HTPC bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• Andromedae
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-01 00:03
Goedenavond allemaal,

Ik speel met het idee om aan Sinterklaas een HTPC te vragen ;) Natuurlijk heeft Sinterklaas ook een budget --> het liefst zo min mogelijk, rond de 500 euro

Op dit moment bezit ik een Samsung LE40m86 lcd tv (Full HD) en een Pioneer 5.1 surround sound set. Ik hoef geen fancy kast, heb hier nog een oude midi tower staan die ik kan gebruiken.

Hieronder even een aantal punten die ik belangrijk vindt/wil:
- ik wil mijn HTPC aan kunnen sluiten op mijn LCD tv via HDMI.
- ik wil Full HD signaal af kunnen spelen
- de harde schijf wordt een Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ)
- het wordt een Hauppauge WinTV-PVR-150MCE of raden julllie de 500 serie aan. Wil deze kaart wel volledig kunnen benutten
- ik wil graag via de HDMI kabel naar mijn LCD niet alleen mijn video signaal laten lopen maar ook mijn audio signaal. De audio mag dus ook onboard zitten
- het is niet nodig om te gamen aangezien ik ook een PS3 heb staan
- of het moederboard of de videokaart moet de MPEG hardwarematig kunnen decoderen

Hoop dat jullie mij een beetje in de goede richting kunnen sturen.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:27

Mystikal

It never hurts to help!

Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid Is het topic wat je zoekt. Kijk verder ook even het CSL-beleid erop na. Dit soort topics worden meestal niet gewaardeerd, nadat er een aanpassing is geweest op het beleid.

[ Voor 11% gewijzigd door Mystikal op 29-11-2007 08:55 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Andromedae
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-01 00:03
Sorry ik zal mijn vraag in het juist topic stellen.....

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

mooi ook weer opgelost :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.