[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste
Acties:
  • 76.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Anoniem: 12316 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:20:
[...]
Ik heb ook de nodige screenshots genomen van de nieuwe graphics........
EINDELIJK! Een screenshot van de Thanatos in de nieuwe graph! Terr, bedankt! _/-\o_

... wat ziet 't er mooi uit allemaal! :P Ga er waarschijnlijk geen gebruik van maken, omdat mijn laptop het niet goed aankan, ben ik bang! We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240763

Anoniem: 6441 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:15:
[...]

Ik ben niet 100% van de geschiedenis, maar volgens mij heeft DigitalCommunist hem ooit gewonnen bij een event, toen deze een probleem had met een corpgenoot had hij zijn toenmalige CEO dat schip gegeven als hij die andere corpgenoot zou kicken. CEO pakte het aan en kickte vervolgens niet die persoon.

Uiteindelijk heeft die CEO (ik wil zeggen dat dit Gingermagician was maar nogmaals ben niet 100% met het verhaal) het verkocht aan entity voor verschrikkelijk veel miljarden isk.

Maar aangezien die andere 2 schepen (de raven en de tempest) voor 100b het stuk verkocht worden en er daar 4 van elk van zijn zal die Fed Navy thron waar er maar 1 van is een stuk meer waard zijn + Entity is een collector en aangezien dit de enige in z'n soort is zal hij het niet snel verkopen, geld heeft hij zat :)
Ginger magician heeft er niks mee te maken gehad, mocht ie willen haha. Hij mag al blij zijn dat ie weer eve kan spelen (ander account) nadat ie is geband na het incident in dal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:13

Shunt

Boe

pfff gister avond even tegen zo'n T2 raven gevochten op de Test server. we hadden een nossing neuting smartbombing remote repping T2 fitted Domie gang ik was de enige die de damage van dat ding in zijn eentje kon tanken. maar echt dat ding was vast faction gefit ofzo we hadden 3 domie's en een blasterthron iedere keer in 2 boosts had hij HEEL zijn shields weer vol geboost we waren dus met 3 man hem aan het nuten maar op geen enkele manier kregen wij zijn cap lang genoeg down om zijn boosts tegen te gaan. dat gevecht duurde over 8 min en uit eindleijk heeft hij selfdistruct gedaan zodat wij zijn fitting niet te zien kregen |:( tegen die tijd zat hij half in struct maar was hij dood leuk nog aan het boosten |:(

even voor de duidelijkheid wij hadden stuk voor stuk BS5 Drone interfacing 5 Large T2 drones de damage in het totaal hebben we getest op een carrier met de zelfde setups over de zelfde tijd zou zo rond de 200k zitten dat we in totaal tegen die gast hebben gedaan. kom ik aan met mijn domi die max 70k/80k kan tanken ongeveer :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nou herinner ik mezelf een alliance tournament battle van ik geloof 1 of 2 jaar terug waarbij (geen idee meer wie tegen wie) er op een gegeven moment 1 enkele T1 Raven overbleef die uiteindelijk de volledige groep van de tegenstanders ruim 15 minuten wist te tanken. (ondanks heavy-nos, meerdere drones, etc, etc, etc. En dat was een normale Raven volledig gericht op full tanking)

Dus een T2 raven (zo'n Marauder?) met faction tank moet dan inderdaad hele enge dingen kunnen doen :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:23

ThaHandy

Discovery Channel

To see a preview of EVE: Trinity, you can download the 102M HD1080p EVE: Trinity Trailer or the smaller 64M HD720p EVE: Trinity Trailer. Other features may be found on the EVE: Trinity Feature Site.

die HD1080p trailer :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

textures zijn inderdaad van een matige kwaliteit.. zeker "in station"... had iets beter verwacht met mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Nieuwe release zal worden geactiveerd op 5 december om 02:00

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Shunt schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:24:
pfff gister avond even tegen zo'n T2 raven gevochten op de Test server. we hadden een nossing neuting smartbombing remote repping T2 fitted Domie gang ik was de enige die de damage van dat ding in zijn eentje kon tanken. maar echt dat ding was vast faction gefit ofzo we hadden 3 domie's en een blasterthron iedere keer in 2 boosts had hij HEEL zijn shields weer vol geboost we waren dus met 3 man hem aan het nuten maar op geen enkele manier kregen wij zijn cap lang genoeg down om zijn boosts tegen te gaan. dat gevecht duurde over 8 min en uit eindleijk heeft hij selfdistruct gedaan zodat wij zijn fitting niet te zien kregen |:( tegen die tijd zat hij half in struct maar was hij dood leuk nog aan het boosten |:(
Had waarschijnlijk een heavy cap injector, kan ie net injecten+boosten voordat een neut cycled. Die Marauders hebben ook een supergrote cargohold waar ze heel veel boosters in kunnen vervoeren.

Denk niet dat je ze veel in PvP zal zien aangezien ze >500m kosten en zeer kwetsbaar voor ECM zijn.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 16:50
Anoniem: 72689 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:42:
Nieuwe release zal worden geactiveerd op 5 december om 02:00

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Vanacht dus al? tof. Dat wordt dus ff een een skill aan van een paar dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Count schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:14:
[...]

Had waarschijnlijk een heavy cap injector, kan ie net injecten+boosten voordat een neut cycled. Die Marauders hebben ook een supergrote cargohold waar ze heel veel boosters in kunnen vervoeren.

