[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 36.845 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:31

paQ

Jozz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:25:
[...]

Als je XP gaat gebruiken neem dan wel Office 2003 ipv 2007, dan houdt je tenminste nog wat van het scherm over. Zie ook dit: 2007 versus 2003.
of ook gewoon openoffice ;)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
paQ schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:33:
[...]

of ook gewoon openoffice ;)
Dat kan ook, maar de persoon in kwestie vroeg specifiek naar Excel en Powerpoint. ;)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
Je hebt nog behoorlijk veel ruimte tot je beschikking zie ik. De langere laad tijden maakt niet zoveel uit.
Openoffice of Microsoft office maakt me niet uit.
Dat word waarschijnlijk naar Duitsland rijden binnenkort :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:29:
[...]

Ik ook!

precies hetzelfde na veel bellen kreeg ik vandaag te horen van de douane dat ze hem op oudjaarsdag aan tnt mee hebben gegeven. echter belde ik daarna tnt en die zei dat deze vandaag om 10 voor half 1 is meegegeven.

volgens tnt post ontvang ik hem morgen. de mijne is vorige week maandag geland op schiphol ;)

ik hou je op de hoogte en succes!
En je hoeft geen invoer te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

als de douane hem heeft gehad schat ik in 19% BTW en 11 euro voor TNT afrekenen aan de besteller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De goederen komen altijd bij de "customs" terecht.
Als ze als "gift" gemerkt zijn hebben ze vrije doorgang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paQ schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:09:
als de douane hem heeft gehad schat ik in 19% BTW en 11 euro voor TNT afrekenen aan de besteller
heb de douane aan de lijn gehad. heb niks gehoord over btw o.i.d .. maar hij lag daar omdat alles langs de douane gaat en zij een aantal dagen tijdens de feestdagen stil hebben gelegen en zij met een achterstand liepen. maar ja you never know... heb hem trouwens bij qbitonline.com besteld.

grtzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:47:
De goederen komen altijd bij de "customs" terecht.
Als ze als "gift" gemerkt zijn hebben ze vrije doorgang...
"gift" zetten ze bij Qbitonline bij de EEE pc er standaard op als service, goeie zaak! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij onze Taiwanese vriend ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ja en bij de douane zijn ze achterlijk

wat een onzin allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timleferink
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-07 14:05
Hoezo onzin? Ik heb ook een EEE en omdat hij als cado verpakt was hoefde ik geen belasting/heffing te betalen. Er zijn wel eens mensen waarbij ze alsnog moeten betalen maar dat is maar een klein deel. En de douane (in NL) kijkt blijkbaar niet echt grondig naar kado paketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja PaQ dan had je dit forum maar beter moeten doorlezen!
Waarschijnlijk heb je nooit eerder iets in China of US besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:25:
[...]

Als je XP gaat gebruiken neem dan wel Office 2003 ipv 2007, dan houdt je tenminste nog wat van het scherm over. Zie ook dit: 2007 versus 2003.
Bij office 2007 kun je die balk ook hiden... Ik gebruik zelf 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:53:
[...]

Bij office 2007 kun je die balk ook hiden... Ik gebruik zelf 2007.
Ok, dat wist ik niet. Toch is Office 2007 een stuk zwaarder en zul je dat verschil op de EEE denk ik ook wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:18:
[...]

Ok, dat wist ik niet. Toch is Office 2007 een stuk zwaarder en zul je dat verschil op de EEE denk ik ook wel merken.
Valt reuze mee, zeg ik uit ervaring, de EEE is niet zo traag hoor, mensen zijn tegenwoordig gewoon verwend met al die Ghz'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:54:
Nu lijkt dit me een prima oplossing maar heeft iemand ervaring met excel en powerpoint op de EEE pc?
Heb Office 2003 er op staan, (alleen Word/Excel/Powerpnt) werkt als een zonnetje.
Helemaal leuk is PowerPoint gebruiken op de EEE terwijl ie aan de beamert hangt om presentaties te geven... (externe resoluties kunnen hoog)
Screenshot is 800x480
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/968/excelhr4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een leugenaars die gasten van tnt post. ze vertellen me gewoon 3 dagen achter elkaar dat het pakketje die dag aankomt, en dan elke dag vertellen dat hij dan zeker die dag erna komt.

dan bel je de douane en zij vertellen me dan vandaag dat ie vanochtend pas is vrijgegeven en dat hij dus VANDAAG PAS wordt opgelevert aan tnt post. wat aan drama die tnt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:42

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
We hebben het wel heel erg veel over verzendingen... Hint Hint :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:15:
We hebben het wel heel erg veel over verzendingen... Hint Hint :)
ja sorry zal het verder on-topic houden. maar t lucht wel op.. en we hebben geen eigen topic :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hij heeft ook wel erg veel pech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahahahahahaha,,,ik wacht nog wel ffies !!!!

