[Multi] Football Manager 2008 - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Zouden jullie ook moeten doen, kijken tegen wie je speelt voor de loting :P
FF kijken of ie ook het juiste aangeeft tijdens de loting

Edit: Nevermind, wedstrijd is voor de competitie en daaronder staat dat dan de 4e kwalificatieronde is. De competitiewedstrijd moet dan verzet worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Nilsinho op 17-01-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 12:28
mister_S schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:40:
Hallo mensen, ik heb een vraag over het multiplayerluik van het spel. Met een vriend spelen we af en toe samen op één PC en soms online. Nu krijg ik het niet voor elkaar om een als SP gestarte spel MP te maken. Er zijn dus twee spelers in het spel, maar als hij thuis wil meedoen is de enige mogelijkheid de al gecreeerde manager te ontslaan zodat hij die club weer kan overnemen. Zoals jullie wel kunnen begrijpen is dit behoorlijk irritant.
Ook heb ik geprobeerd om eerst een online spel te starten, dat hij dus thuis via internet een club selecteert, maar als hij een volgende keer gewoon op dezelfde PC meedoet doet het probleem zich bij een toekomstige onlinesessie voor. Beide managers blijven dus op "spelen" in het spelstatus menu, waardoor hij wéér niet online kan joinen zonder een ontslag.
Ik hoop dat het duidelijk is, het is een behoorlijk irritant probleem waar ik graag een oplossing voor wil hebben.

Ook gaat de 2D pitch trouwens erg sloom (lag) als hij meekijkt met mijn wedstrijd, behoorlijk irritant. Is dit normaal of moet ik wat veranderen aan mijn instellingen? De online optie van FM07 ging echt een stuk soepeler.
Niemand die hier een mogelijke oplossing op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Sorry voor het missen van je post!

Op die laatste misschien: pas je skin aan..werkt soms.

edit: sorry, zag niet dat het om online ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
k weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het gevoel dat aanvallend voetbal waarin je veel kansen creëert niet echt de juiste aanpak is in FM08. Ik heb nu met verschillende teams goed aanvallend voetbal gespeeld (Man Utd, Swansea), maar keer op keer blijkt dat mijn team meer dan 10 schoten op doel nodig heeft om een doelpunt te scoren, waar de tegenstander uit 1 counter al een bal tegen de touwen aan heeft hangen. Dit is niet altijd, maar wel heel vaak. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die echt aan kunnen tonen dat het spelen op de counter, of defensiever spelen beter werkt dan aanvallend spel. Zo heb ik ook al wat wedstrijden gewonnen waarin ik zwaar de onderliggende partij was. De wedstrijden in mijn eerste seizoen met Swansea in de bekers tegen o.a. Middlesbrough was ik zeker de mindere, maar voor het doel was ik dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
JanW schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:46:
k weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het gevoel dat aanvallend voetbal waarin je veel kansen creëert niet echt de juiste aanpak is in FM08. Ik heb nu met verschillende teams goed aanvallend voetbal gespeeld (Man Utd, Swansea), maar keer op keer blijkt dat mijn team meer dan 10 schoten op doel nodig heeft om een doelpunt te scoren, waar de tegenstander uit 1 counter al een bal tegen de touwen aan heeft hangen. Dit is niet altijd, maar wel heel vaak. Nu is mijn vraag of er mensen zijn die echt aan kunnen tonen dat het spelen op de counter, of defensiever spelen beter werkt dan aanvallend spel. Zo heb ik ook al wat wedstrijden gewonnen waarin ik zwaar de onderliggende partij was. De wedstrijden in mijn eerste seizoen met Swansea in de bekers tegen o.a. Middlesbrough was ik zeker de mindere, maar voor het doel was ik dodelijk.
Het SI-forum staat vol met mensen die hetzelfde probleem hebben als jij. Het schijnt dat SI in de patch een aantal aanpassingen heeft gedaan om een probleem met monsterscores te verhelpen. Zo is het volgens mij dat spitsen in 1 op 1 situaties met de keeper, vrijwel altijd missen. Er is verder ook een probleem met longshots. Zo jassen vooral AMCs bijna elke bal die ze krijgen op doel, zelfs met CF op 1 en longshots op never. Die zaken kunnen het hoge aantal shots on goal verklaren.

Aangezien ik er nogal van houd om vooral met de tactiek pielen :P ben ik maar weer teruggegaan naar fm07 tot de 2e patch (hopelijk) beterschap brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Daar was ik inderdaad al bang voor, vond het al abnormaal vaak voorkomen.

Trouwens, het IRC kanaal is opnieuw geopend nadat het een stille dood was gestorven. Dus mocht je zin hebben, even naar irc.tweakers.net gaan en dan #FM invullen. Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

:D Dzudszak gehaald met PSV voor €1M (net zoals in het echt) .. 1,5 seizoen later gaat ie voor €10,5M naar Villareal :P Goede deal dacht ik zo.

PS: Niemand op irc :(

[ Voor 12% gewijzigd door Wacky op 19-01-2008 23:41 ]

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:48
irritableskillz schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:12:
[...]

Het SI-forum staat vol met mensen die hetzelfde probleem hebben als jij. Het schijnt dat SI in de patch een aantal aanpassingen heeft gedaan om een probleem met monsterscores te verhelpen. Zo is het volgens mij dat spitsen in 1 op 1 situaties met de keeper, vrijwel altijd missen. Er is verder ook een probleem met longshots. Zo jassen vooral AMCs bijna elke bal die ze krijgen op doel, zelfs met CF op 1 en longshots op never. Die zaken kunnen het hoge aantal shots on goal verklaren.

Aangezien ik er nogal van houd om vooral met de tactiek pielen :P ben ik maar weer teruggegaan naar fm07 tot de 2e patch (hopelijk) beterschap brengt.
Daarom speel ik al een maand geen FM meer. Word er moedeloos van af en toe en dat is niet goed voor mijn humeur. Hoop wel dat ze snel met een patch komen maar liever laat en goed dan vroeg en half goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Paul Hewson schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:16:
[...]

