Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 143 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.382 views sinds 30-01-2008

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

RedHat schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:53:
Uh-Oh!

Ik heb World of Warcraft BattleChest besteld.
Echter omdat het een kerstcadeautje is zit er nog geen prepaid kaart bij.
Klopt het dat je 10 dagen online kan uitproberen?

Ik heb hiervoor altijd Diablo II gespeeld. Erg verslaafd aan geweest. Kun je hier samen ook door de levels heen lopen als het ware? En Quests samen doen als party: Samen levellen etc.
Voor die 10 dagen gratis moet je eerst een trial account aanmaken op de site en deze later upgraden met de key die bij je BattleChest zit. En je kunt altijd voor automatische incasso kiezen om te betalen, dat is instant, dus je kunt direct spelen.

En ja, je kunt hier ook alles samen doen. Sommige quests kun je niet eens in je eentje doen, en dan heb je b.v. 5 mans dungeons die je met parties van 5 personen moet doen. Daarna komen nog raids, magoed zover ben je nog lang niet ;).

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/7wts7th.jpg

Tja...... En vervolgens verdwijnt hij op 20% HP left :(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wmm schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:15:
[...]

Voor die 10 dagen gratis moet je eerst een trial account aanmaken op de site en deze later upgraden met de key die bij je BattleChest zit. En je kunt altijd voor automatische incasso kiezen om te betalen, dat is instant, dus je kunt direct spelen.

En ja, je kunt hier ook alles samen doen. Sommige quests kun je niet eens in je eentje doen, en dan heb je b.v. 5 mans dungeons die je met parties van 5 personen moet doen. Daarna komen nog raids, magoed zover ben je nog lang niet ;).
Toppertje bedankt :)

Als er tegen die tijd iemand is die ook een nieuwe char wil beginnen en mij tegelijkertijd beetje wegwijs wil maken via TS2 ofzo zou dat wel erg vet zijn :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HStyles schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:45:
[afbeelding]

Tja...... En vervolgens verdwijnt hij op 20% HP left :(
A terrible and costly mistake you have made. It is not my time, mortals

:P

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 20-12-2007 18:54 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

BlaSfem0n schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:32:
Om het eens over een andere boeg te gooien (first post op het forum hier van mij :p )
vraagje (voor de hunters onder ons): welke pet vind je het mooist/meest praktisch (in zowel solo/raid/pvp)?

Heb nog men trouwe broken tooth, maar die ziet er niet echt speciaal uit of zo, en men BEM wolfie voor de howl van hem voor party/raid. Maar wil liever ook een tof uitziende pet die bij men Arena 1 gear past kwa looks (dus lekker donken en vervaarlijk). Die elite/rare spin op het Draenei eiland zegt me wel iets, maar tis ver gaan en moet deze dan nog keihard op lvlen :p
Ik heb zelf een Son of Hakkar uit ZG, die ik al ruim 1,5 jaar gebruik. Die windserpents kom je niet zo heel vaak tegen. De meeste mensen die een windserpent hebben, gebruiken die uit NS en BEM. Maar die zien er net iets anders uit dan die van mij :)

Strava

Verwijderd

Iemand hiero die weleens een vurig icoon heeft gezien in de kamer van die a'dal.
Zie er een hiero en heb geen idee waarvan dat is?
Iemand een idee

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
T!m0n schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:17:
Ik heb een probleempje met Pitbull, nogal lastig :
[afbeelding]
het hoofd zit half door het portretje heen, is dit te fixen?
Iemand?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:19
Dat is volgens mij A'dal's Song of Battle.

In Tempest Keep: The Botanica, The Mechanar, and The Arcatraz, reputation gained with the Sha'tar from killing monsters is increased by 10%. Damage and Healing increased by 5%.

Verwijderd

Ahh oke die buff is dus handig als je instance run ga doen nu :)

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:32:
Om het eens over een andere boeg te gooien (first post op het forum hier van mij :p )
vraagje (voor de hunters onder ons): welke pet vind je het mooist/meest praktisch (in zowel solo/raid/pvp)?

Heb nog men trouwe broken tooth, maar die ziet er niet echt speciaal uit of zo, en men BEM wolfie voor de howl van hem voor party/raid. Maar wil liever ook een tof uitziende pet die bij men Arena 1 gear past kwa looks (dus lekker donken en vervaarlijk). Die elite/rare spin op het Draenei eiland zegt me wel iets, maar tis ver gaan en moet deze dan nog keihard op lvlen :p
Mwoah, ik zelf ben ook een hunter sinds een tijdje aan het spelen en mijn voorkeur gaat uit naat cats. Ik ben dan ook van plan om Bagh'tera of King Bangalesh te tamen. Ik vind dat gewoon mooie katten of tijgers met een mooie skin kleur. Ik heb nu een Durotar Tiger en een Gray Bear uit Hillsbrad Foothills. OOk die zwart/wit gestreepte tigers uit Outland vind ik erg cool :)

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Vandaag guild poging op HKM gedaan met als doet het leren ervan, het werdt uiteindelijk na verschillende wipes, een wipe voor HKM! Dropte Casterback, die ik niet kreeg, maar ik kreeg wel de T4 shoulders :D .

Mijn vraag is nu, omdat ik volledige FSW heb, Frozen Shadowweave Shoulders houden, of vervangen door de T4 Shoulders? Ik denk wel T4, maar wil er even zekerheid over.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Woei nieuwe info over The Sunwell Isle:
http://news.curse.com/details/4520/

Kort samengevat: Er komt een heel nieuw gebied met outdoor quests en 2 instances (5man/raid).
Kael'Thas komt terug! (in de 5 man instance)
Kill'Jaeden is de eindbaas van de 25man
Er zijn 6 bazen in The Sunwell Plateau
including Kil'jaeden -- the final boss -- Kalecgos, a blue dragon who has been enslaved by Kil'jaeden, Brutalicus, a fae dragon, female Eredar twins, and a "Dark Naaru."
de 6e is nog onbekend.

Moelijkheids graad is net iets moelijker dan T6 content, met (iets?) betere loot dan T6, echter geen T7.

Tevens is TBC hiermee afgesloten qua nieuwe content, maar mocht WotLK te lang op zich laten wachten hebben ze wel eventuele dingen die ze nog kunnen implementeren.

Volgens mij word 2.4 de grootste content patch ooit voor WoW of niet?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 15:28
Upon release of the patch, Sunwell Isle will start off with a small expedition camp. The first things players will do is perform daily quests, which will slowly strengthen the camp, turning it into a small town over time. As more and more daily quests are completed, content will be opened up -- this will be similar to the AQ opening event. These quests are also planned to end the Tempest Keep storyline.

Lees: laggy area door constant 1000 spelers of meer, dailies niet te completen door te weinig aanbod en teveel vraag, resultaat: gankheaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

M1lamb3r schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:44:
Woei nieuwe info over The Sunwell Isle:
http://news.curse.com/details/4520/

Kort samengevat: Er komt een heel nieuw gebied met outdoor quests en 2 instances (5man/raid).
Kael'Thas komt terug! (in de 5 man instance)
Kill'Jaeden is de eindbaas van de 25man
Er zijn 6 bazen in The Sunwell Plateau
Ah vandaar dat KT een bezoekje bracht aan Shat vandaag ..

Anyways, na een lange tijd weer wat Kara loot. Caster neck item van Prince, en gelijk wat goodwill gekweekt om die dagger te passen voor een andere mage. Mijn tijd komt nog wel, mss wel op Gruul volgend jaar, of eerder..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
junglebeast schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:37:
Ah vandaar dat KT een bezoekje bracht aan Shat vandaag ..
Err? o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
is idd gewoon als je Verdant Sphere van KT inlevert @ shattrath... heeft nix met nieuwe instance te maken ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gisteren laatste raid van het jaar, was alleen illidan, dus hadden we wat funen kerst events ^^

Eerst een tauren race naar desoalce, met gold prijzen voor de eerste 3
toen in winterspring kerstcadeau's voor iedereen :P en mocht iedereen een /roll doen voor de code van een blizzcon Murloc costume \o/

Twijfel alleen om hem te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:35:
[...]