Opvolger komt er aan 8.9" scherm en 8 Gig,,,,

WiMAX Today. WiMAX Tomorrow: An Official ASUS/ Intel/ Sprint Joint Launch
Join ASUS, Intel and Sprint to learn about the state of WiMAX technology, preview next-generation mobile solutions (including the next generation EeePC) and immerse yourself in tomorrow’s wireless protocol

Tja,,,nu maar hopen dat ze dat ding in europa ook een beetje snel op de markt zetten,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Consumer Electronics Show is about a week away and one of the biggest unveilings we could see at the 2008 event is the new Asus Eee PC. Although the current Asus Eee PC has only been on the market for a couple short months, Asus is ready to launch its successor, complete with a larger display and integrated WiMAX connectivity.

We also hear that there will be a larger display on this new offering to the tune of 8.9-inches across the diagonal. This is still substantially smaller than most compact notebooks, but the extra couple of inches could reduce the amount of squinting

According to the Commercial Times (it’s translated from Chinese, so expect a certain amount of poor grammar and unintelligible phrases), a Taiwanese paper with a mediocre reliabiliby rating, the next Eee PC will have an 8.9-inch screen (the current model has a 7-inch screen) and support WiMAX, a new long-range, high-speed wireless data protocol, and might even be available with a version of Windows XP.

Zo,,,ff onderbouwen natuurlijk,,,echt lachen,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ja tuurlijk komt er altijd wel iets beters na verloop van tijd. Denk alleen dat je daar nog rustig >1 jaar op kunt wachten (als ie uberhaupt al officieel gepland staat).
Ik ben er iig al aan gewend geraakt dat je op computergebied niet moet kijken naar aankondigingen, maar gewoon moet kopen wat er op dit moment ook werkelijk te koop is. Anders blijf je wachten...

[edit] volgens bovenstaand stukje zou di eal klaar zijn?? Nou, ben benieuwd......

[ Voor 10% gewijzigd door Palomar op 03-01-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

timleferink schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:32:
Hoezo onzin? Ik heb ook een EEE en omdat hij als cado verpakt was hoefde ik geen belasting/heffing te betalen. Er zijn wel eens mensen waarbij ze alsnog moeten betalen maar dat is maar een klein deel. En de douane (in NL) kijkt blijkbaar niet echt grondig naar kado paketjes.
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:35:
Ja PaQ dan had je dit forum maar beter moeten doorlezen!
Waarschijnlijk heb je nooit eerder iets in China of US besteld.
:w
aan de lopende band ;)

Alleen jullie draaien de zaken om.
je hoeft niet niets te betalen OMDAT er gift op het formuliertje staat; je hoeft niks te betalen omdat je niet in de (steekproef) controle bent terecht gekomen.
drukte, geen zin, niet controle waardig, enz enz enz
Of dacht je dat tabak en drank dat als 'gift' verstuurd werd vrij was van belastingen?

Vraag eens of je er een uurtje mag komen kijken.

maw
je hebt gewoon mazzel dat je geen BTW hebt hoeven betalen :)
en invoerrechten zitten er nieteens op een laptop.
Palomar schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:39:
Ja tuurlijk komt er altijd wel iets beters na verloop van tijd. Denk alleen dat je daar nog rustig >1 jaar op kunt wachten (als ie uberhaupt al officieel gepland staat).
Ik ben er iig al aan gewend geraakt dat je op computergebied niet moet kijken naar aankondigingen, maar gewoon moet kopen wat er op dit moment ook werkelijk te koop is. Anders blijf je wachten...

[edit] volgens bovenstaand stukje zou di eal klaar zijn?? Nou, ben benieuwd......
en ook weer een stukje duurder zal worden, minder batterijtijd en nog wat verschillen.
Je kunt je afvragen waar de winst dan nog te behalen valt.

De Eee is nu goed voor wat ie is imho.
een (uiteindelijk duurdere, maar nog steeds) relatief goedkoper kleine, zeer handzame, complete en lichte laptop.

[ Voor 27% gewijzigd door paQ op 03-01-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Denk dat ze met een kado dan wel minder zin/interesse hebben om er naar te kijken dan een pakketje van een webshop waar de waarde al op gedrukt staat ;) Dus ws. zul je wel voordeel hebben bij een 'gift'-vermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ben stiekum benieuwd hoeveel pakketjes met 'gift' erop daar dagelijks langskomen.
en hoeveel procent daarvan ook echt 'gift' is.
Alsof de beambtes dat daar niet weten.

