 500GB en is nergens op de HP-website terug te vinden.
Op papier is de HP dv9545 beter door meer CPU-cache, groter schijf. Maar is dit een 'oude' laptop?
De HP dv9730 is heeft minder CPU-cache, kleinere schijf maar meer GPU-geheugen. En is blijkbaar een 'nieuwe' laptop. Hebben ze trouwens beide die DVB-T-kaart?
Of zou ik beter wachten tot de zomercondities van HP of doen ze dat überhaupt niet?
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Kom op: we zijn hier op tweakers.net en bovendien geef je geen info over het gebruik van je lappie. Ik geeft toe: de dv9545 was lastig te vinden (op hp.com gevonden, de anderen op hp.be).Kozzmozz schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:19:
dv9540 | dv9545 | dv9730 |
Intel C2D T7500, 2,2GHz, 4MB | AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-58, 2x 512MB | Intel C2D T7250, 2GHz, 2MB |
1024MB + 1024MB | 1024MB + 1024MB | 1024MB + 2048MB |
WXGA+ Brightview, 1440x900 | WXGA+ Brightview, 1440x900 | WXGA+ Brightview, 1440x900 |
GeForce 8600M, 256MB-1023MB | GeForce 8400M, 128MB-895MB | GeForce 8600M GS, 512MB-1791MB |
2x 160GB | 2x 120GB | 2x 160GB |
Vista Home Premium 32-bit | Vista Home Premium 32-bit | Vista Home Premium 32-bit |
1 jaar pickup & return | 1 jaar pickup & return | 2 jaar pickup & return |
Nee, maar ik wilde het zeker weten voordat ik hem zou kopen.
Ik heb trouwens besloten om hem via www.hp.com te bestellen en via http://www.myus.com/ te laten bezorgen. De totale kosten komen dan op omgerekend 707 euro incl. verzending.
707 euro voor onderstaande configuratie, lijkt me een aanrader voor mensen met een CreditCard
(rechtstreeks via Ebay kost dit omgerekend zo'n 900 euro, nogsteeds geen slechte prijs....)
– Intel(R) Core(TM) 2 Duo Processor T9300 (2.50 GHz, 6 MB L2 Cache, 800MHz FSB)
– 17.0" WSXGA+ High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1680 x 1050)
– 4GB DDR2 System Memory (2 Dimm)
– 512MB NVIDIA GeForce 8600M GS!!
– HP Imprint (Radiance) + Fingerprint Reader + Webcam + Microphone
– Intel(R) PRO/Wireless 4965AGN Network Connection and Bluetooth(TM)
– 240GB 7200RPM SATA Dual Hard Drive (120GB x 2)
– LightScribe SuperMulti 8X DVD+/-RW with Double Layer Support
– High Capacity 8 Cell Lithium Ion Battery
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 22-03-2008 22:08 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Vista ultimate 64 gaat zeker weten goed werken, dat doet hij hier namelijk ook primaMooooody schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:05:
[...]
Ik heb trouwens besloten om hem via www.hp.com te bestellen en via http://www.myus.com/ te laten bezorgen. De totale kosten komen dan op omgerekend 707 euro incl. verzending.
707 euro voor onderstaande configuratie, lijkt me een aanrader voor mensen met een CreditCard
(rechtstreeks via Ebay kost dit omgerekend zo'n 900 euro, nogsteeds geen slechte prijs....)
[...]
En die 707 euro is zkers niet verkeerd zeg !! ik heb de DV9780ed die was bijna 1100 Pppfffttttt
En de specs liegen er niet om
Ik zou als ik in de usa zou bestellen, er een blu-ray erin bestelllen.
[ Voor 4% gewijzigd door hetnet op 22-03-2008 22:59 ]
Zo, hij is binnen. Heb toch de 9750 gekocht (€750) na enige twijfel tussen deze en de 9755.
Gelukkig alle pixels oké en alles werkte direct (installeren en dvd branden). Nu inderdaad eerst wat crap eraf gooien (snelkoppelingen naar tele 2 provider etc.) Een clean install moet ik nog even induiken maar lijkt me wat gedoe met drivers etc.
Wat trouwens opvalt is dat de laptop heel stil is. Alleen de dvd hoor je als deze op vol vermogen draait, maar niet eens storend. Na een paar uur draaien slechts handwarm, dus dat gaat ook wel goed (bij de fanuitstoot iets warmer) Het lijkt me een fijne laptop!
Trouwens ongelooflijk wat je met slimme import vanuit de VS kan doen als ik hier de berichten zo lees. Vaak neem je zelf de moeite niet omdat het onbekend is, maar het lijkt zeer de moeite waard.
Gelukkig alle pixels oké en alles werkte direct (installeren en dvd branden). Nu inderdaad eerst wat crap eraf gooien (snelkoppelingen naar tele 2 provider etc.) Een clean install moet ik nog even induiken maar lijkt me wat gedoe met drivers etc.
Wat trouwens opvalt is dat de laptop heel stil is. Alleen de dvd hoor je als deze op vol vermogen draait, maar niet eens storend. Na een paar uur draaien slechts handwarm, dus dat gaat ook wel goed (bij de fanuitstoot iets warmer) Het lijkt me een fijne laptop!
Trouwens ongelooflijk wat je met slimme import vanuit de VS kan doen als ik hier de berichten zo lees. Vaak neem je zelf de moeite niet omdat het onbekend is, maar het lijkt zeer de moeite waard.
Verwijderd
Ik heb sinds vrijdag ook de 9750 en heb gewoon Vista opnieuw geinstalleerd en de key die onderop de laptop staat ingevuld.Apollo 13 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:57:
Zo, hij is binnen. Heb toch de 9750 gekocht (€750) na enige twijfel tussen deze en de 9755.
De key werdt gewoon geaccepteerd via de registratie hoor
oja, heb wel eerst van de HP site alle drivers gehaald.
De laptop is echt wel snel, was eigenlijk bang dat een laptop langzamer zou zijn dan een normale pc, maar nee hoor!
Heb je de 64 bits versie geïnstalleerd of de 32 bits? De AMD moet de 64 bits aankunnen dacht ik.
Ik was al op zoek naar de keys op de herstel dvd, maar staat zoals jij zegt natuurlijk gewoon op de sticker!
Misschien ga ik er toch even voor zitten één dezer dagen. Ik zal de aanwijzingen voorin dit topic ook nog even goed doorlezen.
Ik was al op zoek naar de keys op de herstel dvd, maar staat zoals jij zegt natuurlijk gewoon op de sticker!
Misschien ga ik er toch even voor zitten één dezer dagen. Ik zal de aanwijzingen voorin dit topic ook nog even goed doorlezen.
en de intel niet
Enige wat de 64bit versie van XP of Vista boeiender maakt is dat ze meer dan 3.2gig geheugen kunnen gebruiken.
[ Voor 73% gewijzigd door KappeNou op 23-03-2008 13:03 ]
Is het zo dat je die key (sticker onder laptop) oneindig kan gebruiken voor bij herinstallaties (zonder dat de key verloopt) omdat de hardware niet verandert? (Ik ga er dan ook vanuit dat ik niks aan de configuratie verander)Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 07:04:
[...]
Ik heb sinds vrijdag ook de 9750 en heb gewoon Vista opnieuw geinstalleerd en de key die onderop de laptop staat ingevuld.
De key werdt gewoon geaccepteerd via de registratie hoor![]()
oja, heb wel eerst van de HP site alle drivers gehaald.
De laptop is echt wel snel, was eigenlijk bang dat een laptop langzamer zou zijn dan een normale pc, maar nee hoor!
Als dat zo is ga ik meteen een clean install op mijn 9670 doen..
Zouk ik ABRbeta3 ff donwloaden dat werkt veel simpelerblacktarantulaX schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:53:
[...]
Is het zo dat je die key (sticker onder laptop) oneindig kan gebruiken voor bij herinstallaties (zonder dat de key verloopt) omdat de hardware niet verandert? (Ik ga er dan ook vanuit dat ik niks aan de configuratie verander)
Als dat zo is ga ik meteen een clean install op mijn 9670 doen..
File kan je vinden onderaan deze link (staat ook op startpost uit dit topic)
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=120228
ABRbeta werkt met alle versies van Vista, zowel 32 als 64 bits
[ Voor 5% gewijzigd door hetnet op 23-03-2008 19:13 ]
Stel dat je geen herinstall wilt doen, wie weet dan hoe je de overbodige meuk via configuratiescherm software (heet bij Vista programma's) kunt verwijderen? Norton staat daar b.v. duidelijk in, maar ik zie daar b.v. niets staan van tele 2 e.d.
Er staan meerdere snelkoppelingen op het bureaublad (tele 2, ebay, Hp, etc) die waarschijnlijk in één of ander programma zitten. Als je alleen de snelkoppeling weghaalt blijft het programma op je pc staan. Ik heb al iets van HP koppelingen via het configuratiescherm weggehaald maar dat had niet het gewenste effect. Ik ben ook bang dat ik iets teveel weghaal als ik zomaar iets weggooi.
Iemand een idee?
Er staan meerdere snelkoppelingen op het bureaublad (tele 2, ebay, Hp, etc) die waarschijnlijk in één of ander programma zitten. Als je alleen de snelkoppeling weghaalt blijft het programma op je pc staan. Ik heb al iets van HP koppelingen via het configuratiescherm weggehaald maar dat had niet het gewenste effect. Ik ben ook bang dat ik iets teveel weghaal als ik zomaar iets weggooi.
Iemand een idee?
Probeer Decrapifier eens: http://pcdecrapifier.com/Apollo 13 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:21:
Stel dat je geen herinstall wilt doen, wie weet dan hoe je de overbodige meuk via configuratiescherm software (heet bij Vista programma's) kunt verwijderen? Norton staat daar b.v. duidelijk in, maar ik zie daar b.v. niets staan van tele 2 e.d.
Iemand een idee?
Is een speciaal progje om mee geinstalleerde zooi weg te halen.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Je kunt alle programma's eruit halen. Kan zijn dat je touchpad het dan niet doet of zo, maar dan installeer je die opnieuw.Apollo 13 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:21:
Ik ben ook bang dat ik iets teveel weghaal als ik zomaar iets weggooi.
Iemand een idee?
Die haalde bij mijn 9670 minder dan de helft van die troep weg, de rest moest ik handmatig verwijderenAvK schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:13:
[...]
Probeer Decrapifier eens: http://pcdecrapifier.com/
Is een speciaal progje om mee geinstalleerde zooi weg te halen.

Ik plaats ook maar even een korte ervaring. Paar dagen de 9755 in gebruik en de snelheid valt me absoluut niet tegen. In eerste instantie leek hij traag, heb de rotzooi gewoon via Configuratiescherm verwijdert. En na windows te hebben geupdate en meerdere aanuren te hebben gehad (vista optimalisatie duurt wel even) + herstarts, loopt hij nu soepel en start (mede door een stuk snellere BIOS-start) gewoon sneller op dan m'n desktop C2D @ 4Ghz. Beide Vista 32 bit. SuperPi 1 M doet hij in exact 34 seconden. Intel Speedstep zet de processor overigens netjes terug naar 1GHz ipv 1,67GHz bij wenig activiteit. CPU-Z herkent de processor als een T5500 ipv T5450. 2 MB cache. De 8400GS kan op dit moment de Aero interface qua snelheid niet volledig aan, in de zin van dat het [windows-toets] + [Tab] schokkerig verloopt niet mooi vloeiend zoals de 8600GS dat wel doet. Games probeer ik natuurlijk al helemaal niet, althans niet de games die ik normaal speel.
Bovendien is hij lekker stil. Af en toe gaat de fan wel flink draaien, maar alleen als je redelijk intensieve dingen doet, bij browsen + office heeft ie geen extra koeling nodig kennelijk. HD films op 1080P draait ie af (met Vista codec pack), zelfs via zijn draadloze verbinding, wat geen 802.11n is. Wel 50 % prosessor belasting.
Hij haalt ook gewoon 1500kb/s download draadloos waar ik 2000kb/s haal met de desktop gedraad (Telfort + linksys AP routertje van 25 euro). Met elke draadloze verbinding waar ik eerder mee werkte was zonder TCP IP optimizer niet boven de 500kb/s te halen. Maar wellicht komt dat door Vista vs XP.
Ook slaapstand is ideaal, heb nog niet gekeken hoe lang hij in slaapstand kan blijven zonder de de batterij helemaal leeg is, maar het herstellen uit slaapstand is echt maar paar seconden. Binnen 5 seconden had ik een internetpagina kunnen refreshen.
Geluid is redelijk tot goed, maar meer kun je niet verwachten van een laptop. Wel vind ik de kijkhoeken nog wat tegenvallen. Hij is te vergelijken met mijn bijna 4 jaar oude LCD van de desktop. Had het toch wel iets beter verwacht.
Ik wacht nog even tot SP1 NL en ga dan denk ik een herinstallatie doen, zonder meuk. Kijken of het nog wat helpt. Alhoewel het niet nodig is vind ik, kom geen HP onzin of andere meuk meer tegen en is bovendien naar mijn mening volledig snel. Dus wellicht doe ik het niet, ligt eraan of SP1 zich zonder problemen laat installeren.
