Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-11 09:43
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/SA/SA6085_02_webImage370.jpg

specs:

Beeld/display
Achtergrondverlichting ja
Tekstregels 7
Resolutie QVGA, 320 x 240 pixels, 65.000 kleuren
Type LCD
Schermdiameter (inch) 2,2 inch

Geluid
Zenderscheiding 40 DB
Equalizer-instellingen Klassiek , Jazz , Rock , Funk , Hiphop , Techno
Frequentierespons 60 - 18K Hz
Signaal-ruisverhouding > 85 dB
Uitgangsvermogen 2 x 3 mW
THD 1%

Audioweergave
Compressieformaat MP3 , WMA
Ondersteuning van ID3-tag Albumtitel en artiestnaam
MP3-bitsnelheden 8 - 320 kbps en VBR
MP3-voorbeeldsnelheden 8 , 11,025 , 16 , 22,050 , 24 , 32 , 44,1 , 48 kHz
WMA-bitsnelheden 5 - 320 kbps
WMA-voorbeeldsnelheden 8/11,025/16/22,050/32/44,1/48 kHz
Digital Rights Management Windows Media DRM voor draagbare apparaten biedt ondersteuning voor diensten voor het downloaden van en het abonneren op muziek

Audio vastleggen
Audioformaat WAV
Ingebouwde microfoon mono
Spraakopname ADPCM

prijs: 128,- Mediamarkt eindhoven

Heeft iemand ervaring met deze "mp4" speler?
Hij is nu te koop bij mediamarkt en ik vond de prijs best aardig voor 8gb. Ik vraag me alleen af hoe het geluid is en of het een beetje een degelijk ding is. Vind het ook een mooi ding, maar kan er weinig over vinden op internet.

[ Voor 62% gewijzigd door Rudolf op 11-12-2007 09:24 . Reden: effe wat specs toegevoegd ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Beetje meer informatie mag wel.. Prijs? Specs? Ik denk niet dat je hiervan ervaringen zult vinden aangezien Philips niet populair is en de speler waarschijnlijk nog niet lang uit is, gezien de vorm (hybrid a la Cowon iAudio D2, iriver Clix 2, Meizu M6).

In ieder geval.. over het algemeen kan Philips niet echt mee met de top, maar maken ze meestal aardige spelertjes. Het is meestal beter dan de dingen die je bij de Blokker vind.

Ik vond net de specspagina en die laat eigenlijk weinig bijzondere features zien. Wat er (negatief) uitspringt is het scherm wat maar 65k kleuren bevat. Dat is toch écht te weinig vandaag de dag. 262k wordt al als weinig en inferieur gezien. De Cowon iAudio D2 heeft zelfs een 16,7m kleurenscherm.

Ik weet niet wat hij bij de Mediamarkt kost, maar bij Dixons zie ik em staan voor 200 euro. Dat vind ik een behoorlijke smak geld voor een apparaatje wat zichzelf niet bewezen heeft. Betere keuzes zijn dan de Meizu M6 voor 160 euro, of de Creative Zen voor 180 euro

Waarom vind je juist deze speler eigenlijk aantrekkelijk? :)

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-11 09:43
mediamarkt eindhoven is ie nu 128,- dat vind ik niet veel voor een mp3 spelertje van 8gb. Was daarom benieuwd of iemand dit ding heeft en of hij er tevreden over is. Kan me namelijk wel voorstellen dat het voor die prijs niet veel goeds kan zijn.

• RoD
  • Niet online

RoD

Oh, dat scheelt wel wat ja. Ik zou er toch niet voor gaan. Er zijn geen reviews te vinden en Philips is niet bepaald een A-merk. Speel op safe, geef wat meer uit en kijk eens naar de spelertjes die ik hierboven postte.

Maar dat is slechts mijn mening. Als je echt goedkoop uit wilt zijn kun je voor deze speler gaan. Prut zal het wel niet zijn, maar persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Philips.

