Seizoen 2010-2011 zit er op.
Het was een bewogen jaar met mijn ploeg. Mijn sterkste middenvelder vertrok naar Barcelona en voor hem werden er talentjes geplaatst.
De competitie begon niet bepaald lekker, maar na een tijd staken we beter in ons vel en hadden we winst na winst.
De cups gingen niet lekker, al gelijk eruit in de Johnstone Paint Trophy, vrijwel direct uit de FA League, derde ronde, en tot de vijfde ronde overleefd in de FA Cup. Dat ging dan wel weer goed, maar de manier waarop ik eruit lag was hooguit triest. Twee doelpunten die totaal niet buitenspel waren werden afgekeurd, en vervolgens scoort Derby de 1-0 waarna wij achter de feiten aanlopen.
Ondertussen kreeg ik een aanbieding van.....jawel, Arsenal.Normaal had ik deze uitnodiging afgewezen, maar ik voelde dat ik bij Schoffel en Doelpunt weg wou, want een andere trainer kan ook met mijn materiaal kampioen worden, denk ik. Heb na de kampioenschapswedstrijd tegen Barnsley (2-0 gewonnen) dan ook ontslag genomen, en heb op 15 mei mezelf bij Arsenal gevoegd.
Mocht de laatste wedstrijd tegen Newcastle spelen (0-4 gewonnen), maar heb helaas Arsenal niet bij de Europese gangers gekregen, daarvoor moest Portsmouth verliezen tegen Fulham maar dat deden ze helaas niet. Vijfde was mijn deel.

Videokaart is niet klote, het is opgeslagen als gif-bestand vanwege ruimtegebrek op xs.to
Neem twee spelers mee uit mijn oude team naar Arsenal, en ik wil niets minder dan de landstitel!