Punt is dat er in een 40-man raid makkelijk een paar mensen uit hun neus kunnen staan eten, eens je de boss eenmaal neer heb gekregen lukt het toch wel, met enkelen afk of niet.

Die dps/healing ga je wel missen, maar maakt het niet onmogelijk. Een tank is vaak wat meer onmisbaar.
Tegenwoordig in een 10/25-man raid word het al snel onmogelijk als er een of meerder mensen dood gaan, omdat je dan echt gewoon dps/healing zal missen, en dus ofwel je tank dood gaat, of je tegen een enrage timer aan komt.
Flauwekul, je kan in kharazan prima slacken. Gemiddeld kan er altijd ongeveer 10 a 20% van een raid niksen. Prima ook. PvE heeft niet zoveel te maken met skills, je hebt er namelijk letterlijk niet zoveel van nodig. Ik sta in Khara de ganze tijd in tree of life vorm, gebruik welgeteld 5 spells. Dat geldt voor andere classes niet heel veel anders.

Je kan er allemaal wel heel veel over lullen, maar het is alles behalve lastig om die paar knoppen geregeld in te drukken. Hunter shot rotations, jadiejadie, leuk, maar makkelijk. Macro ftw. Rogues die weg moeten rennen bij enfeeble, leuk, niet moeilijk. Het hele PvE is niet moeilijk. Er is maar één ding lastig en dat is bij al die mensen in je raid de encounter in de kop krijgen zodat ze weten welke simpele acties ze moeten ondernemen. That's all.

In die 40 mans instances was er in die zin nog meer uitdaging omdat je op meer mensen moest letten, maar goed, daar had je ook meer healers. Anyway, ik heb er wel lol mee, maar dat kinderlijke geneuzel over skills in PvE is echt treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Heb toch die spin genomen uit de startarea van de draenei zarakh of hoe hij heet :)

(wel klein nu nog, al ff snel 6 lvltje gelvled)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
rodie83 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 08:30:
[...]

Flauwekul, je kan in kharazan prima slacken. Gemiddeld kan er altijd ongeveer 10 a 20% van een raid niksen. Prima ook. PvE heeft niet zoveel te maken met skills, je hebt er namelijk letterlijk niet zoveel van nodig. Ik sta in Khara de ganze tijd in tree of life vorm, gebruik welgeteld 5 spells. Dat geldt voor andere classes niet heel veel anders.

Je kan er allemaal wel heel veel over lullen, maar het is alles behalve lastig om die paar knoppen geregeld in te drukken. Hunter shot rotations, jadiejadie, leuk, maar makkelijk. Macro ftw. Rogues die weg moeten rennen bij enfeeble, leuk, niet moeilijk. Het hele PvE is niet moeilijk. Er is maar één ding lastig en dat is bij al die mensen in je raid de encounter in de kop krijgen zodat ze weten welke simpele acties ze moeten ondernemen. That's all.

In die 40 mans instances was er in die zin nog meer uitdaging omdat je op meer mensen moest letten, maar goed, daar had je ook meer healers. Anyway, ik heb er wel lol mee, maar dat kinderlijke geneuzel over skills in PvE is echt treurig.
en nog zal het je verbazen hoeveel mensen dit niet doorhebben.... skills zijn wel degelijk belangrijk, maar dit gaat redelijk goed samen met gewoon dom zijn, je class niet kennen, de verkeerde gear hebben etc. In pvp is het niet veel anders. Je moet weten wat je doet, de juiste gear hebben en goede medespelers hebben.... En dan win je makkelijk of clear je alles snel. Vaak gebeurd dit niet omdat een hoop spelers gewoon nog complete retards zijn.

Laats kom ik in BEM zie ik een level 66 rogue, level 66 arrakoa's afmaken. Of ik hem wil helpen want hij heeft zoveel problemen :S. Daarna vroegtiej of die beter eerst nagrand kon doen want hij had daar nog geen quest van opgepakt.

en bij 40 mans instances konden er nog meer spelers afk gaan... de foutmarge was daar wat groter

[ Voor 12% gewijzigd door thewizard2006 op 21-12-2007 08:52 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Viggen schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 03:01:
[...]

is idd gewoon als je Verdant Sphere van KT inlevert @ shattrath... heeft nix met nieuwe instance te maken ;) :P
Aaah, dat. Dacht dat KT echt in Shattrath geweest was voor één of ander event, vroeg me al af wat ik in godsnaam gemist had toen ik op m'n lock in Kara zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Zontar schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:55:
Upon release of the patch, Sunwell Isle will start off with a small expedition camp. The first things players will do is perform daily quests, which will slowly strengthen the camp, turning it into a small town over time. As more and more daily quests are completed, content will be opened up -- this will be similar to the AQ opening event. These quests are also planned to end the Tempest Keep storyline.

Lees: laggy area door constant 1000 spelers of meer, dailies niet te completen door te weinig aanbod en teveel vraag, resultaat: gankheaven.
Leuk :D , weer wat te ganken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44
Slamdance schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:45:
toch gebruik ik voornamelijk een warp stalker omdat die zo lekker snel bij mobs is.
Warp Stalker of Warp Hunter?

Warp Stalkers (vanaf level 63 in Terrokar) zijn namelijk pets met caster stats (verhoogde Int en Spirit en lagere Strength, Stamina en Agility). Level 63 Warp Stalkers zijn dus geen goede pets. Als je er een wilt moet je een Warp Hunter nemen van level 64 of zo'n groene uit Netherstorm van level 68.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 08:47:
[...]

en nog zal het je verbazen hoeveel mensen dit niet doorhebben.... skills zijn wel degelijk belangrijk, maar dit gaat redelijk goed samen met gewoon dom zijn, je class niet kennen, de verkeerde gear hebben etc. In pvp is het niet veel anders. Je moet weten wat je doet, de juiste gear hebben en goede medespelers hebben.... En dan win je makkelijk of clear je alles snel. Vaak gebeurd dit niet omdat een hoop spelers gewoon nog complete retards zijn.

Laats kom ik in BEM zie ik een level 66 rogue, level 66 arrakoa's afmaken. Of ik hem wil helpen want hij heeft zoveel problemen :S. Daarna vroegtiej of die beter eerst nagrand kon doen want hij had daar nog geen quest van opgepakt.

en bij 40 mans instances konden er nog meer spelers afk gaan... de foutmarge was daar wat groter
Maar je hebt het wel aan 10 man uit te leggen ipv 40. Ok foutmarge was groter, maar je had ook een grotere groep. Retards merk je toch altijd, wanneer ze aanwezig zijn. Gewoon kicken zodra ze geen skillz hebben.

Alles draait in dit spel om gear en gewoon je class kennen. Als je silence gebruikt tegen warrior (bijvoorbeeld) ben je gewoon retarded. En zo zijn nog meer dingen te bedenken die je dagelijks tegen komt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben gisteravond gaan vissen in Zangarmarsh (soz voor de typo's) voor de Find Fish skill.
En in het eerste kratje wat ik opviste zat die journal! _/-\o_

Vandaag weer verder mijn cooking/fishing levelen :)

Trouwens, DEZE is ook leuk

[ Voor 15% gewijzigd door bitpixl op 21-12-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Als je silence gebruikt tegen warrior (bijvoorbeeld) ben je gewoon retarded.
Nee hoor, als het een warrior is die teveel lult gebruik ik ook silence.
Lekker rustig.

Of bedoel je dat niet? :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
;) silence op afstand om hem in combat te krijgen zodat hij niet kan chargen ^^ Het valt nogwel mee hoe dom het is ;)

De fout marge pre tbc was veel groter dan nu , je kon 10/15 imbicielen mee hebben en de klus kon geklaard worden met 25/30 man. Er zaten weinig echte dps/gear checks in die niet door 25 man gebruteforced konden worden.
Met 5/7 man down in tbc zit je op het randje voor een heel stel boss's, ik denk wel dat het een verbetering is. Het maakt een progression guild alleen toch net iets onvriendelijker, wat opzich erg jammer is.