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:08:
Oh, dat scheelt wel wat ja. Ik zou er toch niet voor gaan. Er zijn geen reviews te vinden en Philips is niet bepaald een A-merk. Speel op safe, geef wat meer uit en kijk eens naar de spelertjes die ik hierboven postte.

Maar dat is slechts mijn mening. Als je echt goedkoop uit wilt zijn kun je voor deze speler gaan. Prut zal het wel niet zijn, maar persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Philips.
Ik ben wel een Philips fan, en nog zou ik hem niet kopen.
Ik ben namelijk Philips fan om 2 redenen
-Mooi design
-fijne interface
Dat ding is lelijk en heeft niet zo'n fijn streepje om over te wrijven als bij de HDD6320.
Aangezien dat apparaat dus aan geen van beide voorwaarden voldoet zou ik het niet kopen.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:23

Nutral

gamer/hardware freak

ik denk dat je als je goedkoop wilt beter de sandisk sansa 8gb via de pricewatch kunt kopen, ongeveer dezelfde prijs met verzendkosten en toch meer kwaliteit denk ik.

• quieres
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 10:13
Kijk of er een testsong op staat en ga lekker luisteren in de mediamarkt ;) Philips hoeft niet slecht te zijn, geluid van de philips van mn zusje is ook best ok. Maar verwacht niet te veel voor die prijs :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Daarbij komt overigens dat je bij de MM binnen 14 dagen mag ruilen. Je kunt dus zonder veel risico een gokje wagen.

• Laptom
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 14:21
Over het algemeen ben ik bij Philips producten wel tevreden over het geluidskwaliteit. Ik heb al vele draagbare spelertjes gehad en het geluidskwaliteit vond ik persoonlijk altijd beter dan oekifoeki spul, maar ook beter als Sony, Creative en nog wat andere merken. Ook de accuduur vind ik altijd positief bij Philips. Ik heb verder geen ervaring met deze speler, maar voor e128,- is dit geen verkeerde prijs. Heb je nog niet eens een Ipod 4GB voor...

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:28
http://www.consumer.phili...t-flashgeheugen+SA6085-02]Speeltijd op interne batterij Maximaal 15 uur audio of 4 uur video
IS niet bepaald de beste batterijduur die ik tegen gekomen ben maar echt slcht is het ook niet,

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
quieres schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:11:
Kijk of er een testsong op staat en ga lekker luisteren in de mediamarkt ;) Philips hoeft niet slecht te zijn, geluid van de philips van mn zusje is ook best ok. Maar verwacht niet te veel voor die prijs :)
Dan moet ie wel een eigen hoofdtelefoon meenemen.. bij 90% van de mp3 spelers wordt een prul meegeleverd.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:23

Nutral

gamer/hardware freak

ik heb een philips E6320 gehad en ik vond het maar een kloteding, lage batterijtijd, slechte geluidskwaliteit en ruis en de software werkt te langzaam.

• quieres
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 10:13
m3gA schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:10:
[...]

Dan moet ie wel een eigen hoofdtelefoon meenemen.. bij 90% van de mp3 spelers wordt een prul meegeleverd.
De mediamarkt heeft meestal zelf een aantal opties van betere kwaliteit klaarliggen die je kunt gebruiken ;) (inear/hoofdtelefoon/oordopjes, aan jou de keuze)
Ik heb al vele draagbare spelertjes gehad en het geluidskwaliteit vond ik persoonlijk altijd beter dan oekifoeki spul, maar ook beter als Sony, Creative en nog wat andere merken
Het is een beetje offtopic, maar Sony hoort wat mij betreft niet in dit rijtje thuis. De laatste generaties Walkmans van Sony zijn over het algemeen niet goedkoop en je betaalt ook zeker voor de vorm/merk, maar de geluidskwaliteit is echt top (bijvoorbeeld vergelijkbaar met het al eerder in dit topic genoemde Iaudio/Iriver)
Pagina: 1