Heel simpel: stel je de slaapzak voor als cylinder. De doorsnee daarvan is een cirkel.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:18:
Zou misschien iemand die slaapzak vraag uit willen leggen, ik vat em totaal niet. Zonder nadere toelichting zie ik Onbekend ineens een circelvorm te voorschijn halen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze gedachtesprong wat te vereenvoudigen voor simpele zielen?
Voeteneind moet je inderdaad even negeren.
Dan heb je niet goed opgelet, denk ik. Iedereen is er wel uit, denk ik. De meesten gaan voor de cylinder-benadering (ook omdat dat het enige plausibele van de drie gegeven antwoorden oplevert).Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:08:
show us? Want zo ver ik het gevolgt heb is niemand er uit gekomen.
Dan heb je degenen die het daar om wat voor reden dan ook niet mee eens (willen) zijn, maar die hebben nog steeds niet gezegd welk antwoord dan wel goed is - ze verwerpen waarschijnlijk simpelweg de vraag.
Bij iedereen. Dat negeren we dus voor het gemak.Het voeteneind gooit voor mij in ieder geval roet in het eten.
Het is niet heel moeilijk in te zien dat als je het voeeneind meerekent je iets aan ruimte verliest. Het belangrijkste effect (het verdubbelen van je ruimte) treedt in de hele lengte van de slaapzak op en is dus veel significanter.