[ Voor 64% gewijzigd door Ashilh op 21-12-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:22:
;) silence op afstand om hem in combat te krijgen zodat hij niet kan chargen ^^ Het valt nogwel mee hoe dom het is ;)
En dan zerker stance, kan je nog charge. Dus ook nog niet zo slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:08:
[...]
Alles draait in dit spel om gear en gewoon je class kennen. Als je silence gebruikt tegen warrior (bijvoorbeeld) ben je gewoon retarded. En zo zijn nog meer dingen te bedenken die je dagelijks tegen komt. |:(
Nee hoor, dan ben je gewoon heel skilled. Precies de silence timen voor zijn intimidating shout! Impressive :)

Gisteren een eindje verder in de 66 gekomen. Mijn protpally weer manatombs laten bezoeken. In tegenstelling tot de vorige run ging het echter minder goed. De paladinhealer wilde niet dat mensen salvation hadden maar kings (... :s) dus ik heb ze lekker toch maar salvation gegeven. Hij stond er ook op dat iedereen BoLight kreeg want dan vielen ze beter te healen (wat niet nodig is als ze salvation hebben want ik genereer veel meer threat dan zij). Maar dat kreeg ik dus niet aan zijn verstand gepeuterd. Hij nam dus zelf ook BoLight ipv wisdom of kings, zucht. Daarnaast moest en zouden we alle mobs single target doen, want dat was 'beter'... waarom zou je dat willen als je een decent geared prot pally bij hebt? Na voor de 8ste keer de sheeps en shackles te hebben doorbroken, hadden de CCers wel door dat het toch niet ging werken en ondanks een mokkende healer (die het overigens prima bij kon houden, hij was alleen enkel kortzichtig en dom) kwamen we tot de tweede baas. Tweede baas down en toen moest iedereen ineens weg (toevallig bleek ook dat enkel op die baas drops voor hun class dropten, hoe toevallig!), dus was de run wel klaar (gelukkig).

Deze kerstvakantie maar eens een gooi richting de 70 doen. Dan snel upgearen en mee met de guild naar karazhan. Erg grappig hoe ik na tijden hardcore geraid te hebben met de nr1 guild op de server, ik nu in TBC genoegen ga nemen met enkel het begin van de end-game content. Alhoewel ik het raiden mis, de encounters, de first-kills op de server, de spanning en de loot natuurlijk, geniet ik wel weer meer van de simpele dingen zoals uitzichten in het spel en hoe mooi alles eigenlijk wel niet is. Daarnaast met een groepje RL vrienden aan het spelen waarvan tevens een deel uit een hardcore-periode komt, kortom, skills zijn het probleem vaak ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:25:
[...]

En dan zerker stance, kan je nog charge. Dus ook nog niet zo slim.
Je bedoeld dat je bloodrage gebruikt en dan intercept, eg die silence verspilt 2 cd's op een warrior, waarna je nog gemakkelijker te kiten bent voor de mage dan normaal. En zeer waarschijnlijk niet meer een sheep/bolt kan spel reflecten omdat je geen bloodrage hebt.
^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 16:34
Ashilh schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:30:
[...]

Je bedoeld dat je bloodrage gebruikt en dan intercept, eg die silence verspilt 2 cd's op een warrior, waarna je nog gemakkelijker te kiten bent voor de mage dan normaal. En zeer waarschijnlijk niet meer een sheep/bolt kan spel reflecten omdat je geen bloodrage hebt.
^^
Lol sheep spell refelcten, die moet ik een keer proberen (jaja, ik pvp hééél erg weinig). Maar inderdaad is het niet onverstandig om een warrior zsm in combat te brengen. Of een silence daar het beste voor is weet ik alleen nog zo net niet. Het heeft een beperkte range (bij priests iig) en het heeft verder een zeer beperkt nut, dan lijkt mij een sw:pain beter (in het geval van een priest dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Gister mijn warrior(tje) geleveld, even wat begin quests in STV gedaan(Young Beasts Q van hunter camp) en naar BB gerend.
Daar toen besloten om maar meteen naar Ratchet te varen, naar het warrior Eiland te gaan voor mijn beserker stance, best leuk gedaan die q.
Op het einde maar even wat quests afgerond en ingeleverd die ik nog in mijn ql had, om zo op het einde van de avond 34 te dingen.
Moet zeggen dat ik het erg hard vind gaan sinds de patch, hoop dat ik snel OL in kan en me daar op wat instances kan gaan focussen.

Mis wel de cc mogelijkheden van de warrior, en meer dan 4 mobs tegelijk krijg ik helaas nog niet neer. Zit wel netjes DS, Rend Cycle, TC en dan te cleaven, maar valt erg tegen. Nog warriors hier advies of moet ik er gewoon niet op rekenen dat ik 4 mobs tegelijk kan.
Vooral die Kurzen Medicine Man mobs zijn irritant, 2 daarvan zijn al pain. maar lever relatief veel DPS in door een shield te equippen en zo shield bash te doen, maar het is de enige manier om de heals te voorkomen.

Verder mijn vriendin gerespecced naar Holy op haar priest nadat ze vandeweek 70 heeft gedinged. Nu maar veel instances/heroics gaan runnen om haar healing en mp5 goed genoeg te krjigen voor Kara. Ik zag haar gister al weer drukjes bezig met het rearrangen van de actionbars, dus sowieso wat instance/heroic training is denk ik wel prettig voor haar om aan alle nieuwe/verbeterde spells te wennen.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
mensen,

veel van jullie zullen auctioneer gebruiken.. ik heb versie 5 (geloof ik) en die geeft elke keer als ik een item opzoek, een "rapport" van een regel of 8.. weet iemand hoe ik dit uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
BootVluchteling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:55:
mensen,

veel van jullie zullen auctioneer gebruiken.. ik heb versie 5 (geloof ik) en die geeft elke keer als ik een item opzoek, een "rapport" van een regel of 8.. weet iemand hoe ik dit uitzet?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat je wel erg vaak vragen hebt over Auctioneer en het lijkt me toch dat dit OF via de Addon zelf wel te configureren is OF dat het wel op de website staat? Misschien een idee om Auctioneer niet meer te gebruiken als je er zoveel problemen mee hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UTwizard schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:01:
[...]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat je wel erg vaak vragen hebt over Auctioneer en het lijkt me toch dat dit OF via de Addon zelf wel te configureren is OF dat het wel op de website staat? Misschien een idee om Auctioneer niet meer te gebruiken als je er zoveel problemen mee hebt?
beide al gedaan.. en auctioneer is dermate handig (buiten het rapport om) dat ik het écht niet weg ga gooien, maar de website bied weinig duidelijkheid.. heb al wel allerlei functionaliteiten ingame geprobeerd, maar zonder resultaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Goede morgen,

Gister met me lockje mijn lvl 60 skills gehaald en toen zag ik tot mijn verbazing dat ik weer een lock quest kon doen met als eind reward mijn Dreadsteed.
Na een ritje naar the burning steppes waar ik kreeg te horen dat ik 30 questitems van de moonkin owls moest strippen, na een klein uurtje had ik ze allemaal.
Er liep daar ook een horde lock rond die toen hij mij zag snel /pvp on deed. Ik ben natuurlijk de beroerste niet en wachtte netjes tot hij zijn mob dood had, hij kreeg daarna mijn felguard op zijn dak op vervolgens gefeared te worden en dood te gaan.

Na dat avontuurtje doorgevlogen naar Un'goro crater om mijn key voor scholo te forgen.
Toen was het al laat en besloot ik om nog wat questjes te doen in Hellfire Peninsula, op de gryphon vliegen en bommen droppen is leuk! :o

Vandaag maar weer eens verder gaan met de dreadsteed quest :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Nou sorry ik gebruik Auctioneer ook maar wat bedoel je in godsnaam met "rapport"? Totaal geen idee wat je ermee bedoeld.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

liledevil schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:44:
Gister mijn warrior(tje) geleveld, even wat begin quests in STV gedaan(Young Beasts Q van hunter camp) en naar BB gerend.
Daar toen besloten om maar meteen naar Ratchet te varen, naar het warrior Eiland te gaan voor mijn beserker stance, best leuk gedaan die q.
Op het einde maar even wat quests afgerond en ingeleverd die ik nog in mijn ql had, om zo op het einde van de avond 34 te dingen.
Moet zeggen dat ik het erg hard vind gaan sinds de patch, hoop dat ik snel OL in kan en me daar op wat instances kan gaan focussen.