Maar goed.
de discussie hoort hier verder niet thuis.
ik blijf erbij dat je moet incalculeren dat je bij dit soort aankopen 19% extra betaald. En zo niet; dan heb je gewoon geluk :)
(alhoewel je zelf ook wel weet dat je de BTW moedwillig niet betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxiered
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 20:35
Wat ik me wel afvraag is waarom het zo lang duurt voordat de Nederlandse versie van de EEE er is. In Duitsland is 'ie al een tijdje uit, en ook in Engeland. Het enige dat veranderd hoeft te worden is toch de adapter? Dat kan toch niet zo'n probleem zijn? Waarom duurt het dan toch zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 23:52

Exirion

Gadgetfetisjist

styxiered schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:00:
Wat ik me wel afvraag is waarom het zo lang duurt voordat de Nederlandse versie van de EEE er is. In Duitsland is 'ie al een tijdje uit, en ook in Engeland. Het enige dat veranderd hoeft te worden is toch de adapter? Dat kan toch niet zo'n probleem zijn? Waarom duurt het dan toch zo lang?
Omdat het Nederland is. Wij betalen altijd teveel en zijn altijd het laatst aan de beurt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus laat opvolger Eee PC op CES 2008 zien
http://www.pocketinfo.nl/...-pc-op-ces-2008-zien.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ben benieuwd wat dat 8,9" scherm voor reso zal hebben..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:17:
Ben benieuwd wat dat 8,9" scherm voor reso zal hebben..
Ik ben benieuwd of het er komt :P

Het wordt steeds moeilijker om geen EEE te kopen, dus ik denk dat mijn beslissing kort na die presentatie gemaakt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kul schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:40:
Ik ben benieuwd of het er komt :P
Ongetwijfeld, vraag is alleen hoelang dat nog gaat duren en hoeveel duurder hij wordt dan de huidige eee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm ben benieuwd:
Deze verbeterde versie van de Eee PC heeft als belangrijkste verbetering WiMAX-connectiviteit, en een groter 8.9-inch scherm, ten opzichte van de huidige 7-inch scherm. Andere geruchten spreken over 8GB interne opslagmedia, en dat de nieuwe Eee PC zonder extra kosten met een versie van WindowsXP verscheept zullen worden, in plaats van het huidige Linux.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:04:
[...]

Omdat het Nederland is. Wij betalen altijd teveel en zijn altijd het laatst aan de beurt.
We zijn gewoon een klein kl*telandje waar weinig te verdienen valt ;) Er moet nl. ook het een en andere worden gecustomized aan het ding voor de NL markt (vertalen van de software/documentatie, NL toetsenbord, NL adapter) en dat kost geld. Dan is het lucratiever om eerst de grote landen te doen...

Maar aangezien er nu al kennelijk een nieuwe versie klaar is vraag ik me ook wel af of de huidige eeepc uberhaupt wel in NL komt (maart is nog best wel een poosje). De cpu's in de huidige waren geloof ik een restvoorraad van intel die bijna op is. Misschien dat Asus juist daarom al zo snel met een compleet nieuw apparaat komt. Dat wordt ws. gewoon de vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul

Kul

CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:09: en dat de nieuwe Eee PC zonder extra kosten met een versie van WindowsXP verscheept zullen worden, in plaats van het huidige Linux.[/i]
Bang dat ze marktaandeel verliezen denk ik.. Maar ik had juist gisteren besloten om EEEos te willen proberen. De minimalistische filosofie bevalt me wel :)
Ongetwijfeld, vraag is alleen hoelang dat nog gaat duren en hoeveel duurder hij wordt dan de huidige eee. :P
Ja, ok, maar ik bedoel dus in de 2nd gen EEE, die voor April beloofd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

CLB schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:09:
Hmm ben benieuwd:
Deze verbeterde versie van de Eee PC heeft als belangrijkste verbetering WiMAX-connectiviteit, en een groter 8.9-inch scherm, ten opzichte van de huidige 7-inch scherm. Andere geruchten spreken over 8GB interne opslagmedia, en dat de nieuwe Eee PC zonder extra kosten met een versie van WindowsXP verscheept zullen worden, in plaats van het huidige Linux.
Zonder extra kosten :')

uhu 8)7

Hij gaat 619 kosten, maar dan is XP gratis.

[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 03-01-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Kul schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:46:
[...]

Bang dat ze marktaandeel verliezen denk ik.. Maar ik had juist gisteren besloten om EEEos te willen proberen. De minimalistische filosofie bevalt me wel :)

[...]
Zo minimalistisch is dat default niet hoor, dan moe je toch echt Xmonad / fluxbox installeren. Verder heb je wat betreft dat marktaandeel gelijk inderdaad. Microsoft heeft heel, heel veel licenties misgelopen, en dat vinden ze niet leuk.

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul

Kul

icyx schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:16:
Zo minimalistisch is dat default niet hoor, dan moe je toch echt Xmonad / fluxbox installeren. Verder heb je wat betreft dat marktaandeel gelijk inderdaad. Microsoft heeft heel, heel veel licenties misgelopen, en dat vinden ze niet leuk.
Openbox, net als op m'n desktop :*)
Echt super! geen vervelende balkjes in beeld die je zicht blokkeren, en alle belangrijke programma's onder de rechter muisknop, en anders in de terminal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Kul schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:21:
[...]

Openbox, net als op m'n desktop :*)
Echt super! geen vervelende balkjes in beeld die je zicht blokkeren, en alle belangrijke programma's onder de rechter muisknop, en anders in de terminal :)
Exact mijn situatie, op openbox -> fluxbox na. Mijn huidige EEE ziet er dan ok zo (klik) uit. Werkt echt perfect :). Fijn om te horen dat er ook mensen zijn die nog wat doen met 'minimal' WM's :p

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehehehe, had een flat to round converter besteld bij kaidomain.com net voor kerst en die is vandaag binnengekomen. _O- $0,96 inclusief verzending. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paQ schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:14:
[...]

Zonder extra kosten :')

uhu 8)7

Hij gaat 619 kosten, maar dan is XP gratis.
dan is de PB easynote XS nog goedkoper 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:03:
dan is de PB easynote XS nog goedkoper 8)7
Idd, de grote charme van de EEE is toch wel deels de prijs en vooral het formaat. Als je ineens 2 keer zoveel betaalt en een groter scherm neemt zijn er genoeg andere opties.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat ie 615 euro gaat kosten? Heb dit negers kunnen vinden, bron?

Als dit zeker is dan haal ik deze week een Eee Pc uit de UK. Daarbijhoef je toch alleen een steker kop adapter te hebben? Volts zijn daar ook 220 toch?

Hoe zit het met de warmte van de Eee PC? Ik vind mn macbook afschuwelijk doordat je hem niet op je schoot kan houden. Weet iemand hoe warm ie wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Was ook maar een voorbeeld.

Maar als een 8GB 2 GB versie al 449 oid doet, en later 398, dan zal een 8.9 scherm, met een eventueel dikkere batterij en win xp en wimax natuurlijk minimaal aan de 550 komen lijkt me zo.

edit:
@ hierboven
de adapter werkt van 110 tot 200V van 50 tot 60 Hz
overal dus

[ Voor 16% gewijzigd door paQ op 03-01-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:03:
Hoe zit het met de warmte van de Eee PC? Ik vind mn macbook afschuwelijk doordat je hem niet op je schoot kan houden. Weet iemand hoe warm ie wordt?
hij wordt behoorlijk heet, maar je kunt hem nog wel gewoon op je schoot houden. De warmte wordt volgens mij ook vnl. via het toetsenbord afgevoerd. Die voel je wel warm worden...

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 03-01-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De XP Home install werkt bij mij niet.
Ik weet niet wat ik fout doe.
In de BIOS in "advanced" alles enabled, in "Boot" Boot device 1. priority de USB NEC DVD drive, en 2. de HDD.
Dan F10 voor bevestiging en hierna de reboot, hierna ESC voor de bootdevice select: USB NEC DVD drive, een enter eencursus verschijnt op het zwarte scherm het lichtje op de drive brand, maakt wat steunende geluiden en de EEE start op naar het startscherm.
Mensen wat doe ik fout.
BTW: de DVD en CD starten gewoon op vanaf de Desktop PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik mis dat je de instelling 'OS (weet niet precies hoe dat heet)' op 'install' hebt gezet. Default staat dat op 'Finished'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Palomar:
De instelling onder "Advanced" OS installation staat op start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:04:
@Palomar:
Wat gebeurt er als je hem gewoon op finished zet? :? Ik heb alleen de boot volgorde aangepast en de install starte gewoon? Weet je ook zeker dat je een bootable rommetje hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:55:
De XP Home install werkt bij mij niet.
Ik weet niet wat ik fout doe.
In de BIOS in "advanced" alles enabled, in "Boot" Boot device 1. priority de USB NEC DVD drive, en 2. de HDD.
Dan F10 voor bevestiging en hierna de reboot, hierna ESC voor de bootdevice select: USB NEC DVD drive, een enter eencursus verschijnt op het zwarte scherm het lichtje op de drive brand, maakt wat steunende geluiden en de EEE start op naar het startscherm.
Mensen wat doe ik fout.
BTW: de DVD en CD starten gewoon op vanaf de Desktop PC.
heel die BIOS met rust laten en bij booten op ESC drukken
dan je bootdrive selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:16:
[...]