Al met al ben ik erg tevreden met deze keus en heb naar mijn mening alles wat ik nodig heb/vind voor een laptop voor een zo laag mogelijk prijs. Ik wordt steeds meer tevreden met het ding. Laten we hopen dat dat lang mag duren en er geen gebreken ontstaan.
Bovendien is hij lekker stil. Af en toe gaat de fan wel flink draaien, maar alleen als je redelijk intensieve dingen doet, bij browsen + office heeft ie geen extra koeling nodig kennelijk. HD films op 1080P draait ie af (met Vista codec pack), zelfs via zijn draadloze verbinding, wat geen 802.11n is. Wel 50 % prosessor belasting.
Hij haalt ook gewoon 1500kb/s download draadloos waar ik 2000kb/s haal met de desktop gedraad (Telfort + linksys AP routertje van 25 euro). Met elke draadloze verbinding waar ik eerder mee werkte was zonder TCP IP optimizer niet boven de 500kb/s te halen. Maar wellicht komt dat door Vista vs XP.
Ook slaapstand is ideaal, heb nog niet gekeken hoe lang hij in slaapstand kan blijven zonder de de batterij helemaal leeg is, maar het herstellen uit slaapstand is echt maar paar seconden. Binnen 5 seconden had ik een internetpagina kunnen refreshen.
Geluid is redelijk tot goed, maar meer kun je niet verwachten van een laptop. Wel vind ik de kijkhoeken nog wat tegenvallen. Hij is te vergelijken met mijn bijna 4 jaar oude LCD van de desktop. Had het toch wel iets beter verwacht.
Ik wacht nog even tot SP1 NL en ga dan denk ik een herinstallatie doen, zonder meuk. Kijken of het nog wat helpt. Alhoewel het niet nodig is vind ik, kom geen HP onzin of andere meuk meer tegen en is bovendien naar mijn mening volledig snel. Dus wellicht doe ik het niet, ligt eraan of SP1 zich zonder problemen laat installeren.
Al met al ben ik erg tevreden met deze keus en heb naar mijn mening alles wat ik nodig heb/vind voor een laptop voor een zo laag mogelijk prijs. Ik wordt steeds meer tevreden met het ding. Laten we hopen dat dat lang mag duren en er geen gebreken ontstaan.
[ Voor 10% gewijzigd door dinkelover op 24-03-2008 15:35 ]
pepernooot
Verwijderd
Hee Mooooody,Mooooody schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:05:
[...]
quote:
– Intel(R) Core(TM) 2 Duo Processor T9300 (2.50 GHz, 6 MB L2 Cache, 800MHz FSB)
– 17.0" WSXGA+ High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1680 x 1050)
– 4GB DDR2 System Memory (2 Dimm)
– 512MB NVIDIA GeForce 8600M GS!!
– HP Imprint (Radiance) + Fingerprint Reader + Webcam + Microphone
– Intel(R) PRO/Wireless 4965AGN Network Connection and Bluetooth(TM)
– 240GB 7200RPM SATA Dual Hard Drive (120GB x 2)
– LightScribe SuperMulti 8X DVD+/-RW with Double Layer Support
– High Capacity 8 Cell Lithium Ion Battery
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat deze configuratie je maar 707 euro gaat kosten? Heb het ook s geprobeerd op hp.com maar daar kwam ik op iets van 1404 dollar uit wat omgerekend nu zo'n 900 euro is
Verwijderd
Operating system Upgrade to Genuine Windows Vista Home Premium with Service Pack 1 (64-bit)Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:34:
[...]
Hee Mooooody,
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat deze configuratie je maar 707 euro gaat kosten? Heb het ook s geprobeerd op hp.com maar daar kwam ik op iets van 1404 dollar uit wat omgerekend nu zo'n 900 euro is. Welke basis heb je dan genomen?
Processor Intel(R) Core(TM) 2 Duo Processor T9300 (2.50 GHz, 6 MB L2 Cache, 800MHz FSB)
Display 17.0" WSXGA+ High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1680 x 1050)
Memory 4GB DDR2 System Memory (2 Dimm)
Graphics Card 50% OFF 512MB NVIDIA GeForce 8600M GS!!
Personalization FREE Upgrade to HP Imprint Finish (Radiance) + Webcam + Microphone
Networking Intel(R) PRO/Wireless 4965AGN Network Connection
Hard Drive 240GB 7200RPM SATA Dual Hard Drive (120GB x 2)
Primary CD/DVD Drive LightScribe SuperMulti 8X DVD+/-RW with Double Layer Support
TV & Entertainment Experience No TV Tuner w/remote control
Primary Battery High Capacity 8 Cell Lithium Ion Battery
Productivity Software Microsoft(R) Works 9.0
$ 1544 voor dit alles
mijn 9750 was tergend langzaam. maar naar een bios update van de site. is ie rete snel. echt super snel.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
En welke versie heb je er nu in ?Dutchzilla schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:18:
mijn 9750 was tergend langzaam. maar naar een bios update van de site. is ie rete snel. echt super snel.
Ik ben van plan om bij MediaMarkt een HP Pavilion dv9540eb aan te kopen.
Iemand hiermee ervaring? Ik ben vooral iemand die veel toepassingen ter gelijkertijd nodig heeft.
Iemand hiermee ervaring? Ik ben vooral iemand die veel toepassingen ter gelijkertijd nodig heeft.
|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||
Ik denk dat de 2.20 GHz Intel® Core™ 2 Duo processor T7500 i.c.m. meer geheugen (2048 MB (2x 1024 MB)) toch wel goed voor de dag moet komen.Kozzmozz schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:27:
Ik ben van plan om bij MediaMarkt een HP Pavilion dv9540eb aan te kopen.
Ik heb een HP 9750 en wil graag meer schijfruimte. Weet iemand of er een 2e harde schijf in past of moet ik dan de originele verwijderen?