Daarom speel ik al een maand geen FM meer. Word er moedeloos van af en toe en dat is niet goed voor mijn humeur. Hoop wel dat ze snel met een patch komen maar liever laat en goed dan vroeg en half goed.
Hier ook, hoe lang duurde het vorig jaar tot er een nieuwe patch kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Idifix schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:15:
[...]

Hier ook, hoe lang duurde het vorig jaar tot er een nieuwe patch kwam?
Patch 7.02 kwam uit op 21 februari 2007.

Ik ben ook gestopt, liep tegen teveel problemen aan, het is zo niet leuk meer.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SI zal de patch tegelijk met een data-update uitbrengen. Aangezien er tot 31-1 nog getransfereerd mag worden irl, zal de patch waarschijnlijk ergens in februari komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Iemand hier die al in Amerika gespeeld heeft? Heb het eerste seizoen erop zitten en in januari zouden de drafts moeten zijn, maar er is geen bal gebeurd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~dovdmeer/fm/verloren.JPG

Uiteindelijk wel 5e gebleven in de competitie, maar dit soort wedstrijden is slecht voor je hart...het waren overigens de 92e en 97e minuut...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

Dat is ook klein verbeterpuntje, dat ze de blessure tijd meenemen in dat overzicht voor goals, blessures, etc. Of zijn de officiele regels dat het geldt als 90e minuut?

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 21-01-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 19:33
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:43:
aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

[afbeelding]

Uiteindelijk wel 5e gebleven in de competitie, maar dit soort wedstrijden is slecht voor je hart...het waren overigens de 92e en 97e minuut...:(
Argh, dat is wel erg zeg.

Ik flik dat als Lancaster zelf ook vaak bij tegenstanders, best grappig.

Maar krijg het ook af en toe tegen, vooral bij Liverpool, Chelsea en Arsenal. Sta je de hele wedstrijd 1-0 voor met veel kansen op 2-0, scoren ze toch nog even tegen in de laatste 10 minuten. Argh!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine update van mijn Dorchester game;

We zijn inmiddel ruim drie kwart van het seizoen onderweg en met nog 10 van de 46 wedstrijden te gaan sta ik zowaar eerste. Ik heb 10 punten voorsprong op de nummer 2, maar die hebben nog wel een wedstrijd tegoed.

Overigens is het al het hele seizoen een nek-aan-nek strijd om het kampioenschap en de play-off plaatsen 2 t/m 5. Mijn positie op de ranglijst ging een heel tijd op en neer tussen de 2e en de 5e plaats. De laatste 5 wedstrijden loopt mijn team echter op rolletjes. Al 12 wedstrijden ongeslagen, waar de concurrenten tegen elkaar lekker veel punten laten liggen. Ik moet zelf alleen nog thuis tegen de nummer 4, die 15 punten achter mij staat. Rest mij verder nog een boel mindere goden

Voorlopig ga ik nog voor de play-offs, maar het kampioenschap ga ik nu toch ook wel in de gaten houden. Overigens scoor ik aan de lopende band, maar vallen aan de andere kant wel heel veel doelpunten binnen. Vooral bij mijn backs gaat het iedere keer fout. Bij iedere aanval over de flanken zetten ze een stapje verkeerd waardoor er een voorzet gegeven kan worden. Iemand suggesties hoe ik mijn instellingen van de backs hierop aan kan passen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:09

Sherlock

No Shit

En wederom FM gerelateerd transfernieuws:
http://www.vi.nl/NieuwsIt...ArgentijnseVerdediger.htm
FC Groningen heeft zich versterkt met verdediger Matias Cahais. De club maakt dat maandagmiddag op een persconferentie in Euroborg bekend.

De Argentijnse jeugdinternational tekent een meerjarige verbintenis bij de Trots van het Noorden. De twintigjarige Cahais is een linksbenige centrumverdediger, die al sinds zijn zeventiende in het eerste elftal van de Argentijnse topclub Boca Juniors speelt.

De nieuwe aankoop van FC Groningen is aanvoerder van Argentinië Onder-20, de regerend wereldkampioen.
Sinds 2007 één van de beste aankopen die je kan doen: een sterke verdediger die goed kan koppen. Enige minpuntje is dat hij niet echt snel is.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

JanW schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:46:
Bedankt voor de tip, verdedigend tegen Reading gespeeld en met behulp van een penalty in de 6e minuut (obstructiefout) na een counter 1-0 gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

OMFG, net mijn meest heavy moment meegemaakt in FM in een multiplayer spel...

Wedstrijdronde 38 staat voor de deur:
1. Man Utd, 86 punten, +49
2. Arsenal, 86 punten, +45

Programma:
Man Utd - Derby (11e)
Arsenal - Reading (6e)

Arsenal - Reading
Ik moet dus winnen wil ik enige kans houden op de titel, ga er vanuit dat ManU iig niet verliest. De wedstrijd rolt direct mijn kant op, kans na kans....maar geen goal...0-0 ruststand

ManU - Derby
Het is een 0-0 ruststand, ManU domineert maar krijgt niet heel veel kansen. Derby kan er met 1 schot niet veel tegenover stellen. Ik blijf de 'latest scores' volgen...nog steeds 0-0

Arsenal - Reading
Ik ga steeds meer drukken en meer op de aanval spelen....Ik heb al 20 schoten en 10 op doel, maar tref geen doel. Hoeveel staat ManU?...0-0...scoor!!??

Minuut 75....ik krijg de bal er maar niet in..Verdediger eruit, middenvelder erbij en Fabregas achter de spitsen....kans na kans...0-0...Minuut 90 nadert, ManU nog steeds 0-0....scoor? Dan ben je kampioen!! De blessuretijd, 3 minuten...het fluitsignaal...30 schoten! 16 op doel! allen mis :/ 0-0

Mijn reactie was ongeveer dit: !#@!#@!$$@!!~@$)(@!~$@!~$)(@!$)( (x10)

Mijn kameraad op MSN: LOL, kampioen!

