Ik heb het forum ff doorgespit maar kom er niet helemaal uit. Ben nogal een newbie op het gebied van portable mediaplayers maar ik begrijp als je een goede player zoekt voor video-weergave dan kom je al gauw uit bij Creative Zen, Ipod e.d., en zit je al zo rond de 150 euro voor een eenvoudig model. Maar ik zal niet extreem veel gebruik maken van een dergelijke player, maar vooral tijdens langere treinreizen. Vandaar mijn vraag of jullie ervaringen hebben met een goedkopere budget player zodat voor mij de drempel om zo-eentje aan te schaffen wat lager wordt. tnx
Je zoekt ervaringen? Kijk dan gewoon eens rond in het forum zou ik zeggen. Het bestaat namelijk voor 90% uit ervaringen.
Je geeft al aan dat je ongeveer 150 euro moet lappen voor een eenvoudig model. Je weet ook zo de merken te noemen in die prijsklassen.
Ga dan eens op zoek (en niet alleen op GoT) naar reviews, bijna elke product wordt wel op diverse site besproken.
Overigens merk ik op dat je wat tegenstrijdige tekst gebruikt.. Goed & Budget.. Wil je kwaliteit, dan zal je over het algemeen toch iets dieper in de buidel moeten tasten.. Wil je Budget, wat ook kan, moet je niet zeuren over de kwaliteit...
Kwestie van afwegen dus..
Ga dan eens op zoek (en niet alleen op GoT) naar reviews, bijna elke product wordt wel op diverse site besproken.
Overigens merk ik op dat je wat tegenstrijdige tekst gebruikt.. Goed & Budget.. Wil je kwaliteit, dan zal je over het algemeen toch iets dieper in de buidel moeten tasten.. Wil je Budget, wat ook kan, moet je niet zeuren over de kwaliteit...
Kwestie van afwegen dus..
Ey!! Macarena \o/
Ik heb uiteraard even rondgekeken in dit voor mij nieuwe forum maar ik kom voornamelijk reviews en ervaringen tegen van de wat duurdere en voor mij exotische mediaplayers en ik zou niet direct weten welk merk je nu onder het kopje "betrouwbare budgetplayer" zou kunnen scharen.RoD schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:10:
Je zoekt ervaringen? Kijk dan gewoon eens rond in het forum zou ik zeggen. Het bestaat namelijk voor 90% uit ervaringen.
Dan heb je niet goed gekeken. Even twee voorbeelden:Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:15:
[...]
Ik heb uiteraard even rondgekeken in dit voor mij nieuwe forum maar ik kom voornamelijk reviews en ervaringen tegen van de wat duurdere en voor mij exotische mediaplayers en ik zou niet direct weten welk merk je nu onder het kopje "betrouwbare budgetplayer" zou kunnen scharen.
[Flash] Het Creative Zen topic
[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2
Welke spelers er ongeveer in je budget passen zou je op www.mp3shop.nl kunnen bekijken. Daar hebben ze een bijzonder ruim aanbod.
Je kan in ieder geval vergeten dat je voor 90 euro een goede videoafspeler vind. Reken op 150 tot 200 en als je dat niet hebt zou ik maar bij alleen geluid blijven
Ik heb trouwens de Zen gekozen na div reallive testen voor mij althans de beste prijs kwaliteit verhouding. Ik heb er elke dag nog veel plezier van in de trein
Ik heb trouwens de Zen gekozen na div reallive testen voor mij althans de beste prijs kwaliteit verhouding. Ik heb er elke dag nog veel plezier van in de trein
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
dank voor de reply's. De Meizu lijkt me zeker het overwegen waard. Alleen nog een vraagje: ik zie bij de specs dat deze in principe het Xvid-formaat ondersteunt. Betekent dat dat je MP4 en Divx (avi) moet converteren om ze op de Meizu te kunnen kijken ? Indien zo, graag een advies over welke software je daarvoor het beste kunt gebruiken . tnx
Pagina: 1