Staat gewoon in de gebruikershandleiding.michielvz schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:28:
Ik heb een HP 9750 en wil graag meer schijfruimte. Weet iemand of er een 2e harde schijf in past of moet ik dan de originele verwijderen?
beste mede tweakers...
ik had de laptop dv9595 sinds september 2007. helaas is hij gesneuveld in de carnavals vakantie:(.
ik heb hem toen meteen laten opsturen. maar het probleem is nu ik heb hem nog steeds niet terug. na 10 x bellen en 10x andere moesjes te hebben moeten aanhoren ben ik het beu.
ik heb geen vertrouwen meer in hp. weet er iemand wat ik kan doen om hem zo snel mogelijk terug te krijgen ofwel me geld terug te krijgen? mijn vertrouwen in hp is momenteel ver te zoeken.
mvg sjoerd verbraak
ik had de laptop dv9595 sinds september 2007. helaas is hij gesneuveld in de carnavals vakantie:(.
ik heb hem toen meteen laten opsturen. maar het probleem is nu ik heb hem nog steeds niet terug. na 10 x bellen en 10x andere moesjes te hebben moeten aanhoren ben ik het beu.
ik heb geen vertrouwen meer in hp. weet er iemand wat ik kan doen om hem zo snel mogelijk terug te krijgen ofwel me geld terug te krijgen? mijn vertrouwen in hp is momenteel ver te zoeken.
mvg sjoerd verbraak
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Vraag het e-mailadres van Customer Relations bij de helpdesk. Heb je info gekregen hoe je online je casenumber kunt bekijken en er naar kunt mailen?verbraakje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:18:
[te lange reparatietijd]
[ Voor 57% gewijzigd door PcDealer op 27-03-2008 12:38 ]
ik ga nu even bellen voor email van Customer Relations
ik heb geen casenumber.
ik heb geen casenumber.
Hmmmm... heb min of meer besloten de DV9755ed aan te schaffen - echter lijkt deze nergens (on-line) te koop te zijn. Staat niet in de pricewatch en bij een aantal shops per mail geinformeerd (alternate, mycom, dixons) maar die kunnen 'm echt niet leveren. Ook met Google geen nederlandse winkel kunnen vinden.
Iemand tips waar deze (nog/al) wel te koop is?
Staat er niet in hoor.PcDealer schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:42:
[...]
Staat gewoon in de gebruikershandleiding.
@vanaalten: sommige mediamarkten hebben hem mondjesmaat op voorraad
ik heb me casenummer maar ik heb nog geen verdere info en met de helpdesk kom ik niet echt verder:S lame lamers bij hp. voor mij nooit meer een hp ik ben diep teleurgesteld. maar heeft iemand info wat ik met dat casenummer kan doen?verbraakje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:28:
ik ga nu even bellen voor email van Customer Relations
ik heb geen casenumber.
Naar mijn weten is die net nieuw.vanaalten schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:20:
Hmmmm... heb min of meer besloten de DV9755ed aan te schaffen - echter lijkt deze nergens (on-line) te koop te zijn.
Er zijn genoeg resources.
Ga naar hp.com -> klik links op "Software & Driver Downloads".
Vul in op de nieuwe pagina "dv9750" -> [enter] en kies de eerste optie "dv9750ed", die zal je waarschijnlijk hebben.
Klik links op "Manuals" en kies "Drives - Windows Vista" pagina 9.
Alternatieven:
"Notebook Tour - Windows Vista" pagina 13.
of
klik op '"HP Pavilion dv9500, dv9600, and dv9700 Entertainment PCs - Maintenance and Service Guide", pagina 4, 17, 52/53.
Met het casenummer kun je je gegevens online bekijken. Maar ik weet de url niet meer.verbraakje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:39:
[...]
ik heb me casenummer maar ik heb nog geen verdere info en met de helpdesk kom ik niet echt verder:S lame lamers bij hp. voor mij nooit meer een hp ik ben diep teleurgesteld. maar heeft iemand info wat ik met dat casenummer kan doen?
Let op dat de consumenten helpdesk en zakelijke niet dezelfden zijn. Jammer dat de consumentdesk blijkbaar steken laat vallen.
DM me even voor verdere tips.
[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 27-03-2008 15:56 ]
Tja ik zit ondertussen ook al bijna 3 weken te wachten op mijn laptop!
Vanochtend nog maar even gechat met HP. Bah wat een bedrijf, serieus ze behandelen je daar als 1 of andere retard en kunnen ook nog geen inzicht bieden op de reparatiestatus.
Duidelijk 3 weken wachten voor een paar kleine problemen geen HP meer voor mij.

Vanochtend nog maar even gechat met HP. Bah wat een bedrijf, serieus ze behandelen je daar als 1 of andere retard en kunnen ook nog geen inzicht bieden op de reparatiestatus.
Duidelijk 3 weken wachten voor een paar kleine problemen geen HP meer voor mij.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Met het casenummer kun je je gegevens online bekijken. Maar ik weet de url niet meer.
Let op dat de consumenten helpdesk en zakelijke niet dezelfden zijn. Jammer dat de consumentdesk blijkbaar steken laat vallen.
[/quote]
okej bedankt. heeft iemand anders misschien deze url?
ik had gebelt met 0900-nr van hp en die hadden me doorverbonden. met de helpdesk. zeer slechte service vind ik. ondermeer door dat alleen de hardeschijf kapot was. Vertelde ze me een week geleden en deze was besteld en daarom duurde het zolang. 3 dagen later nog eens opgebelt wanneer ik de laptop terug zou krijgen nu bleek dat ze ook een nieuw moederboard hadden besteld en deze ook nie binnen was. afgelope maandag gebelt en toen zeiden ze dat hij voor vrijdag bezorgd zou worden. dus ik dacht bel vandaag nog even voor de zekerheid. aangezien ik me laptop hard nodig heb voor me studie mediavormgeving. nu blijkt dat hij nog niet gerepareerd is en ik hem nog niet morgen terug heb.
pc dealer wat is DM en waar kan ik het vinden ik zou graag wat tips hebben wat ik kan doen!
[/quote]
okej bedankt. heeft iemand anders misschien deze url?
ik had gebelt met 0900-nr van hp en die hadden me doorverbonden. met de helpdesk. zeer slechte service vind ik. ondermeer door dat alleen de hardeschijf kapot was. Vertelde ze me een week geleden en deze was besteld en daarom duurde het zolang. 3 dagen later nog eens opgebelt wanneer ik de laptop terug zou krijgen nu bleek dat ze ook een nieuw moederboard hadden besteld en deze ook nie binnen was. afgelope maandag gebelt en toen zeiden ze dat hij voor vrijdag bezorgd zou worden. dus ik dacht bel vandaag nog even voor de zekerheid. aangezien ik me laptop hard nodig heb voor me studie mediavormgeving. nu blijkt dat hij nog niet gerepareerd is en ik hem nog niet morgen terug heb.
pc dealer wat is DM en waar kan ik het vinden ik zou graag wat tips hebben wat ik kan doen!
Inderdaadt na een bios update, ist laptopje iets sneller geworden met opstarten.Dutchzilla schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:18:
(loopt sneller door bios heen)
Maar snel was hij hier toch al
Thanks
Verwijderd
wat is jullie mening omtrent de dv9790 voor EUR 999 + btw.?