Ik: wtf :?

Heeft Derby in de blessure tijd met haar 2e schot op doel het net weten te bollen :o :P .

Wat een kampioenschap _O- O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

lol @Vos:

nvm de vraag, slecht gelezen sorry :P

btw welk team was je vriend?

[ Voor 84% gewijzigd door Nilsinho op 21-01-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Real..halve finale CL moest ik tegen hem, thuis 1-1 en uit 5-4 voor hem :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat een k*t spel is het soms zeg! Ik heb met Arsenal in multiplayer al 3 wedstrijden op rij 15 schoten of meer op doel en ze scoren niet! En de AI heeft aan 5 kansen genoeg om 2 goals te maken. Altijd die keeper MoM....

/einde frustratie

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 22-01-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Vos: Heb ik ook met mijn ploeg. 20 schoten, waarvan 14 op doel, 1 erin. Andere ploeg, 5 schoten waarvan 3 op doel, 2 erin de laatste wedstrijd. Word je schijtziek van! Maar dat maken ze de volgende wedstrijd weer goed door met 5-0 te winnen :D

Net tegen Derby 1-0 verloren, onterecht afgekeurd doelpunt (Heb ik ook laten weten, zij houden zich stil :P) en dan wordt er aan de andere kant wel gescoord. Lijkt NEC-Twente wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Nilsinho op 23-01-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 12:28
Ik word zelf gek van de counters en van mijn middenvelders die blijkbaar een ziekelijk genot krijgen van schoten op afstand. Het is me vaak overkomen dat ik een hele wedstrijd domineer en toch met 1-0 verlies door een counter in de laatste 5 minuten. En bij mij wordt alsmaar op doel geknald, zonder resultaat natuurlijk gezien er meestal een superkeeper op de doellijn staat. Ik schreeuw het uit van woede als een spits toch maar een kansje waagt op doel vanaf 30+ meter terwijl hij één op één met de keeper staat :X . "Loop op zijn minst 10 meter door mongool!" roep je dan. Het kan paranoide klinken, maar ik heb het gevoel dat de CPU toch een voordeel heeft t.o.v. de menselijke speler.

Ik heb de singleplayerluik achterwege gelaten, daar valt geen lol aan te beleven, multiplayer is wel leuk omdat een ander dezelfde frustratie doormaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Seizoen 2010-2011 zit er op.

Het was een bewogen jaar met mijn ploeg. Mijn sterkste middenvelder vertrok naar Barcelona en voor hem werden er talentjes geplaatst.
De competitie begon niet bepaald lekker, maar na een tijd staken we beter in ons vel en hadden we winst na winst.
De cups gingen niet lekker, al gelijk eruit in de Johnstone Paint Trophy, vrijwel direct uit de FA League, derde ronde, en tot de vijfde ronde overleefd in de FA Cup. Dat ging dan wel weer goed, maar de manier waarop ik eruit lag was hooguit triest. Twee doelpunten die totaal niet buitenspel waren werden afgekeurd, en vervolgens scoort Derby de 1-0 waarna wij achter de feiten aanlopen.

Ondertussen kreeg ik een aanbieding van.....jawel, Arsenal.Normaal had ik deze uitnodiging afgewezen, maar ik voelde dat ik bij Schoffel en Doelpunt weg wou, want een andere trainer kan ook met mijn materiaal kampioen worden, denk ik. Heb na de kampioenschapswedstrijd tegen Barnsley (2-0 gewonnen) dan ook ontslag genomen, en heb op 15 mei mezelf bij Arsenal gevoegd.
Mocht de laatste wedstrijd tegen Newcastle spelen (0-4 gewonnen), maar heb helaas Arsenal niet bij de Europese gangers gekregen, daarvoor moest Portsmouth verliezen tegen Fulham maar dat deden ze helaas niet. Vijfde was mijn deel.

Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08044/premierdivision272.gif.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08044/leagueone831.gif.xs.jpg
Videokaart is niet klote, het is opgeslagen als gif-bestand vanwege ruimtegebrek op xs.to :P

Neem twee spelers mee uit mijn oude team naar Arsenal, en ik wil niets minder dan de landstitel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je online speelt is er ergens een lobby waar je op kan inloggen en mensen kan uitdagen voor een online-game? En duurt een seizoen tegen een menselijke speler net zolang als een offline game? En kan je tussentijds stoppen en dan de volgende dag verder gaan ermee?

Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:08:
Als je online speelt is er ergens een lobby waar je op kan inloggen en mensen kan uitdagen voor een online-game? En duurt een seizoen tegen een menselijke speler net zolang als een offline game? En kan je tussentijds stoppen en dan de volgende dag verder gaan ermee?

Alvast bedankt voor de reacties
- Nee, er is geen lobby. Je moet echt iemand 'kennen' en dan samen een spel opzetten, via diverse fora kom je wel mensen tegen die online willen spelen.
- Een seizoen duurt zolang als de kliksnelheid van de spelers ;). Een online game gaat normaliter wel iets langzamer dan een offline spel..en met meerdere mensen moeten ook meerdere mensen doorklikken dus dat vertraagt wel wat.
- Je kan stoppen wanneer je wilt ja, de host kan saven en je kan doorgaan wanneer je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die samen met mij een online game willen doen aankomende week zoja laat even wat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus ook al een tijdje gestopt omdat het niet lekker speelt. Postte al eens eerder mijn frustratie over middenvelders die het ene na het andere afstandsschot gaven. Blijkt dus veel voor te komen. Ben vandaag weer eens begonnen. En weer wedstrijden met veel schoten en geen goals. Mijn spitsen creëren gewoon geen kansen. Het houdt gewoon op bij hen. Nu maar wachten op de patch dus.

Kan iemand mij dit uitleggen trouwens?
Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08046/liersesk847.jpg.xs.jpg

edit: Ik nok er ook maar mee voor vandaag. Pfff, tegenstanders die vanaf het eigen strafschopgebied naar voren lopen en scoren. Of ze worden neergehaald met penalties als gevolg. En zelf komen ze nergens langs. En de stats zijn echt niet dramatisch slechter dat spelers gewoon alles verliezen. Het lijkt nergens op. :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Door de degradatie kwam de club ook in financiële moeilijkheden; zo werd door de stad Lier bekend gemaakt dat ze nog 3 miljoen euro tegoed hadden van Lierse Sportkring. Dit bedrag dateert nog van een doorgeeflening van 150 miljoen BEF in 2000 die nodig was om het Herman Vanderpoorten-stadion te renoveren en uit te bouwen. Dit bedrag werd in schijven terugbetaald maar de stad kon het resterende saldo direct opeisen indien de club zou degraderen. De club werd door de KBVB ook een transferverbod opgelegd, wegens licentieschulden. Zo mochten nieuwkomers Bojovic en Rimkus vooralsnog niet spelen. Op de koop toe was er op 20 augustus 2007 ook een uitspraak van de Controlecommissie van de KBVB in de zaak-Zheyun Ye. De commissie achte bewezen dat Lierse aan competitievervalsing gedaan heeft. Ze veroordeelden Lierse na het seizoen '07/'08 tot een verdere degradatie naar de Derde Klasse. Lierse ging onmiddellijk in beroep, op een nieuwe uitspraak is het nog wachten.
Staat al een R voor voor het begin van het seizoen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Wa krijge we nou?

Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08046/noooooooooooooo593.gif.xs.jpg

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Oh jeej.....*gecondoleerd*

Heb met Heerenveen ondertussen 3keer achter elkaar de champions league gewonnen met ieder jaar praktisch dezelfde spelers groep. Ben de rijkste club van dewereld en had het daarom wel weer gezien. Nieuwe game gestart met bromley, zitten dit jaar voor het eerst in de Square Sout(6de div eng). Na 2 seizoenen 2 keer gepromoveerd, 3 bekers pakt. En 2 keer manager van het jaar :D. Net gepromoveerd naar de Coca cola league 2 waar ik mijn elftal eigelijk wel weer zie meedoen om promotie. Maar ik begin er een beetje op uitgekeken te raken geloof ik.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

O man, dat is echt echt ECHT kut... Khoop dat je rolling auto-saves op een week had staan.

offtopic:
Is dat toevallig de halfling-town uit Age of Wonders op je achtergrond? Of lijkt ie er slechts enorm op?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@mazemouse: Op een maand, en had geen zin de maand opnieuw te doen, dus de volledige juni en juli op vakantie, toch geen boeiende transfers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Laatst online: 18-09 19:33
Ik had het nog leuker in fm2007.
Autosave gelukkig op een week staan!! :

Na vele uren spelen op een (mensen)dag, geeft 2007 opeens een melding dat de game niet meer gesaved kan worden. Maar eerst sloopt hij wel je savegame :-(

Al 2x gehad, moet ik ook maar niet de hele zondag spelen :P

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Owjee, grote bug gevonden! PSV heeft het stadion uitgebreid alleen in plaats van 4000 zitplaatsen extra zijn er nu maar 4000 plaatsen beschikbaar! Daar gaan mijn seizoenskaartinkomsten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Dat is niet tijdelijk? Toen ik in FM2007 met Vasas m'n stadion uitbreidde, konden er een tijdje maar 1800 man in. Duurde een maand of vijf (staat ook aangegeven op het infoscherm van je club geloof ik), daarna waren ze uitgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

In dit geval is het een bekende bug. Dat ipv dat er 4000 bijkomen je uiteindelijk maar 4000 overhoud :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Wacky: FMM om het te herstellen?

Ik zit zelf ermee dat mijn oude ploeg (schoffel en doelpunt, zelf gemaakt) sinds mijn vertrek al 4 maanden zonder trainer zit, er daarbij nog eens in de transferperiode ELKE DAG wel een speler aantrekt. :(
Hmm, even mijn oude talentjes eruit halen voordat de club failliet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nilsinho schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:31:
@Wacky: FMM om het te herstellen?

Ik zit zelf ermee dat mijn oude ploeg (schoffel en doelpunt, zelf gemaakt) sinds mijn vertrek al 4 maanden zonder trainer zit, er daarbij nog eens in de transferperiode ELKE DAG wel een speler aantrekt. :(
Hmm, even mijn oude talentjes eruit halen voordat de club failliet is.
Hey, dat schoffel en doelpunt. Is dat nog ergens op gebaseerd of gewoon fictief zelf verzonnen iets?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Exitium schreef op maandag 28 januari 2008 @ 01:28:
Dat is niet tijdelijk? Toen ik in FM2007 met Vasas m'n stadion uitbreidde, konden er een tijdje maar 1800 man in. Duurde een maand of vijf (staat ook aangegeven op het infoscherm van je club geloof ik), daarna waren ze uitgebouwd.
Nope, ben nu een seizoen verder en ze gaan nu het stadion weer uitbreiden met 3500 zitplaatsen ... erg vreemd allemaal, verkoop nu maar 2800 seizoenskaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een bug , ik versla Willem 2 met 2-0 krijg ik als mededeling dat ze nu 12 wedstrijden ongeslagen zijn , een clubrecord!

Erg vreemd dit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb wat problemen om Napoli aan 't voetballen te krijgen. In de beker na een sensationele 3-3 op strafschoppen door tegen Avellino (tweede ronde 3-0 tegen een Serie B club en derde ronde wel 3-1 winst op Atalanta) en in de competitie tot dusver drie gelijke spelen. (wel onder meer tegen Milan en Roma) Met name het aantal kansen dat we tegen krijgen is een probleem.

Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08051/opstelling1397.jpg

Speel nu met bovenstaande tactiek en heb ook al 4-4-2 ruit geprobeerd, maar dat loopt niet zoals het hoort. Ben aan het denken om met onderstaande tactiek te gaan spelen, met een verdedigende middenvelder als laatste man (opbouwende kwaliteiten) en op het middenveld Dzsudzsák, De Zerbi en aanvallend Valdivia. Kan eventueel twee pijltjes naar de DM positie zetten bij Dzsudzsák en De Zerbi, voor een verdedigend blok. Iemand nog andere suggesties?

Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08051/opstelling2991.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 28-01-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

MazeMouse schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:48:
[...]

Hey, dat schoffel en doelpunt. Is dat nog ergens op gebaseerd of gewoon fictief zelf verzonnen iets?
Vriendenclubje van me, we scoren veel maar hakken elkaar en anderen ook veel onderuit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:58:
Nog een bug , ik versla Willem 2 met 2-0 krijg ik als mededeling dat ze nu 12 wedstrijden ongeslagen zijn , een clubrecord!

Erg vreemd dit ...
Geen bug, is gewoon een fout in die schitterende Nederlandse vertaling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hoog moet de finishing van m'n spitsen zijn zodat ze ook eens gaan scoren uit hun schoten op doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

heb ik ook eens gehad, wat bij mij werkte was in de preferences alle grafische opties uitschakelen (dus geen foto's ed van spelers) toen laadde ie wel. Volgens mij lag het bij mij aan geimporteerde spelersgezichten en logo's

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:50:
Hoe hoog moet de finishing van m'n spitsen zijn zodat ze ook eens gaan scoren uit hun schoten op doel.
finishing is niet genoeg, off the ball en determination zijn ook cruciaal voor een goede dodelijke spits

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik, en composure, decisions, positioning, technique, acceleration, strength en speed ook
ik uitte slechts frustratie....

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Wie zijn er al een eind op weg? Ik zit in 2016 en sommige "grote" clubs zakken wel ver weg:

[22:09:46] <Emmenaar> ajax 15 points clear in the league
[22:09:52] <Emmenaar> 26 played
[22:09:57] <Emmenaar> PSV in relegationzone
[22:10:06] <Emmenaar> Sparta 5th
[22:10:21] <Emmenaar> AZ on top of the 1st div
[22:10:35] <Emmenaar> NEC dead last in 1st div
[22:10:59] <Emmenaar> Werder heading for 3. Bundesliga
[22:11:09] <Emmenaar> Bayern just above dropzone
[22:11:45] <Emmenaar> Real M 1 point above dropzone
[22:11:54] <Emmenaar> Atletico M in dropzone
[22:12:08] <Emmenaar> Barca and Valencia 2 points above Real
[22:12:24] <Emmenaar> Top 3 in Spain: Murcia, Betis, Alaves
[22:12:51] <Emmenaar> only Italy seem to be normal with Roma, Lazio and Milan in top 3

Bayern en Werder spelen in de 2. Bundesliga...

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb nu 6 competitiewedstrijden op rij verloren. Volgens mij nog nóóit in m'n CM/FM carriere voorgekomen. :( Ik denk dat ik de oorzaak gevonden heb: assistent+coach. Van matig niveau en ook nog part-time terwijl de meeste spelers full-timers zijn. Nu 2 nieuwe coaches en een nieuwe assistent gecontracteerd. Kostte wel wat geld, met name om die anderen er uit te werken. Heb nu wel m'n training op 4 sterren voor elk onderdeel. Helaas trainen we op een knollenveld, maar misschien dat dat in de toekomst wordt aangepakt. Ik hoop dat dit de week van de ommekeer wordt.

Ben nu met een nieuwe tactiek tegen m'n reserves (nonleague) aan het oefenen. Maar wat is er aan de hand als je reserves (mindere+niet fitte spelers) gewoon beter presteren met die tactiek....

edit:
Ik snap het niet, hoor. Misschien iemand die tips heeft wat betreft tactiek?

Ik speel nu met één DM C en twee M C. De DM C is verdedigend ingesteld, maar mag op z'n tijd eens naar voren lopen. De twee M C zijn aanvallend ingesteld, hebben beide een farrow naar AM C positie. En zijn vrij in naar voren gaan en lopen met de bal. Vervolgens zit ik 90min te kijken naar 3 centale middenvelders die hun uiterste best doen om met z'n drieën op een zo'n klein mogelijk opppervlak van het veld te lopen. Het liefst op die manier dat anderen aanspelen onmogelijk is en vér van de goal. |:(

Wat hebben die farrows etc voor zin als die M C geen meter verder naar voren lopen als mijn DM C!?!? Als je naar zo'n hele (oefen)wedstrijd kijkt zie je 90min lang geschuif wat geen zier oplevert.

Ook die wedstrijd daarnet tegen m'n reserves: Als mijn spits in de buurt van de verdediging komt heeft ie opeens 5 man in z'n nek hangen en is de bal kwijt. M'n wingers komen nergens langs. Mijn spelers laten hun spits, wingers, middenvelders, etc etc lekker lopen met de bal. En we spelen de-f*cking-zelfde tactiek. 8)7

Ik begrijp het niet meer....

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Afbeeldingslocatie: http://xs123.xs.to/xs123/08052/okewatmisik613.gif.xs.jpg

Oké, het is begin van het seizoen, maar toch! 1e Go Ahead, 2e Heracles..Moet niet gekker worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nilsinho schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:56:
[afbeelding]

Oké, het is begin van het seizoen, maar toch! 1e Go Ahead, 2e Heracles..Moet niet gekker worden..
Heerenveen game zit ik in 2018. Cambuur, AGOVV, Zwolle, Haarlem, VVV-venlo en nog 1 club spelen allemaal ondertussen al meerdere jaren in de ere divisie(oke zwolle wisselt nog wel is met die andere peop clubs). FC Utrecht staat al een tijdje (5 jaar ofzo) strak onderaan de eerste divisie. De graafschap en Twente en Roda doen het erg goed. PSV heel lang slecht gedraaid(continu 13de) Nu 2 seizoenen weer redelijk. Maar dat komt ook omdat ik met heerenveen natuurlijk veel inkomsten over de afgelopen jaren van de topclubs heb afgepikt.