Denk niet dat je ze veel in PvP zal zien aangezien ze >500m kosten en zeer kwetsbaar voor ECM zijn.
een heavy Cap injector heeft ruimte voor 5 800 charges we hebben uit gerekent dat hij er max 24 mee kon nemen op laten we zeggen dat hij zijn capacitor op 10% of nul hield om onze nosses niet effectief te laten zijn. Cap heeft hij enkel nodig als hij shieldboost. aangezien caldary zonder cap kan schieten (missles en zo) dan een paar faction pasive hardners er op gooien 2 large shieldboosters (aangzien hij vaak 2x achter elkaar veel booste of in eens zijn driekwart shield totaal booste) ook faction anders haal je die hoeveelheden die hij booste niet. ik denk dat hij iedere keer als hij geen cap meer had meteen 2x een boost deed. ik gok ook dat hij een imp set had voor extra boost van de shields. want echt dit was NIET normaal meer.
Dat ding deed ook nog eens goede dps mijn tank kreeg hij niet neer maar ik gebruik dan ook een rep hardwiring cloon extra rep amount extra armor en kortere rep duration. heerlijk :P
Zonder remote reps however haden de andere gang members het niet uit gehouden tegen die gast.

ach daarna nog deze setup tegen een corpie met een grote mond over zijn uba pown Slyp setup ingemaakt :P hij heel stoer jah mijn met mijn ECM drones kan jij me niet locken en met mijn Smartbom gaan jouw drones dood. maar voor een smartbom heb je CAP nodig en cap heb je niet als iemand non stop je nosst en neut :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Shunt schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:27:
[...]

een heavy Cap injector heeft ruimte voor 5 800 charges we hebben uit gerekent dat hij er max 24 mee kon nemen op laten we zeggen dat hij zijn capacitor op 10% of nul hield om onze nosses niet effectief te laten zijn. Cap heeft hij enkel nodig als hij shieldboost. aangezien caldary zonder cap kan schieten (missles en zo) dan een paar faction pasive hardners er op gooien 2 large shieldboosters (aangzien hij vaak 2x achter elkaar veel booste of in eens zijn driekwart shield totaal booste) ook faction anders haal je die hoeveelheden die hij booste niet. ik denk dat hij iedere keer als hij geen cap meer had meteen 2x een boost deed. ik gok ook dat hij een imp set had voor extra boost van de shields. want echt dit was NIET normaal meer.
Dat ding deed ook nog eens goede dps mijn tank kreeg hij niet neer maar ik gebruik dan ook een rep hardwiring cloon extra rep amount extra armor en kortere rep duration. heerlijk :P
Zonder remote reps however haden de andere gang members het niet uit gehouden tegen die gast.
Het leuke aan die marauders is 1 blackbird met 2 multispecs hem waarschijnlijk 95% van de tijd had kunnen jammen zodat ie 0 damage kon doen :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
StarLite schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:05:
[...]

Het leuke aan die marauders is 1 blackbird met 2 multispecs hem waarschijnlijk 95% van de tijd had kunnen jammen zodat ie 0 damage kon doen :P
Aan de andere kant had ie aan die 5% genoeg gehad om diezelfde BB neer te halen :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
Heb ik weer.. dacht 14:00 gmt eve down... naja... nu 14 uur lang geen skilltraining >.<

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Als wat mijn eve mon zegt klopt zijn alle skilltrainingen op actieve accounts auto completed ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Maranno schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:51:
Als wat mijn eve mon zegt klopt zijn alle skilltrainingen op actieve accounts auto completed ....
Dat heeft evemon wel vaker geroepen bij een lange downtime. Tot nu toe heb ik echter nog nooit gezien dat dit ook op de echte server is gebeurt en ik kan me ook niet echt voorstellen dat dit ook echt op de server gaat gebeuren :) Maar het zou natuurlijk wel heel leuk zijn (en heel veel gezeur opleveren ... )

[ Voor 8% gewijzigd door redwing op 05-12-2007 09:11 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Geloof me dat komt er echt niet zo'n autocomplete, is ook niet eerlijk als iemand een rank 16 lv5 aan had gezet of iemand met een vl1 rank 5 krijg je zoveel gezeik op het forum als dat zo zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Hoor net van een collega hier dat ze dat bij Rev1 wel gedaan hebben en bij Rev2 niet .. zullen wel zien (niet dat het mij veel scheelt had alleen 2 dagen skills aan staan ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

^^^^^^^^^^

Geloof het maar niet... Dit zou een hoeveelheid shit op de forums opleveren van heb ik jou daar...

En er zal toch al genoeg shit zijn van de mensen waar iets niet werkt want reken maar dat er weer een truckload met bugs worden geintroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 20:12
iemand dat off-line spel all geprobeerd :+

http://eve.znaor.hr/evegame/index.php

waarschijnlijk is dit ook een van de redenen waarom ze de forums er ook uitgooien als ze een patch deployen..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

helaas, bandwidth exceeded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
dat was de clue ook..

ik ben echt benieuwd naar de nieuwe schepen etc morgen.. wel jammer dat het nu net vandaag moest gebeuren.. liever gisteren ofzow woensdag heb ik altijd een lange eve avond nu moet ik maar wat anders gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Maranno schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:29:
Hoor net van een collega hier dat ze dat bij Rev1 wel gedaan hebben en bij Rev2 niet .. zullen wel zien (niet dat het mij veel scheelt had alleen 2 dagen skills aan staan ^^)
Dat werd toen inderdaad geroepen, maar iedereen die het hier over heeft heeft dit van 'iemand' anders gehoord maar ik heb nog van niemand gehoord dat bij hem persoonlijk een skill plotseling af was. Verder heb ik zelf Rev1 nog meegemaakt en bij mij was op geen van mijn accounts de skill plotseling completed. Ik geloof er dus niet zo heel erg in :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

redwing schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:19:
[...]

Dat werd toen inderdaad geroepen, maar iedereen die het hier over heeft heeft dit van 'iemand' anders gehoord maar ik heb nog van niemand gehoord dat bij hem persoonlijk een skill plotseling af was. Verder heb ik zelf Rev1 nog meegemaakt en bij mij was op geen van mijn accounts de skill plotseling completed. Ik geloof er dus niet zo heel erg in :+
Ik heb bijna alles mee mogen maken kwa updates. En dit is een pure mythe.
Het verhaal ging inderdaad de rondte toen der tijd maar er is niemand en was toen ook niemand die iemand kende waarbij het daadwerkelijk gebeurt was.

Bij mij zeker niet d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:16:
[...]

dat was de clue ook..

ik ben echt benieuwd naar de nieuwe schepen etc morgen.. wel jammer dat het nu net vandaag moest gebeuren.. liever gisteren ofzow woensdag heb ik altijd een lange eve avond nu moet ik maar wat anders gaan doen..
Nieuwe schepen zien er wel goed uit maar er zijn ook nog veel problemen... texture kwaliteit is niet zo denderend en het is erg jammer dat bepaalde zaken als de mogelijkheid je overview settings te backup of serverside op te slaan, niet meegenomen hebben. Maar ja, er blijft altijd wel iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173566

aaargh.... ik heb mijn eve fix nodig...