Mis wel de cc mogelijkheden van de warrior, en meer dan 4 mobs tegelijk krijg ik helaas nog niet neer. Zit wel netjes DS, Rend Cycle, TC en dan te cleaven, maar valt erg tegen. Nog warriors hier advies of moet ik er gewoon niet op rekenen dat ik 4 mobs tegelijk kan.
Vooral die Kurzen Medicine Man mobs zijn irritant, 2 daarvan zijn al pain. maar lever relatief veel DPS in door een shield te equippen en zo shield bash te doen, maar het is de enige manier om de heals te voorkomen.

Verder mijn vriendin gerespecced naar Holy op haar priest nadat ze vandeweek 70 heeft gedinged. Nu maar veel instances/heroics gaan runnen om haar healing en mp5 goed genoeg te krjigen voor Kara. Ik zag haar gister al weer drukjes bezig met het rearrangen van de actionbars, dus sowieso wat instance/heroic training is denk ik wel prettig voor haar om aan alle nieuwe/verbeterde spells te wennen.
4 mobs tegelijk op je warrior is best lastig. Drie mobs is nog wel te doen evt met Retaliation aan.

Misschien nog een tip voor je vriendin: kijk eens naar de addons Clique en Grid. Sinds ik deze addons op mijn priest heb, is healen een eitje. Met 1 klik kan je dan iemand healen (zonder je main target te verliezen). Ik heb zelf bijvoorbeeld: Flash Heal op shift-linkermuisknop, Heal op ctrl-linkermuisknop, Renew op rechtermuisknop, Dispel Magic op middelmuisknop en Abolish Disease op shift-middelmuisknop :). Elke ability is te mappen naar een bepaalde toetsencombinatie/muisknopcombinatie. Dit scheelt weer in ruimte op je actionbars. Ik heb bijvoorbeeld alleen maar mijn shadow (offensive) spells op mijn actionbars staan en mijn healing spells staan gemapped dmv Clique :).

Gisteren weer even verder gegaan op mijn priest. Helaas geen lvl 40 geworden :(. Ik ben tot 39.5 gekomen en toen vond ik het wel welletjes geweest. Dan vanavond, nadat we kara gecleared hebben, maar verder gaan :). Het leukste van het levelen is toch altijd weer als je nieuwe spells kan halen, vooral op een level als 20/30/40, want dan krijg je de leukste spells :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
Auctioneer 5 voegt alles wat je opzoekt in de AH toe aan de database, dus een update. (je hoeft dus niet persé meer altijd volledig te scannen enzo).
Maar elke keer als ie wat update/toevoegt geeft ie wel rapport van de status van de database.

Maar ik weet verder (nog) niet of deze melding uit te zetten is.
Mij stoort ie niet zo heel veel, al is het idd zo dat je iig je chat een stuk terug moet gaan zoeken als je ondertussen aan het kletsen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:35:
Auctioneer 5 voegt alles wat je opzoekt in de AH toe aan de database, dus een update. (je hoeft dus niet persé meer altijd volledig te scannen enzo).
Maar elke keer als ie wat update/toevoegt geeft ie wel rapport van de status van de database.

Maar ik weet verder (nog) niet of deze melding uit te zetten is.
Mij stoort ie niet zo heel veel, al is het idd zo dat je iig je chat een stuk terug moet gaan zoeken als je ondertussen aan het kletsen bent.
Ga je toch WiM gebruiken. Een hele fijne addons voor /w's je kan de extra vensters openen zoals msn, en je ziet alles terug wat je gezegt hebt, en wat er gezegt is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Jerry schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:22:
[...]
Het leukste van het levelen is toch altijd weer als je nieuwe spells kan halen, vooral op een level als 20/30/40, want dan krijg je de leukste spells :).
Vergeet de Mount niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
William/Ax3 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:14:
[...]

Nou sorry ik gebruik Auctioneer ook maar wat bedoel je in godsnaam met "rapport"? Totaal geen idee wat je ermee bedoeld.
Afbeeldingslocatie: http://xs122.xs.to/xs122/07515/auctioneer.JPG.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Jerry schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:22:
[...]
4 mobs tegelijk op je warrior is best lastig. Drie mobs is nog wel te doen evt met Retaliation aan.
damn, miss toch te verwend geweest met mijn warlock icm felguard, DoT, DoT, DoT, Fear, next Target, DoT, DoT, DoT, Fear etc etc ;)
Misschien nog een tip voor je vriendin: kijk eens naar de addons Clique en Grid. Sinds ik deze addons op mijn priest heb, is healen een eitje. Met 1 klik kan je dan iemand healen (zonder je main target te verliezen). Ik heb zelf bijvoorbeeld: Flash Heal op shift-linkermuisknop, Heal op ctrl-linkermuisknop, Renew op rechtermuisknop, Dispel Magic op middelmuisknop en Abolish Disease op shift-middelmuisknop :). Elke ability is te mappen naar een bepaalde toetsencombinatie/muisknopcombinatie. Dit scheelt weer in ruimte op je actionbars. Ik heb bijvoorbeeld alleen maar mijn shadow (offensive) spells op mijn actionbars staan en mijn healing spells staan gemapped dmv Clique :).
ik weet dat mijn vriendin grid gebruikt(WoWAce icm Updater ftw), zoals ik het nu snel even zag heeft ze een actionbaar links haar grid zitten. En is het dus klikken op een spell(heal, renew etc), paar cm naar rechts en dan dus de target selecteren.
maar zal zeker even Clique noemen(kijk eerst of ie binnen Ace voorkomt, want dan update ie tenminste makkelijk voor haar :) )
Gisteren weer even verder gegaan op mijn priest. Helaas geen lvl 40 geworden :(. Ik ben tot 39.5 gekomen en toen vond ik het wel welletjes geweest. Dan vanavond, nadat we kara gecleared hebben, maar verder gaan :). Het leukste van het levelen is toch altijd weer als je nieuwe spells kan halen, vooral op een level als 20/30/40, want dan krijg je de leukste spells :).
En vergeet de mount niet op lvl 40, na me weer helemaal suf te hebben gelopen 34 levels lang kan ik niet wachten. Ook de class-quests die je meestal op de 10voud levels krijgt zijn gewoon uber. Tenminste echt op je class gericht en imho echt een leuke manier om je kennis te laten maken met je char.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Hehe, en de mount inderdaad ;).
liledevil schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:46:
[...]

ik weet dat mijn vriendin grid gebruikt(WoWAce icm Updater ftw), zoals ik het nu snel even zag heeft ze een actionbaar links haar grid zitten. En is het dus klikken op een spell(heal, renew etc), paar cm naar rechts en dan dus de target selecteren.
maar zal zeker even Clique noemen(kijk eerst of ie binnen Ace voorkomt, want dan update ie tenminste makkelijk voor haar :) )
Clique zit inderdaad onder Ace2 dus update via AceUpdater :).
En vergeet de mount niet op lvl 40, na me weer helemaal suf te hebben gelopen 34 levels lang kan ik niet wachten. Ook de class-quests die je meestal op de 10voud levels krijgt zijn gewoon uber. Tenminste echt op je class gericht en imho echt een leuke manier om je kennis te laten maken met je char.
Mount is iets dat ik zeker nooit zou kunnen vergeten :P. Daar leef je gewoon naartoe als je aan het levelen bent ;). Helaas geen class specifieke quest op lvl 40 :(.

[ Voor 74% gewijzigd door Jerry op 21-12-2007 10:52 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:19
UTwizard schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:08:
[...]

Warp Stalker of Warp Hunter?

Warp Stalkers (vanaf level 63 in Terrokar) zijn namelijk pets met caster stats (verhoogde Int en Spirit en lagere Strength, Stamina en Agility). Level 63 Warp Stalkers zijn dus geen goede pets. Als je er een wilt moet je een Warp Hunter nemen van level 64 of zo'n groene uit Netherstorm van level 68.
Het is een Blackwind Warp Chaser (69-70) uit Terokkar Forest. Die samen met de Warp Hunter, Warp Stalker en Warp Chaser allemaal tot de Warp Stalker familie horen.
Als je een van die beesten tamed default de naam naar Warp Stalker, vandaar dat ik het gewoon een warp stalker noem.

