ik had eerst toen ik me opera opstartte van die tumbnails van websites en een zoekbalkje van yahoo toen heb ik ergens op verbergen ofzo geklikt en nu is het weg en kan ik het niet weer vinden. weet iemand waar ik dit kan vinden?
Misschien dat dit je iets kan helpen maar misschien dat je mensen langer dan 3 kwartier de tijd moet geven om op je topic te reageren?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
kan er niet veel over vinden ook niet in de help van opera. dus misschien dat iemand het weet en me het kan vertellen..
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 19:41 ]
[Ervaringen] Opera 9 gereleased
Wat je bedoeld is de speed dial. Nieuwe tab openen en rechts onderin kijken.
Wat je bedoeld is de speed dial. Nieuwe tab openen en rechts onderin kijken.
Er is wel wat over te vinden, zowel topictitel als -start laten weinig blijk van eigen inzet zien, wat hier wel vereist is.
1. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen.
2. Welke exacte versies van je software gebruik je precies?
3. Wat vond je tijdens het zoeken op internet, aangezien het iets is wat al langer lijkt te bestaan zal er vast wel wat over te vinden zijn. Als dat niet zo is, welke zoekwoorden heb je dan gebruikt?
4. Zorg voor een duidelijke topictitel, waarin je probleem zo goed mogelijk staat beschreven. Dit moet tenslotte bezoekers naar je topic lokken
5. Iedere bezoeker is gelijk op GoT, en daarom is het niet de bedoeling dat je binnen 24 uur een nieuwe post plaatst, als je zelf de laatste poster bent. Op de snelweg krijg je ook een bekeuring als je rechts inhaalt.
Lees Het algemeen beleid ook nog even goed door, daar staat in grote lijnen hoe GoT in elkaar steekt, ik sluit dit topic.
1. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen.
2. Welke exacte versies van je software gebruik je precies?
3. Wat vond je tijdens het zoeken op internet, aangezien het iets is wat al langer lijkt te bestaan zal er vast wel wat over te vinden zijn. Als dat niet zo is, welke zoekwoorden heb je dan gebruikt?
4. Zorg voor een duidelijke topictitel, waarin je probleem zo goed mogelijk staat beschreven. Dit moet tenslotte bezoekers naar je topic lokken
5. Iedere bezoeker is gelijk op GoT, en daarom is het niet de bedoeling dat je binnen 24 uur een nieuwe post plaatst, als je zelf de laatste poster bent. Op de snelweg krijg je ook een bekeuring als je rechts inhaalt.
Lees Het algemeen beleid ook nog even goed door, daar staat in grote lijnen hoe GoT in elkaar steekt, ik sluit dit topic.
[ Voor 12% gewijzigd door sanfranjake op 03-12-2007 20:10 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()