Goede laptop voor deze prijs ? of is de Acer Aspire 7720G-304G25BN toch beter voor dezelfde prijs?
Goede laptop voor deze prijs ? of is de Acer Aspire 7720G-304G25BN toch beter voor dezelfde prijs?
Hier:verbraakje schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:53:

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 27-03-2008 23:20 ]
Ik zit nog steeds met het Vista opstartprobleem, waarbij het vaak lijkt alsof er minstens 30 seconden niets meer gebeurt. Na 30 of meer seconden gaat de notebook dan verder met het vullen van het systeem vak rechts onder in de balk.
Schakel ik de Workstation service uit, dan start Vista veel soepeler en zonder vertragingen op.
Een en ander heeft te maken met iets "intelligents" in Vista, dat het opstarten zou moeten versoepelen.
Als de opstart volgorde niet goed uitpakt dan start de Workstation service vertraagd op.
Wie weet hier een goede oplossing voor?
Schakel ik de Workstation service uit, dan start Vista veel soepeler en zonder vertragingen op.
Een en ander heeft te maken met iets "intelligents" in Vista, dat het opstarten zou moeten versoepelen.
Als de opstart volgorde niet goed uitpakt dan start de Workstation service vertraagd op.
Gerrit
Ik wil een 7200 schijf in mijn 9750 en mijn primaire schijf als secundaire schijf laten draaien. Ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren dus het liefst kopieer ik de oude setup naar de nieuwe schijf. Kan ik de hele primaire schijf kopieren naar de nieuwe schijf en vervolgens de nieuwe als primaire schijf laten werken?
Ik dacht dus zelf. Nieuwe schijf in slot 2. Schijf in windows kopieren met ...........? Schijven omwisselen. Dus de nieuwe schijf in slot 1 en de oude in slot 2. Windows opstarten vanaf schijf 1 en de oude schijf formatteren. Zou dat werken?
Ik dacht dus zelf. Nieuwe schijf in slot 2. Schijf in windows kopieren met ...........? Schijven omwisselen. Dus de nieuwe schijf in slot 1 en de oude in slot 2. Windows opstarten vanaf schijf 1 en de oude schijf formatteren. Zou dat werken?
Gaat je niet lukken met Vista of XP om de simpelrede ! het kan niet ! Norton Ghost daar zou het wel mee gaan. maar waarom niet opnieuw installeren ? je wilt toch snelheid van je 7200 rpm hebben....michielvz schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:06:
Ik wil een 7200 schijf in mijn 9750 en mijn primaire schijf als secundaire schijf laten draaien. Ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren dus het liefst kopieer ik de oude setup naar de nieuwe schijf. Kan ik de hele primaire schijf kopieren naar de nieuwe schijf en vervolgens de nieuwe als primaire schijf laten werken?
Nu wil je er een vervuilde Vista of XP opzetten .... die nu al langzaam is

Mag ik vragen waarom je Workstation service opstart ? of waarvoor je het nodig hebt ?GSM-IT schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:16:
Ik zit nog steeds met het Vista opstartprobleem, waarbij het vaak lijkt alsof er minstens 30 seconden niets meer gebeurt. Na 30 of meer seconden gaat de notebook dan verder met het vullen van het systeem vak rechts onder in de balk.
Verwijderd
Idd ja... das een reële prijs. Ik weet niet hoe hij er bij komt hoor...Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:57:
[...]
Operating system Upgrade to Genuine Windows Vista Home Premium with Service Pack 1 (64-bit)
Processor Intel(R) Core(TM) 2 Duo Processor T9300 (2.50 GHz, 6 MB L2 Cache, 800MHz FSB)
Display 17.0" WSXGA+ High-Definition HP BrightView Widescreen Display (1680 x 1050)
Memory 4GB DDR2 System Memory (2 Dimm)
Graphics Card 50% OFF 512MB NVIDIA GeForce 8600M GS!!
Personalization FREE Upgrade to HP Imprint Finish (Radiance) + Webcam + Microphone
Networking Intel(R) PRO/Wireless 4965AGN Network Connection
Hard Drive 240GB 7200RPM SATA Dual Hard Drive (120GB x 2)
Primary CD/DVD Drive LightScribe SuperMulti 8X DVD+/-RW with Double Layer Support
TV & Entertainment Experience No TV Tuner w/remote control
Primary Battery High Capacity 8 Cell Lithium Ion Battery
Productivity Software Microsoft(R) Works 9.0
$ 1544 voor dit alles
Verwijderd
Kheb um laatst gezien bij Mediamarkt. Weet niet of ze um nu nog hebben, zou maar zo kunnen. Was toen €799,-.vanaalten schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:20:
Hmmmm... heb min of meer besloten de DV9755ed aan te schaffen - echter lijkt deze nergens (on-line) te koop te zijn. Staat niet in de pricewatch en bij een aantal shops per mail geinformeerd (alternate, mycom, dixons) maar die kunnen 'm echt niet leveren. Ook met Google geen nederlandse winkel kunnen vinden.
Nouja, vervuild, zo zou ik het niet noemen. Ik heb de laptop pas en er staat geen rotzooi op. Waarom zou het niet kunnen dan???hetnet schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:56:
[...]
Gaat je niet lukken met Vista of XP om de simpelrede ! het kan niet ! Norton Ghost daar zou het wel mee gaan. maar waarom niet opnieuw installeren ? je wilt toch snelheid van je 7200 rpm hebben....
Nu wil je er een vervuilde Vista of XP opzetten .... die nu al langzaam is
Een voor geinstalleerde OS bevat altijd rotzooi, (zeg maar reclame) dat is iest wat je nooit zal gebruiken.michielvz schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:01:
[...]
Nouja, vervuild, zo zou ik het niet noemen. Ik heb de laptop pas en er staat geen rotzooi op. Waarom zou het niet kunnen dan???
Ga opzoek naar Norton Ghost maak een image van je oude HD, en zet die vervolgens op je nieuwe HD.
Suc6
Overigens heeft de Office Centre een aanbieding van de 9790ed. 999 euro excl (1188 euro incl). Nog steeds een ruime 100 euro goedkoper dan op internet.
Wel alleen vandaag (29 maart). Dat wordt een slaapzak meenemen en voor de deur liggen!
Wel alleen vandaag (29 maart). Dat wordt een slaapzak meenemen en voor de deur liggen!
