Helemaal mee eens, de PTT e.d. gaan soms wel erg grof met post om, zo heb ik paketten gezien die ingedeukt waren enzo, niet lekker. Maar hou er wel rekening mee dat als ze goed ingepakt zijn, je de doos gerust kunt laten vallen, ze kunnen vele tientallen (75 geloof ik) G's aan, dus dat zit wel goed. Ik heb mijn 2 15GB DTLA'tjes besteld bij ASCI computers vandaan (geloof ik), ze waren netjes per stuk verpakt in een doosje met +/- 2cm schuim aan alle kanten, dan nog eens met z'n tweeën in een doos met 5cm schuim aan alle kanten... Zo zou ik ze gerust aan iedere stuntelaar (op de begane grondOp zaterdag 03 maart 2001 09:13 schreef chromisX het volgende:
Ik draai al jaren met IBM's. Mijn eerste IBM (een pio-mode 4 DCAA die ik toen gekocht had omdat mijn ouwe Conner niet genoeg ruimte meer bood voor mijn voodoo1 games, toen die kaart pas uit was en me 500,- gekost had) draait nog steeds zonder problemen.
Later heb ik mezelf een DTTA (een udma33 schijf) gekocht toen ik overstapte naar een udma bord. Vorig jaar heb ik nog een tweede DTTA gekocht. Een tweedehandse HD, die overigens heel af en toe rare geluiden maakt!Hij doet het trouwens nog altijd, en ik maak me er niet meer zo druk om.
Als mensen problemen hebben met een gekochte harde schijf, welk merk dan ook, denk ook eens aan de winkel! Wat ik hiermee wil zeggen is dat HD's op zich best teer zijn. Persoonlijk vindt ik een gepost-orderde/opgestuurde HD een akelig idee!
Ik koop eigen HD's normaal gesproken altijd zelf in Duitsland. Die hebben altijd goed gewerkt. Ik heb haast iedereen in mijn naaste omgeving een IBM aangeraden: ze zijn er allemaal erg tevreden mee!
Gewoon een kwestie van goed verpakken, en reken maar dat die postorderbedrijven dat doen, want anders krijgen ze weer gezeik met garantie enzo, en dat kost hen gewoon geld
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards