Beste tweakerds
Ik zag dat een ander topic gesloten werd omdat deze al bestaat,
dus bij deze maak ik van dit topic een "ALGEMEEN JOHNNY CHUNG LEE GERELATEERD TOPIC".
Wii Remote Projects:
- Finger tracking;
- Interactive whiteboard;
- Head tracking.
Links:
Officiele site
Blog
meer info binnenkort..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
original message:
Beste tweakers,
Ik ben grote fan van Johnny Lee en keek echt m'n ogen uit toen ik zijn nieuwste project "Wiimote projector whiteboard" zag.
in 't kort:
Met behulp van de wiimote (camera, bluetooth) kan je een heus interactive whiteboard maken.
Naast de wiimote heb je alleen een IR uitstralende pen nodig.
youtube link
Ik was benieuwd of jullie me preciezer kunnen uitleggen hoe ik het beste zo'n IR pen maak.
En natuurlijk kunnen we hier praten over ervaringen met dit project!
Michael ten Pas
Ik zag dat een ander topic gesloten werd omdat deze al bestaat,
dus bij deze maak ik van dit topic een "ALGEMEEN JOHNNY CHUNG LEE GERELATEERD TOPIC".
Wii Remote Projects:
- Finger tracking;
- Interactive whiteboard;
- Head tracking.
Links:
Officiele site
Blog
meer info binnenkort..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
original message:
Beste tweakers,
Ik ben grote fan van Johnny Lee en keek echt m'n ogen uit toen ik zijn nieuwste project "Wiimote projector whiteboard" zag.
in 't kort:
Met behulp van de wiimote (camera, bluetooth) kan je een heus interactive whiteboard maken.
Naast de wiimote heb je alleen een IR uitstralende pen nodig.
youtube link
Ik was benieuwd of jullie me preciezer kunnen uitleggen hoe ik het beste zo'n IR pen maak.
En natuurlijk kunnen we hier praten over ervaringen met dit project!
Michael ten Pas
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 20:28 ]