[ Voor 24% gewijzigd door AvanCade op 29-03-2008 02:28 ]
Mits je een bedrijfskaarthouder bent of een kaart kan lenen. Als ik me niet vergis kun je ook bij uitverkocht van de aanbieding gebruikmaken.AvanCade schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:24:
Overigens heeft de Office Centre een aanbieding van de 9790ed. 999 euro excl (1188 euro incl). Nog steeds een ruime 100 euro goedkoper dan op internet.
Ik typ dit nu op de nieuwe laptop. Tot zover kan ik zeggen dat hij natuurlijk bevalt, rijkelijk bezaaid is met extra's (dvb-tuner en antenne, remote, kleine remote, bluetooth etc).
Enige wat me wel al direct opvalt is dat hij meer geluid maakt dan mijn Asus A6T.
Enige wat me wel al direct opvalt is dat hij meer geluid maakt dan mijn Asus A6T.
Kan het zitten in dit verschil?AvanCade schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:04:
AMD Sempron Mobile of Turion64 Duo TL50 Mobile
vs.
Intel Core 2 Duo
Uiteraard zit in de 9790ED veel meer opties en is hij beter. Dus dat geluid neem ik voor lief. Bovendien jammer dat HP geen knop heeft voor stroom schema's. Dit werkte bij Asus prima. Een druk op de knop en dan kun je hem in de gewenste mode zetten.
Het is gewoon een kwestie van wennen, Asus doet zijn dingen anders en gezien ik twee jaar met dat ding gewerkt heb is het even omschakelen. Zeker geen spijt!
Het is gewoon een kwestie van wennen, Asus doet zijn dingen anders en gezien ik twee jaar met dat ding gewerkt heb is het even omschakelen. Zeker geen spijt!
Daar ben ik nu hard naar op zoek. Goed idee.
Kan iemand me vertellen waar ik de QuickDock (ES632AA) kan bemachtigen? Overal staat deze als niet leverbaar, niet voorradig of levertijd onbekend.
Kan iemand me vertellen waar ik de QuickDock (ES632AA) kan bemachtigen? Overal staat deze als niet leverbaar, niet voorradig of levertijd onbekend.
[ Voor 2% gewijzigd door AvanCade op 29-03-2008 14:46 . Reden: Partnumber veranderd, clipboard ftl ]
Dat is een 90W adapter.AvanCade schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:07:
Kan iemand me vertellen waar ik de QuickDock (EG410AA) kan bemachtigen? Overal staat deze als niet leverbaar, niet voorradig of levertijd onbekend.
Je moet ES632AA / ES631AA hebben. Geen verschil behalve EMEA/US.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Die native mode heeft de 9790ED niet? Of moet ik daarvoor me bios upgraden? Mijn Bios versie is F42 en de nieuwste is F45.
Waar kan ik die U.are.U Personal Software vinden? Ik heb die niet gebackupped
(voor XP)
Waar kan ik die U.are.U Personal Software vinden? Ik heb die niet gebackupped
[ Voor 122% gewijzigd door AvanCade op 30-03-2008 16:27 ]
Ik snap je vraag niet.AvanCade schreef op zondag 30 maart 2008 @ 01:03:
Die native mode heeft de 9790ED niet? Of moet ik daarvoor me bios upgraden? Mijn Bios versie is F42 en de nieuwste is F45.
Is dat niet deze?Waar kan ik die U.are.U Personal Software vinden? Ik heb die niet gebackupped(voor XP)
Anders vindt Google wel wat.
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 30-03-2008 16:32 ]
HP Software Update zegt dat hij alle recente software heeft. En op Google is er geen downloadbare software te vinden ervoor (niet die wat origineel bij de laptop zit, die werkt lekker).
Daarna ook de update gedaan?AvanCade schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:54:
HP Software Update zegt dat hij alle recente software heeft. En op Google is er geen downloadbare software te vinden ervoor (niet die wat origineel bij de laptop zit, die werkt lekker).
Ja, ik heb elk software item die op die pagina staat gedownload en geinstalleerd. XP herkent de fingerprint reader wel, maar er zit geen software bij.
Bij het maken van de HP Recovery DVD op een dual-layer DVD krijg ik steevast de foutmelding dat de controle van de schijf niet in orde is. Maar als ik daarna de DVD bekijk kan ik hem openen en staan alle bestanden erop. Mag ik ervan uitgaan dat de HP Recovery DVD goed gebrand is?
Deze misschien http://www.softpedia.com/AvanCade schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:11:
Ja, ik heb elk software item die op die pagina staat gedownload en geinstalleerd. XP herkent de fingerprint reader wel, maar er zit geen software bij.
wie heeft misschien een telefoon nummer van hp van mensen die wel bevoegdheden hebben?
Bevoegdheden over wat?verbraakje schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:01:
wie heeft misschien een telefoon nummer van hp van mensen die wel bevoegdheden hebben?
nou over alles.
ik heb de helpdesk al tig keer aan de telefoon gehad. deze zeggen me telkes dat ze een mailtje hebben weg gedaan naar de klachten desk. en als ik ze dan vraag om hun te bellen. schijnen ze dat niet te kunnen. als ik vraag om hun baas te spreken word er ook niet op gereageerd. er werd mij wel vertelt dat het allemaal veelste lang duurde 7 weken nu al terwijl op de site leuk staat vermeld 5 tot 10 werkdagen inclusief verzenden. maar er zou naar een oplossing worden gezocht met ons en daar zouden ze me daar voor terug bellen en ze hebben 3 nr's van mij. dit heb ik 4 x mogen aanhoren maar tot nu toe ben ik niet terug gebelt. dus daar wil ik nu een klacht over indienen. vandaar iemand met bevoegdheden waar me klacht meteen word behandeld en niet boven op een stapel word gelegt.
voor mij in iedergeval geen hp meer
overgens heb ik ook een email weg gedaan naar costemer relations (in engels in nederlands) maar ook daar geen reactie op gehad...
ik heb de helpdesk al tig keer aan de telefoon gehad. deze zeggen me telkes dat ze een mailtje hebben weg gedaan naar de klachten desk. en als ik ze dan vraag om hun te bellen. schijnen ze dat niet te kunnen. als ik vraag om hun baas te spreken word er ook niet op gereageerd. er werd mij wel vertelt dat het allemaal veelste lang duurde 7 weken nu al terwijl op de site leuk staat vermeld 5 tot 10 werkdagen inclusief verzenden. maar er zou naar een oplossing worden gezocht met ons en daar zouden ze me daar voor terug bellen en ze hebben 3 nr's van mij. dit heb ik 4 x mogen aanhoren maar tot nu toe ben ik niet terug gebelt. dus daar wil ik nu een klacht over indienen. vandaar iemand met bevoegdheden waar me klacht meteen word behandeld en niet boven op een stapel word gelegt.
voor mij in iedergeval geen hp meer
overgens heb ik ook een email weg gedaan naar costemer relations (in engels in nederlands) maar ook daar geen reactie op gehad...