Wat gebeurt er als je hem gewoon op finished zet? :? Ik heb alleen de boot volgorde aangepast en de install starte gewoon? Weet je ook zeker dat je een bootable rommetje hebt?
Ik ben bang dat de install DVD of CD niet bootable is.
Hoe kan ik deze bootable maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:04:
@Palomar:
Die moet je dus maar gewoon op finished laten staan. Tenzij je wilt installeren op usb1.1 snelheid. Verder inderdaad zoals paQ zegt, gewoon met escape tijdens POST een bootdevice selecteren en je bootsequence in de bios ongemoeid laten.
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:42:
[...]

Als jij netjes in de winkel je OS hebt gekocht moet je dvd/cd bootable zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door mark_vb op 03-01-2008 20:59 ]

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:42:
[...]

Kwak hem even in je desktop en kijk of de install daar wel start. ;)

Waarschijnlijk wordt het toch een gangetje naar de winkel om een legaal exemplaar aan te schaffen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarin doet ie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Heb die van mij eindelijk binnen nabetaling van invoerrechten en btw 62 euro 73 en het was gemarkeerd als Gift maar helaas. Maakt niet uit is toch een zakelijke aankoop.

De EEE ziet er wel heel goed en mooi uit gewoon degelijk heb ook gelijk de geheugen module vervangen en en in de bios geeft die nu mooi 2048MB weer. Als ik morgen de converter van US naar EUR haal voor stroom dan gaat XP erop. Wat ik wel apart vind is dat er bij mij een modem ingang op zit die dicht is :) misschien hebben ze uitbreidingsplannen?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:54:
[...]

hij wordt behoorlijk heet, maar je kunt hem nog wel gewoon op je schoot houden. De warmte wordt volgens mij ook vnl. via het toetsenbord afgevoerd. Die voel je wel warm worden...
Dat maakt me behoorlijk bang!

Net zo heet als een macbook? dat je benen of handen in dit geval rood worden? Cpu 60 graden dus ongeveer? Of wordt ie warm 35 graden?, niet heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Moet zeggen dat ik hem niet zo vaak langdurig op schoot gebruik, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt zo erg is dat je vingers of benen er rood van worden :o Je voelt alleen wel dat ie warmte uitstraalt. Vooral bij het toetsenbord. Vergelijking met Macbook kan ik niet maken, omat ik die niet heb. Kan me wel voorstellen dat die nog veel heter aanvoelt vanwege zwaardere hardware en een groter oppervlak wat op je benen rust.

Misschien dat iemand die hem vaak op schoot gebruikt hier meer over kan zeggen...

[ Voor 23% gewijzigd door Palomar op 03-01-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Palomar schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:19:
[...]
Misschien dat iemand die hem vaak op schoot gebruikt hier meer over kan zeggen...
That would be me :+ Maar serieus, je merkt inderdaad dat hij wat warmer word, maar niet zo dat je niet kan typen ofzo. Naar mijn beleving voelt het dan ook 'aangenaam warm' aan je handen, zegmaar iets waar je je handen aan kan warmen als je het koud hebt :p. Vergelijking met een mac kan ik niet maken, nooit op gespeeld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op de website van gbax staat dat ze ze weer in stock hebben dus heb maar een order geplaats. Nu hopen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik zie hier iedereen over windows XP home praten maar waarom gebruikt niemand windows XP profesional? Zit er zoveel verschil onderling in?

@ICYX waar heb jij je achtergrond vandaan?

[ Voor 14% gewijzigd door cool0 op 04-01-2008 09:27 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ik denk dat het gros er pro op heeft staan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

offtopic:
cool0, geen idee meer waar ik hem vandaan had, maar hier kan je hem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geklaag over de macbook zeg!
Ik zou hem maar eens na laten kijken, want dit is niet normaal.
Je hebt een prachtige laptop hiermee, dus stop met huilen...
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:12:
[...]

Dat maakt me behoorlijk bang!

Net zo heet als een macbook? dat je benen of handen in dit geval rood worden? Cpu 60 graden dus ongeveer? Of wordt ie warm 35 graden?, niet heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geklaag? Ik wil gewoon weten of ik die eee pc op mn schoot kan hebben, bedankt voor de antwoorden hierop, maak me al wat minder zorge..

Vraag me alleen af of er een Temprature monitor op zit en hoeveel *C ie aangeeft bij de cpu.

Ik denk dat ik hem volgende week in de UK laat halen. Weet iemand of er een elektronica winkel daar is met een grote voorraad? Als de prijs gelijk is aan die bij gbax.com dan scheelt het toch 40euro met komplett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

nee, alleen op een extern watergekoelde schootplaat, te koop voor 419 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees de topicwaarschuwing!