Heb hem eigenlijk alleen om de Warp ability want verder zijn ze niet zo speciaal.

Warp
Teleports to an enemy up to 30 yards away and gives the pet a 50% chance to avoid the next melee attack. Lasts 4 sec.
Hook of the Master Angler lijkt inderdaad een leuk item, helaas heb je er niets aan.

Omdat het een trinket is die alleen in het water nut heeft, zal je hem niet snel equipen. Er zijn immers veel betere trinkets te vinden waar je altijd wat aan hebt.
Het gevolg daarvan is dat als je hem wil gebruiken, je de trinket pas equiped als je het water in gaat.
En op dat moment krijg je eerst een 30 seconde equip cooldown, waardoor je dus negen van de tien keren al klaar bent met zwemmen tegen de tijd dat je de trinket kan gebruiken.

Ik heb de trinket in het begin wel bij me gehad, maar ook al ziet het er erg leuk uit. De trinket is gewoon te onhandig in zijn gebruik. Dus nu zit hij in de bank en gebruik ik gewoon weer mijn Deepdive Helmet.

Achteraf was het dus niet echt de moeite om de Stranglethorn Vale Fishing Extravaganza voor een 2e keer te winnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Darkasantion schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:36:
Vandaag guild poging op HKM gedaan met als doet het leren ervan, het werdt uiteindelijk na verschillende wipes, een wipe voor HKM! Dropte Casterback, die ik niet kreeg, maar ik kreeg wel de T4 shoulders :D .

Mijn vraag is nu, omdat ik volledige FSW heb, Frozen Shadowweave Shoulders houden, of vervangen door de T4 Shoulders? Ik denk wel T4, maar wil er even zekerheid over.
Eens kijken ...

T4 shoulders:
152 armor
18 spi
28 int
22 sta
2 gems
bonus +3 spell hit
+29 damage spells

Frozen Shadow shoulders:
133 armor
15 int
21 sta
2 gems
bonus +3 spell hit
+50 shadow damage
(+2% healing set bonus)

Geen al te grote verschillen, wat minder damage, maar wel meer int, T4 lijkt me prima ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:58:
[...]

Eens kijken ...

T4 shoulders:
152 armor
18 spi
28 int
22 sta
2 gems
bonus +3 spell hit
+29 damage spells

Frozen Shadow shoulders:
133 armor
15 int
21 sta
2 gems
bonus +3 spell hit
+50 shadow damage
(+2% healing set bonus)

Geen al te grote verschillen, wat minder damage, maar wel meer int, T4 lijkt me prima ...
Hoe zit het met de setbonus? verlies je veel of krijg je veel erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Slamdance schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:50:
[...]

Het is een Blackwind Warp Chaser (69-70) uit Terokkar Forest. Die samen met de Warp Hunter, Warp Stalker en Warp Chaser allemaal tot de Warp Stalker familie horen.
Als je een van die beesten tamed default de naam naar Warp Stalker, vandaar dat ik het gewoon een warp stalker noem.

Heb hem eigenlijk alleen om de Warp ability want verder zijn ze niet zo speciaal.

Warp
Teleports to an enemy up to 30 yards away and gives the pet a 50% chance to avoid the next melee attack. Lasts 4 sec.
Klopt, ik heb zelf ook nog steeds een Warp Hunter die ik op 64 heb getamed. Jammer dat ik toch zoveel Hunters zie rondlopen met de level 63 Warp Stalkers, zo weinig mensen die onderzoek doen naar hun class...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekkie

Gister laat ff online gekomen en ik hoopte dat we leo neer hadden..zie ik in de guild een raid in kara en ZA. :|

Niet genoeg mensen(healers) online.. :$

Toen met m'n (alt)rogue maar ff kara ingegaan en een enhan. shammy vervangen maar ze hadden alles al gecleared op chess en prince na.. :)
Nou was het toeval dat ik chess nog steeds nodig had voor m'n schouders en ja hoor hij dropte ze :)
*i r happy rogue* :)

Gelijk ff volgegooid met gems, maar m'n atp is nog steeds niet erg hoog (ik geloof rond de 1600), maar mijn Hitrating zit wel op +/- 225 dus dat is wel weer lekker. :)

Het enige wat ik nog wil op mijn "altje" is de throwing van Illhoof en dan ben ik SSC klaar met mijn rogue ;)

Zit er ondertussen wel hard over na te denken om eventueel main te rerollen naar m'n rogue :S
Elke keer als ik op m'n rogue rondloop heb ik gewoon heel veel plezier, mss omdat ik op haar wel damage kan doen en op mijn priest niet ;), maar gewoon het hele stealth verhaal enzo is en blijft gewoon leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
naast mn auctioneer vraagje (zie boven) nog iets...

nu ik een epic flyer heb (woot!) renderen de bomspots in BeM en eieren in bijv skettis traag (omdat ik nu sneller ben) al mn graph settings staan op max. is dit aan te passen dat het sneller gaat..?

en dan nog wat.

hebben de warlocks, die op hun mount zitten ook last van een seconde lag na het dismounten..? (dus wanneer de pet weer tevoorschijn komt)

op mijn paladin heb ik nergens last van, maar op mn lock wel. ik ga er dus vanuit dat er een verband tussen zit. direct na een format had ik het nog steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
BootVluchteling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:22:
nu ik een epic flyer heb (woot!) renderen de bomspots in BeM en eieren in bijv skettis traag (omdat ik nu sneller ben) al mn graph settings staan op max. is dit aan te passen dat het sneller gaat..?
De graph settings lager dan max. zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online

Dit is al zo vaak gevraagd he >< Nee kan niet.
en dan nog wat.

hebben de warlocks, die op hun mount zitten ook last van een seconde lag na het dismounten..? (dus wanneer de pet weer tevoorschijn komt)

op mijn paladin heb ik nergens last van, maar op mn lock wel. ik ga er dus vanuit dat er een verband tussen zit. direct na een format had ik het nog steeds..
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Dit heeft iedereen. Is al aantal maal voorbij gekomen. Blizz heeft ook spijt dat ze de fly epic mount zo snel hebben gemaakt.Er is niets aan te doen dan paar sec wachten. Kennelijk is de engine niet bestand tegen zelke snelheden.
BootVluchteling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:30:
[...]

heb een Gforce 8800GTX 786 MB. die moet het dus makkelijk aankunnen.. of bedoel ej dat hij dan minder hoeft aan te maken..?

kan iemand dit bevestigen of dit werkt?
Al heb je drie van die kaarten... Het Werkt NIET!

[ Voor 22% gewijzigd door William/Ax3 op 21-12-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteravond hadden we een beetje verkeerde setup for Mount Hyjal. Dus toen hebben we onze eerste stappen in Black Temple gezet.

Wat een geweldige instance, echt supervet. We hadden eerst wat problemen met Naj'entus maar nadat iedereen een beetje doorkreeg wat ie moest doen ging het al beter. 4e try liepen we tegen de enrage timer aan maar 5e try was ie down. :*)

Daarna verder gecleared naar supremus toe, en die hadden we na 3 a 4 tries ook neer! Het was toen al laat maar na een vote toch besloten om nog even een kijkje te nemen bij shade of akama. 2e try bugtte die. En na een uitbundig geschreeuw op vent: "NUKKKKKEEEEEEEE" konden we onze easy epix looten >:) .

Echt een superavondje zo vlak voor onze kerststop. We zitten nu op 3/9 BT en 3/5 MH. Ik vind het echt een prettige verandering van omgeving zo na het rondhangen in SSC en TK. Wie weet misschien krijgen we illidan en archimonde nog wel neer voordat sunwell plateau komt.

is er al iets van een datum bekend voor 2.4?

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kaap schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:26:
[...]