En dan is er nog Ajax. Ten Cate zit er nog steeds, en man oh man wat een spelers hebben ze gehaald/verkocht/enweergehaald! Ze zijn al jaren nummer 1 in nederland(ik wordt ieder jaar 2de met rond de 85 punten, Ajax heeft er altijd iets over de 90). Positieve effect dat Ajax zo sterk is dat ze het zeer goed doen in Europa evenals Heerenveen! Hierdoor heeft nederland toch mooi 3 CL plekken(bijna 4!) weten te bemachtigen.

Oh AZ doe het zoals ze het nu in het echt doen, spelen geen rol van betekenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Postius schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:36:
[...]
En dan is er nog Ajax. Ten Cate zit er nog steeds, en man oh man wat een spelers hebben ze gehaald/verkocht/enweergehaald! Ze zijn al jaren nummer 1 in nederland(ik wordt ieder jaar 2de met rond de 85 punten, Ajax heeft er altijd iets over de 90). Positieve effect dat Ajax zo sterk is dat ze het zeer goed doen in Europa evenals Heerenveen! Hierdoor heeft nederland toch mooi 3 CL plekken(bijna 4!) weten te bemachtigen.
:| Ten cate die 10 jaar bij een club zit :O. Jij wel geluk, bij mij presteert Ajax europees niets. Net zo min als PSV, Feyenoord...enige club die een beetje kan aanmodderen in de UEFA dit seizoen is Willem II, maar die staan 12e a.t.m. in de eredivisie....
Waar gaat het heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nilsinho schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:11:
[...]

:| Ten cate die 10 jaar bij een club zit :O. Jij wel geluk, bij mij presteert Ajax europees niets. Net zo min als PSV, Feyenoord...enige club die een beetje kan aanmodderen in de UEFA dit seizoen is Willem II, maar die staan 12e a.t.m. in de eredivisie....
Waar gaat het heen :+
Ajax is de uitzondering op de regel, dit jaar een UEFA cup poule. Everton, AZ, PSV, Duitse middenmoter & 1 of ander wazig noors clubje. Wat denk je? Geen nederlandse teams door in die poule |:(
Cambuur en Twente waren in de voorrondes eruit getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hmm, ik zit in m'n 4e seizoen met Leeds United en ineens krijg ik geen pre-match verwachtingen meer (dus dat ik moet aangeven hoe ik denk dat m'n elftal gaat presteren). Gevolg is dat al m'n spelers ongelukkig zijn omdat ze vinden dat ik ze niet genoeg credits geef >> morale van alle spelers op poor >> slechte resultaten :( :'(

weet iemand waar dit aan kan liggen of waar ik kan instellen dat ik toch met de pers wil voor de wedstrijd oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Iemand enig idee wat er met manutd.nl aan de hand is trouwens? Kom er al een paar dagen niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek de fout :D

Afbeeldingslocatie: http://fafeq.xoxie.net/haha.png

En nee, Manu stond niet perongeluk op de goal :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@jwisgerhof: Manucharyan nieuwe richting ingeslagen met zijn carriere :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsinho schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:22:
@jwisgerhof: Manucharyan nieuwe richting ingeslagen met zijn carriere :P?
Ik denk het, opeens het licht gezien ofzo :P. Maar nee, Stekelenburg stond gewoon op de goal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:52:
..........
edit:
Ik snap het niet, hoor. Misschien iemand die tips heeft wat betreft tactiek?

Ik speel nu met één DM C en twee M C. De DM C is verdedigend ingesteld, maar mag op z'n tijd eens naar voren lopen. De twee M C zijn aanvallend ingesteld, hebben beide een farrow naar AM C positie. En zijn vrij in naar voren gaan en lopen met de bal. Vervolgens zit ik 90min te kijken naar 3 centale middenvelders die hun uiterste best doen om met z'n drieën op een zo'n klein mogelijk opppervlak van het veld te lopen. Het liefst op die manier dat anderen aanspelen onmogelijk is en vér van de goal. |:(
Ik speel met Arsenal een 4-1-3-2 systeem, wat eerst een 4-4-2 diamond was: de AMC was vanaf 30 meter aan het schieten, wat me veel doelpunten kostte. AMC is naar achter geplaatst, dus een MC.
(2 aanvallers,1 ML en 1 MR die allebei een pijl naar de vroegere FL en FR plek hebben, 1 MC, 1 DMC, 1 DL, 1 DR en 2 DC's.
Dit spel heeft mij in tien wedstrijden 9 winstpartijen opgeleverd (o.a. 2x Chelsea en Man Utd), 1 gelijkspel (Derby), en een 1-0 thuis 0-4 uit op Steua Boekarest (Uefa cup 1e ronde).

[ Voor 19% gewijzigd door Nilsinho op 31-01-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:09

Sherlock

No Shit

Hebben jullie ook dat corners altijd richting eerste paal gaan en dat ze daar vervolgens een metertje of 3 naast gekopt worden? Ik heb dit zowel aanvallend als verdedigend en het irriteert me echt mateloos. Uiteraard heb ik zitten spelen met de instellingen voor corners; ben begonnen met doorkoppen bij de eerste paal, maar dat had bovenstaand probleem tot gevolg, maar ook de bal neerleggen bij de tweede paal heeft niet het gewenste effect en "mixed" ook al niet..