Weet iemand wanneer de patch te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wat dacht je van ff naar eve-online te gaan en wat te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anoniem: 173566 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:33:
aaargh.... ik heb mijn eve fix nodig...

Weet iemand wanneer de patch te downloaden is?
03:00 Nederlandse tijd als ze de planning halen.
Trinity on schedule

We're about half way through deploying the Trinity expansion to Tranquility and we're on schedule. After a long night our crew has taken a short lunch break and they're now back at their desks, working hard to make the rest of the deployment go as well as the first half did. Tranquility is expected to be back and open for business at 02.00 GMT, 6 December.

[ Voor 43% gewijzigd door IJzerlijm op 05-12-2007 15:34 ]

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Darth Malak schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:01:
[...]

Nieuwe schepen zien er wel goed uit maar er zijn ook nog veel problemen... texture kwaliteit is niet zo denderend en het is erg jammer dat bepaalde zaken als de mogelijkheid je overview settings te backup of serverside op te slaan, niet meegenomen hebben. Maar ja, er blijft altijd wel iets...
ach altijd leuk om met elke patch je hele overvieuw weer in elkaar te bouwen en naar jou manier in te delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

angel00008 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:51:
[...]

ach altijd leuk om met elke patch je hele overvieuw weer in elkaar te bouwen en naar jou manier in te delen...
En CCP zet standaard de nieuwe scheepstypes UIT op je overview. De eerste weken na elke patch gaan talloze mensen dood aan schepen die ze niet zien, dat zal nu ook wel weer gebeuren als het weer zo is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173566

IJzerlijm schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:30:
[...]

03:00 Nederlandse tijd als ze de planning halen.

[...]
Kan je de nieuwe patch pas downloaden als de servers al live zijn?

bugger, dat wordt voor mij morgenavond pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 173566 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:03:
[...]

Kan je de nieuwe patch pas downloaden als de servers al live zijn?

bugger, dat wordt voor mij morgenavond pas.
yep voor mij ook ik zie mij niet morgenochtend de patch downloaden en ff gamen om 6 uur 's ochtends..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ach, even vnc servertje configureren op je thuispc :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 14:01
Holy fuckass!!!!

Die Trinity trailer! O+

Niemand die toevallig weet hoe dat muziekje heet?
Mooi hoor! Zou ik graag een lange versie van willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05 16:22
totaal weer iets anders:

De alliance waar ik in zat is zojuist ontbonden :/ (Aftermath Alliance). We hebben all onze spulletjes uit Curse gehaalt net voordat de trinity patch kwam.

Als corp weten we nog niet zeker wat we willen gaan doen. Een hoop van ons willen empire wars gaan doen, en een ander deel wil graag bij een grotere 0.0 alliance... Persoonlijk lijken empire wars mij echt geweldig hoewel ik er nog nooit in een heb gevochten. Het is ook het idee om iedereen wat actiever op het gebied van PvP te maken door strengere eissen te stellen, maar ik weet niet hoe onze leadership dat voor elkaar wil gaan spelen.

Misschien heeft iemand nog een leuk ideetje voor onze corp wat we kunnen gaan doen? :)

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Actiever op het gebied van PvP en dan empire wars gaan doen.... oh well.... misschien wel goed voor een carebear corp.

[ Voor 22% gewijzigd door Darth Malak op 05-12-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:51:
[...]

Dat moest je sowieso al zeer regelmatig omdat na de zoveelste crash al je settings weer gereset waren. Wat ik in en in triest vind is dat de settings nog steeds niet te back-uppen zijn of serverside worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
tudeLati schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:39:
totaal weer iets anders:

De alliance waar ik in zat is zojuist ontbonden :/ (Aftermath Alliance). We hebben all onze spulletjes uit Curse gehaalt net voordat de trinity patch kwam.

Als corp weten we nog niet zeker wat we willen gaan doen. Een hoop van ons willen empire wars gaan doen, en een ander deel wil graag bij een grotere 0.0 alliance... Persoonlijk lijken empire wars mij echt geweldig hoewel ik er nog nooit in een heb gevochten. Het is ook het idee om iedereen wat actiever op het gebied van PvP te maken door strengere eissen te stellen, maar ik weet niet hoe onze leadership dat voor elkaar wil gaan spelen.

Misschien heeft iemand nog een leuk ideetje voor onze corp wat we kunnen gaan doen? :)
Splash? Er staan al genoeg suggesties op onze corp forum hoor :P En heb je de meeting al gehoord op dat mp3tje? :)
Darth Malak schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:50:
Actiever op het gebied van PvP en dan empire wars gaan doen.... oh well.... misschien wel goed voor een carebear corp.
Wat wil je met dat carebear corp zeggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 13-03 08:29
Proqzor schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:06:
[...]

Splash? Er staan al genoeg suggesties op onze corp forum hoor :P En heb je de meeting al gehoord op dat mp3tje? :)

[...]

Stationhug wars \o/

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Zit er in. Mmmm... *kwijl* leuke graphics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Proqzor schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:06:
[...]

[...]

Ik heb nog geen tijd gehad om naar Jav's zegje te luisteren.. en ik vroeg me af of er meer was naast de suggesties op ons eigen forum =)

Btw, De servers zijn weer back up!

[ Voor 4% gewijzigd door tudeLati op 06-12-2007 00:12 ]

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 15:46
helaas gaat het niet met me laptop om de nieuwe graphics te kunnen gebruiken.

ik wil met ingame geld timecards kopen.
Alleen weet ik nog niet goed hoe de prijzen zijn van 30,50,60,90 en 100.
Wat is ongeveer een goede prijs?
misschien is het ook wel handig om in de start topic te melden dat het heel handig is om ingame channel others van markt te kijken voor inkoop/verkoop van timecards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243519

Voor een 30 zit je qua 190M op een gemiddelde prijs, met een beetje geduld kom je echter soms ook nog een 160 of 170 tegen. Je doet er beter aan een 90 te kopen tho, voor niet meer dan 460-470M, hebt ook meer kans dat je daar soms nog een paar stuntprijzen van tegenkomt..