[ Voor 76% gewijzigd door Thandor op 06-01-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een Ervaringen topic over de ASUS EEE PC. Niet over levertijden en alle romslomp eromheen. Replies zoals hieronder opgesteld staan zijn dus ongewenst!
- Ja jonges ik heb em ook bestelt!!
- K*t, niet de douane :(
- Mijn Track en Trace nr doet het niet :'(
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~! :*)

Aldus de waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij GBAX voor 330 euro met verzending vond ik toch wel erg netjes t.o.v. de pre-order prijzen van 299 en 349 met volstrekt onbetrouwbare levertijden in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Exirion schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:07:
Bij GBAX voor 330 euro met verzending vond ik toch wel erg netjes t.o.v. de pre-order prijzen van 299 en 349 met volstrekt onbetrouwbare levertijden in Nederland :)
ik kom toch op 370 uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:40:
[...]
Vraag me alleen af of er een Temprature monitor op zit en hoeveel *C ie aangeeft bij de cpu.
[...]
Reken maar rond de 50 graden CPU temp, dat geeft conky bij mij aan. Niet storend warm dus, gewoon aangenaam warm zoals ik al eerder zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrk
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:44
De makkelijkste manier om XP op de EEE PC te krijgen is via een externe CD/DVD drive. Staat ook duidelijk beschreven in de handleiding. Ik heb ervoor gekozen om mijn XP versie (overigens de Pro) te strippen met Nlite. Heb daarbij veel gehad aan de Wiki op Eeesuser.com.
Mocht je geen externe CD/DVD drive hebben lukt het ook met een USB stick. Ook daarover is op de bovengenoemde WIKI en het bijbehorende forum veel geschreven.
Hoe kom je aan XP? Simpel die koop je.
Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:54:
hoe installeer ik windows xp op de eee en hoe kan ik daar aan komen? thnx
als je nou gewoon eens het topic leest ipv je vraag telkens te reposten...

ik XP inmiddels ge vistamized, wat erg vet is :)
wel jammer dat de sidebar 26 mb trekt, dus die gaat er weer uit.

maar wie weet hoe je eee kunt 'vertellen' dat bij een windows boot de resolutie geen 800 x 600 is?
pas als een profiel geladen is, helpt de driver tool de juiste reso in te stellen. daarna kloppen ook alle login en bootschermen van windows. tot een reboot dus.

is dit bios afhankelijk? of kun je in weze niet zonder dat reso tootlje?

[ Voor 9% gewijzigd door paQ op 04-01-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
paQ schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:41:

maar wie weet hoe je eee kunt 'vertellen' dat bij een windows boot de resolutie geen 800 x 600 is?
pas als een profiel geladen is, helpt de driver tool de juiste reso in te stellen. daarna kloppen ook alle login en bootschermen van windows. tot een reboot dus.

is dit bios afhankelijk? of kun je in weze niet zonder dat reso tootlje?
Volgens mij kan dat niet anders, omdat 800x480 niet echt een gebruikelijke resolutie is. Volgens mij pakt hij eerst de standaard 800x600 reso en dan als je ingelogd bent ziet hij dat je een andere resolutie gebruikt die blijkbaar door de drivers ondersteund wordt en gebruikt hij die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Jozz schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:00:
[...]

Volgens mij kan dat niet anders, omdat 800x480 niet echt een gebruikelijke resolutie is. Volgens mij pakt hij eerst de standaard 800x600 reso en dan als je ingelogd bent ziet hij dat je een andere resolutie gebruikt die blijkbaar door de drivers ondersteund wordt en gebruikt hij die.
yep

alleen zie ik in het monitorbeheer dat de hardware een flat monitor van 800x600 is.
dan moet dit toch te flashen zijn dat het 800 480 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels XP geinstalleerd, mijn Office pakket wordt nu geinstalleerd.
Problemen bij het booten werden veroorzaakt door de voeding van de externe DVD drive. De verloop vanaf de engelse stekker zat ietwat wankel.
Bij het booten kreeg de drive twe weinig spanning en onder Linux en XP is de USB spanning voldoende.
Vandaag op mijn werk al veel ah's en oh's gehoord.
De EEE PC kan prachtig mooi met de businesstrips worden meegenomen door engineers en saleslui. Is ook uiteindelijk de reden van aanschaf, nu de declaratie naar mijn chef, de handtekening eronder en de eurootjes gaan weer terug op mijn bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Voor mensen die Windows XP willen installeren en graag een compacte externe USB CD-ROM-speler willen gebruiken. Ik heb zitten zoeken en in Nederland kon ik niet gauw voor weinig geld een zogenaamde "slim" CD-ROM-speler vinden. Uiteindelijk heb ik bij Pavan-IT eentje besteld, namelijk een Teac Superslim voor 30 euro. Leest CD, VCD, CD-R en CD-RW.

Afbeeldingslocatie: http://microtechstore.com/images/apple/USB-PORTABLE-OPTICAL-unit.gif

Momenteel heb ik trouwens mijn Asus 8G EEE PC gekoppeld via USB aan mijn Nokia - deze wordt dus een soort modem. Daarmee bel ik in op T-Mobile en kan ik vrolijk overal Internetten.