De graph settings lager dan max. zetten?
heb een Gforce 8800GTX 786 MB. die moet het dus makkelijk aankunnen.. of bedoel ej dat hij dan minder hoeft aan te maken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:30:
[...]

Los van het feit dat iemand anders net je vraag al beantwoorde met nee kun je ook hetvolgende proberen:

1. Ga thuis achter je PC zitten
2. Start WoW
3. Probeer je instellingen op lower te zetten
4. Vlieg een stukje
5. Meld eventueel het resultaat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Maar dat kan niet tijdens werk!!!111wwwww ;) 8)7

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:40:
[...]

Maar dat kan niet tijdens werk!!!111wwwww ;) 8)7
Je hoort daar ook te werken!
(ik ga snel ook maar weer verder ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:38:
[...]

Los van het feit dat iemand anders net je vraag al beantwoorde met nee kun je ook hetvolgende proberen:

1. Ga thuis achter je PC zitten
2. Start WoW
3. Probeer je instellingen op lower te zetten
4. Vlieg een stukje
5. Meld eventueel het resultaat hier
En als aanvulling daarop:

6. Controleer of je op je Warlock extra addons hebt draaien die WoW nogal een geheugenvreter maken.

Je videokaart mag nog zo zwaar zijn, als de rest van je systeem het niet kan bijhouden (Windows Registries die volzitten, Fragmentatie, veel programma's in de achtergrond) dan zal je game daar last van hebben. Enige verklaring die ik heb is dat je op je Warlock WoW extra geheugen gaat vreten en daardoor Interface Lag krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UTwizard schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:48:
[...]

6. Controleer of je op je Warlock extra addons hebt draaien die WoW nogal een geheugenvreter maken.

Je videokaart mag nog zo zwaar zijn, als de rest van je systeem het niet kan bijhouden (Windows Registries die volzitten, Fragmentatie, veel programma's in de achtergrond) dan zal je game daar last van hebben. Enige verklaring die ik heb is dat je op je Warlock WoW extra geheugen gaat vreten en daardoor Interface Lag krijgt.
die fragmentatie mag geen oorzaak kunnen spelen, omdat ik mijn pc ong. 1 maand geleden volledig heb geformatteerd.. er staan wel paar programma's te draaien, maar niets zwaars..

de enige warlock addon die ik gebruik, is necrosis.. maar of die nou zo zwaar is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Plukte dit net van m'n guildforum.
The Swedish magazine Level has published an interview with Jepp Kaplan (Tigole) on the upcoming patch 2.4 and its main content: the Sunwell Plateau. In an earlier interview we learned the patch might arrive in 2007 on the PTR! The most important bits from the article are (thanks to WoWinsider for the translation):

* Sunwell Isle is a new zone, north of Silvermoon City

* The 5-man wing of the instances is called Magister's Terrace featuring normal and heroic difficulty

* The raid wing is called Sunwell Plateau, players can fight 6 raidbosses here and the one of the main stories of Burning Crusade continues here

* Outside the instances there will be lots of quests (daily quests too), wrapping up the story of Tempest Keep

* The questhub of the zone will be interactive, as players complete quests, the activity in the town will increase more and more, eventually growing into a big town, similar to how Silithus prepared for the Qiraji war, on a smaller scale though

* The quests and instances introduce a new faction called "Shattered Sun Offensive", the Aldors and Scryers unite under this name to stop Kael'thas from summoning Kil'Jaeden (upd)

* One of the bosses in the Magister's Terrace will be Kael'thas, whose story continues the Verdant Sphere quest. He'll have a large green crystal attached to his chest ^^

* Kil'jaeden will be featured in the 25-man instance, and the EPICness of the fight will be on par with Illidan's. There are 5 more bosses: Brutalicus, a pit lord; Kalecgos, the blue dragon from the Sunwell Trilogy (who is enslaved by Kil'jaeden); a Fel Dragon; female Eredar twins; and a Dark Naaru!

* The raidinstance is designed for players with Tier 6 equipment and it will be slightly more difficulty than Black Temple (upd)

* There won't be a Tier 7 raidset, however there are sets in the loottables (upd)

* The raidinstance doesn't have an attunement requirement, but players of the entire realm must complete a certain amount of daily quests on the Sunwell Isle, to unlock the last 3 bosses (upd)

* Patch 2.4 will raise the limit of daily quests from 10 to 25, to encourage more players to visit them regularly

* Lots of PVP balancing to come in the patch

* Blizzard has big plans to increase the e-sport acceptance of the Arena games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:48:
[...]

Het punt is volgens mij dat de gamewereld maar op een bepaalde interval bepaalde objecten update. Omgevingen zullen er altijd zijn, maar losse beinvloedbare objecten (NPC's, mobs, herbs, nodes) niet. Vanuit een programmeertechnisch punt niet eens zo gek want het kost een hoop dataverkeer als je op dat snelle tempo (epic mnt) alles wil updaten. Volgens mij is je latency/verbinding de enige factor die daarin meespeelt, want videokaart heeft enkel invloed op hoe snel het wordt getoond qua fps, niet wanneer het wordt geladen so to speak. (die zin is krom maar ik pas hem niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:12:
[...]

Het punt is volgens mij dat de gamewereld maar op een bepaalde interval bepaalde objecten update. Omgevingen zullen er altijd zijn, maar losse beinvloedbare objecten (NPC's, mobs, herbs, nodes) niet. Vanuit een programmeertechnisch punt niet eens zo gek want het kost een hoop dataverkeer als je op dat snelle tempo (epic mnt) alles wil updaten. Volgens mij is je latency/verbinding de enige factor die daarin meespeelt, want videokaart heeft enkel invloed op hoe snel het wordt getoond qua fps, niet wanneer het wordt geladen so to speak. (die zin is krom maar ik pas hem niet aan)
Zoals jij zegt, lijkt het me eerder een probleem met het x aantal geheugen wat hij heeft. Als ik op zo'n mount zit dan heb ik nergens last van. Zelfs op ptr realms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:43:
[...]

Zoals jij zegt, lijkt het me eerder een probleem met het x aantal geheugen wat hij heeft. Als ik op zo'n mount zit dan heb ik nergens last van. Zelfs op ptr realms niet.
werkgeheugen als in RAM of op mn videokaart..?

ram is 2 GB DDR 2 (geloof ik) (dacht 633 MHz) en op mn videokaart 768 MB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:48:
[...]

werkgeheugen als in RAM of op mn videokaart..?

ram is 2 GB DDR 2 (geloof ik) (dacht 633 MHz) en op mn videokaart 768 MB..
RAM,

Hmmzz dat vind ik gek. Zet anders een alles uit met programma's die kunnen uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

BootVluchteling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:08:
[...]
die fragmentatie mag geen oorzaak kunnen spelen, omdat ik mijn pc ong. 1 maand geleden volledig heb geformatteerd.. er staan wel paar programma's te draaien, maar niets zwaars..

de enige warlock addon die ik gebruik, is necrosis.. maar of die nou zo zwaar is..?
Disable je addons en test het dan met de standaard ui! Desnoods probeer je het even op een andere pc. Dan weet je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

tomvdburg,

Heb je het probleem ook wanneer je alle Addons uit zet? Ondanks dat je op beide chars de zelfde gebruikt, kan het toch uitmaken. Zijn er btw op de wow-forums toevallig meer mensen met dit probleem?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:43:
[...]

Het spijt me dat is je reinste onzin, het is simpel weg een server issue met diverse blue posts erover aan het begin van tbc. Als je op volle snelheid vliegt met je epic mount laad de wereld om je heen minder snel dan dat je vliegt.
Het heeft niks te maken met je pc specs en of internet lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:49:
[...]
RAM,
Hmmzz dat vind ik gek. Zet anders een alles uit met programma's die kunnen uploaden.
Mensen hier is al antwoord op gegeven (zie quote hieronder) Epic mounts zijn gewoon te snel, zeker als je ook nog een riding crop gebruikt .
William/Ax3 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:27:
[...]
Dit heeft iedereen. Is al aantal maal voorbij gekomen. Blizz heeft ook spijt dat ze de fly epic mount zo snel hebben gemaakt.Er is niets aan te doen dan paar sec wachten. Kennelijk is de engine niet bestand tegen zelke snelheden.
[...]
Al heb je drie van die kaarten... Het Werkt NIET!
Ik had dit probleem op mijn oude pc, heb het op mijn nieuwe, en iedereen die ik ken met een epic flying mount heeft dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:52:
[...]