Ik heb zelf een jaar of anderhalf geleden ofzo? een flinke lading gekocht voor 50-60% van de huidige overpriced prijzen, maar isk is nu ook een beetje op doordat de dreads er bij bob nogal snel doorheen gingen een tijd terug :+ dus dat word GTC's kopen via amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244085

Nudat eindelijk mijn 3-jaar durige passie verslaving voor World of Warcraft heb doorbroken ben ik opzoek naar een nieuwe MMO.
En momenteel ben ik aan het bedenken of dat ik terug zal keren naar EVE - in het verleden heb ik ook een karakter gehad, Gallente gespeeld en een hoop astroid-belts leeg gemined, ore getransporteert en refined - helaas was dat naar een tijd niet heel boeint en zoek ik ook niet weer die richting.

Nu vroeg ik mij daarom af of er iemand ervaring had met het NPC hunten / Pirate gebeuren. Ik houd wel van een beetje actie, en dat miste ik dan ook vooral in het minen.
Maar heeft het wel zin een dergelijke route te kiezen zonder een alt die het karakter van de broodnodige ISK's voorziet of kun je ook rondkomen met het NPC hunten / Agent missions e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 14:46
Je kunt zeker wel goed rondkomen van NPC/pirates hunten. Leer dan wel zo snel mogelijk Salvaging!! Dit zorgt ervoor dat je heel snel en makkelijk heel veel IKSjes kan verdienen. 1 mining = vergelijkbaar met 20-30 min salvaging nadat je wat wrecks hebt gemaakt van je vijanden( mining doe ik dan nog wel in een destroyer dus geen super groot schip met talloze hardpoints voor mining lasers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Patch was klaar voordat het gepland was EN de server was redelijk stabiel, goed werk van CCP zou je denken.

En dan het bericht dat de premium upgrade je c:\boot.ini file verwijdert bij XP machines waardoor ze mogelijk niet meer kunnen worden opgestart

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=651679

Ik was 'm ook kwijt maar in /windows/pss stond nog een kopie van een oude systeem backup. Lees eerst die topic op eve-o voordat je de graphics upgrade installeert !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

2007.12.05 23:59

Victim: Windows XP
Alliance: None
Corp: Microsoft
Destroyed: boot.ini
System: Tranquility
Security: 0.0

Involved parties:

Name: kieron (laid the final blow)
Security: 5.0
Alliance: None
Corp: CCP
Ship: Patch
Weapon: Graphics Upgrade
Ik wist het niet, mijn pc stond af en kwam het nu pas te weten :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
tudeLati schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:12:
[...]

Ik heb nog geen tijd gehad om naar Jav's zegje te luisteren.. en ik vroeg me af of er meer was naast de suggesties op ons eigen forum =)

Btw, De servers zijn weer back up!
heb jij nog acces op de corpforums? If so, dan wens ik je een fijne tijd in eve want dan ben ik geboot ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 243519 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:06:
Voor een 30 zit je qua 190M op een gemiddelde prijs, met een beetje geduld kom je echter soms ook nog een 160 of 170 tegen. Je doet er beter aan een 90 te kopen tho, voor niet meer dan 460-470M, hebt ook meer kans dat je daar soms nog een paar stuntprijzen van tegenkomt..

Ik heb zelf een jaar of anderhalf geleden ofzo? een flinke lading gekocht voor 50-60% van de huidige overpriced prijzen, maar isk is nu ook een beetje op doordat de dreads er bij bob nogal snel doorheen gingen een tijd terug :+ dus dat word GTC's kopen via amerika
Jij noemt het overpriced. Ik vind die opmerking belachelijk. Ik vind 200 mil voor 30 dagen zwaar onderpriced. Het gaat hier wel om ECHTE euros dude voor virtueel geld die zo verdiend is.. Maar misschien wil jij altijd wel voor een duppie op de eerste rang zitten.

Iemand die GTC's voor 170 mil verkoopt is in ieder geval of rijk in het echte leven of hij snapt het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195351

De premium content patch is inmiddels verwijderd, men krijgt hem niet meer totdat het gefixed is.

Verder hebben mensen, voor zover ik gelezen heb, die de eve client geïnstalleerd hebben op c:\ er alleen last van.

Van de eve-o forums : Note to devs.... del .\boot.ini NOT del \boot.ini

verder zie dit topic op de eve-o forums staat goed advies in wat te doen in geval van.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 195351 op 06-12-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik had het probleem dat mijn client (versie 417xx) nieuwe was dan de server versie, vanochtend 8 uur, en kon-ie de GFX niet downloaden. Erg stom als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Aaaaaahhh, waarom die lichtblauwe kleur bij Gallente, had dan een diepe donker blauwe kleur gekozen voor de gallente models. :(

Minmatar en Amarr zijn erg mooi geworden, Caldari is erg flets, Gallente is oke.

[ Voor 28% gewijzigd door Rudios op 06-12-2007 11:43 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerXtrm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-05 12:35
Erg mooie upgrade. Petje af voor CCP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Mijn Armageddon glimt! *hugs* :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Rudios schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:42:
Aaaaaahhh, waarom die lichtblauwe kleur bij Gallente, had dan een diepe donker blauwe kleur gekozen voor de gallente models. :(

Minmatar en Amarr zijn erg mooi geworden, Caldari is erg flets, Gallente is oke.
dat is bij alle schepen zo dan? Vond het al vreemd dat men Myrmidon een blauwe paintjob gekregen had. De schaduweffecten zien er wel lekker uit (zeker tijdens het warpen, als je wat sterren passeert). HDR vergt echter net iets teveel van mijn pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Boeboe schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:12:
[...]

dat is bij alle schepen zo dan? Vond het al vreemd dat men Myrmidon een blauwe paintjob gekregen had.
Helaas wel. Alle schepen op de Tech2 en de shuttle na hebben die babyblauwe kleur :/

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195351

aye lelijke kleur :(

ik vind het mooi dat schepen van hetzelfde ras dezelfde kleur hebben, maar de gallente kleur is idd te licht baby blauwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Laatst online: 00:00
IJzerlijm schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:10:
En dan het bericht dat de premium upgrade je c:\boot.ini file verwijdert bij XP machines waardoor ze mogelijk niet meer kunnen worden opgestart
Pvt! Who uses Windows XP nowadays. And what kind of looser wants to upgrade his client, real hardcore EVEers donwload 1.2GB clients! ;-)

Ik schrok me een ongeluk en het is echt een enorme blunder van CCP, naar mijn mening de grootste die ze tot novh toe hebben gemaakt. De enege manier hoe ze deze kunnen toppen is bij de volgende patch een Format C:\ uit te laten voeren. 200.000 mogelijke slachtoffers..

