Seizoen 2012-2013 met Arsenal/Vitesse en Ghana zit erop!
Het begon allemaal zo hoopgevend bij Arsenal: oefenwedstrijdjes werden heel makkelijk gewonnen.
3-2 op Hearts was de minste wedstrijd (7-0 op Zulte Waregem!)
Ook tijdens de Community Shield leek er nog niet veel aan de hand; er werd met 2-0 van Chelski gewonnen.
Er werd thuis met 1-1 tegen Sunderland gelijk gespeeld. Kan gebeuren. 1-1 tegen Aston Villa. Oke.... Verloren van Blackburn. Ik, toen een beetje chagrijnig, besloot dat het beter was voor mij en voor Arsenal als ik daar vertrok.
Ik nam ontslag en vond twee maanden later bij een gedegradeerd Vitesse onderdak. Vreemd, want ze waren net over hun financiele crisis heen.
Gelijk de helft naar de reserves gegooid en enkele nieuwe spelers gehaald
Sun Xiang (oud PSV, speelde in 2012 in China), Maximilliano Muniz (om Maldonado zich meer thuis te laten voelen)
en enkele goede regens.
Eind maart werd Nourdin Boukhari bij Sparta ontslagen vanwege de financiele crisis daar. Dus ik bied hem een contract aan, en heb eindelijk de invaller voor de vier maanden geblesseerde Koen van de Laak.
Mijn team:
Doel: Hallgrimson (regen)
Verdediging (L->R) Sun Xiang ,Karim Saïdi, Jimmy Estacio, Claudemir
Middenveld (L->R) Van de Laak, Maldonado, Muniz, Eduardo (niet die van Arsenal

)
Aanval (L->R) Hagary, Sosa.
Hagary heb ik trouwens met een spelersruil voor mijn tweede keeper met Feyenoord gekregen. Blijkt nog eens een goaltjesdief te zijn ook
Ik kwam bij Vitesse toen ze vierde stonden. Uiteindelijk als 6e geëindigd zonder periodetitel.
In de eerste ronde moest ik tegen Emmen. De eerste wedstrijd (uit) verloor ik, de tweede won ik en de derde ook. Toen moest ik tegen het nacompetitiegeval VVV. Na 17 minuten werd er al gescoord. Toen dacht mijn israëlische verdediger Cohen dat men het wel zonder hem af kon en gaf een aanvaller een elleboogstoot. Gevolg: Saai zeer defensief voetbal op de counter, PSV-spel dus. Werd 1-1. De tweede wedstrijd wel weer gewonnen net als de derde, wat mij recht gaf op duels tegen Telstar. In de eerste wedstrijd werden ze heel simpel opzij gezet, maar er werd vergeten te scoren. Dit werd in de thuiswedstrijd wel gedaan, dus stond het 1-1. De derde wedstrijd was me er eentje:
Ik kwam op voorsprong al na 7 minuten. Opeens stond het 1-1 toen ik het spel domineerde. 2-1 werd het daarna, maar mijn keeper raakte geblesseerd en ik moest een keeper die ik voor later had gehaald erin gooien. Prompt domineerde ik de wedstrijd niet meer en moest ik vechten voor wat ik waard was. Uiteindelijk heb ik het gehaald.
Eindstand:

(ja, feyenoord is inderdaad gedegradeerd :D!)
Ojah, dan hebben we nog Ghana.
Er gebeurt iets vreemd in de poule waarin ik zit (Mali, Guinee, Egypte, Ghana, Tanzania, Benin). De ploegen die onderaan horen te hangen staan bovenaan (Mali, Benin), en de toppers zitten onderaan *(Egypte). Ik sta gedeeld eerste met Mali op het ogenblik (Mei 2013).
Na het WK ga ik weg bij Ghana, even kijken of ze me bij Nederland of een europees topland willen. Anders nog wel leuk om ploegen als de Antillen op het WK te krijgen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Nilsinho op 29-02-2008 22:59
]