Het spijt me dat is je reinste onzin, het is simpel weg een server issue met diverse blue posts erover aan het begin van tbc. Als je op volle snelheid vliegt met je epic mount laad de wereld om je heen minder snel dan dat je vliegt.
Maar dan zou iedereen er last van hebben. Waarom ik dan niet?

Of ik let gewoon niet goed op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:56:
[...]

Klaarblijkelijk ben je dan de enige ter wereld die er geen last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:52:
[...]

Tot een bepaald punt heeft het wel te maken met je lijn, als je veel latency hebt dan spawnen die dingen ook pas heel laat, zelfs als je te voet bent (soms als je er voorbij bent), maar op je epic mount maakt het niet uit of je nou 1k of 0 latency hebt, want het verandert niet zoals ik hoopte aan te geven in mijn eerdere punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:56:
[...]
Omdat het je nog niet is opgevallen bijvoorbeeld. Het is ook niet zo'n hele grote ramp (imo) ik heb er hoofdzakelijk last van als ik mining nodes zoek inn SMV voor de netherwing quests. dan moet ik om de zoveel meter even blijven hangen om te zien of er nodes zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Nivado op 21-12-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:05:
Hoe zit het met de setbonus? verlies je veel of krijg je veel erbij?
Darkasantion zei dat ie een volledige Frozen Shadoweave set heeft, dus de set bonus 2% healing van de gedane shadow damage verliest ie door de T4 shoulders te nemen. Maar daarvoor krijg ie een stukje meer int en sta terug. Lijkt me wel een goede deal.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:59:
[...]

Darkasantion zei dat ie een volledige Frozen Shadoweave set heeft, dus de set bonus 2% healing van de gedane shadow damage verliest ie door de T4 shoulders te nemen. Maar daarvoor krijg ie een stukje meer int en sta terug. Lijkt me wel een goede deal.
Maar met T4 krijgt die dan een andere setbonus erbij. 2% healing is makkelijk te overbruggen. Maar haalt hij ze setbonus met T4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
bedankt voor de adviezen. ik ga het vandaag nog even proberen.. het is inderdaad púúr de nodes..

bombing dingen in BeM, eieren in skettis. verder werkt alles als een trein.. ik heb tussen de 60 en 150 qua latency. niet superdelux, maar zeker niet slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Sinds ik elke keer WMP (Windows Media Player) opstart voordat ik WoW opstart, laden alle objecten een stuk sneller :). Ook de loading schermen zijn rapper. Hier is de link: wow-europe forum. Het klinkt heel vreemd, maar probeer het een keer, je zal nog opkijken. Het werkt geloof ik alleen niet op Vista, maar dat heb ik zelf niet kunnen testen. Ik draai zelf nog steeds XP.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:58:
[...]

Tot een bepaald punt heeft het wel te maken met je lijn, als je veel latency hebt dan spawnen die dingen ook pas heel laat, zelfs als je te voet bent (soms als je er voorbij bent), maar op je epic mount maakt het niet uit of je nou 1k of 0 latency hebt, want het verandert niet zoals ik hoopte aan te geven in mijn eerdere punt.
Als je een paar honderd/1k ms ping hebt dan laad alles langzaam, dat lijkt me een open deur intrappen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:58:
[...]

Eens kijken ...

T4 shoulders:
152 armor
18 spi
28 int
22 sta
2 gems
bonus +3 spell hit
+29 damage spells

Frozen Shadow shoulders:
133 armor
15 int
21 sta
2 gems
bonus +3 spell hit
+50 shadow damage
(+2% healing set bonus)

imo:
armor upgrade is verwaarloosbaar
spirit, zelfde verhaal
+13 int (leuk, maar niet essentieel voor lock)
+1 sta
-21 shadow damage (relatief veel)
-2% healing

persoonlijk vind ik frozen shadow nog beter, denk dat als je 2e piece van T4 binnen hebt de setbonus van 2x T4 de balans in het voordeel van T4 schuift...
maar hangt natuurlijk ook van je spec af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:59:
[...]

Mijn visie: Hij loot een item en gaat achteraf kijken of het een upgrade is? Leuk voor de andere mensen die het token hadden kunnen gebruiken :P

Ik vind het T4 item slechter. Je wint wat hp/int maar verliest 23 spelldamage en ik zou de 23 sd prefereren. Die 2% heal-bonus is idd niet boeiend en T4 setbonussen krijg je ook prima met 4/5 als je dat al zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:16:
[...]

Mijn visie: Hij loot een item en gaat achteraf kijken of het een upgrade is? Leuk voor de andere mensen die het token hadden kunnen gebruiken :P

Ik vind het T4 item slechter. Je wint wat hp/int maar verliest 23 spelldamage en ik zou de 23 sd prefereren. Die 2% heal-bonus is idd niet boeiend en T4 setbonussen krijg je ook prima met 4/5 als je dat al zou willen.
What he said ^^ :)

Ik ga denk ik voortaan ook maar needen op tier4 en tier5 tokens, ik pass ze altijd voor anderen omdat die er met hun spec meer aan hebben, maar als er dan iets voor mij valt wordt daar door dezelfden ook altijd op geneed (ongeacht DKP etc).

PS. tier sets zuigen hard voor retri-paladins, SD = overrrated, helemaal met de crusader strike verandering ni de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:20:
[...]

What he said ^^ :)

Ik ga denk ik voortaan ook maar needen op tier4 en tier5 tokens, ik pass ze altijd voor anderen omdat die er met hun spec meer aan hebben, maar als er dan iets voor mij valt wordt daar door dezelfden ook altijd op geneed (ongeacht DKP etc).

PS. tier sets zuigen hard voor retri-paladins, SD = overrrated, helemaal met de crusader strike verandering ni de volgende patch.
Waarom zou je je dkp willen spenderen aan items die minder waardig zijn dan craftable gear. Zover ik weet zijn de craftable items zelfs beter dan T4. Nou moeten ze het gewoon weer in evenwicht brengen, dat het Tier superieur is aan craftable en een stuk moeilijker voor iemand te krijgen is. En er ook meer moeite voor zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keek net op wowwiki en zag dat T4 voor lock andere stats heeft dan hiervoor genoemd...

Voidheart Mantle
Binds when picked up
Cloth
Shoulder
152 Armor
+22 Intellect
+26 Stamina
Blue Socket
Yellow Socket
Socket Bonus: +4 Spell Damage
Durability 60 / 60
Classes: Warlock
Requires Level 70
Equip: Improves spell hit rating by 14.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 37.
(2) Set: Your shadow damage spells have a chance to grant you 135 bonus shadow damage for 15 sec and your fire damage spells have a chance to grant you 135 bonus fire damage for 15 sec.
(4) Set: Increases the duration of your Corruption and Immolate abilities by 3 sec.

http://www.wowwiki.com/Voidheart_Mantle

in dit geval zeker de T4 ivm hit rating(mocht je nog niet capped zijn)

9 SD VS 11 hitrating + 7int&5sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ging het ook om een shadow priest? En niet om een warlock.

Anyway, in geval van Shadowpriest, lijken die frozen shadowweave me stukken en stukken beter. Zou sowieso alles vanuit spelldmg upgrade bekijken. Voor zover ik weet mag je bij shadowpriest redelijk gerust zeggen dat shadowdmg bijna gelijk is aan spelldmg.

Dus dan is het 50 shadowdmg tegen 29spelldmg. Gewoon de shadowweave blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:39:

Anyway, in geval van Shadowpriest, lijken die frozen shadowweave me stukken en stukken beter. Zou sowieso alles vanuit spelldmg upgrade bekijken. Voor zover ik weet mag je bij shadowpriest redelijk gerust zeggen dat shadowdmg bijna gelijk is aan spelldmg.