Gelukkig heb ik zelf de gehele client gedownload, aangezien ik de oude client wilde blijven gebruiken als de nieuwe te zwaar zou zijn of te veel problemen zou geven.

Op zich draaid het prima op m'n PC onder max settings (2560x1600 fullscreen) [8800GTS640MH/4x2.4GHz/3GB), de client krijgt het alleen wel voor elkaar om 600MB te gebruiken (maar ik gooi het op de Caching settings die ik op extreme heb gegooid).

Net even twee clients naast elkaar geprobeert (1200x1600/max settings), is op zich wel te doen maar loopt niet echt soepel.

Het lijkt er trouwens ook op dat de client nu twee processor cores gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 10:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Ok ben nu 14 dagen lang aan het snuffelen, maar zou toch graag wat tips hebben avn ervaren mesen wat ik het beste kan doen, hoe ik mijn gemijnde rommel kan verkopen bijv.
En waar vind ik het spul terug dat ik op de markt koop? Ik krijg dat maar niet gevonden, terwijl ik betaald heb.

[ Voor 25% gewijzigd door Darkasantion op 06-12-2007 16:24 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er race-wise een "beste" ras om te kiezen als je de "fighter" route neemt? En dan doel ik meer op de verschillende schepen die de rassen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Darkasantion schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:58:
Ok ben nu 14 dagen lang aan het snuffelen, maar zou toch graag wat tips hebben avn ervaren mesen wat ik het beste kan doen, hoe ik mijn gemijnde rommel kan verkopen bijv.
En waar vind ik het spul terug dat ik op de markt koop? Ik krijg dat maar niet gevonden, terwijl ik betaald heb.
Goed op de markt kijken waar de best prijs is voor de ore. Je kan ook in een corp gaan zitten waar je betaald krijgt voor je spul waarna anderen de ore refinen en gebruiken voor het bouwen van spul. Hetgeen dat je koopt ligt bij het station waar je het koopt. Even je assets openen (1 van de knopjes in de linker balk) en even zoeken waar het item staat en dan daar heen vliegen. Op de markt kan je zien hoeveel jumps je verwijderd bent van je spul.
Anoniem: 244085 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:21:
Is er race-wise een "beste" ras om te kiezen als je de "fighter" route neemt? En dan doel ik meer op de verschillende schepen die de rassen hebben.
Caldari.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Anoniem: 244085 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:21:
gallante of Minmatar
caldari is leuk voor NPC maar voor pvp niet echt super al helemaal niet solo pvp.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Onderbouw dat eens? Elk ras heeft zijn specifiek fightereigenschappen, steekt er geen met kop en schouders bovenuit. Caldari is 1vs1 zelfs vrij belabberd en functioneerd in fleet of als support weer erg goed (dit natuurlijk omdat shieldtank de electronics verziekt in de midslots), om maar een voorbeeld te noemen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
En dan gaat het hier vooral om je attribs en niet zozeer om de schepen zelf. Je kunt nl. zelf weten voor welke schepen je gaat trainen en dan maakt het verder niet uit wat je eigen ras is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Op de lange termijn is Caldari Achura inderdaad het beste character voor zowat alles (vanwege lage Charisma, wat een vrij waardeloze attribute is) maar als je binnen een maand toch wat PvP wil gaan doen is denk ik een Minmatar met skills voor Rifter (frigate) + Microwarpdrive + Warp Disruptor misschien wel het beste.

Het beste Caldari frigate (Merlin) is namelijk vrij waardeloos voor tackling vanwege zijn lage snelheid.

Over het geheel genomen hebben Minmatar/Gallente veel goede PvP schepen, met wat uitzonderingen en Caldari/Amarr veel beroerde PvP schepen, met wat uitzonderingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Count schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:17:
Op de lange termijn is Caldari Achura inderdaad het beste character voor zowat alles (vanwege lage Charisma, wat een vrij waardeloze attribute is) maar als je binnen een maand toch wat PvP wil gaan doen is denk ik een Minmatar met skills voor Rifter (frigate) + Microwarpdrive + Warp Disruptor misschien wel het beste.

Het beste Caldari frigate (Merlin) is namelijk vrij waardeloos voor tackling vanwege zijn lage snelheid.

Over het geheel genomen hebben Minmatar/Gallente veel goede PvP schepen, met wat uitzonderingen en Caldari/Amarr veel beroerde PvP schepen, met wat uitzonderingen :)
Jammer dat CCP nogsteeds de Charisma attrib. niet heeft gefixed. Drie jaar geleden was deze attrib. ook al waardeloos.

Zit momenteel te denken aan het picken van een Caldari en daarna de Minmatar skills te leren - het hoeft voor mij allemaal niet zo heel vlot te lopen en in de longrun heb ik er meer aan.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 244085 op 06-12-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243519

Darth Malak schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:07:
[...]

Jij noemt het overpriced. Ik vind die opmerking belachelijk. Ik vind 200 mil voor 30 dagen zwaar onderpriced. Het gaat hier wel om ECHTE euros dude voor virtueel geld die zo verdiend is.. Maar misschien wil jij altijd wel voor een duppie op de eerste rang zitten.

Iemand die GTC's voor 170 mil verkoopt is in ieder geval of rijk in het echte leven of hij snapt het niet helemaal.
Ik vind het overpriced omdat ze anderhalf jaar geleden 120 mill waren.. maar toen was het isk verdienen moeilijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148927

Ik zit er ook net een paar dagen (trial)
Ik probeer mijn hull te vergroten, echter ik heb ipv een Hull een Hull Upgrade gekocht voor 55k Isk. En blijkt dat het een boek ofzo is?

In ieder geval, hoe kan ik mijn levator qua hull vergroten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:09

Creesch

bla bla!

dat boek is een skill, skills heb je nodig om nieuwe schepen te vliegen en nieuwe modules te gebruiken. (je hebt hopelijk toch wel de tutorial gedaan).

Die skill heb je nodig om cargo expanders en dergelijke te fitten.

om je in iedergeval iets op weg te helpen
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=437508
new player guide voor eve met bijbehorende fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 18:23
reinforced bulkheads.. maar waarom zou je je hull hp will vergroten? op je velator, denk ik dat je bedoelt?

