Na het aanschouwen van de mooie reeks winterfoto's gooi ik er maar eens wat foto's tussen (is al lang geleden namelijk).
Eerst even wat opmerkingen op andere platen:
@jvdb1975
Beetje grouwe doorkijkjes. Niet echt spannende foto's, onderwerp in het midden helpt niet. De lichtstralen door de mist is een wel mooi effect.
@Derice
Mooie platen. Mooie blauwe lucht, met witte sneeuw en de gloed van de zon. Mooi vastgelegd. #9 springt eruit, erg mooi. Lijkt net bij #3 of deze scheef staat, maar dat wordt waarschijnlijk versterkt door dat witte ding linksonder. #6 is net niet. Of de horizon iets hoger of meer lager. Composities zijn bij 3, 5 en 7 hetzelfde. Bij #2 vind ik het minder storen door de weg. Verder heb je de geweldige kleuren van de strakke lucht en de vorst mooi vastgelegd.
@MadMoody
#1, 2 en 7 hebben een sterk afwijkende kleur vergeleken met 3 en 6. Mooie composities van 1, 3 en 4. Nummer 7 vind ik leuk, alleen jammer dat er weinig detail te zien is in het sneeuw. Leuke platen.
@Swaptor
Misschien lukt het met een klein beetje inflitsen om het blaadje wat op te lichten. Nu trekt het omringende meer de aandacht omdat beter belicht is.
@Markicks
Leuke doorkijk. beetje paarsig, zoals eerder gezegd. Misschien is het mooi om de onderste strook eraf te halen zodat je meer naar een 2:3 verhouding gaat. Hierdoor valt het hele donkere onderaan weg.
@-?!-
Beetje veel blauw. Wel lekker dat de kleuren zo afsteken maar de compositie vind ik niet zo.
@samsam538
Leuk moment.
@jfeelders
Mooi zo'n roodborstje in de bevroren takken. Ik zou het iets kleiner croppen zodat je iets meer roodborstje in beeld heb. Het is wel een heerlijk sfeervolle plaat. Leuk.
Beide zijn afgelopen weekend genomen met een Sigma 50 2.8. Heerlijk zo'n 2.8. Lekker spelen met DOF. Nu alleen nog ff sparen voor een 1.4
Shoot!
Zwarte doosjes met de tekst "Nikon" + wat lichtdoorlatende lensdoppen || www.marcosplaten.nl