Hoeveel werkdagen is dat geleden? Net twee voor je post. Het kan een week duren. Verder klopt het dat de gewone helpdeskers dat nummer niet hebben. Probeer het hoofdkantoor in Utrecht, daar zit CR.verbraakje schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:46:
overgens heb ik ook een email weg gedaan naar customer relations (in engels in nederlands) maar ook daar geen reactie op gehad...
pff het is eindelijk geregeld.
ik krijg een nieuwe laptop van hp en wel de dv9790ed..
maar de service van hp is bar en bar slecht
bedankt .
bedankt .
ik zal er mischien keihard overheen kijken, maar kan iemand mij wijzen waar ik eventuele xp drivers voor de dv9000 kan downloaden. het zou volgens mij een bepaalde nforce driver moeten zijn.
Mijn 9055ea is ook kapot, en zo mogen m best een paar weekjes houden hoorverbraakje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:45:
bedankt .
Klinkt als een leuke upgrade
jaa dat is het ook wel... maar ik heb em nodig voor me werk/school
Klinkt als 1 April grapverbraakje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:45:
bedankt .
KAN ik eigenlijk mijn ps3 aansluiten op de DV9085ea? Of werkt dit niet 2 kanten op?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
haha nee sorry is het zo ongeloofwaardig dan? nouja ik zal vrijdag wel zien
Kwa spec's zijn ze het zelfde, dus echt ongeloofwaardig is het niet .... maar het is wel 1 aprilverbraakje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:54:
[...]
haha nee sorry is het zo ongeloofwaardig dan? nouja ik zal vrijdag wel zien
En als je nu toch wel een nieuwe krijgt, valt de service toch nog wel mee!!
(alleen de wachtijd is wat lang)
10 min punten voor de call-center medewerkers van hp
20 min punten voor de wachtijd
en 15 pluspunten voor de helpdesk medewerker (de laatste naam ben ik even kwijt)
nog wel 1 vraag over de dv9790.
er staat 4 gb ram geheugen. maar windows vista 32 bit herkent toch maar 3 .. dus beetje overbodig lijkt me is hier een reden voor?
en 15 pluspunten voor de helpdesk medewerker (de laatste naam ben ik even kwijt)
er staat 4 gb ram geheugen. maar windows vista 32 bit herkent toch maar 3 .. dus beetje overbodig lijkt me is hier een reden voor?
Schijt HP!
Onderbouwde mening,
Geweldig 3 weken mijn laptop kwijt geweest 5 punten waar aan gewerkt moest worden!
In die 3 weken hebben ze het voor elkaar gekregen om maar 1 keer een diagnostic test uit te voeren!
Niks is vervangen niks is verder nagekeken en het mooie briefje there's nothing wrong with this notebook zat er op geplakt!
Complete beschrijving meegegeven en tussen de notebook geplaatst!
Nu het mooiste in die 3 weken hebben ze het voor elkaar gekregen om de notebook te beschadigen zowel aan de bovenkant de kap, als de binnenkant namelijk gaatjes in de behuizing! Alsof er wat op is gevallen met andere woorden.
Enig idee wat voor een verdere stappen ik kan ondernemen?
Ik ga morgen contact opnemen met hp. Hiermee wil ik 2 dingen duidelijk maken. Ik ga hem zowiezo niet nog een keer opsturen. 3 weken kwijt voor 1 testje die pas op het laatst is gedaan!
Een monteur eisen of iets degelijks om alsnog de problemen te verhelpen want zoals ik al eerder heb gezegd er is gewoon geen ene flikker aan de notebook gedaan! Ja wacht er is meer schade aan gemaakt.
Dit is echt nooit en te nimmer meer een HP voor mij!

Onderbouwde mening,
Geweldig 3 weken mijn laptop kwijt geweest 5 punten waar aan gewerkt moest worden!
In die 3 weken hebben ze het voor elkaar gekregen om maar 1 keer een diagnostic test uit te voeren!
Niks is vervangen niks is verder nagekeken en het mooie briefje there's nothing wrong with this notebook zat er op geplakt!

Complete beschrijving meegegeven en tussen de notebook geplaatst!
Nu het mooiste in die 3 weken hebben ze het voor elkaar gekregen om de notebook te beschadigen zowel aan de bovenkant de kap, als de binnenkant namelijk gaatjes in de behuizing! Alsof er wat op is gevallen met andere woorden.
Ik ga morgen contact opnemen met hp. Hiermee wil ik 2 dingen duidelijk maken. Ik ga hem zowiezo niet nog een keer opsturen. 3 weken kwijt voor 1 testje die pas op het laatst is gedaan!
Een monteur eisen of iets degelijks om alsnog de problemen te verhelpen want zoals ik al eerder heb gezegd er is gewoon geen ene flikker aan de notebook gedaan! Ja wacht er is meer schade aan gemaakt.
Dit is echt nooit en te nimmer meer een HP voor mij!
Mooi, volgende keer iets meer geduld bij sturen e-mail?verbraakje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:45:
Zooooik krijg een nieuwe laptop van hp en wel de dv9790ed..
maar de service van hp is gedeeltelijk bar en bar slecht
Ik heb het hier uitgelegd:ido schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:54:
ik zal er mischien keihard overheen kijken, maar kan iemand mij wijzen waar ik eventuele xp drivers voor de dv9000 kan downloaden. het zou volgens mij een bepaalde nforce driver moeten zijn.
http://h10025.www1.hp.com...s=228&lang=nl&product=top
Het grote HP Pavilion dv9000-series topic, deel 2
Het moet gerepareerd worden omdat het door HP is beschadigd. Dus het wordt opgehaald. Verwijzen bij klacht naar vorig casenumber.Dark Master schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:49:
Ik ga morgen contact opnemen met hp. Hiermee wil ik 2 dingen duidelijk maken. Ik ga hem sowieso niet nog een keer opsturen. 3 weken kwijt voor 1 testje die pas op het laatst is gedaan!
Ben ik hem alsnog weer 3 weken kwijt. Ik heb na zoiets al helemaal geen vertrouwen meer in de reparatie dienst. Dit komt gewoon over als "Goh het is toch niet van mij dus wat maakt een krasje meer uit."
Ik kijk wel wat er morgen gebeurt al die moeite een perfecte probleem beschrijving. Verprutsen ze het zelf alsnog. Merk maakt dus niks uit wat betreft service dat word hierbij wel bewezen.
