Toon posts:

Geheugen voor een laptop D600?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zag vanmorgen op de site van ibood.nl dat er 1 gb geheugen in de aanbieding is. Klinkt erg mooi en dat vooral nu mijn Dell Latitude D600 een beetje traag begint te worden.

Mijn vraag is of dit compatible is. ik heb al zitten kijken op verschillende sites maar ik kom er niet uit. Die van de ibood is Model 200 pin So dimm dat is eht ook voor de Dell D600 als ik het goed begrijp.

Maar de DDR2 is DDR voor mijn laptop werkt het dan wel en zo ja op een lagere frequentie of dan juist totaal niet? ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen alvast bedankt in ieder geval.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 15:11
ddr en ddr2 zijn niet uitwisselbaar aangezien ddr2 een andere slot maat is dan ddr (tenminste dat dacht ik zo) dus volgens mij kan het niet werken

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:45

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Inderdaad DDR en DDR2 geheugen is niet compatible met elkaar.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het gaat inderdaad niet werken.

Je hebt gelijk dat de snelheid van modules niet gelijk hoeft te zijn, maar dat geldt alleen als je over hetzelfde type geheugen praat, dus DDR modules met verschillende snelheid, of DDR2 modules met verschillende snelheid. Deze onderling uitwisselen werkt echter niet. Volgens mij had google je dit ook kunnen vertellen.

De verschillen:
Het DDR/DDR2 Informatie- en Overklokresultaten-topic

[ Voor 9% gewijzigd door Hann1BaL op 03-12-2007 09:24 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Voortaan je eerst inlezen, dan pas overwegen topic te openen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.