Nou zit ik nog te twijfelen om het via Bluetooth te gaan doen. Dat gaat natuurlijk meer energie kosten, maar ik vraag me af hoe veel extra energie het kost t.o.v. gewoon direct je USB-kabel tussen de Nokia en de Asus hebben.

En er zijn officiële adapters bij Asus te koop - of was dit al bekend? - hier te vinden.

[ Voor 39% gewijzigd door Tjeerd op 04-01-2008 19:32 ]

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

paQ schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:16:
[...]

yep

alleen zie ik in het monitorbeheer dat de hardware een flat monitor van 800x600 is.
dan moet dit toch te flashen zijn dat het 800 480 is?
tis inmiddels gelukt :)

bij de instellingen van de drivertool van de videokaart heb ik de resolutie 800 x 480 vastgezet.

bij opstarten staan de bootscreens en loginschermen meteen in de juiste reso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nestor schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:18:
Voor mensen die Windows XP willen installeren en graag een compacte externe USB CD-ROM-speler willen gebruiken. Ik heb zitten zoeken en in Nederland kon ik niet gauw voor weinig geld een zogenaamde "slim" CD-ROM-speler vinden. Uiteindelijk heb ik bij Pavan-IT eentje besteld, namelijk een Teac Superslim voor 30 euro. Leest CD, VCD, CD-R en CD-RW.

[afbeelding]

Momenteel heb ik trouwens mijn Asus 8G EEE PC gekoppeld via USB aan mijn Nokia - deze wordt dus een soort modem. Daarmee bel ik in op T-Mobile en kan ik vrolijk overal Internetten.

Nou zit ik nog te twijfelen om het via Bluetooth te gaan doen. Dat gaat natuurlijk meer energie kosten, maar ik vraag me af hoe veel extra energie het kost t.o.v. gewoon direct je USB-kabel tussen de Nokia en de Asus hebben.
En ze hebben een superserv ;) ice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz

[afbeelding]

En er zijn officiële adapters bij Asus te koop - of was dit al bekend? - hier te vinden.
Ik heb trouwens deze besteld: http://cgi.ebay.nl/USB-2-...6QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Werkt prima en is net ietsje goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Trouwens, voor de mensen die WinXP op hun EEE willen hebben maar geen zin/geld hebben om een externe brander te kopen, heb ik nog een tip.
Je kan namelijk van (volgens mij) elke willekeurige brander en externe USB (hdd) behuizing een externe brander maken. Simpel: koppel de IDE brander aan de IDE kabel in de behuizing en voila.
Dat ga ik zelf ook doen, gezien dat ik de externe brander waarschijnlijk niet ga gebruiken naast XP op mn EEE te installen, en ik ga em al helemaal niet mee slepen in mn rugzak!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
^^^ idd, dat heb ik ook gedaan. Werkte prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul

Kul

XanderDrake schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:49:
Je kan namelijk van (volgens mij) elke willekeurige brander en externe USB (hdd) behuizing een externe brander maken. Simpel: koppel de IDE brander aan de IDE kabel in de behuizing en voila.
SATA brander, IDE behuizing :P

En ik heb dit volgens mij al een keer geprobeerd, maar toen werkte het niet, maar dat kan aan mij gelegen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:43
Wat nog makkelijker is als je snel een DVD brander nodig heb voor je Eee. Gewoon een IDE/SATA naar USB halen. Ook altijd handig als je bij iemand bent die een stukke computer heeft.
zoiets bijvoorbeeld:
http://www.virtuavia.eu/s...ts&product_id=29796&sl=EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Jeuj, concurrentie *O*

MSI lust ook wel een stuk van de EEEiod taart :)
Jammer dat we moeten wachten tot de zomer om die te ervaren. Dan heb ik mijn EEE al gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul

Kul

XanderDrake schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:46:
Jammer dat we moeten wachten tot de zomer om die te ervaren. Dan heb ik mijn EEE al gehaalt.
Tja, als je trendsetter/early adopter wil zijn heeft dat ook nadelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Tja, wanneer ga je hem eindelijk kopen Xanderdrake?
En bovenal waar?

Maar goed... vooralsnog ben ik blij met mijn 234 euro inverstering

ps:
Deze kan wel naar 100 % (als ik naar mijn 4g surf kijk)
-Gerucht: Geen PCI-E Mini slot meer in nieuwe versies?
-Gerucht: Accesoires voor de EEE PC

[ Voor 37% gewijzigd door Sneezzer op 05-01-2008 10:35 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Ik heb ook een Nokia (Een N73) en wil dit ook doen, maar het wil me nog niet lukken :S.
Hoe heb jij het gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Sneezzer schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:21:
Tja, wanneer ga je hem eindelijk kopen Xanderdrake?
En bovenal waar?
Waar weet ik niet, wanneer: waarschijnlijk eind januari. Dan krijg ik een flinke mep geld binnen. Maar ik moet ook kleren gaan kopen, dus we zullen zien :P
Maar goed... vooralsnog ben ik blij met mijn 234 euro inverstering
Das niet veel voor een EEE? heb je een 2G?
ps:
Deze kan wel naar 100 % (als ik naar mijn 4g surf kijk)
-Gerucht: Geen PCI-E Mini slot meer in nieuwe versies?
-Gerucht: Accesoires voor de EEE PC
Ik zal ze aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
[...]
Das niet veel voor een EEE? heb je een 2G?