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:48
Sherlock schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:15:
Hebben jullie ook dat corners altijd richting eerste paal gaan en dat ze daar vervolgens een metertje of 3 naast gekopt worden? Ik heb dit zowel aanvallend als verdedigend en het irriteert me echt mateloos. Uiteraard heb ik zitten spelen met de instellingen voor corners; ben begonnen met doorkoppen bij de eerste paal, maar dat had bovenstaand probleem tot gevolg, maar ook de bal neerleggen bij de tweede paal heeft niet het gewenste effect en "mixed" ook al niet..
Set your best three headers of the ball to "Attack Near Post" and "Challenge The GK" and "Attack Far Post" GOALS, GOALS, GOALS!
Las ik op het SI forum, zelf nog niet geprobeerd. Denk dat je de corners wel op mixed moet zetten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Sherlock schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:15:
Hebben jullie ook dat corners altijd richting eerste paal gaan en dat ze daar vervolgens een metertje of 3 naast gekopt worden?
Zal verholpen zijn in 8.0.2. Tot die tijd kun je er voor zorgen dat er gewoon niemand bij die paal staat, denk niet dat de bal daar dan nog gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Verdomme, crasht me spel weer, 10 dagen kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Is er al iets bekend over patch 8.02? Ik heb maanden niet meer gespeeld en wil straks een game starten, maar niet als er een patch met data-update op het programma staat :) Wie praat me even bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

bear87 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:51:
Is er al iets bekend over patch 8.02? Ik heb maanden niet meer gespeeld en wil straks een game starten, maar niet als er een patch met data-update op het programma staat :) Wie praat me even bij?
Ik verwacht in de patch geen half-jaarlijks data-update aangezien SI dit volgens mij nog nooit gedaan heeft. Ik denk dat je via andere wegen aan een data-update kan komen.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
el-jorge schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:00:
[...]

Ik verwacht in de patch geen half-jaarlijks data-update aangezien SI dit volgens mij nog nooit gedaan heeft. Ik denk dat je via andere wegen aan een data-update kan komen.
:?

Bij FM07 was patch 7.02 ook inclusief dataupdate (januari-transferwindow). Volgens mij bij FM06 ook, maar dat weet ik niet zeker meer.

Ga er maar vanuit dat het in dit geval met FM08 ook zo zal zijn dat er een dataupdate bij zit.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
wildhagen schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:05:
[...]

:?

Bij FM07 was patch 7.02 ook inclusief dataupdate (januari-transferwindow). Volgens mij bij FM06 ook, maar dat weet ik niet zeker meer.
Bij FM05 was het zelfs al het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

8.0.2 patch komt eind februari of begin maart inclusief een dataupdate. Da's gelijk de reden dat'ie over een week of 4 pas uit komt, de zaak Alves wordt afgewacht.

Gisteren even m'n seizoen met Melilla afgemaakt. Had de play-offs gehaald (laatste 10 wedstrijden: WWWWWWWWWW 8) ) en moest de finale tegen Burgos. Halve finale tegen Ferrol was een makkie, 4-0 uit en 1-0 thuis. Eerste pot tegen Burgos was bagger, thuis 2-3 verloren. Terugwedstrijd begonnen we klote, kwamen snel 0-1 achter ook verdammo. Toen maar speelstijl wat aangepast, aanvallender gaan spelen enzo. Super ST knalt in 20 minuten 4x raak en we winnen 4-1. *O* Terug naar de Segunda División na 2 seizoenen.
Mocht ook wel, bestuur was niet echt blij met de prestaties omdat ze de titel eisten. Promotie was genoeg om het bestuur tevreden te stellen.

Super ST heb ik gratis van Ajax overgenomen, mijn supporters waren eerst tegen die kerel, maar nadat'ie 47x heeft gescoord in 42 optredens piepen ze wel anders :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@King Nothing: Wie is die spits :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb je een link toevallig naar dat bericht over de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 16:27
Iemand misschien een oplossing voor een probleem dat ik heb.

In de winter van het seizoen 2029/30 gingen mijn 2 top spitsen voor veel geld weg (geld is leuk en ze wilden ook weg want beide waren reeds 5+ jaar in mijn 1e ploeg).

de 3e spits uit het eerste zou een van de plekken invullen en de andere plek vulde ik in door Raouf Saidi t e kopen van Portsmouth voor 54mln.
Hij had een gemiddelde van 0.5 doelpunten per wedstrijd maar was qua stats ideal.

in die 2e seizoens helft van 29/30 ging het matig hij liep 1 op 1 dank de champions league.
in zijn eerste volledige seizoen ging het super na 20 competitie wedstrijden had hij 26 goals en in de restelijke competities liep hij ook boven de 1:1.

en toen gebeurde het, hij ziet het absoluut niet zitten want ik ben een bizar slechte coach en hij wil per direct weg. De laatste 7x dat hij mocht spelen scoorde hij niet en speelde hij als een natte krant.
Regelmatig komt hij niet opdagen voor de trainingen en wil niet meer voor me spelen.

Dus die gast speelt klote heeft geen zin om nog onder mij te werken maar heeft mij nog geen 18 maanden geleden 54mln gekost.
Arsenal will 24mln voor hem betalen maar dan draai ik 30 mln verlies op een gast die in principe slechts 1 jaar gespeeld heeft.

Dus heeft iemand een oplossing hoe ik dit kan fixen.
Zit hem nu al in trade aan te bieden bij diverse top clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Attila Yilderim.

Oh verrek, dacht dat het een regen was, maar hij zit bij Ajax in 2007/8.
JanW schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:34:
Heb je een link toevallig naar dat bericht over de patch?
Nee. Ik lurk veel op SI forum en heb dat een keer gelezen. Ik heb geen zin om op te zoeken waar dat was, wie dat zei en waarom enzo :> 't Is alleen wel logica, zeker omdat de laatste patch van 07 ook rond eind februari uit kwam.

[ Voor 44% gewijzigd door King Nothing op 02-02-2008 19:51 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

King Nothing schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:49:
[...]

Attila Yilderim.

Oh verrek, dacht dat het een regen was, maar hij zit bij Ajax in 2007/8.
[...]