Ik kijk wel wat er morgen gebeurt al die moeite een perfecte probleem beschrijving. Verprutsen ze het zelf alsnog. Merk maakt dus niks uit wat betreft service dat word hierbij wel bewezen.

Verwijderd
Wat is het verschil tussen 9755 en 9750/9760?Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:26:
[...]
Kheb um laatst gezien bij Mediamarkt. Weet niet of ze um nu nog hebben, zou maar zo kunnen. Was toen €799,-.
Tuurlijk. Dat doen ze standaard bij alle laptops...Dark Master schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:32:
Ben ik hem alsnog weer 3 weken kwijt. Ik heb na zoiets al helemaal geen vertrouwen meer in de reparatie dienst. Dit komt gewoon over als "Goh het is toch niet van mij dus wat maakt een krasje meer uit."
AMD vs. Intel.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 00:25:
[...]
Wat is het verschil tussen 9755 en 9750/9760?
Zie ook gedeeltelijk PcDealer in "Het grote HP Pavilion dv9000-series topi..."
[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 02-04-2008 02:44 ]
Ik heb hier ook naar lopen zoeken en kwam uiteindelijk uit op een nvidia driver met een aangepaste .inf.ido schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:54:
Ik heb hem voor je geupload:
Nvidia Display Drivers
SM Bus Drivers
Wireless Drivers
Nadat je wireless geinstalleerd heb kun je Windows Update gebruiken (in device manager) om de overige apparaten te vinden. Voor de rest kun je ook Vista drivers proberen. Indien je nog vragen hebt over XP drivers kun je ze gerust stellen, gezien ik afgelopen weekend me daarmee vermaakt heb (en dan uiteindelijk weer naar Vista overgestapt ben omdat de meegeleverde Vista fingerprint software toch lekkerder werkt dan die BioSoft Access Manager.
[ Voor 10% gewijzigd door AvanCade op 02-04-2008 05:06 ]
Zet er Vista 64 of XP 64 erop, die gebruikt wel 4 gb ramverbraakje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:58:
10 min punten voor de call-center medewerkers van hp
Verwijderd
Ik heb besloten om voor de HP 9755 te kiezen. 
http://h10010.www1.hp.com...49-81140642-81642898.html
Prima specs zoals je kunt zien
Alleen nu kan ik geen prijzen hiervan terugvinden op Pricewatch of op Kieskeurig.nl. Kan iemand mij vertellen hoe dat komt? Is het nog niet verkrijgbaar of zo? Waar kan ik goedkoop aan een 9755 komen? Thanks
Mooi! Hmmm, ik zou zweren dat eindigend op 5 altijd een AMD was.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:22:
Ik heb besloten om voor de HP 9755 te kiezen.
Heb hem ook nergens gezien:Alleen nu kan ik geen prijzen hiervan terugvinden op Pricewatch of op Kieskeurig.nl. Kan iemand mij vertellen hoe dat komt? Is het nog niet verkrijgbaar of zo? Waar kan ik goedkoop aan een 9755 komen? Thanks
PcDealer in "Het grote HP Pavilion dv9000-series topi..."
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 02-04-2008 15:31 ]
Verwijderd
Ik heb bijna alle mediamarkten gebeld en zij hadden het inderdaad voor 799 maar zij zeggen allemaal dat het ging om een uitgaand model en dat zij eind april de 98xx gaan ontvangen. Erg vreemd allemaal. Ik dacht dat de 97xx series vrij nieuw waren..PcDealer schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:30:
[...]
Mooi! Hmmm, ik zou zweren dat eindigend op 5 altijd een AMD was.
[...]
Heb hem ook nergens gezien:
PcDealer in "Het grote HP Pavilion dv9000-series topi..."
Dacht van eind december. Bij Pavilions volgen de modellen elkaar in rap tempo op. Zie ook PcDealer in "Het grote HP Pavilion dv9000-series topi...".Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:42:
[...]
Ik heb bijna alle mediamarkten gebeld en zij hadden het inderdaad voor 799 maar zij zeggen allemaal dat het ging om een uitgaand model en dat zij eind april de 98xx gaan ontvangen. Erg vreemd allemaal. Ik dacht dat de 97xx series vrij nieuw waren..
Help: Windows Media Center vindt geen tv-kanalen
Ik kan geen tv-kanalen ontvangen met mijn DVB-T kaart van HP.
Heb nochtans alle drivers correct geïnstalleerd.
Dit is de laatste driverversie: YUAN 17/08/2007 6.0.32.22
Iemand suggesties?
Ik kan geen tv-kanalen ontvangen met mijn DVB-T kaart van HP.
Heb nochtans alle drivers correct geïnstalleerd.
Dit is de laatste driverversie: YUAN 17/08/2007 6.0.32.22
Iemand suggesties?
Verwijderd
Simpel vraagje denk ik maar ik snap het niet.
Waarom zegt mijn system dat er maar 3070 RAM geheugen is terwijl er bij de DV 9790 er 4000 in zit? waaris die andere 1000 naartoe?
Waarom zegt mijn system dat er maar 3070 RAM geheugen is terwijl er bij de DV 9790 er 4000 in zit? waaris die andere 1000 naartoe?
Contact gehad met hp, deze gaan het doorsturen naar de klantenservice aangezien hun het ook onbeschoft vonden dat de notebook met meer mankementen terug kwam dan hij opgestuurd was.
Er direct bij verteld dat ik hem niet alsnog 3 weken kwijt wil zijn en ik zeer kwaad ben met wat betreft beschadiging op de behuizing! Ik ben hier alsnog zo pissig over dat er nu een krassen en kleine gaatjes in de behuizing zit! Ga je er zelf zo zuinig mogelijk mee om krijg je dit.
Ik krijg nu een telefoontje terug mag ik natuurlijk hopen....
Er direct bij verteld dat ik hem niet alsnog 3 weken kwijt wil zijn en ik zeer kwaad ben met wat betreft beschadiging op de behuizing! Ik ben hier alsnog zo pissig over dat er nu een krassen en kleine gaatjes in de behuizing zit! Ga je er zelf zo zuinig mogelijk mee om krijg je dit.

Ik krijg nu een telefoontje terug mag ik natuurlijk hopen....
SkyStreaker schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:00:
KAN ik eigenlijk mijn ps3 aansluiten op de DV9085ea? Of werkt dit niet 2 kanten op?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Je besturingssyteem is 32 bits en kan daarom maximaal 3 gb 'zien' (en gebruiken). Die vierde Gb wordt door je videokaart gebruikt als videogeheugen.
Greetz,
Leon
Greetz,
Leon
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:13:
Simpel vraagje denk ik maar ik snap het niet.