Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SE W960i, HTC s730 of iet anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moeteen nieuwe telefoon. Mijn vorige toestel (SE w950i) is kapot gegaan en heb geld terug gekregen van mijn verzekering. Nu wil ik graag een nieuwe en mijn eerste indruk ging naar de HTC s730, hij heeft namelijk QWERTY toetsenbord en windows, Ik msn en email(hotmail) veel.
Maar toen zag ik de SE W960i wat in mijn ogen een mooier toestel is met ook nog eens touchscreen.
Heeft iemand één van deze toestelen of weet iemand welke nu beter is. Of weet iemand een andere telefoon van ongeveer 500,- voor een los toestel

Mij eisen:
Gebruiksvriendelijk.
Touchscreen, hoeft niet heb namelijk dikke vingers.
EVT windows msn
Wifi wlan.
Push mail voor hotmail.

kan iemand mij helpen?? 8)7

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Als je veel gebruik maakt van e-mail of msn (of beide) dan zal ik tussen die twee toestellen eerder voor de s730 kiezen. Een qwerty toetsenbord is, na even wennen, wel heel prettig namelijk!

Daar komt bij dat Live! opzich vrij goed is geïntegreerd in Windows Mobile, wat de s730 ook weer wat aantrekkelijker maakt.

Verwijderd

Je kunt voor alle meningen beter kijken op het topic van de W960i... daar staan veel meningen en ook al ervaringen... denk dat grootste verschil is dat de W960 meer walkman gericht is en de HTC meer een PDA is... twijfel zelf tussen W960, de F700 of de N95 8GB.... HTC touch cruise is ook nog een optie... LG viewty wordt het niet daar worden ze op het topic gekocht en ook binnen 2 weken weer te koop aangeboden... De chocolate was ook al niet zon best toestel....

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-11 21:37
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:16:
Je kunt voor alle meningen beter kijken op het topic van de W960i... daar staan veel meningen en ook al ervaringen... denk dat grootste verschil is dat de W960 meer walkman gericht is en de HTC meer een PDA is... twijfel zelf tussen W960, de F700 of de N95 8GB.... HTC touch cruise is ook nog een optie... LG viewty wordt het niet daar worden ze op het topic gekocht en ook binnen 2 weken weer te koop aangeboden... De chocolate was ook al niet zon best toestel....
En op die viewty zit geen WIFI!

En ow ja op de w960 zit PUSH mail

• jerryw00h
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 08:48
aanrader: HTC s730 met t-mobile abbo nemen van gsmweb.nl

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Aanrader: lees:

Het HTC S730 topic - Deel 2
Het SonyEricsson W960i topic

Daar lees je ervaringen van beide partijen. Loop ook nog even naar de lokale GSM boer en maak zelf een beslissing. Jij ben namelijk degene die ermee moet lopen.

Succes met het maken van de keuze

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.