Nee. Ik lurk veel op SI forum en heb dat een keer gelezen. Ik heb geen zin om op te zoeken waar dat was, wie dat zei en waarom enzo :> 't Is alleen wel logica, zeker omdat de laatste patch van 07 ook rond eind februari uit kwam.
Bedankt, die haal ik even met Arsenal :)
Deadsy schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:07:
Iemand misschien een oplossing voor een probleem dat ik heb.

In de winter van het seizoen 2029/30 gingen mijn 2 top spitsen voor veel geld weg (geld is leuk en ze wilden ook weg want beide waren reeds 5+ jaar in mijn 1e ploeg).

de 3e spits uit het eerste zou een van de plekken invullen en de andere plek vulde ik in door Raouf Saidi t e kopen van Portsmouth voor 54mln.
Hij had een gemiddelde van 0.5 doelpunten per wedstrijd maar was qua stats ideal.

in die 2e seizoens helft van 29/30 ging het matig hij liep 1 op 1 dank de champions league.
in zijn eerste volledige seizoen ging het super na 20 competitie wedstrijden had hij 26 goals en in de restelijke competities liep hij ook boven de 1:1.

en toen gebeurde het, hij ziet het absoluut niet zitten want ik ben een bizar slechte coach en hij wil per direct weg. De laatste 7x dat hij mocht spelen scoorde hij niet en speelde hij als een natte krant.
Regelmatig komt hij niet opdagen voor de trainingen en wil niet meer voor me spelen.

Dus die gast speelt klote heeft geen zin om nog onder mij te werken maar heeft mij nog geen 18 maanden geleden 54mln gekost.
Arsenal will 24mln voor hem betalen maar dan draai ik 30 mln verlies op een gast die in principe slechts 1 jaar gespeeld heeft.

Dus heeft iemand een oplossing hoe ik dit kan fixen.
Zit hem nu al in trade aan te bieden bij diverse top clubs.
Auw...wat heb je gezegd dan dat hij je een slechte coach vindt?
Verder denk ik dat je die gast snel moet verkopen als hij trainingen mist, nvm je verlies dat je draait, als je hem zijn contract laat uitdienen en ze willen daarna nog maar 10 mil voor hem betalen draai je meer verlies..

[ Voor 12% gewijzigd door Nilsinho op 02-02-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Nilsinho schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:07:
[...]

[...]

Auw...wat heb je gezegd dan dat hij je een slechte coach vindt?
Verder denk ik dat je die gast snel moet verkopen als hij trainingen mist, nvm je verlies dat je draait, als je hem zijn contract laat uitdienen en ze willen daarna nog maar 10 mil voor hem betalen draai je meer verlies..
Ik zou het niet weten.
Ik speel 3 verschillende tactics en hij speelde altijd. Hem complimenteerde ik als hij weer eens een hat-trick maakte. de gast had een gemiddelde van 7.6.

Ik heb het nieuws gesearched of te kijken of er misschien iets was maar niks. ziet erna uit dat ik eens trop van 30mln op hem ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nilsinho schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:07:
[...]
Je weet toch wel dat ik in de laagste Spaanse divisie speel he? Voor een club als Arsenal is het een flutspeler. Ajax bood hem 4x aan voordat ik pas een bod van 0 euro uit bracht.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ogh, ik dacht dat je Meleilla al in de Primera had gekregen :$ sorry! Dan maar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nee joh :D Eerste een seizoen D2B4, daarna 1 seizoen Segunda, 2 seizoenen D2B4 en nu weer naar de Segunda.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En Saidi is weg voor 24 mln.
:( een strop van 30mln voor een speler die nog niet eens 18 maanden bij me gespeeld heeft.

Heb hem nadat de deal met Arsenal beklonken was afgeschoven naar het 2e dit om spelers die wel willen spelen een kans te geven.
Om hem te vervangen heb ik direct een van mijn uitgeleende spitsen terug gehaald.

David Castro, aan het begin van het seizoen vond ik de jongen net niet goed genoeg voor mijn 1e dus stalde ik hem bij een van mijn satteliet clubs en daar heeft hij in 23 wedstrijden 10 goals gemaakt.

Zijn eerste wedstrijd was de laatste competitie wedstrijd tegen VVV 6-0 :) blijkt dat Castro goed kan opschieten met mijn nu eerste spits Fahrman. Castro maakte 1 doelpunt en 3 passes en Fahrman maakte 4 goals. Dus ik denk niet dat ik Saidi ga missen :) het geld natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Lol, CL gehaald in eerste seizoen met Napoli. Budgetten voor het tweede seizoen met doelstelling in de middenmoot: 38.5M transfergeld en een loonbudget van 62M. (gebruik nu 15.5M :P)

Ga trouwens voor Europees voetbal, 52M transfergeld en 71M loonbudget. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Saidi ging net weg naar Arsenal en laat hij via de media nog effe weten dat hij me niet kon uitstaan en dat ik eens lechte trainer was en dat dat de reden was voor de transfer.

Op momenten als deze is het best jammer dat je daarop niet lkunt reageren. :+ klein genoeg om hem effe een trap na te geven ben ik wel.

Btw weet iemand een manier hoe je een speler kunt overtuigen een andere nationaliteit aan te nemen?
Ik heb een 24 jarige duitse DC welke reeds sinds 7 jaar in nederland is dus hij kan de nationaliteit aanvragen. Bij status heeft hij staan dat hij erover nadenkt. Ik ben ook bondscoach maar heb bij hem niet de optie hem tot de pool toe te voegen.

deze jongen is een van de beste DCs ter wereld en ben bang dat de duitsers wakker worden op een bepaald moment en hem oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:01

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ben Everton begonnen met als grote aankoop Modric, tot nu toe maakt hij alle faam waar , hij is de motor van mijn team.

Ook goed spitsenduo hebben ze daar lopen met Johnson en Yakubu.