[...]
Nope 4g surf uit de VS. dollar koers was erg goed.
Hier in nieuw zeeland zijn de gewone 4g's ook slechts 300 euro.
www.dse.co.nz voor info
Dit zijn ze met us keyboard en ze sturen naar NL

[ Voor 10% gewijzigd door Sneezzer op 05-01-2008 11:11 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet Joost het goed op de eee?
Op m'n win xp ervaar ik het als nogal een zwaar programma. Helaas is er (officieel?) geen linux ersie of wetne jullie van een patch af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:34

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Jeroen797 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:34:
[...]

Ik heb ook een Nokia (Een N73) en wil dit ook doen, maar het wil me nog niet lukken :S.
Hoe heb jij het gedaan??
Nokia met de standaard USB-kabel dus in de USB-poort van de EEE PC gestopt. Vervolgens de volgende stappen:

- controleer of hij vervolgens zichtbaar is als /dev/ttyACM0
- maak een dial-up verbinding via de Xandros netwerk verbindings tool (Internet->Network->Create...)
- kies uit de lijst je telefoon (bij mij stond er de Nokia N70 tussen)
- vul *99# als telefoonnummer in
- vul een gebruikersnaam/wachtwoord in (mag onzin zijn, gaat erom dat het ingevuld is)
- loop de wizard verder door tot hij klaar is

Open een console (CTRL+ALT+T) en bewerk het aangemaakte dialup-bestand:
- sudo nano /etc/ppp/peers/dialup1
- zorg dat dit in het bestand staat:
code:
1
2
3
modem
/dev/ttyACM0
460800
- sla het op

Bewerk vervolgens ook nog een ander bestand:
- sudo nano /etc/chatscripts/dialup1
- zorg dat het volgende in het bestand staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
#
# This file was generated by xandrosncs tools.
#
ABORT VOICE
ABORT BUSY
ABORT "NO CARRIER"
ABORT "NO DIALTONE"
ABORT "NO DIAL TONE"
TIMEOUT 120
"" ATZ
OK ATV1E0
OK AT+CGDCONT=,,"internet" 
OK ATD*99#
CONNECT \c

- sla het op

Vervolgens weer naar Internet->Network gaan en dan de dialup-verbinding tot leven brengen door te "connecten". Werkte bij mij in ieder geval.

(ik ga er vanuit dat je de Easy Desktop alleen maar hebt en geen Full Desktop)

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Heeft iemand ervaring met het gebruik van Windows XP Tablet PC Edition op de EEE ? Wat is nou het grote verschil tussen de TE en de normale versie van XP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Touchscreen-ability? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

TS schermpjes voor de EEE staan voor 80 dollar op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

paQ schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:25:
TS schermpjes voor de EEE staan voor 80 dollar op ebay
Waar? Kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ik zie er nu geen meer staan idd.

wellicht al verkocht
verleden week stonden er 2 op.
Staan ook filmpjes op youtube :)

edit:
http://youtube.com/results?search_query=eee+touchscreen

edit:
deze dus, maar dan kleiner
http://cgi.ebay.com/NEW-1...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 32% gewijzigd door paQ op 05-01-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Nog een leuk artikel mbt de EEE PC: http://itmanagement.earth..._tech/article.php/3719776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Eindelijk werkt het eens :D. Heb vele turials doorgelopen maar geeneen werkte bij mij :D hardstikke bedankt :D

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroen797 op 05-01-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben zelf ook van plan de 8 gig versie aan te schaffen. Maar heb nog enkele vraagjes:

-Als je XP op de EEE wilt, ben je dan genoodzaakt eerste de boel de formatteren voordat je XP erop kan zetten?

-Welke accesoires zijn noodzakelijk om erbij aan te schaffen? Of is het standaardpakket ook redelijk te doen? Want ik lees dingen over externe HD's etc...

Groetjes.

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Ervaringen topic over de ASUS EEE PC. Niet over levertijden en alle romslomp eromheen. Replies zoals hieronder opgesteld staan zijn dus ongewenst!
- Ja jonges ik heb em ook bestelt!!
- K*t, niet de douane :(
- Mijn Track en Trace nr doet het niet :'(
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~! :*)