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148927

Ik heb wel de tutorial gedaan, echter er is zoveel informatie te verwerken :(

Maar ik wil graag mijn cargo ruimte vergrootten, dan kan ik meer mineralen transporteren >= meer isK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
cargo hold expanders iirc heb je dan nodig. Maar als je nog je eerste schip heb, kan je beter een nieuw schip kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Laatst online: 12-01 10:38
Darth Malak schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:52:
[...]

Dat moest je sowieso al zeer regelmatig omdat na de zoveelste crash al je settings weer gereset waren. Wat ik in en in triest vind is dat de settings nog steeds niet te back-uppen zijn of serverside worden opgeslagen.
Euh, nou ze zijn wel te backuppen, gewoon onder cache en dan de map settings in je eve map. En deze keer is er bij mij niks mis gegaan met de overview settings en ze hebben gezegt dat dit geregeld is, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.

Voor de rest vind ik de graphics erg mooi, vraag me alleen af of het met veel mensen op een grid toch niet slim is om de premium graphics uittezetten. Krijg op me alt met premium uit en dus de oude graphics 100 fps en met me main met de graphics aan net 40. Toch maar eens een nieuwe gfx kopen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Laatst online: 24-05 00:28
Hello iedereen hier :)

Ik ga vanavond proberen een account aan te maken voor eve-online! Ik heb er een tijd geleden ook al over nagedacht of ik dit spel wou spelen. Toen heb ik besloten om toch eerst maar Guild Wars te spelen. Maar nu toch weer even wat anders, space sims en met VEEL spelers vind ik erg leuk!

Ik heb mij er al wat in verdiept een tijdje geleden alleen dat is weer verwaterd helaas... maar als ik de teksten zo lees komt het allemaal zeer precies met wat je allemaal 'mount' op je schip.

Wat raden jullie aan om te beginnen? Ik heb begrepen dat je een 'goede' en een 'slechte' kant kan kiezen, de 'brave' miner of een pirate.. toch ? :-o of praat ik nu .... :)

goed.. ik ga weer verder werken en zo af en toe info vergaren O+

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 07:36
In princiepe kun je met Eve alle kanten op. Het 'fitten" van je schip wordt door sommige door een ware kunst verheven. Het is trouwens van levensbelang in Eve om een goede setup te maken van je schip, anders ben je hem zo kwijt.

In Eve is er geen goede of slechte kant. Als je als pirate een andere speler afknald dan daald je security status. Maar deze kan je weer omhoog brengen door NPC af te schieten en missies te doen.

In het begin kan Eve wat overdonderend zijn. Volg de tutorials en de eerste missies.
Mining is leuk in het begin, zodat je wat skills kan trainen terwijl je aan het minen bent.

Maar missies en salvaging (Het leeghalen van wrakken en deze salvagen) levert ook aardig wat op.

Handig om te gebruiken is EveMon, hiermee kun je zien welke skills je moet trainen voor fittings / schepen. Alleen weet ik niet of deze al werkt met de laatste update.

Ook kun je een corp / alliance zoeken die bied wat jij wilt. Hiervoor kun je op het Eve forum kijken, of ingame met mensen praten.

Let wel, niets in Eve is gratis. Voor schepen en fittings zul je iets moeten doen om isk te krijgen zodat je deze kunt kopen. Wordt je afgeknald, dan ben je daadwerkelijk je fittings kwijt. Je schip kun je verzekeren, zodat je een x bedrag terugkrijgt. De schepen die je in het begin gebruikt zijn nog niet echt duur, maar als je wat meer skills krijgt, worden de schepen steeds duurder.

Vlieg daarom niet met iets wat je niet kan compenseren als je wordt afgeschoten.
Voor setups van schepen kun je hier kijken: www.battleclinic.com

Verder veel plezier in Eve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
Dank voor de uitleg! Het spel moet ook niet te simpel zijn, er moet uitdaging in zitten en als ik zo hoor hoe er gepraat wordt is dat er zeker wel!

Is er ook een GOT alliance oidg?

Ik kan helaas niet zoveel bekijken hier, ik werk op een nogal afgeschermde omgeving dus kan vanavond pas de websites bekijken.

Mijn idee is, om leuke gevechten mee te maken, maar ook tevens solo vliegen en op de 'achtergrond' dingen doen. Omdat ik niet al te veel tijd heb om 'lange' missies te doen. Daarom ben ik ook gestopt met Guild Wars... idioot lange missies van 4 uur lang... een beetje 'overdone'...

Hoe zit dat hier met de missies van EVE? Duren deze lang, of kun je missies ook in stappen afronden?

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Na de reacties op de frontpage heb ik gisteren toch maar weer eens opnieuw EVE geinstalleerd met de 14 days trail.

Met moeite de tutarial gedaan. Althans half denk ik. Mocht een agent missie gaan doen maar gezien er een waarschuwing kwam dat je deze toch echt af moest ronden en het al laat was ben ik ermee gestopt.

Maar nu leggen ze nog minder uit dan voorheen. Als je voor het eerst docked krijg je een uitleg van: "Dit is je interface, zoek het maar uit." "Leuk. En bedankt."
Chat was chaotisch gezien we daar met 20 man om hulp vroegen en er maar 1 iemand was die de vragen probeerde te beantwoorden.

Zijn er NL channels of zo waar ik met mijn vragen terecht kan?
Want o.a. het skill systeem was mij onduidelijk. Kun je maar op 1 skill extra focus leggen?
De user guide op de EVE site was ook magertjes met uitleg.

Het hele concept achter EVE lijkt me nog steeds leuk, het is alleen jammer dat je er niet zo 123 in kunt stappen. Zoals de gebruikelijke MMORPG's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat is wel zo met meer games.

Je kan maar 1 skill tegelijk trainen. Je kan wel een andere skill gaan trainen als je halverwege ben, en dan raak je niks kwijt aan skill punten.

Als jij nergens naartoe bent gegaan, dan moet er rechts onderin je scherm een rijtje agenten staan (anders daar op tab agent klikken). Eén daarvan is de agent die jij nodig heb. Is een storyline, en anders heb je linksboven nog een knop "people and places". Dan kan je op agenten drukken, en daar staat als het goed is degene die je nodig heb. (en als je pech heb staan er meerdere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
VTB schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:59:
Na de reacties op de frontpage heb ik gisteren toch maar weer eens opnieuw EVE geinstalleerd met de 14 days trail.

