Toon posts:

gewoon een vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen ik ben dus harry en ja ik had een vraag ik ben hier voor het eerst van daag dus weet niet of de vraag op de goede plek is geplaats
maar hier is de vraag ik ben voor iemand op zoek naar divers voor een noteboke en wel voor een kleine jong die dit ding heeft gehad en ja nu staat daar dus vista home op en daar kan deze kleine jong niet mee werken he ja zelf ik kan er niet mee om gaan moet daar nog veel in leren he maar nu heeft hij dus een acer laptop een extensa 5620/5620z/5610/5220/5210 deze gegevens heb ik dus van de gebruikershandleiding dus ja ik hoop dat er iemand is die weet wat ik dus bedoel en dat ik dus voor dit de drivers wil vinden zodat die kleine jong zijn werk kan doen want ja nu zit hij vaak te huilen omdat hij er bijna niks mee kan en heeft mijn om zijn hulp gevraagt maar ja ik ben dus echt een knutselman en ik heb daar ook niet zo veel verstand van en ja heb acer al gebelt maar die zeggen ja jamer je kan het er af hallen en xp er op zetten maar moet je zelf de drivers op zoeken he dus ja ik weet echt niet of er iemand is die ze toe valig al heeft en dan zo vriendelijk wil zijn ze voor deze kleine jong naar mijn toe te zenden via mijn e=mail knip@nospam.nl ik zou jullie zo dank baar zijn als er iemand is die mijn dit kan en wil door maillen zonder dat daar kosten aan verbonden zijn ik dank u vriendelijk groeten van harry van esch

[ Voor 1% gewijzigd door Thandor op 13-12-2007 00:58 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wtf? :')

Wat heb je zelf allemaal geprobeerd?

Het internet staat vol met drivers, dus dat valt in ieder geval door jou zelf op te lossen.

En schrijf eens een normale startpost ofzo... :P
En maak eens een topic report (en reageer vervolgens niet in he topic) i.p.v. dit soort replies met een kansloze 'huilie'-emoticon.

[ Voor 180% gewijzigd door Thandor op 12-12-2007 16:47 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-01 16:13
8)
Laat dit soort replies maar even achterwege.

[ Voor 93% gewijzigd door Thandor op 12-12-2007 16:46 ]

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

gewoon een antwoord ( flauw :+ )

[ Voor 47% gewijzigd door Thandor op 12-12-2007 16:47 ]

www.koopeendroom.nl

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Het is erg lastig om je post te lezen zo zonder leestekens, maar ik denk dat het erop neerkomt dat je XP wil installeren, omdat de persoon die de laptop gaat gebruiken Vista niet snapt?

Je zult je hierbij moeten neerleggen, zeker bij nieuwere laptops is het vaak vrijwel onmogelijk om de juiste drivers voor windows XP te vinden.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-01 16:13
ik voel een nogal lange flame aankomen 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Thandor op 12-12-2007 16:47 ]

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 13:24

William/Ax3

We are Starstuff

Leuk verhaal harry. Maar op dit forum verwachten we toch iets meer eigen inbreng dan alleen. Ik heb acer gebeld en die zeiden zoek hetzelf maar uit. We zijn hier immers geen helpdesk. Heb je bijvoorbeeld al op google gezocht? Of zelf op de acer site zitten kijken? Of op hun forum?

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:09
Welkom op GoT Harry.

Ik moet eerlijk zijn dat ik je post niet hebt gelezen, simpelweg omdat ik even geen zin heb om te puzzelen. Ik zie een enorme massa woorden zonder hoofdletters of interpunctie, en alleen al daarom ben ik niet van plan het te gaan lezen. Gebruik eens wat punten zodat we weten waar je een nieuwe zin begint?

Ten tweede, ik zou m'n e-mail adres weghalen als ik jou was aangezien dit alleen maar spam oplevert. Bovendien is het hier een forum en geen privé-helpdesk.

Ten derde krijg ik niet het idee dat je ook maar iets zelf gezocht hebt alvorens een topic te openen, en aangezien dit je eerste topic is kun je het best even http://gathering.tweakers.net/forum/faq doornemen, met name het stukje over het openen van topics.

Laatste tip: je titel is totaal niet interessant, want elk topic bevat een vraag. De titel moet de inhoud van het topic dekken, let daar op. Groeten kun je overigens weglaten, dat staat ook in de FAQ.

edit: jezus, ik dacht dat ik de eerste was, staan er ineens 10 replies :/

[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 12-12-2007 16:44 ]

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-01 21:49
Vrijdag middag ??? O-)

[ Voor 56% gewijzigd door Thandor op 12-12-2007 16:47 ]

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-01 12:10
Onder andere hoofdletters, punter, intepuncties, dubbele punten, gewone punten ook, comma's, regeleinden, ademhaligsoefeningen en natuurlijk een dosis tijd zijn benodigd om dit draadje ene beetje leesbaar te maken...

Oh, en welkom op GoT niet vergeten natuurlijk want we gunnen je het allemaal enzo en dat is waarom ik helemaal zonder enige leesbare modus dit belachelijke welkomstberichtje schrijf dankewelastublieft :9

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

hallo beste mensen ik ben dus harry en ja ik had een vraag ik ben hier voor het eerst van daag dus weet niet of de vraag op de goede plek is geplaats
Dat kun je prima opzoeken a.d.v. forumbeschrijvingen en het bekijken van het beleid en/of de FAQ :).

Verder ben ik vanaf daar zo goed als gestopt met lezen. Ik heb ergens nog het woordje 'drivers' in de onleesbare woordenbrij (Interpuntie? Hoofdletters? Een alinea? Daarmee kun je een verhaal leesbaarder mee maken :)) gezien en drivers zijn software, dat hoort waarschijnlijk ergens in Softe Goederen thuis :).

Je zou ook nog even in de Notebook FAQ kunnen kijken, daar staat iets in over drivers. Dit topic gaat in ieder geval op slot. Redenen lijken mij duidelijk :).

[ Voor 4% gewijzigd door Thandor op 12-12-2007 16:45 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.