Overweeg (voor de 32D3000) van kabel/analoog over te stappen naar Digitenne, mbv het starterspakket met binnenantenne en Conax Cam om de interne DVB-T tuner te kunnen gebruiken. Kan ik een beeldkwaliteit verwachten die vergelijkbaar is met digitaal via de kabel, of loont het niet de kosten en de moeite om mijn (heel behoorlijke) analoge beeld voor Digitenne in te ruilen? Ik heb voorlopig geen mogelijkheid om via de kabel een digitaal signaal binnen te halen.
Ik vind het persoonlijk niet eens te vergelijken met analoge kabel. Zelfs dat is beter dan Dgitenne. Met Digitenne zag ik allemaal mpeg blokken en af en toe viel ook het beeld weg (terwijl ik 3km van een zendmast af zit
).
Ik raad je aan om dan toch naar een schotel te kijken..of bij de kabel te blijven.
Ik raad je aan om dan toch naar een schotel te kijken..of bij de kabel te blijven.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
het ligt eraan waar je woont. als je ontvangst slecht is, is het beeld om te janken.
als je vlakbij een mast woont heb je gewoon 100% van de kwaliteit die ze uitzenden, dat is bij mij beter als de analoge kabel, maar dat zegt niet zoveel want die was van UPC
als je vlakbij een mast woont heb je gewoon 100% van de kwaliteit die ze uitzenden, dat is bij mij beter als de analoge kabel, maar dat zegt niet zoveel want die was van UPC
Naja, het ligt ook heel erg aan je TV. Bij mij op de beamer is digitenne echt om te janken.. (met 100% 'kwaliteit'
). UPC Digitaal daarintegen ziet er echt veel beter uit.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Is Digitenne tegenwoordig niet een maand gratis te proberen? Enkele weken geleden nog wel in ieder geval. Ik heb zelf Digitenne nu op zo'n 10 verschillende plekken gezien en geen enkele was beter dan de kabel. Het vergelijk tussen analoge kabel en digitale kabel zou ik niet weten maar ligt volgens mij dichter bij elkaar. Digitale TV wordt dacht ik wel veel meer anamorphic uitgezonden dus dat kan nog een reden zijn.
Deze gemist Het grote Digitenne topic deel 4 ?
Blijkbaar wel...
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()