Met moeite de tutarial gedaan. Althans half denk ik. Mocht een agent missie gaan doen maar gezien er een waarschuwing kwam dat je deze toch echt af moest ronden en het al laat was ben ik ermee gestopt.

Maar nu leggen ze nog minder uit dan voorheen. Als je voor het eerst docked krijg je een uitleg van: "Dit is je interface, zoek het maar uit." "Leuk. En bedankt."
Chat was chaotisch gezien we daar met 20 man om hulp vroegen en er maar 1 iemand was die de vragen probeerde te beantwoorden.

Zijn er NL channels of zo waar ik met mijn vragen terecht kan?
Want o.a. het skill systeem was mij onduidelijk. Kun je maar op 1 skill extra focus leggen?
De user guide op de EVE site was ook magertjes met uitleg.

Het hele concept achter EVE lijkt me nog steeds leuk, het is alleen jammer dat je er niet zo 123 in kunt stappen. Zoals de gebruikelijke MMORPG's
Er is een kanaal genaamd "hollander". Meeste daar zijn erg behulpzaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

PsychoHellDude schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:37:
Hoe zit dat hier met de missies van EVE? Duren deze lang, of kun je missies ook in stappen afronden?
De meeste missies duren minder dan een uur, afhankelijk van hoe snel je de NPC's stuk maakt en of je vaak de missie moet verlaten om te repareren. Je hebt een deadline waarbij je een bonus krijgt (een uur of 6 meestal) en daarna een aantal dagen voordat je de missie faalt en je agent boos op je wordt. Als je halverwege een missie met meerdere stagen verlaat blijven de stukken die je gedaan hebt leeg tot na downtime waarna de missie als nieuw terugkomt.

Er zijn missies die zoveel opbrengen aan NPC's opblazen dat mensen ze opzettelijk niet afmaken om de volgende dag weer een verse voorraad NPC's te hebben. Let wel op bij COSMOS missies, als je die faalt krijg je die missie nooit meer opnieuw en als je een missie van een Storyline Agent faalt kost dat je een heleboel standing met die faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 07:36
Volgens mij was er ook nog een dutch channel.
Sommige lvl 4 missies kunnen wel wat langer duren, maar dat is vaak als je deze solo speeld.
Ik doe meestal de lvl 4 missies met 2 / 3 andere. dan gaat het een stuk sneller.
Niet vergeten te looten en te salvagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 15:46
En nu is de tijd van lvl4 missie's nog langer door dat ze de torp afstand verlaagt is.
Nu kunnen ze 9km ver :( (dit is wel zonder skills berekent).
Lijk me voor een POS attack helemaal erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-06 10:23

ZenTex

Doet maar wat.

Gewoon overstappen naar Cruise Missiles Calamor. Vor PvP is de torp change een zegen, maar voor PVE funest. De kracht van de raven in PvE was het afknallen van NPC's vn grote afstand waardoor je zo min mogelijk dps te tanken hebt. In torp range komen betekent nu dat je blootstaat aan de DPS van zowat alle NPC's=dode Raven.
En zo erg is het verschil niet, toen ik wat lagere engineering skills had om te tanken gebruikti ik uitsluitend cruises, minder dmg op de grote schepen maar juist weer meer op de fodder, en je kunt wat makkelijker tanken door een midslot vrij omdat je geen painter meer nodig hebt.

Trinity patch ziet er zeker mooi uit, maar op m'n laptop die Vista draat zorgt dit voor freezes, met XP nergens last van. Wel dikke FPS increase met een simeple GF 7900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
Oh dat is mooi dat ze niet langer duren als een uur, op sommige na... maar dat lijkt mij denk ik wel logisch :)

Maar de got'ers hier hebben geen alliance??

En / of welke alliances / corps zitten jullie ?? en uiteraard waar ;)

[ Voor 35% gewijzigd door PsychoHellDude op 07-12-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Er is niet echt een GoT alliance nee.
Een alliance oprichten en draaiende houden vereist behoorlijk wat inzet, geld, tijd, en dimplomatie en daarnaast liefst veel actieve members. Daarvoor spelen er te weinig GoTers denk ik. Buiten dat verschillen de allianties nogal van elkaar qua stijl en activiteiten en zoekt iedereen gewoon de alliante die bij hem past, niet de alliantie die toevallig de GoT stempel draagt.

Heb zelf 2 chars in R0adkill en 1tje in Nihil-Obstat.
1 PvP/PvE BS char.
1 Industrial.
1 Pure PvP Ceptor/AF pilot. (minnie natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
Wat is het minimale aantal personen waarmee je een alliance op kan zetten, ik neem aan als de GOT'ers hier hun ding plaatsen wat ze willen bereiken dat er toch wel een leuke start gemaakt kan worden... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
ik heb zelf ook 2 main characters, de mijne zitten allebei in Mostly Harmless :)

weet iemand trouwens al of ze die bug hebben verholpen waarbij je je implants verloor als je JC'ed?

[ Voor 39% gewijzigd door GamemasterByte op 07-12-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PsychoHellDude schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:21:
Wat is het minimale aantal personen waarmee je een alliance op kan zetten, ik neem aan als de GOT'ers hier hun ding plaatsen wat ze willen bereiken dat er toch wel een leuke start gemaakt kan worden... toch?
Onderschat een alliance corporation niet. Eentje oprichten is gemakkelijk. Eentje succesvol uitbouwen en leiden kost enorm veel tijd en isk. Het beste dat je kan doen is een bestaande alliance joinen. Voorlopig kan je misschien een kleintje joinen of de kat uit de boom kijken tot je weet welke richting je uitwil met je personage (pvp, industrial, mining, whatever) en vervolgens kan je dan een alliance joinen die aansluit bij je visie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

PsychoHellDude schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:21:
De meesten hier zitten al zo lang bij een corp/alliantie dat het lastig is ze daar weg te krijgen. Als je ook kijkt naar de bestaande corps die uit een specifiek land komen zijn ook de landen waar Engels niet zo standaard door iedereen gesproken wordt en een corp met de eigen taal een groot voordeel is.

Goonswarm is wel een forum-allianctie maar de aantallen daarvan zijn veel groter.