Dus dan is het 50 shadowdmg tegen 29spelldmg. Gewoon de shadowweave blijven gebruiken.
Ik dacht ook dat het om een shadow priest ging idd. Shadow priest doet alleen maar shadow dmg, andere spells zijn niet nuttig/mogelijk ivm shadowweaving en shadow form ed. Daarom voor shadow priests: shadowdmg = spell dmg
De T4 kan leuk zijn voor setbonus, anders zou ik de fzw gebruiken.

En idd zoals bram ook al zei, op iets needen wat je niet nodig hebt/niet weet of je het nodig hebt is niet echt sociaal, en doe je alleen als niemand anders het item wil lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
PVE wise moet je altijd voor +HIT gaan als je al aardige +Spelldmg hebt.
Wat is de cap ook alweer 206 voor ons locks?
Je gimpt je dps wanneer je alles met +SpellDMG selecteerd en vervolgens geen +HIT hebt.
Voor een shadowpriest geld natuurlijk hetzelfde.
Wat heb je aan +1300SpellDMG als 25% (noem maar wat) van je spells missen op bosses?

Je zou de spelldmg kunnen compenseren in de T4 mantle door +SpellDmg gems te socketen.
Wanneer je rond de 1000-1100 Spelldmg zit zou ik er echter zeker +HIT gems in zetten en deze vervangen met +Spelldmg naarmate je de Hit cap naderd.

[ Voor 5% gewijzigd door Nowa op 21-12-2007 13:51 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nowa schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:49:
PVE wise moet je altijd voor +HIT gaan als je al aardige +Spelldmg hebt.
Wat is de cap ook alweer 206 voor ons locks?
Je gimpt je dps wanneer je alles met +SpellDMG selecteerd en vervolgens geen +HIT hebt.
Voor een shadowpriest geld natuurlijk hetzelfde.
Wat heb je aan +1300SpellDMG als 25% (noem maar wat) van je spells missen op bosses?

Je zou de spelldmg kunnen compenseren in de T4 mantle door +SpellDmg gems te socketen.
Wanneer je rond de 1000-1100 Spelldmg zit zou ik er echter zeker +HIT gems in zetten.
hitcap is 202, voor spriests is het veel lager. en dan nog is die cap alleen voor bosses van lvl 73

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 21-12-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Meeste SP's in mijn guild liepen in t6 instances nogsteeds rond met FSW, tot ze uiteindelijk meerdere stukken eruit gingen swappen.
Je trekt de hit redelijk simpel met andere stukjes gear
SP's stacken ook dmg als meest belangrijke stat na hit cap, FSW heeft een hele smack dmg erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Bokkie schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:51:
[...]

hitcap is 202, voor spriests is het veel lager. en dan nog is die cap alleen voor bosses van lvl 73
Hit cap is voor iedereen gelijk, je talent indeling bepaalt mede hoeveel je uit gear moet halen voor de mobs van level 71 en hoger.

http://www.wowwiki.com/Formulas:Spell_hit_chance

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Neelon schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:01:
[...]

Hit cap is voor iedereen gelijk, je talent indeling bepaalt mede hoeveel je uit gear moet halen voor de mobs van level 71 en hoger.

http://www.wowwiki.com/Formulas:Spell_hit_chance
no shit sherlock 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Viggen schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 03:01:
[...]

Ah zo. Zag het voor de eerste keer. Blizz heeft wel vaker van die rare events net voor een patch..hehe.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
batsma schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:20:
Had op de twee pieces die ik ooit heb geloot (en nu ik even retri ben erg van pas komen) liever AP gehad ja. :)

Gisteren weer geen raid zoals verwacht, dus liep alweer in Winterspring rond toen een coleader van m'n altguild me whisperde of ik een DPS spot in Kara kon vullen op m'n lock. Gerelogged en Attumen, Moroes, Maiden, Opera, Nightbane en Curator geoneshotted. Daarna nog even verder op m'n pala en revered geworden met de wintersaber trainers. Dit weekend dus exalted met een beetje mazzel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Bokkie schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:49:
[...]

Uh elke level 70 tank die heroics doet heeft zjin 490 defense.
en je stats vul je aan met je gear, niet zozeer met je talents.

BT en hyjal gear heeft alles dus boeit de rest weinig.
deze lv70 tank die heroics doet /raid heeft maar 421 defence
Niet elke tank heeft 490 defense nodig ;( weer worden wij buiten het tank gedeelte gelaten , giev druid love ! ;)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bokkie schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:51:
Het is 76 voor spriests (bij lvl73 mob) om 99% hit chance te halen, zonder +hit in je gear is het 93% (uitgaande van een max Shadow Focus). Zit zelf op 61, oftewel ruim 98%, nog een paar puntjes om 'm te cappen :9

Wat is een beetje fatsoenlijke +dmg voor een spriest? Heb nu +675 dmg, vond ik zelf wel redelijk eigenlijk, maar mijn GM loopt nog weleens tegen me aan te zeuren. Hij is zelf een lock, waar ik weer geen ervaring mee heb, maar ik denk dat ie die teveel vergelijkt met mijn spriest.

Voor de armory freaks, mijn pupke daaro:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Alonsus&n=Aidacasta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:39:

dark is affliction lock.
en het is geen 50 shadowdmg tegen 29spelldmg, maar 9 shadowdmg VS 11 hitrating+7int&5sta (uitgaande van socket bonus, setbonus daarbuiten gelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Weakling schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:43:
[...]

Het is 76 voor spriests (bij lvl73 mob) om 99% hit chance te halen, zonder +hit in je gear is het 93% (uitgaande van een max Shadow Focus). Zit zelf op 61, oftewel ruim 98%, nog een paar puntjes om 'm te cappen :9

Wat is een beetje fatsoenlijke +dmg voor een spriest? Heb nu +675 dmg, vond ik zelf wel redelijk eigenlijk, maar mijn GM loopt nog weleens tegen me aan te zeuren. Hij is zelf een lock, waar ik weer geen ervaring mee heb, maar ik denk dat ie die teveel vergelijkt met mijn spriest.

Girdle of ruination
hc badges trinket
cenarion exalted ring
PvP honor bracers

paar simpel te halen dingen die je al flink zullen boosten,, je bent op de goede weg :) maar in HC's valt erg veel te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
[...]

Met die gear kara beginnen lijkt me prima, alleen mis ik eigenlijk enchantjes overal, maar probeer de honor jewelry te krijgen, neck/ring/trinket. Scheelt ook al flink wat. Voor prijzen kan je www.moredps.com kijken. Best prettige site als je een hoop honor grinden voor de boeg hebt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Dat is full blue? Zit zelf met zes tailoring epics en een Kara staff rond de 850 shadowdmg unbuffed, 950 met fel armor. Kom armory niet in op het moment. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
[...]

Ik zit zelf op 106hitrating, zodat ik minder punten in shadow fucus hoef te stoppen en die voor andere dingen kan gebruiken. heb nu 4/5 wil terug naar 3/5.

Ligt eraan als je 675hebt met alleen maar blauwe is het netjes, als je tailor ben zou ik voor de 2 epic sets gaan. Moet je volgens mij makkelijk boven de 800 komen met genoeg hit.

Zit zelf nu op 1024shadowdamage, 106hit en 13%crit en dan 9000mana unbuffed.
Ben heel erg aan het twijfelen om als ik mijn hitcap heb en 1100 spelldamage om dan wat mana 5 gems te proberen want manapots slikken is toch wel mijn grootste bezigheid in bossfights :P

Kan helaas niet op armory hier, maar priest naam is Vollie op Neptulon
Dit weekend eindelijk battlemaster trinket ophalen en dan zondag Kael'thas omleggen hoop ik.
Zijn nu 4 avonden aan het whipen en gisteren voor het eerst eindelijk soepel fase 4 ingehold, onwijs vet gevecht en dan opweg naar MH voor het nieuwe jaar nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:55:
Dat is full blue? Zit zelf met zes tailoring epics en een Kara staff rond de 850 shadowdmg unbuffed, 950 met fel armor. Kom armory niet in op het moment. ;(
je gebruikt een staf ipv maindhand/offhand
2 on use/proc trinkets ipv static dmg
geen spelldmg op gloves en bracers

scheelt je zo rond de 150 spelldmg :)

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!