I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Goed beeld, maar haperend en haperend geluid. Getest op m'n iMac. CPU is nog ong 30 idle volgens activity monitor.
Maar deze heeft het beste resultaat tot nu toe
-= edit =- Met framedrop filter ge-enabled speelt hij wel af... natuurlijk wel met framedrops dus nog niet echt acceptable
[ Voor 15% gewijzigd door Martkrui op 28-10-2008 17:13 ]
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Deze gebruik ik op het moment ook. Boxee werkt alleen net allemaal wat mooier en heeft wat handige features zoals automatisch ondertitels downloaden. Dus ik ben benieuwd hoe de ontwikkelingen rond Boxee zullen gaan.domi235 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:37:
Waarom dan niet gewoon XBMC gebruiken? XBMC Atlantis is momenteel in feature freeze voordat de final gereleased wordt, werkt native onder OS X en doet zijn werk erg goed moet ik zeggen
MPlayer OSX doet het prima alleen hoor daar alleen de achtergrondgeluiden?
VLC doet het dan wel weer, maar vindt het nodig om er om de 20 min. uit te klappen waarna je helemaal opnieuw kan gaan zoeken naar waar je was. heb je dit gevonden dan klapt ie er nog 3x uit voordat ie hem wel een keer oppakt.
En ik moet en zal die film afzien vannacht!
Macbook Pro, 640 WD extern
Off topic: Weet iemand een goede MKV check en repareer applicatie voor OSX?
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
http://www.xbmcfreak.nl/
Zit je toevallig met 2.0 geluid te luisteren naar een 5.1 spoor die niet gedownmixed word?Clox schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 02:28:
MPlayer OSX doet het prima alleen hoor daar alleen de achtergrondgeluiden?Gesprekken zijn niet te horen, de bijbehorende knallen en schoten wel....
Kijk eens in de instellingen of je je geluid dan wel op 2.0 (stereo) hebt staan, ik vermoed van niet namelijk aangezien alle stemmen via de center gaan en je dat juist niet horen kunt.
I am the great Cornholio!
Wel jammer inderdaad dat onder bootcamp windows wel gewoon via een "normale player" kan.
[ Voor 13% gewijzigd door Liquid op 28-11-2008 17:05 ]
Verwijderd
of boxee (maar de interface daarvan is ... uh minder
of xbmc voor osx....
Plex vind ik het fijnst (en is ook een variant van xbmc) maar de echte xbmc is ietsje krachtiger.
Kan ik zelfs bluray streams mee afspelen op een core duo..
Don't live for pleasure, make life your treasure
Hier stond achterhaalde informatie…
Verwijderd
Het lijkt me dat die toch ook wel een belangrijke factor is bij het afspelen van video?
Meende dat momenteel alleen quicktimeX gebruik maakte van hardwarematige decodering (hetgeen meteen zou verklaren waarom apple die api niet vrijgeeft).
-grmbls, sorry voor de bump, datum niet gezien '-_- -
[ Voor 8% gewijzigd door polthemol op 04-01-2010 15:10 ]
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.