[ Voor 6% gewijzigd door IJzerlijm op 07-12-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
GamemasterByte schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:21:
weet iemand trouwens al of ze die bug hebben verholpen waarbij je je implants verloor als je JC'ed?
Nope, gister nog 2 +3 implants aan verloren (nog altijd geen response op petition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verlies je die implants niet als je naar hetzelfde station JC'd als waar zich al een clone bevind? (en was dat niet de bedoeling?)
Of is deze bug nieuw dat het "at random" gebeurd?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Dat is geen bug volgens mij. Je krijgt altijd eerst netjes een waarschuwing, en als je die negeert dan raak je uiteraard je mooie implants kwijt....
Ik ben perongeluk eens mijn setje +3's kwijt geraakt hierdoor, had ik ge-petitioned en de GM zei dat het zo hoorde en dat ik voortaan beter moest opletten. Dat doe ik dus nooit meer.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Implants verliezen met een jump naar hetzelfde station begon als een bug en later werd het een "feature". :+
De nieuwe JC losses zijn idd een bug, en een serieuze ook. Nu zit ik met mijn main in highsec vast met een full +4 set en kan niet terug naar 0.0.
Ik ik JC pas als ik een officiele statement van de Devs heb gelezen dat het verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je kan altijd nog een schip gebruiken :9

Kom er net achter dat voor nieuwe graphics je SM 3.0 nodig heb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
ja, ik weet het trucje met in-hetzelfde-station-zijn :P maar het ging mij meer om de bug die is ontstaan na de launch van trinity, daar blijkt dat als je uberhaupt JC'ed je je implants verliest.. maar dit is blijkbaar random, want heb ook van mensen gehoord dat ze hun implants nog steeds behielden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ja, en dan gepod worden in 0.0. Ben ik ze allemaal kwijt ipv een paar. :S

Er staat trouwens een heel handige sticky op EVE-O forum in General discussion met wat je nodig hebt voor de premium content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Volgens mij heeft zo'n tweetal berichten op de FP wel weer geresulteerd in meer GOT'ers die spelen. :)

Zelf ben ik momenteel bezig met (eindelijk) lvl2 missies met mijn Vexor. (Pas sinds kort gerealiseerd dat "Connections"+"Social" behoorlijk goed werkt om je standing met een NPC corp te verhogen.)

Ik blijf het wel ontzettend moeilijk vinden om uit de spam op het Recruitement kanaal wijs te worden wat nu een corporation is waar ik bij wil zitten.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ZenTex schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:38:
Ja, en dan gepod worden in 0.0. Ben ik ze allemaal kwijt ipv een paar. :S

Er staat trouwens een heel handige sticky op EVE-O forum in General discussion met wat je nodig hebt voor de premium content.
Ja ik had het al gevonden, heb een x700M en die ondersteund SM 3.0 niet. Maar een keer eve op desktop comp installeren.

Ik weet niet hoe ver je door 0.0 moet en of je backup kan krijgen, maar eigenlijk was die opmerking niet serieus bedoeld. Al ga ik als ik naar high-sec moet gaan liever door een stuk 0.0 dan omweg nemen door lang stuk low sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

CoRrRan schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:45:
Volgens mij heeft zo'n tweetal berichten op de FP wel weer geresulteerd in meer GOT'ers die spelen. :)

Zelf ben ik momenteel bezig met (eindelijk) lvl2 missies met mijn Vexor. (Pas sinds kort gerealiseerd dat "Connections"+"Social" behoorlijk goed werkt om je standing met een NPC corp te verhogen.)

Ik blijf het wel ontzettend moeilijk vinden om uit de spam op het Recruitement kanaal wijs te worden wat nu een corporation is waar ik bij wil zitten.
Wat zoek je precies dan ?

kom eens gezellig langs in onze channel :) Dat praat wat makkelijker vind je ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Er zijn een aantal corporations waar wel een aantal gotters inzitten. Het is echter niet de bedoeling dat in dit topic actief wordt geworven dus kijk vooral in de sigs van de mensen die hier rondlopen en af en toe wordt er stiekum tussen de regels door toch gerecruit (foei!).

Voordat je een corporation joined moet je goed kijken wat jij hen kunt bieden en wat zij jou kunnen bieden. Ik spreek wel eens met ceo's die hun members echt als slaafjes zien die geld voor ze verdienen (al zijn dit vaak de amerikaanse corps).

Het is echter een erg goed idee om een corp te joinen, omdat ze je vaak goede adviezen kunnen geven. Iets om op te letten is bijvoorbeeld de tax, de corp krijgt dan zoveel procent van alle missie/ratting inkomesten die je hebt. Vaak krijg je hiervoor wel wat terug, zoals access tot bepaalde gebieden of gratis schepen ofzo.

Een gemiddeld tax percentage weet ik niet echt, zie veel rond de 10-20%. De corp waar ik bij zit heeft een tax van 25% bijvoorbeeld, hiervoor krijg je schepen, t1/named modules, ammo, mining crystals etc. Wij zitten bijvoorbeeld zelf in een 0.0 gebied waar geld verdienen erg makkelijk is. Als totale beginner zou ik niet zo snel naar een onveilig 0.0 gebied gaan, maar als je een paar maand bezig bent is het een prima nieuwe uitdaging met veel mogelijkheden tot pvp als je dit wil, en erg lekkere ores natuurlijk. Niks beter dan 60M per uur verdienen met een beetje laf minen :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
ZenTex schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 18:17:
Implants verliezen met een jump naar hetzelfde station begon als een bug en later werd het een "feature". :+
De nieuwe JC losses zijn idd een bug, en een serieuze ook. Nu zit ik met mijn main in highsec vast met een full +4 set en kan niet terug naar 0.0.
Ik ik JC pas als ik een officiele statement van de Devs heb gelezen dat het verholpen is.
Bij mij ging het gisteren toevallig wel goed. Ik zat in een full +5 clone met wat goede hardwirings (mission-clone) en we hebben tijdens (net voor) de lange DT een war gekregen en ik heb dus geen voorbereidingen kunnen doen. Aangezien ik niet in een station blijf hangen zonder dat ik iets kan doen ben ik maar naar mijn +3 clone gejumped en dat ging dit keer iig goed :) Vanavond nog een keertje terugjumpen naar een implantloze clone om naar 0.0 te gaan.
Wel heb ik vantevoren ff een screenshotje van mijn implants geplaatst voor het geval dat :P

[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 08-12-2007 11:03 ]

[removed]

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.