USB Disk geformateerd bij windowsxp install.. UNDO?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• aschwinvanosch
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb op het moment een groot probleem. Bij het opnieuw installeren van Windows xp heb ik de usb disk per ongeluk geformatteerd. Dit door verwarring door de zelfde disksize.
Als ik nu in windows de usb aansluit ziet hij hem niet in de verkenner. Het is het standaard verwijderen van de partij gedurende de setup.

Is er een mogelijkheid om de bestanden te recoveren? Welk programma kan ik hier voor gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik heb het ooit eerder geprobeerd maar dit was geen succes toen.

Alvast bedankt!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

Dit lezen: OM FAQ / Beleid en veel succes ermee. :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij zijn hier tientalleen topics over te vinden, niet alleen op GoT maar ook op Google.

Je geeft trouwens aan "dat dit voorheen niet zo goed ging"; heb je al gekeken waarom het toen niet goed ging en of je misschien andere/betere software hebt kunnen vinden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

Met alleen een format (en niets overschreven) moet je alles terug kunnen krijgen.
In de link van mij hierboven staan tig programma's als tip die allemaal prima werken.

• aschwinvanosch
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024
job schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:50:
Met alleen een format (en niets overschreven) moet je alles terug kunnen krijgen.
In de link van mij hierboven staan tig programma's als tip die allemaal prima werken.
Bedankt! Ik had inderdaad even beter kunnen zoek.. maar ik was net even heel wanhopig!

Ik ga de tools eens uitproberen.. Zijn er mensen die me een van de tools kunnen aanraden voor dit probleem?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
aschwinvanosch schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:23:
Zijn er mensen die me een van de tools kunnen aanraden voor dit probleem?
Wat zou je zeggen van de tools in de hierboven genoemde linkjes? We verwachten op GoT van je dat je zelf moeite doet om je probleem op te lossen. Door heel kort te zoeken had je heel snel veel informatie kunnen vinden, zelfs hier in WOS zou je al heel erg veel topics hebben gevonden over datarecovery. Het is niet de bedoeling dat we je hier aan het handje nemen, lees voor de duidelijkheid ook Het algemeen beleid nog eens door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.